استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ر
    رضا - تهران
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵
    سلام به همه دوستان
    هفته پیش سه شنبه کل مدارک پزشکیم رو تحویل اداره رفاه دادم، خوشبختانه مشکلی نداشتم از لحاظ پزشکی. فقط موقع تحویل مدارک آقای حسینی تایید میکنه که مشکلی هست یا نه اونم فقط حرفی و الا تا بخوان مدارکش رو تنظیم کنن و به کارگزینی بفرستن طول میکشه، اینو واسه اون دوستی گفتم که گفت با شهرهای دیگه فرق میذارن!
    دیروز یک شنبه هم سو پیشینه و فرم معرف ها رو بردم ساختمون نگین تحویل دادم. گفتن بهت زنگ میزنیم واسه آموزش. ولی هنوز سفته ها و ضمانت نامه رو ازم نگرفتن. فکر کنم اونم یه مرحلس که مونده. به امید موفقیت همه دوستان. التماس دعا.
    • ش
      ش
      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۵
      بحث ها راجع به حقوق واقعا عجیبه
      والله هرکی میشنوه من دارم میرم بانک سرکار بایه حسرتی نگاهم میکنه که انگار گفتم وزیر شدم. بعد خیلی از ماها میگیم حقوقش کمه.من داییم بانک رفاهه بجز حقوق و وامهاش درسال قبل 50میلیون پاداش داشته.یا یکی دیگه تو صادرات داریم اونم همین حدود پاداش درطی سال دریافت کرده
      از رده بالاهای استانمون شنیدم گفت پارسال هر بانک سپهی حداقل 34میلیون پاداش داشته حالا باتوجه به ضرایب شغلی عده ای بیشتر گرفتن. من میگم 34هم نه 24میلیون که دیگه به ما تازه کارها هم برسه میشه ماهی 2میلیون. ماهی 1میلیون هم حقوق بدن میشه 3میلیون.برای دوسال اول میشه زندگی متوسط رو به بالایی رو داشت.بعد از دوسال و دریافت وامها هم که به رده مرفهین خاهیم رفت.ما که هرکی تو فامیلمون بانکیه زندگیش یه سر و گردن بالاتر از بقیه است. کار بانک هم اصلا سخت نیست. همش چرته واسه اینکه بگن پولی که میگیرن حقشونه.دوستان به کارمندان بانک میرسن چون از پول اشباع بشن و خدای نکرده...... دیگه اینهمه اختلاس براشون بسه.
      بعد دوست عزیزم من شنیدم بانک ملی بهترینه در مزایا. و حرفهاتون واقعا منو متعجب و شگفت زده کرده که چطور ممکنه.نمیخام شمارو متهم کنم.باخودم میگم نکنه این بانکیهای دیگه دارن خالی میبندن
      • 0
        000
        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۴
        دوستانی که بحث های متفاوت در مورد حقوق می کنند یه سر به این لینک بزنند . تازه این افزایش جدا از افزایش 14 درصدی تمام کارمندان دولت هست
        حالا سوال من از اون دوستیه که می گه الان کارمند بانک نهایت 1200 می گیره. اگه اینطور باشه پس قبل از عید 600 می گرفته درسته؟ با عقل جور در می یاد ؟
        در ضمن من از حقوق کارمندان صف خبر دارم و ستادی ها رو نمی دونم اما از لحاظ مدیریتی چون شاهرگ اصلی بانک تو شعبه ها هست باید مزایای بیشتر رو شعبه ها بگیرن نه اینکه حقوق ستادی هم سابقه و هم مدرک با کارمند صف بیشتر باشه . اما باز از مورد دوم اطلاعی ندارم و فقط برداشت خودمه . من برای دوستان رد شده احترام زیادی قائلم و هر جا از دستم کمکی بر بیاد دریغ نمی کنم . اما یه نگاه به کامنت ها بیشتر اونها که رد شده هستند اینجا از حقوق کم کامت می ذارن و ناله می کنند . یه بار برای همیشه این بحث رو تموم می کنم . مطمئن باشید حقوق و مزایا و پاداشی به طور متوسط تقسیم بر 12 ماه بشه هر ماه بیشتر از 2 تومن خواهد بود. اما سال پیش این مبلغ کمتر از 1500 بود . حالا دیگه بیشتر از این بشه رو باید بریم داخل کار و بفهمیم . اینکه چندین سال تحویل دار باشید رو شاخشه و به مدرک و ... کاری نداره . بعید هست زیر 5 سال تغییر شغلی باشه . با جابجایی دو سال یک بار بین شعبه ها هم در جریان باشید. مرخصی ها مثل همه ادارات هست و اگر نرید مرخصی به حقوق اضافه می شه. تا دو سال خبری از حکم رسمی و وام نیست و به محض اومدن حکم رسمی چند مورد وام تعلق می گیره که مبلغ قابل ملاحظه ای هست .
