از سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون مهارت نخواهد بود

۱۹۱ نظر

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد که تا پایان سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون داشتن حداقل یک مهارت یا تخصص، خدمت سربازی‌اش به پایان نخواهد رسید.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت سه سال از فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح گفت: بحث مهارت آموزی سربازان یک مطالبه جدی از سوی مقام معظم رهبری است که ریاست ستادکل نیروهای مسلح نیز به صورت جدی آن را دنبال می‌کنند و قرارگاه نیز در همین راستا تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه سربازان به عنوان یکی از ارکان توان رزمی وبنیه دفاعی کشور هستند، گفت: سربازان در برقراری نظم و امینت و دفاع از کشور نقش پررنگی برعهده دارند و از این رو لازم است حمایت های لازم نیز از این افراد انجام شده و هرآنچه را که می‌توان در راستای ارتقای کیفیت دوران خدمت سربازی انجام دهیم.

کمالی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال تضعیف سربازی هستند، گفت: این اقدامات در واقع نقش و اهمیت سرباز را در دفاع از کشور و برقراری امنیت کم رنگ می کند و در نتیجه آن این تصور را ایجاد کرده اند که نیروهای مسلح برای پوشاندن ضعف های سربازی به دنبال مهارت آموزی رفته است، در حالی که به هیچ عنوان چنین موضوعی صحیح نیست.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه سربازی با اقتدار در کشور دنبال می‌شود، گفت  در این میان مهارت آموزی نیز یک رویکرد جدید است که بر اساس آن سرباز علاوه بر انجام ماموریت و وظایف اصلی خود، در دوران خدمت یک مهارت یا تخصصی جدید را هم فرا گرفته و برای آن گواهی معتبر دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای این قرارگاه ماموریت و چشم اندازی پنج ساله در نظر گرفته شده است، گفت: بنابراین طبق چشم انداز و اهداف قرارگاه باید تا پایان سال ۱۴۰۱ مهارت آموزی برای تمام سربازان نیروهای مسلح انجام شود. یعنی به عبارتی دیگر هیچ سربازی در نیروهای مسلح نخواهد بود که دستکم یک مهارت یا تخصص نداشته و از خدمت ترخیص شود.

به عبارت دیگر شرایط به گونه‌ای باید باشد که تمام سربازان بتوانند یک مهارت یا تخصص مورد علاقه خود را فرا گرفته یا در طول مدت خدمت آن را تقویت و تکمیل کنند تا پس از پایان دوره سربازی نیز بتوانند شانس بیشتری برای اشتغال داشته باشند.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با بیان اینکه شعار ما خروج هر سرباز با یک مهارت از نیروهای مسلح است، گفت: البته هدف صرفا مهارت آموزی نیست و می‌خواهیم مهارتی که سرباز در طول خدمت فرا گرفته است، به اشتغال منجر شود به همین دلیل نیز قرارگاه پس از پایان خدمت سربازی نیز در کنار سربازان بوده و ازآنان برای یافتن شغلی مناسب و ارائه تسهیلات حمایت خواهد کرد.

کمالی با بیان اینکه در همین راستا نیز با ۳۳ دستگاه شامل ۹ وزارتخانه و ۱۷ سازمان توافقاتی صورتی گرفته است، گفت: تا کنون با ۲۶ مورد از این ۳۳ دستگاه تفاهم نامه همکاری نیز امضا شده و مابقی نیز بزودی وارد عمل خواهند شد، تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت این سازمانها هم به سربازان در طول خدمت آموزش تخصصی بدهیم و هم پس از پایان خدمت شرایط جذب و استخدام آنان در قسمت های مورد نیاز این سازمان ها را فراهم کنیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۹۱ نظر برای از سال ۱۴۰۱ هیچ سربازی بدون مهارت نخواهد بود

  • F
    FarZad
    ۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳
    بعضی از دوستان میگن سربازی مرد میکنه خیلی در اشتباه هستن سربازی مرد نمیکنه ادمو نامرد میکنه کسی که سربازی رفته خوب میدونه تو پادگان ها چه خبره زیراب زنی ، افسردگی ، حقوق 300 هزارتومنی 🤣وووو هزار و یک مشکل دیگر.الان ستاد کل باید به حال این چند میلیون مشمول فکر اساسی کنه. 3میلیون جوان داخل کشور حبس کردن وای به روزی که این جوون ها این حبس بشکنن .
