استان کرمانشاه پایلوت الگوی جدید طرح مشاغل خانگی

بنیان گذاران ایران هاروست بعنوان پشتیبان بازاریابی و فروش گل و گیاه طرح مشاغل خانگی گفت: با توجه به ظرفیت های استان کرمانشاه باید برند منطقه ای برای کرمانشاه ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سام صفوی بنیان گذاران ایران هاروست بعنوان پشتیبان بازاریابی و فروش گل و گیاه طرح مشاغل خانگی با بیان تجربیات خود در زمینه فروش محصولات کشاورزی ، گفت: ایران هاروست یک شرکت استارت آپ کشاورزی است که مزارع ، محصولات خوب و کشاورزان ایرانی را که محصولات با کیفیت تولید می کنند به مردم معرفی می کند و امکان خرید مستقیم و بدون واسطه ی محصولات خوب و با کیفیت را برای مردم و مشتریان فراهم می آورد. همچنین به مردم امکان می دهد تا با عضویت در مزارع مشارکتی ایران هاروست بتوانند در تولید محصولات کشاورزی خوب و با کیفیت مشارکت نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های استان کرمانشاه باید برند منطقه ای برای کرمانشاه ایجاد کنیم

صفوی در ادامه با بیان اینکه مهمترین مشکل برای فعالان حوزه کشاورزی بازار است که باید قبل از تولید محصول به فکر بازار ان باشند گفت :با ابداع مدل مشارکتی مشتریان کشاورز را به خوبی می شناسند .

وی در ادامه با اشاره به طرح مشاغل خانگی گفت اگر کسی تاییده های لازم را داشته باشد سفارشات آنلاین آن را ما از طریق استارت آپ ایران هاروست پشتیبانی می کنیم .

آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت موضوع بازاریابی و فروش محصولات تولیدی گزارشی از روند اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در فازهای مختلف ارایه کرد و گفت :۳۶۰۰ نفر در استان در این طرح ثبت نام کرده اند .

وی ادامه داد:هم اکنون در مرحله دوم طرح و بصورت جدی در حال شناسایی اولویت ها هستیم .

آزادی افزود :کسب و کارهای اولویت دار بزودی مشخص می شوند و با آموزش به سمت مراحل اجرایی می رویم

خوش خوی کارشناس مسئول طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه نیز با اشاره به قراردادی که بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی برای الگوی جدید طرح مشاغل خانگی منعقد شده، اظهار کرد: ۹استان از جمله کرمانشاه پایلوت اجرای این طرح هستند که قرار است ۲۰ هزار شغل خانگی در این استان‌ها ایجاد شود.

وی سهم استان کرمانشاه از این تعداد شغل را ۲۷۰۰ مورد اعلام کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش های کاربردی و بخش اتصال به بازار جهت تولید حرفه ای و فروش تضمینی این محصولات گام برداریم .

خوش خوی هدف از برگزاری این جلسه آشنایی مدیران ستادی و اجرایی طرح با پشتیبانان و فعالان حوزه پروش گل و گیاه و بنیان گذارشرکت ایران هاروست جهت مهیا نمودن بازار تضمینی و روش های نوین برای معرفی و فروش محصولات گل و سبزی عنوان کرد و گفت :چگونگی همکاری و مشارکت این پشتیبان در ارایه خدمات به متقاضیان حوزه پرورش گل و گیاه طرح مشاغل خانگی استان کرمانشاه از دیگر اهداف این نشست است

وی در پایان تعداد ثبت نام کنندگان رشته پرورش گل و گیاه را در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان کرمانشاه ۱۶۷ نفر عنوان کرد .

نشست پشتیبانان و فعالان حوزه پرورش گل و گیاه با بنیان گذار استارت آپ ایران هاروست، مبدع کشاورزی مشارکتی در ایران و پشتیبان ملی طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی، جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در سالن نوروز نژاد برگزار شد .

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده صفحه اصلی مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