        اینها رو من بارها با تاکید اینجا گفتم فقط به خاطر اینکه قبل زا امضا قرارداد بدونید کجا می رید و چه چیزی در انتظاره . در ضمن بانک سپه معمولا بانک خلوت تری هست نسبت به بانک ملی و مشتریان خاصی داره .
        یه نصیحت دوستانه : نه حرفهای من رو باور کنید نه حرفهای دیگران رو. قبل از دادن تعهد و امضاء قرارداد و شروع دوره تو این مدت باقیمانده برید با چند تا از کارمندهای بانک سپه که مدرک لیسانس بالاتر دارند صحبت کنید . به یه نفر بسنده نکنید چون معمولا همه حرف راست نمی زنند. از چند نفر همه شرایط رو بپرسید. چه اونها که تازه سر کار رفته اند و چه اونها که سابقه دار هستند . بعد با آرامش و شناخت از آینده ای که به اون قدم می گذارین امضاء کنید. مطمئن باشید هر کدام از شماها روزی یکی از مدیران شعبات مختلف بانک سپه خواهید .
        • ع
          علی
          ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۳
          درود بر شما
          موافقم
          • 0
            000
            ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۲
            مدیر سایت گویا اجازه نمی ده لینک رو بذارم. اما تو اینترنت سرچ کنید می تونید به راحتی پیدا کنید
            • ص
              صنم
              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۵
              در تایید حرف های شما و نادرست بودن حرف های خانمی که گفته بودن شوهرشون کارمند ملی هستن چند صفحه قبل کامنت گذاشتم. خط به خط حرفای این کامنتتون درسته و من همشونو از کارمندای بانک سپه پرسیدم و شنیدم.
              • s
                saghy
                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳
                در تکمیل کردن حرفهاتون من هم یه مطلب بگم که تا حالا اینجا مطرح نشده و من هم نمیدونستم ولی وقتی داشتم پرونده ام را کامل میکردم مسئولین کارگزینی گفتن.
                و اما موضوع :
                تا دو سال که بهمون وام نمیدن ولی بعد دو سال که وامها شروع میشه،برای ضامن همکارها ضمانت همدیگه را میکنن و بعد از یه مدت تعداد وامها و اقساطش زیاد میشه.
                از اونجا که ما ۴۰ درصد حقوقمون میشه برای ضمانت بره دیگه نمیتونیم کس دیگه را خارج از بانک ضمانت کنیم،یعنی به من گفتن تخلف اداری هست.
                گفتن از همون اول بگو من فقط میتونم داخل بانکی ضامن بشم.
                • ب
                  ب ل
                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸
                  واسه وام مسکن بانک باید خونه تو رهن وام بزارید تا وام تعلق بگیره و واسه وام خودرو هم باید ماشین ساخت ایران بخرید.
              • ?
                ???
                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۲
                کسی هست که یکی از اعضای خانوادش پرونده قضایی داشته و مصاحبه عقیدتی قبول شده باشه؟
                • ف
                  فوری فوری
                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۱
                  دوستان گرامی امروز بهم زنگ زدن که فردا برم 8 صبح ساختمون نگین سپه ولی انقدر امروز کار داشتم فراموش کردم عکس بندازم
                  میشه بعدا ببرم براشون؟
                  • P
                    Parsa
                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۲
                    فردا یکیشو کارگزینی ازت میگره چند تام اداره رفاهی که بزنه روی معرفی نامه های پزشکا.سعی کن یجا فووری چیزی بندازی.فوقش یکم دیرتر برو چیزی نمیشه
                  • خ
                    خانم تهران
                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۸
                    من در مراحل پزشکی بودم امروز با من تماس گرفتن برم گزینش 0 تا حالا برای کسی پیش اومده که برای چی باید برم ؟خیلی نگرانم لطف کنید جواب بدید ؟؟؟؟؟؟؟؟
                    • 2
                      2
                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰
                      میشه خواهش کنم رفتی اونجا بیای بگی چی بهت گفتن!!!!
                      اینا دیگه شورشو در اوردن
                      • -
                        ---
                        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۸
                        سلام اینکه نگرانی نداره.حتما میخوان فرمارو بهت بدن واسه تشکیل پرونده کارگزینی
                      • ف
                        فرناز به eeee
                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۶
                        سلام
                        خداقوت .شما سفته 10 تومنی که ظهرش امضای ضامن هات باشه دادید؟؟؟؟؟قیمت محضر اسناد رسمی چنده؟
                        کی باید پشت سفته ضامن بشه؟؟
                        همون هایی که شماره حساب سپه دارن و قبلا فرم ضنی رو پر کردند؟
                        • e
                          eeee
                          ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۰۹
                          با سلام
                          باید یه ضامن ببرید محضر تعهد محضری بده که هزینش ۵۲تومن میشه!