    • F
      FarZad
      ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۷
      دوستان مصاحبه جدید نماینده تهران تو خبرگزاری نسیم انلاین رو ببینید
      • ا
        امین
        ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
        میشه دقیق بگین چی سرچ کنم اینو میزنم نمیاره
        • F
          FarZad
          ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۸
          فیلم نحوه فعلی سربازی برای کشور ناکارآمد است نسیم انلاین
          • ا
            اریا
            ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۰:۱۰
            ببین برادر گلم امیدوار به اصلاح سربازی نباش
            هدف از سربازی کاملا مشخصه مرد کردن هر چه بیشتر جوانها
            حالا چرا باید دولت جلوی مرد شدن جوونها رو بگیره
        • ک
          کمدی
          ۵ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۵
          ممنون.
          امیدوارم سریعتر به نتیجه برسونن بریم از این خراب شده راحت شیم.
          یه سال دیگه قانون قبلی رو ادامه میدادن میخریدیم راحت میشدیم.
          • س
            سردار
            ۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۰
            همه مثل شما هستن داداش..این کارت الان فقط بدرد فرار کردن میخوره ..نه استخدامی مونده نه هیچی دیگه ...انشالله به زودی مشکل هممون حل بشه
        • ک
          کوروش
          ۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۵
          دوستان برنامه ای در شبکه ی مستند امشب پخش شده که سردار مهری دعوت شدند. من متاسفانه نتونستم برنامرو ببینم آیا نکته ای در مورد غایبین گفته شد یا خیر؟ ممنونم
          • ح
            ح
            ۴ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۵
            ایشون رئیس قرارگاه مهارت اموزی هستن .برنامه هم در مورد مهارت بود
            • ک
              کوروش
              ۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۵
              ممنونم ازتون
          • ح
            ح
            ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۹
            دوستان نماینده تهران تو جدیدترین مصاحبش ازطرح مالیات گفته که معلومه از دستور خارج نشده و امیدواری به اصلاح هستش
            • آ
              آرمان
              ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۱۹
              سلام داداش آره طرحه از اول سرجاش بوده، ستاد کل هم از اول با افزایش حقوق سربازان موافق بود ولی بحث الان بر سر تامین منابع هستش که ظاهرا مالیات امنیت قسمتی از منابع هستش و همچنین تنها مسئله مورد مناقشه ستاد کل و مجلس، که انشالله نمایندگان این رو تصویب خواهند کرد نهایتا تا آخر سال.
              به امید خدا
              • ک
                کوروش
                ۳ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۲۰
                میشه لطفا بگید مصاحبه مال کی هست؟ چی باید سرچ کنیم
            • م
              مبین
              ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۲
              من از طرفداران اون اقا هستم که میاد اخبارو اعلام میکنه و کلا بخاطر ایشون به این صفحه سر میزنم ممنون ازت داداش ایول
              • پ
                پیام
                ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۴۴
                سلام به همه برو بچه های گل صفحه ای استخدام امیدوارم ایام به کامتون باشه من رو شاید بشناسید شایدم نه خیلی وقته توی این پیج هستم تقریبا از سال 96 و در اخرین دوره طرح 8 سال غیبت تونستم بخرم و برای شما هم این رو ارزو میکنم که هرچه سریعتر مشکلتون حل بشه انشالله.. دوستان لازم دونستم این رو اشاره کنم که این اقایی که الان هویتش برای شما مشخص و برملا شده از همون سالها در این صفحات مشغول دروغ پراکنی بود و هم دوره ای های ما امارشو دراوردن و دونستن هیچ کاره هستن و فقط از چندین مشکلات روانی برخوردار هستن و همین!! وگرنه الان بنده و همه اون دوستان زندان بودیم خخخخخ(از بس که اذیتش کردیم)..بنظرم به اخبارش توجهی نشه بهتره چه مثبت چه منفی چون بدنبال دیده شدنه فقط و ادمینهای گل خود صفحه وظیفه خبر رسانی رو انجام میدن..بازم میگم خدا از همه چیز و همه کس بزرگتره امیدتون فقط ب خدا باشه...یا علی.
