استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

۱۰۹۱۵ نظر

استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

آزمون دانشگاه افسری ارتش به منظور استخدام در کادر افسری ارتش طراحی شده است. این آزمون همانند کنکور سراسری بوده و متقاضیان آن از مقطع دبیرستان با رعایت شرایط مندرج در همین صفحه می‌توانند پس از تکمیل شرایط اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. متقاضیان محترم ورود به دانشگاه های افسری ارتش و استخدام در دانشگاه افسری ارتش در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می‌توانند در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز جهت استخدام و موفقیت در آزمون ورودی این دانشگاه، به همراه مشاهده و بررسی وضعیت استخدامی دانشگاه های افسری ارتش را مورد بررسی قرار دهند.

خرید بسته های مطالعاتی ویژه مصاحبه آزمون

به منظور آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه آزمون فراگیر یازدهم می‌توانید بسته‌های موجود در لینک زیر را بررسی نمایید:

خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۳- اعلام نتایج نهایی آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳

 ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون جذب دانشگاه های افسری ارتش به اطلاع می رسانیم، نتایج نهایی آزمون کنکور اختصاصی دانشگاه های افسری آجا در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام خواهد شد.

لینک ها و صفحات مرتبط با اعلام نتایج

  • ثبت  نام  آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پاییز  خواهد بود و شما می‌توانید با مراجعه به بخش شرایط عمومی و اختصاصی استخدام افسری ارتش  نسبت به ثبت نام آزمون اقدام نمایید.
  • جهت آمادگی برای استخدام در دانشگاه های افسری ارتش، مطالعه و مشاهده بهترین منابع آمادگی برای آزمون استخدام می‌توانید از منابع مطالعاتی مفید برای استخدامی دانشگاه های افسری ارتش استفاده کنید.

 

شرایط عمومی، اختصاصی آزمون
آخرین اخبار استخدام


شرایط استخدام افسری ارتش ۱۴۰۳

دانشگاه افسری ارتش، یا همان آجا محلی برای تربیت افسران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه افسری ارتش که از آن به عنوان دانشگاه جنگ نیز یاد می‌شود از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آموزش نظامی در کشور است. استخدام دانشگاه افسری ارتش، هر ساله از طریق ثبت نام افراد و با برگزاری آزمون استخدامی انجام میگیرد.

افرادی که متقاضی استخدام خلبانی ارتش هستند نیز باید مراحل استخدام شدن خود به عنوان خلبان را از طریق استخدام افسری ارتش پیگیری نمایند. به این منظور مشتاقان خلبانی کافی است در زمان شروع ثبت نام  افسری ارتش ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های ثبت نام، پس از تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام در آزمون دوره‌های تکمیلی را در دانشگاه افسری ارتش طی نمایند.

کارجویانی که متقاضی استخدام افسری ارتش سال ۱۴۰۳ هستند، می توانند شرایط عمومی و اختصاصی استخدام دانشگاه افسری ارتش که می تواند شامل یکی از دانشگاه های امین ، افسری سپاه و... باشد مطالعه نمایند و اقدام به ثبت نام در دانشگاه افسری ارتش نماید .همچنین برای مشاهده زمان استخدام  افسری  ارتش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید

برای مطالعه شرایط استخدام افسری ارتش،   مراحل استخدام افسری ارتش،  زمان استخدام افسری ارتش، مدارک لازم برای استخدام افسری ارتش  سال ۱۴۰۳ می‌توانید به صفحه شرایط استخدامی مراجعه نمایید.

کاربران گرامی می‌توانند پس از اعلام نتایج استخدام افسری ارتش از بخش اعلام نتایج رتبه خود و قبولی یا عدم قبولی خود را مشاهده نمایند. همچنین در بخش نظرات این صفحه نیز می‌توانید نظرات دانشجویان دانشگاه افسری ارتش را مطالعه نمایید.

کاربران عزیز «ای استخدام»  میتوانند برای آمادگی در آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش از منابع مطالعاتی مفید در این خصوص استفاده نمایید و بعد از قبولی در مرحله کتبی و راه یافتن به مرحله گزینش و استخدام افسری ارتش برای آشنایی با سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش از بسته کتاب جامع گزینش، مصاحبه و عقیدتی استفاده کنند. همچنین در بخش منابع و سوالات نمونه سوالات استخدام افسری ارتش با جواب قرار داده شده است. به همین منظور با مراجعه به بخش منابع و سوالات می‌توانید این نمونه سوالات با جواب را مشاهده نمایید. در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استخدام افسری ارتش دارید حتماُ آن را در بخش نظرات این صفحه درج نمایید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه استخدامی دانشگاه افسری ارتش
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.
لینکهای مفید و کاربردی استخدام دانشگاه افسری ارتش
در این بخش به منظور دسترسی بهتر، صفحات مهم و کاربردی لیست شده است شما می توانید در صورت نیاز به هر صفحه بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.
آرشیو مطالب پیشین دانشگاه افسری ارتش
آرشیو مطالب پیشین و سالهای گذشته مربوط به استخدامی دانشگاه های افسری ارتش در این قسمت لیست شده است، لطفا در صورت تمایل به مطالعه از پیوست های مربوط به سال مورد نظر خود استفاده بفرمایید
سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰٬۹۱۵ نظر برای استخدام دانشگاه افسری ارتش سال ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (زمان اعلام نتایج)