                          دونفر باید تو یه فرم معرف شما بشن
                          و یه سفته ۱۰ میلیونی باید از بانک ملی به قیمت۳۰تومان بخرید که دو نفر باید پشتشو امضا کنن این دونفر باید حساب جاری سپه (به من گفتن بانک ملی وملت و تجارت و..میشه) داشته باشن والبته باید توسط بانکشون احراز هویت بشن
                          سوال دیگه داشتین در خدمتم
                          • ف
                            فرناز
                            ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱
                            ضامن باید حتما اونهایی باشند که توی فرمهای چندوقت پیش به عنوان معرف معرفی کردیم؟
                            • e
                              eeee
                              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴
                              نه هرکسی میتونه باشه فقط بابد حساب جاری ترجیحا بانک سپه رو داشته باشه.
                              • ح
                                ح
                                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰
                                سلام.
                                حتما نباید اون دو نفر باشن.
                                هر کارمند دیگه ای می تونه باشه.
                                فقط یک نکته هست ، بانکی که ضامن درش حساب داره( کسی که پشت سفته رو امضا میکنه) باید امضای فرد رو تعیید کنه و مهر شعبه رو پشت سفته بزنه و تقریبا 99 در بانک ها این کار رو نمی کنن و میگن برای ما مسئولیت داره.
                                پس بهتره ضامن های کارمندتون یک حساب (ترجیحا جاری) در بانک سپه داشته باشن که برای مهر های پشت سفته مشکل نداشته باشی.
                                موفق و پیروز باشید
                                • ح
                                  ح
                                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹
                                  تایید و 99 درصد
                                  اشتباه تایپی بود
                          • ف
                            فرناز
                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۱۵
                            سلام
                            میشه تعهد محضری و ضامنهای سفته رو توضیح بدهید.امروز نامشو بمن دادند.
                            • ن
                              نگین
                              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹
                              فرناز جان از کدوم شهری؟
                              • م
                                مریم
                                ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳
                                مگه کارگزینی توضیح نداد؟!
                                خ رضوی گفتن واسه تعهد محضری ی ضامن میخوان ک یا کارمند باشه یا کاسب با جواز کسب
                                واسه سفته دو تا ضامن میخوان ک حتما کارمند باشند. میتونه از اقوام درجه اول و یا بازنشسته باشه
                                باید ببرین شعبه ای ک حقوقشونو میریزن یا شعبه ای ک از بانک سپه حساب دارن س تا مهر زده بشه
                                مهر متضمانا منفردا، مهر شعبه، مهر گواهی امضا
                                ترجیحا ببرین سپه آخه بانکای دیگه ممکنه واسه زدن مهر ی مقدار اذیت کنن یا اصلا مهر نزنن
                              • ا
                                استعفا
                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۹
                                دوستان من الان یه جا مشغول به کارم. بایستی یک ماه قبل از رفتن از اونجا استعفا بدم. تمام مراحل بانک رو رفتم. تایید پزشکی هم اومده. سفته و تعهد هم دادم. الان استعفا بدم یا نه؟ چقد سر در گم شدیم. اصلا نمیشه برنامه ریزی کرد.
                                • ف
                                  فرناز
                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۱
                                  خب شما میتونی تشریف ببری مدیریت و درخواست کارآموزی بنویسی و شروع بکار کنی.البته استان به استان فرق میکنه.نمیدونم برای استان شما کارآموزی هس یا نه.
                                  • ح
                                    ح
                                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷
                                    تو دوران کار آموزی حقوق هم داره؟
                                  • u
                                    ut.ac
                                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶
                                    منم شرایطم مثل شما بود 0یه بانک خصوصی) الان یک ماه و 10 روزه استعفا دادم ولی هنوز خبری نیست از سپه.از طرفی هم با اینکه یه ماه بیشتره استعفا دادم محل کار قبلیم گفتن تا پیدا کردن جایگزین باید سرکارم بمونم.هرچند دیگه پاداش نمیدن و فقط حقوق میدن.یه وضعیه اصلا...البته من گفتم نهایتا تا شروع دوره میتونم بمونم که حالا حالاه هم از دئره خبری نیست.انقدر طولانی شده که اینا فکر میکنن منصرف شدم دیگه از استعفا.