                • س
                  سردار
                  ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۱
                  داش پیام عزیز خیلی مخلصیم
                  • ج
                    جواد
                    ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱
                    بهت تبریک میگم داداش ارزو میکنم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
                  • م
                    مطلع از امور سربازی و طرح ها
                    ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲
                    تاریخ خبرگزاری :1399/8/20
                    امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در واکنش به اظهارات نماینده مجلس ابوترابی(اخذ مالیت از مشمولان غایب 28 تا 50 ساله) گفت: کمیسیون مجلس در حال بررسی طرح‌های مختلف است و این نماینده در این برنامه تلویزیونی فقط نظر خود را به صورت شخصی اعلام کردند!!! این طرحی که نماینده از آن سخن گفته است نه نظر کمیسیون مجلس است و نه ستاد کل نیرو‌های مسلح با آن موافق است و قطعا به مشکل برمیخورد
                    وی تصریح کرد: این طرح فقط یک پیشنهاد است. ستاد کل نیرو‌های مسلح وظیفه دارد تمامی طرح‌ها را بررسی کند و در نهایت آنچه به صلاح نظام باشد را اعلام و اعمال کند.
                    رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: طرحی که آقای ابوترابی از آن صحبت کردند باید بررسی شود و کار کارشناسی در آن انجام شود. منکر موارد مثبت طرح نمی‌شوم، اما تا زمانی که یک طرح کارشناسی نشده و به تصویب نرسیده، نباید اطلاع رسانی عمومی شود. چرا که امکان دارد تمام طرح به دلایل مختلفی رد شود و طرح دیگری جایگزین شود.
                    اولویت ستاد کل نیرو‌های مسلح افزایش حقوق سربازان است
                    وی افزود: اما یک موضوعی را قاطعانه بگویم که ستاد کل نیرو‌های مسلح با هرگونه خرید خدمت سربازی قاطعانه مخالف است و هیچ برنامه و طرحی برای این موضوع ندارد.
                    امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور با اشاره به اولویت فعلی ستاد کل نیرو‌های مسلح در رابطه با سربازان اظهار داشت: برای ما اولویت پرداخت حقوق سربازان است که باید از مبادی قانونی پیگیری شود و از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص ما را یاری کنند.