  • ج
    جواد
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵
    سلام ببخشید من رفتم مصاحبه توی این مرحله قبول شدم میخواستم بدونم نتایج نهایی پذیرفته شدگان کی اعلام میشه؟؟؟
    • ع
      علی ازگیلان
      ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۶
      سلام داداش 21 خرداد
      • ع
        علی
        ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱
        سلام
        آیا واس تحقیق ب محله ها میان؟
      • ع
        علی ازگیلان
        ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷
        سلام داداش 21 خرداد.....
      • س
        سید بی نام
        ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۳۱
        دوستان من توضیح دادم چرا باز هی تک تک میپرسین . شرایط ارتش رو توضیح دادم طبق اون نیرو میگیرن . لشکرک هم فقط همینو بدونید نه آب درستی داره نه جای درستیه نه قراره برین اردو . دارین وارد ارتش میشین . ارتش یعنی صلابت یک کشور پس آماده سخت ترین شرایط و بدترین رفتار ها باشین چون لشکرک سخت ترین دوره آموزشی افسریه چون تازه از محیط آزادی وارد محیط بسته میشین و دوری خانواده و نبود امکانات و .... هم سخت ترش میکنه . هرکی طاقت آورد مرد میشه هرکی هم نه به یه روش دیگه تو زندگیش مرد میشه . یاعلی
        • ص
          صادق
          ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
          آقای سید تواولویت یعنی قبولی ۹۰درصد به با بالا
          • ع
            علیرضا
            ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸
            خیلی خوب گفتی.چون عیننن دیدم گفتم...
          • م
            من
            ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۰
            اقا سید مطمئن هستی که اونایی که رشته خاص ابردن حتما قبولن یعنی نگران نباشیم که ۲۱خرداد قبولیم . چون خودم رشته خاص ابردم و فارابی ام مصاحبه هاراهم خوب بود. به امید خدا
            • ن
              نیما
              ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴
              سلام سید جان خوبی ؟کی نتایج را اعلام میکنن؟فرزندان پرسنل نظامی که همه مرا حل مصاحبه و پزشکی را قبول شدن..دیگه صددرصد قبول شدن ؟؟
              • س
                سید بی نام
                ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۲۶
                فرزندان نظامی در اولویت استخدام می باشن
                • ن
                  نیما
                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
                  سلام آقا سید حدودن چند نفری را در مرحله نهایی پذیرش میکنن؟؟
              • ح
                حسام
                ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱
                دوستان سایت ارتش برا شما بالامیاد؟؟ نتایج رو چطور اعلام میکنن پس؟سایت ارتش که وجود نداره فعلااا
                • ب
                  بهرام
                  ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰
                  اقا سید
                  و بقیه رفقایی که میدونن جواب بدن من یه رشته خاص رو تو اولویت چهارم زدم .. اگه نمرم بالا باشه قبول میشم؟؟ یا تو سه تا رشته ی عمومی که اول زدم قبول میشم؟؟؟
                  • ن
                    نادر
                    ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸
                    سلام رفقا کسی از دوره ی لشکرک خبر داره؟ چجوریه؟؟/ اونیی که خبر دارن بگن
                    • ن
                      نادر
                      ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸
                      سلام رفقا کسی از دورهی لشکرک خبر داره؟ چجوریه؟؟/ اونیی که خبر دارن بگن
                      • م
                        محمد
                        ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱
                        من 27 ام رفتم واسه معاینه بهم گفت مدارکت ناقصه برو کارت سبز بگیر بیار و گفت تا اخر خرداد وقت داری.رفتم دفترچه رو کاراشو انجام دادم و پست کردم
                        6خرداد رفتم واسه معاینه حتی دفتر سرگرد مسعول گزینش هم رفتم بهم گفتن سوم خرداد همه چی تموم شده
                        خدا از اون افسری که اطلاعات اشتباه بهم داد و سرکارم گذاشت نگذره
                        یعنی منو بدون معاینه رد کردن
                        بچه ها زیاد امید نداشته باشین همه چی پنجاه پنجاه هستش
                        توکلتون به خدا باشه
                        زیاد دل خوشی داشته باشین اگه رد بشین خیلی از لحاظ روحی صدمه میخورین مثل من که چند روزه خواب و خوراک ندارم و شب و روزم یکی شده
                        یاحق
                        • ص
                          صادق
                          ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۳
                          سلام داداش سید واقعا راست میگی یاامید الکی میدی چون خودم فارابی آوردم یعنی برای من نمیان تحقیقات فقط به معتمداو معرف ها زنگ میزنن
                          • س
                            سید بی نام
                            ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱
                            عزیزم تمام بچه های افسری منو میشناسن.سری سفید کردیم تو استخدام از بس اومدیم رفتیم. خاص قبول بشی مصاحبه هم عالی بدی میری تو اولویت استخدام
                            • ص
                              صادق
                              ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