                                    • u
                                      ut.ac
                                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰
                                      منم شرایطم مثل شما بود (یه بانک خصوصی) الان یک ماه و 10 روزه استعفا دادم ولی هنوز خبری نیست از سپه.از طرفی هم با اینکه یه ماه بیشتره استعفا دادم محل کار قبلیم گفتن تا پیدا کردن جایگزین باید سرکارم بمونم.هرچند دیگه پاداش نمیدن و فقط حقوق میدن.یه وضعیه اصلا...البته من گفتم نهایتا تا شروع دوره میتونم بمونم که حالا حالاها هم از دوره خبری نیست.انقدر طولانی شده که اینا فکر میکنن من منصرف شدم دیگه از استعفا.بنظرم یکم زود استعفا دادم هرچند گزینش استان بعد تایید پزشکی بهم گفت وقتشه که استعفا بدم چون من بهشون گفته بودم که یه ماه جلوتر باید استعفا بدم .اینجا بود که فهمیدم فقط تهران میدونه دوره کیه
                                    • ن
                                      نیاز
                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۹
                                      دوستان به من زنگ زدن برم کارگزینی فرم بگیرم
                                      • ن
                                        نگین
                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۵۱
                                        سلام نیاز جان
                                        گلم اولا بگو از تبریزی
                                        دوما بگو هفته پیش ازمایشهات دادی به بانک
                                        سوما فردا بیا و بگو چی شد
                                        روزگار به کام عزیزم
                                        • ن
                                          نیاز
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۵
                                          حق با شماست ببخشید وممنون از توضیحات شما که عرایض بنده رو تکمیل کرد. خوب راست میگه دیگه حرف حق که جواب نداره. ایشالله دفعه بعد جبران میکنم.مخصوصا خدمت شما نگین عزیز
                                        • م
                                          ماهی
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
                                          از کجا بودین؟
                                          لطفا اطلاعات دقیق رو بعد از گرفتن فرم اینجا اعلام کنید
                                          ممنون
                                        • .
                                          ...
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
                                          سلام
                                          دوست عزیزی که گفته بودن به جهت معافیت پزشکی پنجشنبه کمیسیون پزشکی دارن و باید برن تهران لطف کنید و بگید چی شد.
                                          خیلی منتظریم
                                          • خ
                                            خانم تهران
                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۲
                                            من در مراحل پزشکی بودم امروز با من تماس گرفتن برم گزینش 0 تا حالا برای کسی پیش اومده برای چی باید برم ؟
                                            • t
                                              tehran
                                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷
                                              ای وای چرا اخه؟
                                              • ش
                                                ش
                                                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۲۷
                                                باز این چه مدلیه از خودشون دراوردن؟؟؟!!!!!
                                                من که رفتم پزشکی دقیقا پرسیدم ایا این به معنای تایید در گزینشه که گفتند اره و گزینش کلا تموم شده
                                                اما حرف شما چیز دیگه ای میگه.مارو از استرس کشت بانک سپه.باز میرسیم به همون نقطه که ایکاش مرد بدنیا اومده بودم.هرچی سنگه،پیش پای زنه
                                                • .
                                                  ...
                                                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۷
                                                  باسلام..خدایی یه لحظه به دو سال ،۷۳۰روز،۷۳۰*۲۴ساعت خدمت اونم تو جایی که اولش نمیدونی چه جهنم دره اییه ،شب بیداری وپست و .....فک کن ببین بازم دوست داشتی مرد بودی...بماند تمام سختی های روزگارو مسولیت و..که همش رودوش مرداست...البته مرررررد ها نه اون سوسول بچه های مردنما
                                                  • .
                                                    ....
                                                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵
                                                    چرا این حرفو میزنی دوست من
                                                    الان مردا شرایطشون با زنا زیاد فرقی نداره بماند که روحیات زن خیلی حساس تر ور زودرنجتر هست و از لحاظ فیزیک بدنی ضعیفتر از مرد اونم با اون همه دردی که هر ماه میکشه بماند که واسه بچه داری و شیردهی و این چیزا چقدر اذیت میشه
                                                    من الان حقوق شوهرم کفاف زندگیمونو نمیده مجبورم از 7 صبح برم سر کار بعضی وقتا میرسم خونه 9 شبه تازه اونموقع باید به فکر اشپزی و خانه داری و این چیزا بیفتم با وجود اینکه دارم 30 ساله میشم نمیتونم بچه دار شم چون اگه بشم کارمو از دست میدم پس این حرفارو نزن همه مون سختی های خاص خودمون رو داریم تو این جامعه زنا از لحاظ روحی خییییلیییی ازرده ن تازه من یه همسر مهربون دارم ولی با این وجود هر روز آرزوی مرگ می کنم .
                                                    • م
                                                      من حاضرم مرد بودم!!!