                    رحیمی پور یادآور شد: مطابق قانون هر سرباز باید بین 60 تا 90 درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح را دریافت کند. در حالی که به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه، سربازان از مبلغ مصوبه کمتر حقوق دریافت می‌کنند و لذا اولویت ما همانطور که گفتم پرداخت کامل حقوق سربازان است نه چیز دیگری
                    • د
                      دادگر
                      ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
                      بله گویا الویت رو بر مبنای سربازان جدید الورود و متاهل قرار دادن و دارن به مجلس عشار میارن که منابع این طرح فراهم بشه - منبع پایدار و همیشگی
                      پناه بر خدا تا ببینیم در سالهای آینده چه خواهد شد
                      ممنون دوست عزیز بابت اطلاع رسانی
                      • ج
                        جواد
                        ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۷
                        سرباز جدیدالورود دیگه ای وجود نداره ظاهرا ,اون یه عده ای هم که قبلا میرفتن الان بخاطر کرونا غیبت میکنن و حتی خود خانواده ها اجازه نمیدن بچه هاشون دیگه برن خدمت تو این اوضاع, امار کرونا بشدت رو به افزایشه داخل پادگانها و اگه همین رویه ادامه داشته باشه دیگه اعزامی نخواهیم داشت
                        • ا
                          احمد
                          ۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶
                          دقیقا. الان سربازایی که اعزام میشن حتی مرخصی هم ندارم به خاطر کرونا. و وضعیت بیماری تو پادگان ها مشکل ساز خواهد شد
                    • س
                      سید صالح
                      ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳
                      دوستان عزیزم سلام به امید روزهای خوب و خوبتر که انشالله همیشه داشته باشین...بنده سید صالح هستم از تهران 38 سالمه نمی‌دونم چند ده سال غیبت دارم خخخ..من هم خیلی وقته پیگیره اخبار شما دوستان گرامی هستم...میخاستم ی نکته خدمت اون عده ای ک تو این جو سنگین دارن فقط موج منفی میدن ی چیزی عرض کنم ..ی نمونش بنده چند ساله بنا ب دلایل خانوادگیم نتونستم برم خدمت که واقعا از روی تنبلی نبود نرفتم و تاوانشم چندین ساله دادم...ولی دوستان عزیز من تو این مدت بدون کارت پایان خدمت هر کاری خواستم به جز خروج از مملکت انجام دادم هرکاری خروج هم که دیگه با این وضعیت قیمت ارز بالاست دیگه تا شمالم نمیشه رفت ههه...الآنم اگر باز خرید بزارن نمیخرم چون تو این سن من نمیخام پولی پرداخت کنم یا باید قانون نظام وظیفه تغییر کنه یا تو این سن باید معاف بشیم..ما دیگه آب از سرمون گذشته اساتید نمیتونن مارو با زنو بچه مجاب کنن خدمت کنیم و اگر این روال همچنان جلو بره قطعا به غایبین اضافه میشه اونم از مدل سنگینش...پس خواهشاً موج منفی ندین و نگران ما هم اصلا نباشین ما همین الانشم بدون کارت معافیت داریم مثل بچه های با کارت معافیت خیلی ی ی ی ی راحت زندگی میکنیم ...یا علی
                      • م
                        محمد
                        ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
                        این که میاد اینجا با اسامی مختلف کامنت میزاره دو حالت داره یا خیلی بیکاره و دنبال بازی و خندس یا شاید هم عقده داره، در هر صورت این طرح برای همه هستش و نه یه قشر خاص و طرح بهبود سربازیه که به همه یه سودی میرسه مثل همه قوانین که تو سال ها بهتر میشن و این حرف ها که میگه منحرف کردن بحث ها هستش و ارزش پاسخ گویی نداره،درخواست بهبود سربازی خواست همه مردم و مجلس انقلابی هستش که تعیین تکلیف غاییبان و افراد سن بالا هم یه بخششه
                      • م
                        محمد جواد
                        ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸
                        داداشا اینو دیگه متوجه شدید لابد که یکسری افراد اینجا دارن سنگ اندازی میکنن و بخاطر این طرح بهشون فشار زیادی وارد شده!!!!! بنابراین به اخبار منتشره داخل کامنتها توجهی نکنید منم حس میکنم فقط توسط یک نفر با نیات پلید نوشته میشه و سردار این موضوع رو بدرستی عنوان کرده،،اینم اویزه گوشتون کنید حداقل بچه های داخل این صفحه (البته اونایی که واقعی هستن) خدمت برو نیستن خودتو آزار نده!!!از ما گذشته برو رو مخ یکی دیگه کار کن،
                        • م
                          محب
                          ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰
                          اره درسته وگرنه اینهمه اصرار به پخش اخبار عمدتا منفی نمیتونه کار یک آدم معمولی باشه . توجه نکردن به اینگونه کامنتها بهترین کاره بنظرم . هرکسی یجوری نون میبره سر سفره زن و بچش این آقام این راهو انتخاب کرده . خدا خودش جواب این افرادو میده مطمئن باشید!