                              من مصاحبه ا م خوب بود تورو خدا خیالم رو راحت کن یعنی دیگه تحقیق نمیان و من معدلم ۱۸ و مصاحبه ها را خوب بودم یعنی صدر صد قبولم و تحقیقاتی در کار نیست.
                          • س
                            سید بی نام
                            ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۱۱
                            قسمت دوم - دوستان اشخاصی که رشته های خاص قبول شدن و مصاحبه ها رو عالی دادن شماها در لیست اولویت استخدام هستین . اشخاصی که مصاحبه ها رو خراب کردن بغیر از فرزندان نظامی شماها براتون تحقیقات میان و در صورت کسب نمره لازم تو لیست قبولی ها قرار میگیرین . دوستانی که مدارک پیش ندارن لطفا خودتونو خسته نکنید چون اصل مدرک پیش دانشگاهی مرداد ماه آماده میشه و یا اصل رو نمیدن . به سرم اومده . دوستانی که رد شدن نا امید نباشین سال بعد بیاین منهای دوستانی که مشکل پزشکی دارن و در آخر دوستانی که اسامی شون میاد ازتون یه تست 567 گزینه ای میگیرن پس آماده بشین براش چون رد بشین ازش خیلی سختی باید بکشین . اینم به سرم اومده - فک کنم تنها شخصی باشم که تمام اتفاقات استخدام ارتش رو به چشم دیده و چشیده . ان شالله به امید قبولی تک تک خواننده های این سایت . ایران وطنم خاکش کفنم
                            • م
                              منم
                              ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۴۲
                              سلام سید جان .
                              داداش اطلاع داری خلبانی بالگرد چند نفر تونستن همه ی مراحلشو کامل برن و تووی صف قبولی اند؟؟
                              از کجا میتونم بفهمم؟؟؟
                              • س
                                سید بی نام
                                ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹
                                امسال۱۲نفر بالگرد میخوان. فقط اینو فهمیدم.
                              • ر
                                رحمت
                                ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵
                                سلام سید جان .إن شاءالله که همیشه موفق باشی.من اگر بخوام شرکت کنم برای اینکه بتونم همه ی سوالای عقیدتیرو درست جواب بدم چه کتابایی رو پیشنهاد میکنی که بخونم؟؟؟
                                سوْال دوم هم اینه که تووی تحقیقات چه سوالایی درباره ی آدم میپرسن؟؟؟؟
                                • ح
                                  حسن
                                  ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳
                                  سلام داداش منظورتو نگرفتم؟؟؟ یعنی ما که الان امسال پیش دانشگاهی میخونیم نمی تونیم بیام؟؟؟
                                  مدرک رو شاید ندن ولی یه گواهی که میدن همون قبوله فکر کنم
                                • س
                                  سید بی نام
                                  ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۵
                                  سلام به همگی . دوستان من سه ساله دارم ارتش امتحان میدم هر سه سال با امسال تمام مراحلو قبول میشم . سال اول پیش دانشگاهیم مدرکش به موقع نرسید . سال دوم رفتم آموزشی و اونجا پام آسیب دید و بخاطر پام انصراف دادم و امسال به شکر خدا اگه سالم بمونم بالاخره ارتشی میشم . درمورد تحقیقات لازمه بگم من خیلی تجربه دارم . دوستان تحقیقات الان فقط شامل کسایی میشه که در طول مصاحبه ها نمره میانگین هر سه مصاحبه به زیر 60 از 100 رسیده باشه و تمام مراحلو قبول شده برا همین میان تحقیقات که ببینن قبولش کنن یانه . پس نگران نباشین
                                  • م
                                    محمد
                                    ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶
                                    داداش بی خیالش شو به دردسرش نمی ارزه
                                    • م
                                      محمد رضا
                                      ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶
                                      سلام داداش این حرفت در مورد تحقیقات مبنا نداره -من همه چیم بالا بود و مصاحبه ها رو هم خوب دادم ولی برام اومدن تحقیق برای همه تحقیقو میان
                                    • م
                                      من
                                      ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷
                                      وای خدا گیر چه آدمایی افتادیم
                                      • ر
                                        رضا
                                        ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹
                                        واقعا که داداش چقدر خودخواهی متاسفم اصلا چه ربطی داره بچه های ریاضی دیفرانسیل قبول شن یا قبول نشن 21 خرداد جواب نهایی میاد تا اون موقع تکلیف همه مشخص میشه بعدش هم اگه احیانا کسی درسی رو نتونسته باشه پاس کنه یعنی تا تاریخ مذکور مدارک هاش رو تحویل نده دیگه جذب نهایی نمیشه نمیگن این از بچه های ریاضی بوده پس چون نیامده از تجربی ها برداریم گزینش که نمیدانه چه کسی چه درسی رو نمیتونه پاس کنه که قبول نهاییش نکنه.
                                        امیدوارم به حق این ماه مبارک رمضان خداوند هر کسی رو به آنچه که استحقاق داره برسانه و مخصوصا اونایی که عاشق نظام اند و روحیه ی نظامی گری دارند به امید موفقیت همه.
                                        • ا