                                                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲
                                                      دوست عزیز خانمی که هم صبح تا ظهر باید کار کنه و وقتی میاد خونه باید اشپزی و خونه داری و بچه داری کنه مطمینا وظایف سنگین تری رو داره نسبت به اقایی که فقط کار میکنه؛در حال حاضر مردها تنها بار خانواده رو به دوش نمیکشن و زن ها هم در این مورد کمک شایانی میکنند. 19 ماه سربازی میرید درست ولی در با مقایسه با نه ماه بارداری مادر و درد زایمان و دو سال شب بیداری مادر چیزی نیست.من حاضرم مرد بودم و نگاهای سنگین تو خیابون رو تحمل نمیکردم مهم ترین نکته هم اینجاست که در مورد زنان قضاوت های نادرستی میشه و با دید بسته ای به موضع زن در اجتماع نگاه میشه.امیدوارم روزی برسه که زنی نباشه در خیابان احساس ناامنی کنه و هر مردی در بیرون از خانه پدر و برادر ما باشه.
                                                • d
                                                  dissolate
                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۹
                                                  سلام دوستان ذخیره زحمت بکشید یک فضایی واسه بیان نظرات پیدا کنیم مرسی
                                                  • .
                                                    ...
                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۲۳
                                                    به نظر من بهتره بعد از این که گزینش نفرات اصلی تموم شد، ی روز همه باهم بریم ساختمان نگین و ازشون بخوایم که باتوجه به امار انصرافی ها و خدای نکرده ردی ها ، یه پاسخ قانع کننده به ما بدن. خوبه ؟
                                                  • گ
                                                    گلستان
                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷
                                                    هم استانیهای عزیز فکر کنم بد نباشه هفته ای یک بار باهم تبادل اطلاعات داشته باشیم ببینیم کجای کاریم.چون اگه قرار باشه کار کل مجوز استخدامی همزمان انجام بشه (طبق گفته برخی از دوستان) بدونیم بقیه هم قطارها در چه مرحله ای هستند.از دوستان بدون ازمون بخصوص خانومهایی که مشغول بکار شدند هم تقاضا دارم و بیان از شرایطشون بگن. اون دوستمون که تو گزینش موفق نشده بودید چکار کردید؟
                                                    • گ
                                                      گرگان
                                                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۰
                                                      من ازمایشاتم رو انجام دادم و منتظر تایید تهران هستم
                                                      • s
                                                        salim
                                                        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴
                                                        سلام. واسه من اومدن تحقیق ولی از مصاحبه خبری نیست
                                                      • خ
                                                        خانم ازتهران
                                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۵۷
                                                        من درمراحل پزشکی هستم ازگزینش بهم زنگ زدن که فردابرم گزینش دوباره.علت چیه ؟کسی چنین موردی داشته ؟ا
                                                        • ح
                                                          حمیدرضا از تهران
                                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۰
                                                          سلام به همه دوستان
                                                          من امروز نتایج معایناتم رو بردم برای اداره رفاه بانک توی میدون امام.
                                                          علیرغم اینکه مشکلاتی داشتم و بعضی فاکتورهای خونی مربوط به کبد نرمال نبودن ولی استخدامم رو بلامانع ذکر کردن.
                                                          خیلی همکاری و مساعدت میکنن پزشک اداره رفاه.
                                                          انشالله موفق میشید و اگر مثل من برخی فاکتورهاتون اندکی غیرنرمال هست اصلا نگران نباشید
                                                          • د
                                                            دوست منتظر
                                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴
                                                            جالبه ما یه ماهه مدارکنون رو تحویل دادیم . هنوز میگن رفاه تائید نکرده. اما مدلرک بچه های تهرانو در جا جواب میدن.
                                                            • گ
                                                              گرگان
                                                              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۱
                                                              واقعا :(
                                                            • م
                                                              مرد-تهران
                                                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۰
                                                              سلام دوست عزیز. من چهارشنبه مدارکمو تحویل اداره رفاهی دادم که یه فاکتور تو آزمایشات مورد داشت واسم تجدید آزمایش نوشت امروزم که جواب آزمایش بردم منو به متخصص کلیه ارجاع داد . تازه یه خانوم واسه 0/25 نمره چشم بالاتر فرستادن بره لیزیک. پس میشه نتیجه گرفت که سلیقه ای کار میکنه اداره رفاه
                                                              • ب
                                                                بیسان
                                                                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴
                                                                سلام آیا دوست عزیز آزمایشی که برات تکرار نوشتن آزمایش ادرار بود(u/a) واگر اینطوره منم همین مشکلو دارم لطف کن جواب و نتیجه متخصص کلیه رو برام بنویس تا منم تکلیفمو بدونم مرثی.