                          • م
                            معین
                            ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۰۰
                            این یارو رو زیاد جدی نگیرید سالهاست که داره تلاششو میکنه تهشم همه شناختنش..به زندگیمون برسیم بهتره حالا این طرحم شد که چ بهتر نشدم چیزی عوض نمیشه این همه سال چجوری گذروندیم بقیشم میگذره والااااا
                            • خ
                              خانلو
                              ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹
                              محب جان مگه اون آغا کاره ایه یا خدایی نکرده مهر معافیمون دستشه که نفرین میکنی؟
                              قوی باش و بجنگ چون نفرین و دشنام کاره انسان های ضعیف النفسه
                              برادره کوچک شما امیرحسین خانلو
                              • ن
                                نوید ناصری
                                ۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۴
                                بودن یا نبودن...مساله اینست
                                شما بجای اینکه دنبال خبره موثق باشی داری به مثبت و منفیش گیر میدی!!!!
                                اتفاقا خدا حساب تو یکی رو باید برسه که معلوم نیس جزء کدوم فرقه ای
                                معلوم الحال
                              • ب
                                بهرام
                                ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
                                ما مردم عادی عمرااااااا بزاریم آقازاده هایی مثل شما با پرداخت چندرغاز معافشن و فرزندان و برادران ما 24 ماه در پادگانها خدمت کنن که امنیت شما فراهم بشه
                                ما بیداریم و هرروز شمارو رصد میکنی
                                خطاب به سردار و معین و محب و محمد جواد که هر 4 نفر در اصل یک نفر هستید؛؛ ما جلوی شما وایمیستیم و به وقتش اون لباس مقدس رو تنت میکنیم و ...
                                شک نکن
                                • س
                                  سید جان
                                  ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
                                  ماشاالله به اینهمه هیمنه و صلابت
                                  باید خواب رو بر چشمان آقازادگان حرام کنیم تا نتونن به اهداف سودجویانه شون دست پیدا کنن
                                  #ما بیداریم هموطن
                                  • م
                                    معین
                                    ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۱
                                    "مردم عادی" چرا اسمتو هی عوض میکنی حالا😂
                                    • م
                                      مهدی
                                      ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
                                      اسم سید حرمت داره خرابش نکن البته اگه این چیزا برات مهمه ,خودت مینویسی کامنتو بعد سریع با یه اسم دیگه میای ماشالا وانشالا میکنی واسه خودت؟؟چند سالته؟12؟
                                    • ا
                                      احمد
                                      ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸
                                      چنین است رسم سرای درشت/گهی پشت زین و گهی زین به پشت. حالا که همه نمایندگان انقلابی مجلس اصرار با اصلاح قانون سربازی دارن آدمهای عقده ای مثل شما نمیخوان خوشحالی بقیه رو ببین. لااقل اسم خودت رو هموطن نذار
                                      • ف
                                        فری
                                        ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۰
                                        بهرام جان سلطان خودتی، شیر عداتو درمیاره به مولا ★★★★★★
                                        • م
                                          محمدرضا
                                          ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷
                                          فرزندان و برادران شما هم میتونستن غیبت کنن و بعد با دادن چندرغاز معاف شن کسی اسلحه نذاشته کنار سرشون که برن سربازی!