                                          امین
                                          ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷
                                          سلام دوستان ‌. من رفتم تهران و همه مراحل قبول شدم . بهم گفتن برو بعدا بهت خبر میدیم که بیای یا نه . ولی هنوز خبری نشده . دوستان توروخدا جواب بدین من خیلی ناراحتم . احتمالش هست جایی بغیر از تحقیقات ادمو رد کنن . و اینکه امتحان ها هم باید همرو قبول بشیم و یا اینکه فقط مدرک پیشدانشگاهی لازم دارن؟
                                          • م
                                            محمدامین
                                            ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۸
                                            سلام دوست عزیز جواب نهایی 21خرداد ماه میاد و احتمال اینکه بغیر از تحقیقات هم بیوفتی زیاده مونده ب اینکه چقد امتیاز جمع کردی.مدرک قبولی پیش هم میخان.توکل کن برخدا موفق باشی
                                          • ر
                                            رحمان
                                            ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶
                                            سلام بر دوستان عزیز
                                            کسانی که تمام مراحل بالگرد رو رفتند و منتظر پاسخ نهایی هستند معدلشونو بگن
                                            متشکرم
                                            • h
                                              hojjat
                                              ۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹
                                              با سلام خدمت همه دوستان عزیزم
                                              من دانشجو سال دوم نیروهوایی هستم برای تعداد واحد پاس شده اصلن گیر نمیدن ما اینجا شخصی رو داریم ک 80 واحد پاس کرده همرو هم تطبیق داده نگران نباشید تو مصاحبه لازم نیست تمام احکام رو حفظ کنی فقط کافیه خیلی با ثلابت صحبت کنی و موقع دست دادن دستشونو محکم فشار بدی ارتش ی مهندس یه خلبان با ثلابت و پایدار میخواد
                                              یادتون نره لشکرک حتما تلفن همراه ببرید چون اینقد از لحاظ روانی باهاتون جنگ اعصاب کار میکنن ک داغون میشید هر هفته هم برید سالن ملاقات ب بقیه خانواده ها بگید اسم شمارو هم بگن و برید مرخصی 5 الی 6 ساعته روحیتون عوض میشه بخدا اونجا خوش اب و هواست میرید با دوستاتون جاهل بازی خیلی روحیتون عوض میشه حتما همیشه خط ریش و گردن داشته باشین فرمانده ها از ادم مرتب خوششون میاد اگرم تونستین منشی یا مقسم بشید کارتون راحت تر میشه
                                              یا حق
                                              • ع
                                                علیرضا
                                                ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲
                                                سلام
                                                توی لشکرک میشه گوشی دوربین دار برد ؟!یا باید گوشی ساده برد ؟!
                                              • ص
                                                صادق
                                                ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
                                                یکی جواب منو بده من فارابی ابردم حتما برای من میان تحقیقات چون برای پسر داییم نیومدن
                                                • م
                                                  میلاد
                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
                                                  میان
                                                  اره برامن اومدن
                                                • ب
                                                  بهزاد
                                                  ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۰۷
                                                  سلام.داداش تورو خدا یکی ج بده.من ماه گذشته روز ۲۶رفته بودم گزینش از تمام مراحلش قبول شدم فردا که میخواستم برم مصاحبه اون شب گوشیمو دزدیدن منم فرداش خیلی عصبانی بودم انصراف دادم حالا پشیمونم میتونم دوباره برم؟
                                                  • ا
                                                    امیر
                                                    ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۰۹
                                                    دوست عزیز گزینش تموم شد.
                                                  • م
                                                    مصطفی
                                                    ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
                                                    سلام دوستان تا حالا برا کسی برای تحقیقات اومدن؟
                                                    • ع
                                                      علی
                                                      ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۶
                                                      نه هنوز

                                                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                    ثبت پاسخ