                                                            • A
                                                              Arash
                                                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷
                                                              سلام
                                                              من اوایل خرداد مصاحبه عقیدیتی رفتم. پرسیدم، گفت از بعد از اعلام نتایج نهایی تا حالا حدود دوسوم نفرات رو پزینش کردن؛ یعنی حدوداً یکماه دیگه طول میکشه تا مصاحبه های عقیدتی تموم بشه.
                                                              گفت بعد از اون هم هر کسی که میره معاینات پزشکی و کارهای استعلامش تموم میشه، میتونه بره اداره رفاه و کارشو شروع کنه. ضمناً گفت که اول شهرستانهیها رو گزینش کردن، بعداً تهرانیها رو!
                                                              با این تفاسیر احتمال زیاد باید دوستانی که پیش از عید مصاحبه داشتند (که اکثراً شهرستانی بودند) باید تا الان مراحل آموزشی رو تموم کرده باشند و مشغول به کار شده باشند. ممکنه چون همۀ کارها بر وفق مراد بوده دیگه به اینجا سر نزنند، ولی امیدوارم بیان بگن شروع کار چطور بوده و مثلا حقوق و جایگاه کاری چطوره تا دیگران هم از استرس در بیان
                                                              با آرزوی موفقیت برای همۀ دوستان عزیز
                                                              • م
                                                                منتظر دوره
                                                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۱
                                                                نه دوست عزیز
                                                                اینجوریا هم نیست.ما هم منتظر دوره هستیم.فقط بعضی از دوستان بدون آزمون رفتن سرکار
                                                                • م
                                                                  مانی
                                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۲
                                                                  سلام
                                                                  من ۲۴ اسفند گزینش شدم
                                                                  ۱۸ فروردین هم مدارک پزشکی دادم هنوز هم منتظر دوره ام
                                                                • س
                                                                  سیاوش
                                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                                                                  سلام به همگی. بالاخره بعد 53 روز بهم زنگ زدن برم گزینش. چون کار داشتم گفتم هفته بعد انشاا... میام گزینش که موافقت کردن. به امید موفقیت همه. التماس دعا
                                                                  • م
                                                                    مریم
                                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
                                                                    سلام.دوستان خواهش میکنم جواب بدین.ایا خانم های مجرد هم باید دکتر زنان معاینه کنه؟
                                                                    • *
                                                                      ***
                                                                      ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۶
                                                                      تو شهر ما اره.ولی ازمایش پاپ اسمیر حتی برای متاهلها هم نبود.
                                                                      • م
                                                                        مجرد
                                                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷
                                                                        آره -همه خانم ها باید مراجعه کنند ربطی به مجرد و متاهل بودن نداره
                                                                        • ر
                                                                          رضوی
                                                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۲
                                                                          بله باید تایید پزشک زنانو بگیرین
                                                                          بستگی ب پزشکش داره
                                                                          مجردها معاینه خاصی نداره مگر پزشک سونوگرافی رحم و تخمدانو بخواد ک سونو لگن جزو مدارک رفاه بود و چنتا سوال بپرسه ممکنه هم بدون هیچ سوال و جوابی تایید کنه
                                                                          • س
                                                                            سنجاقک
                                                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۲۰
                                                                            اون معاینه ای ک مدنظر شماست خیر مجردها ندارند
                                                                          • 0
                                                                            000 به خانم هشدار
                                                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲
                                                                            تو متن هاتون دیدم که گلایه کردین و گفتین شوهرتون با مدرک فوق تو بانک کار می کنه و با وجود زندگی تو شهر کوچیک از عهده خرج زندگی بر نمی یاد و ... . بعد گفتین کلی فرق هست بین پاداشی و نرخ اضافه کاری اونها که سابقه دارن و اونها که تازه شروع به کار کردند !!!
                                                                            چرا دوست دارین یکی به خاطر این حرفهای اشتباه مایوس بشه و انصراف بده !!! واقعا برای من یکی سواله که چرا بعضی از دوستان سعی می کنند به لحاظ مالی دیگران رو تحت تاثیر قرار بدهند تا انصراف بدهند. ای کاش می شد اینجا یکی از فیش های حقوقی کسانی که 4 ساله دارن تو بانک سپه کار می کنن رو براتون اسکن کنم همینجا بذارم تا بدونید بعد عید حقوق های بانک سپه چقدر تغییر کرده.
                                                                            اولا بعد از عید حقوق ها چشمگیر بوده . ثانیا سابقه و مدرک تحصیلی و موارد این چنینی در رتبه بندی شخص فرق ایجاد می کنه و باعث تغییر پایه حقوق می شه و تغییر آنچنانی در نرخ ساعت اضافه کاری نمی کنه. بعدش هم 100 ساعت اضافه کاری !!!! ماکزیمم اضافه کاری برای رسمی ها در ماه 80 ساعت هست و برای قراردادی ها 60 ساعت. در صورتی هم که کلا بعد از ظهر نباشید 20 ساعت اضافه کاری رد می کنند. پس از 20 ساعت تا 80 ساعت.