                                      • س
                                        سردار
                                        ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۱۱
                                        دوستان گرامی بازم لازم میدونم تکرار کنم که کامنتهایی که در جهت خدمت کردن و یا رد شدن این طرح با آب و تاب گذاشته میشه توسط فقط یک انسان معلوم الحال گذاشته میشه که هیچ کارس بخدا.....پیام و چندتا از دوستامون آمار ایشون رو دراوردن و متوجه شدن که فقط از بیماری روانی رنج میبره همین و بس.....انشالله که این طرحم تصویب میشه اگرم نشد دیگه واقعا مهم نیست....الان کامنتها رو میخوندم که متوجه شدم خدا رو شکر همه بچه های واقعی صفحه ایشون رو شناختن و باید این رو هم خدمتتون عرض کنم که این اغا از ادمینهای پیج نیست و فقط بیکاره با کلی مشکلات روحی روانی....هر خبر چه مثبت چه منفی از هر کاربری رو توجه نکنید و خود صفحه ای استخدام اگه خبری بشه اعلام میکنه....اعصاب خودتونو واسه یه آدم... بهم نریزید به زندگیتون برسید خدا بزرگه
                                        • پ
                                          پوریا
                                          ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
                                          طرف با دلیل و مدرک زحمت کشیده کامنت گذاشته که از اخبار موازی آگاه بشیم و بدونیم دور و برمون چی میگذره - اما شما اومدی شروع کردی به تخریب و تحریف افکار عمومی؟!
                                          واقعا تعجب میکنم از ادمین سایت که داره به شما اجازه ی فعالیت میده
                                          نخاله جان
                                          • م
                                            میلاد 021
                                            ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۰
                                            دسخوش
                                            الحق و ولانصاف گل گفتی پوریا جان
                                            البته بعید میدونیم از رو بره
                                            • س
                                              سید جان
                                              ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰
                                              آقا میلاد سلام //'ایشون مرزهای بیعاری رو به طرز چشمگیری جابجا کردن و آب از سرشون گذشته
                                              شما نادیده بگیرید عزیزان
                                              • م
                                                معین
                                                ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳
                                                آقای ادمین محترم!
                                                کامنتهای ما رو پاک میکنی و کامنتهای این چرت و پرت گو رو جایگزینش میکنی؟؟؟
                                                اگه از اشناهاتونه لطفا اعلام کن که مام اینقدر بهش گیر ندیم😂
                                                • غ
                                                  غایب همیشگی
                                                  ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
                                                  نه این فقط مشکل روانی داره همین براش دعا کنید
                                                • ط
                                                  طاها
                                                  ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۴۷
                                                  پوریا جان آخرین خبرهارو بنده از رسانه ها ی معتبر تهیه میکنم و هرچندروز یکبار با دوستانم به اشتراک میزارم و هیچ قصد بدی ندارم چون خودمم مشمول غایب بالای 8 سال هستم اما متاسفانه یکعده روانپریش من رو مورد تهمت و افترا قرار دادن و امیدوارم خداوند متعال از گناه ایشان نگذره
                                                  ممنون که من رو حمایت میکنید
                                                  راستی آخرین خبر راجع به طرح ترابی رو واستون چاپ کردم بخونید
                                                  ◀امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در واکنش به این اظهارات نماینده مجلس ابوترابی گفت: کمیسیون مجلس در حال بررسی طرح‌های مختلف است و این نماینده در این برنامه تلویزیونی فقط نظر خود را به صورت شخصی اعلام کردند. این طرحی که نماینده از آن سخن گفته است نه نظر کمیسیون مجلس است و نه ستاد کل نیرو‌های مسلح با آن موافق است.
                                                  وی تصریح کرد: این طرح فقط یک پیشنهاد است. ستاد کل نیرو‌های مسلح وظیفه دارد تمامی طرح‌ها را بررسی کند و در نهایت آنچه به صلاح نظام باشد را اعلام و اعمال کند.
                                                  رئیس اداره سرباز سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: طرحی که آقای ابوترابی از آن صحبت کردند باید بررسی شود و کار کارشناسی در آن انجام شود. منکر موارد مثبت طرح نمی‌شوم، اما تا زمانی که یک طرح کارشناسی نشده و به تصویب نرسیده، نباید اطلاع رسانی عمومی شود. چرا که امکان دارد تمام طرح به دلایل مختلفی رد شود و طرح دیگری جایگزین شود.
                                                  اولویت ستاد کل نیرو‌های مسلح افزایش حقوق سربازان است
                                                  وی افزود: اما یک موضوعی را قاطعانه بگویم که ستاد کل نیرو‌های مسلح با هرگونه خرید خدمت سربازی قاطعانه مخالف است و هیچ برنامه و طرحی برای این موضوع ندارد.
                                                  امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور با اشاره به اولویت فعلی ستاد کل نیرو‌های مسلح در رابطه با سربازان اظهار داشت: برای ما اولویت پرداخت حقوق سربازان است که باید از مبادی قانونی پیگیری شود و از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در این خصوص ما را یاری کنند.
                                                  رحیمی پور یادآور شد: مطابق قانون هر سرباز باید بین 60 تا 90 درصد حداقل حقوق کارکنان نیرو‌های مسلح را دریافت کند. در حالی که به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه، سربازان از مبلغ مصوبه کمتر حقوق دریافت می‌کنند و لذا اولویت ما همانطور که گفتم پرداخت کامل حقوق سربازان است نه چیز دیگری▶
                                                  • ع
                                                    علیپور
                                                    ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
                                                    چقد بد!
                                                    حالا تکلیفمون چی میشه؟
                                                    • ع
                                                      علوی نژاد
                                                      ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
                                                      داشتم راجع به جناب ترابی تحقیق میکردم و متوجه شدم که ایشون پرحاشیه ترین نماینده ی مجلس هستن و بارها و بارها با نمایندگان و حتی خوده مجلس به مشکلات فراوانی برخوردن
                                                      حالا نمیدونم این بده یا خوب!
                                                      خداکنه بتونه یه حرکتی گرچند کوچیک برای ما غایبین بزنه
                                                      مرسی طاها جان
                                                      • ب
                                                        بهزاد صفرخان
                                                        ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
                                                        آقا طاها این افرادی که با شما ضد هستن و شمارو تکذیب میکنن آقازاده هایی هستن که منتظره معافی بی دردسر و تقریبا رایگان میگشتن که خداروشکر سرشون به سنگ خورد..از شما بابت نشر اخبار بروز و موثق سپاسگذاریم داداش
                                                        همینطور ادامه بده چون ما پشتتیم♡♥♡
                                                        • م
                                                          مهدی
                                                          ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
                                                          داداش اینجا کسی خدمت برو نیس برو سفرتو جای دیگه پهن کن
                                                    • غ
                                                      غایب 8سال
                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۲۳
                                                      دوستان انقدر مشکلات زندگی هزینه ها بالا رفته که اگر بخواهیم بیایم اینجا وبه حرفهای مسخره بعضیا گوش بدیم دیگه خودمون را اذیت میکنیم فقط بهشون توجه نکنین من که 8سال غیبت دارم فقط نتونستم پاس بگیرم همه کاری انجام دادم اگه طرح اجرایی شد چه بهتر نشد هرچی مصلحت باشه انقدر سخت نگیرید درست میشه بعد از هر سختی راحتی و اسان هست سخن خداست فراموش نکنید
                                                      • م
                                                        محب
                                                        ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۲
                                                        اره داداش حرفت حقه
                                                      • س
                                                        سعید
                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۲۰
                                                        عزیزانی که کارت پایان خدمت نیاز دارن هیچ راهی جز خدمت کردن ندارید بیخودم منتظر امداد ایکس و ایگرگ نباشید، کارت پایان خدمتم اگه لازم ندارید برید دنبال زندگیتون
                                                        • ع
                                                          عباس
                                                          ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰
                                                          چشم،اونوقت شما اینجا چیکار داری دقیقا ، کاش یه سری شغل ایجاد بشه شما هم بری سر یه کاری
                                                          • م
                                                            مهدی
                                                            ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
                                                            ایشون علاف وبیکاره فقط رو مخه
                                                          • ا
                                                            ایمان
                                                            ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۰۳
                                                            افرین
                                                            • غ
                                                              غایب همیشگی
                                                              ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۱۷
                                                              اها چشم منتظر دستور جنابعالی بودیم خخخخخ