                                                                            از یه طرف حقوق رو کم گفتید و از طرفی پاداشی رو زیاد. هیچوقت برای اعیاد اونقدر پاداشی نمی دهند .احتمال این هست که شوهر شما در بانکی داره کار می کنه که زمین تا آسمون با بانک سپه و ملی شرایط و حقوق هاش فرق می کنه.
                                                                            • .
                                                                              ...
                                                                              ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۰
                                                                              دوست عزیز شما چرا سعی داری دیگران رو نامرد جلوه بدی . هرکسی خودش میتونه از یه بانکی شرایط حقوقش رو بپرسه . این که بانک دولتی پایه حقوقش از بانک خصوصی کمتره که شکی نیست. دوما شما یه تحویلدار دیدی که تو فیش حقوقیش بیش از 30 ساعت اضافه کار بگیره ؟ سقف 90 ساعت فقط برای پرسنل ستاد هست نه پرسنل صف ( که تو شعبه هستن ) . بعدم امکان نداره یه تحویلدار بیش از یک میلیون چهارصد در ماه ، دریافتیش بیشتر باشه . ممکنه یا مزایا بیشتر باشه ولی کسورات وام باعث میشه دریافتی بیاد پایین . خواهشا دوستان سایت لطف کنن خودشون راجه به این موضوع تحقیق کنن و خودشون قضاوت کنن کی حرفاش به واقعیت نزدیکتره .
                                                                              • 0
                                                                                000
                                                                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۸
                                                                                حرف خوبیه همین فردا برن تو چند تا از بانک های سپه در مورد حقوق و اضافه کاری بپرسن .
                                                                                با هیچکدوم از حرفهای شما کاری ندارم فقط برن تو شعبه ای که شیفت عصر داره بپرسن چند ساعت اضافه کاری براتون رد شده. همین. معمولا شعبه های مرکزی این شکلی هستند. من کسی رو متهم نمی کنم فقط می گم این همه آدم رو دلسرد نکنید . روزهای اولی که دنبال انصراف بودم همین حرفها رو تو همین صفحه شنیده بودم . اما بعد کلی پرس و جو فهمیدم که همه اینها شایعه ای بیش نیست.
                                                                                • ص
                                                                                  صنم
                                                                                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۹
                                                                                  منم با حرف های احمد خان موافقم. اطلاعات این خانم کاملا اشتباه هست.
                                                                              • ا
                                                                                از خانم هشدار با اقای 000
                                                                                ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۵۴
                                                                                اولا شوهر من کارمند بانک ملی ؛که یکی از بانکهای دولتی محسوب میشه هستش.با سابقه پنج سال با اضافه کاری ماهی تقریبا 1700 دریافتی داره شما چون مجرد هستی نمیدونی چه خرجهایی زندگی متاهلی داره ماهی 700 اجاره خونه و قسط و ماهی 850 هم بانک به خاطر وامهایی که داده کم میکنه تقریبا 200 300 تومنی میمونه واسه بقیه مخارج که شامل خورد و خوراک و بقیه هزینه ها میشه ؛تا اینجا رو داشته باش ثالثا من مثلا گفتم ساعتی 100ساعت اضافه کاری دقیقشو که پرسیدم ساعتی 75 اضافه کاری واسه اعیاد میدن که باز بستگی به سابقه کاری و درصد خیلی کمی مدرک داره؛البته پاداش اخر سال 120 ساعت اضافه کاری دادن.عموی خود من رییس بانک سپه هستش و دریافتی حدود 2تومن داره با سابقه 25سال ؛پس واجب شد که حتما برید یپرسید که مطمین شید من خودم هم تازه استخدام یانک سپه شدم و از خدامه که حقوقش از ههه جا بالاتر باشه ولی در واقع این چنین نیست حداقل واسه ما که تازه واردیم؛مطمینا هیچ کس با حرف من انصراف نمیده و ناامید نمیشه من بازم میگم اگه کسی حمایت خانواده رو داشته باشه که نخواد از صفر شروع کنه و مجبور نباشه از ابتدا خونه و ماشین بخره و اقساطش رو بده که خیلی هم خوبه و هیچ ایرادی نداره.امیدوارم هیچ کس اینقدر ناامید نباشه که بخواد با این حرفا انصراف بده روزی همه دست خداست و نمیزاره بندش جا بمونه همون جوری که تا الان هوای ما رو داشته.
                                                                                • 0
                                                                                  000
                                                                                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۶
                                                                                  حرفهای شما الان درسته
                                                                                  اما اگر ممکنه بپرسید افزایش حقوق که تصویب دولت بود و بعد از عید برای اونها اعمال شده یا نه. این حقوق که گفتین دقیقا حقوق قبل از عید بود. در ضمن فکر کنم شوهر شما شیفت عصر زیاد نمی مونن درسته؟
                                                                                  ببینید من نگفتم فرق نمی کنه بله سابقه زیاد تاثیر داره. اما نه اینکه مثلا برای یه با سابقه بشه اضافه کار ساعتی 10 تومن برای یه صفر کیلومتر بشه 5 تومن. اما می تونه برای یه صفر کیلومتر بشه ساعتی 8500
                                                                                  در مورد اون قسط هایی که می گیرن 850 . ماشالا خوب وام برداشتن که اینقدر قسط شده .
                                                                                  حالا جدا از این بحث ها. اولا کی گفته من مجردم؟!!!
                                                                                  و اینکه شما تو کدوم شهر کوچیک خونه گرفتین با ماهی 700 کرایه؟!!! یا شهر کوچیک اسمش تهرانه :-) یا خونه شما واقعا خونه هستش
                                                                                  اما در هر صورت براتون آرزوی موفقیت می کنم ولی یه بار دیگه لحن نوشتاری متن قبلیتون رو بخونید .
                                                                                  • 0
                                                                                    000
                                                                                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۵۰
                                                                                    در ضمن یادم رفت بگم که اون وام ها رو بدین رهن خونه یا خونه می خریدین هزینه اجاره کمتر می شد اینجوری خوب سخت می شه زندگی
                                                                                    • ب
                                                                                      به ooo
                                                                                      ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۰
                                                                                      احمد خان شما که قبلا گفتید مجردید!
                                                                                      • 0
                                                                                        000
                                                                                        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۱
                                                                                        مجردم داداش . با کدوم پول ازدواج می کردم
                                                                                        فقط ایشون یه جوری گفت شما مجردها بهم برخورد :-)
                                                                                      • ه
                                                                                        هشدار
                                                                                        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵
                                                                                        شوهر من ساعتی 8500 اضافه کاری میگیره و الان حکم ارزیاب رو داره قبل از عید حقوقش رو 1500 بود و الان شده 2300 که با کسوراتش 1200 تحویل میگیره
                                                                                        150 ملیون وام گرفتیم و الان در حال ساخت خونه هستیم و به محض که تموم شد اجاره در کار نخواهد بود.البته من گفتم 700 اجاره با بقیه اقساط که شامل قسط ازدواج و چند تا دیگه میشه.بهتره شما لحن نوشتاری متن اولتون رو بخونید.فکر کنم همه چی رو دیگه گفتم و چیزی نمونده باشه و دیگر اقایون مارو دروغگو خطاب نکنند.
                                                                                        • 0
                                                                                          000
                                                                                          ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶
                                                                                          خب من هم از اول دارم همین رو می گم و همه می گن فوقش 1200 می دن. شوهر شما شیفت عصر هم بمونه بیشتر هم می گیره . کدوم اداره حقوق از این بیشتر می ده با این وام ها
                                                                                          • 0
                                                                                            000
                                                                                            ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۰
                                                                                            پس برا اعیاد نزدیک 700 و عید 1500 می دن
                                                                                            اینو نمی دونستم
                                                                                            فکر می کردم کمتر باشه
                                                                                        • 0
                                                                                          000
                                                                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۸
                                                                                          راستی بپرسین اضافه کار ساعتی چقدر به ایشون می دهند ؟!!
                                                                                          • ص
                                                                                            صنم
                                                                                            ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۱
                                                                                            دروغه که رییس بانک سپه 2 تومن حقوقشه . من فیش حقوقی رییس شعبه درجه 3 رو بعد عید دیدم. 4ونیم بود. این بجز پاداش ها وکارانه بود. اینطوری دوستان را دلسرد نکنید.
                                                                                            • ص
                                                                                              صنم
                                                                                              ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۴
                                                                                              همین آقایی که میگم حکمش 2500 بود. فیشش 4و نیم. شما احتمالا حکم عموتونو دیدید. بقیه ی پاداش هایی هم که میریزن تو فیش نیاورده بودن.
                                                                                              • ه
                                                                                                هشدار
                                                                                                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۹
                                                                                                ببخشید رییس بازنشسته بانک هست به گفته خودشون دو و خورده ای میگیرن
                                                                                                • 0
                                                                                                  000
                                                                                                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۸
                                                                                                  بازنشسته حقوق کمتر می گیره باز 2.5 خوبه براش

                                                                                          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                          ثبت پاسخ