                                                            • م
                                                              محمد جواد
                                                              ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰
                                                              دوستان دقت کردید هر موقع یکی میاد میگه طرح رد شده و همه باید برن سربازی و از اینجور چیزا، کامنتا بشدت بالا میره و به طبع بازدید سایت هم بالا میره. همه هم میدونید اینا کار یه نفره و هدفش هم مشخصه: افزایش بازدید و کامنتا.پس یکی از ادمینای سایته که هیچوقت هم کامنتاش بلاک نمیشه
                                                              • م
                                                                محمد جواد 2
                                                                ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸
                                                                این حرف درست نیست دوست عزیز
                                                                • م
                                                                  مهدی
                                                                  ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۳۰
                                                                  خبری که طاها گذاشته مال پنج آبان هست. ایشون خیلی در جریان اتفاقات نیست. یه چیزی یه جایی خونده اومده حرف میزنه
                                                                  • س
                                                                    سامان
                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۳۰
                                                                    اتفاقا خبره آقا طاها موثق و قابل اطمینانه و تاریخش ماله سه هفته پیشه،،،
                                                                    تمامی سران و فرماندهان نظامی و حتی مردم عادی به این طرح ایراد گرفتن و به احتمال 85% از دستور کار خارج شده و آقای ترابی رو برای وقت کشی به جلسات راه میدن در آخر هم هیچ اتفاق خاصی نمیوفته
                                                                    تمام شد و رفت
                                                                    • م
                                                                      مهدی
                                                                      ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۰:۱۰
                                                                      به احتمال 85 درصد؟ ایول چقدر دقیق حساب کتاب داره همه چی
                                                                      • س
                                                                        سردار
                                                                        ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۱۴
                                                                        این سلمان خان همون بزرگواره مشکوکه دوستان😂😂
                                                                  • م
                                                                    محمود
                                                                    ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹
                                                                    رئیس فراکسیون زنان مجلس هم از اصلاح سربازی و کم کردن مدت سربازی گفته اولین کسی هم که از اصلاح سربازی گفت امسال سردار باقری بود بعد شورای نگهبان بعد نمایندها بعد رسانها ،تشکل دانشجویی تا حالا سابقه نداشته اینطور باشه ستاد کل هم تا طرح تصویب نشه میگه چنین چیزی نیست درصورتی که هر هفته جلسه داره برا اصلاح سربازی که اینم سابقه نداشته هر هفته جلسه برای اصلاح ساختار سربازی
                                                                    • م
                                                                      مهدی
                                                                      ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۳۳
                                                                      دقیقا. شدت انتقادات از سربازی خیلی بیشتر شده اخیرا. یه موجی از اعتراض ها شکل گرفته. و به مجلس هم رسیده. حتی معاون سابق سازمان وظیفه عمومی هم خودش معترض هست به وضعیت خدمت سربازی.
                                                                      • س
                                                                        سامان
                                                                        ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۲۳:۳۲
                                                                        مهدی جان خدمت سربازی با جریان مشمولان غایب زمین تا آسمون فرق داره بحثش..
                                                                        یخورده بیشتر مطالعه کن لطفا
                                                                        • م
                                                                          مهدی
                                                                          ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰۰:۱۱
                                                                          چشم سامان جان. الان میرم کتابخونه یه چندتا کتاب مطالعه می کنم
                                                                      • ا
                                                                        اریا
                                                                        ۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳
                                                                        بابا برادر من دست از این که این چی گفت اون چی گفت بردار
                                                                        دولت مگه احمق نبروی مفت و مجانیشو که حاظر برای حفظ ادمهای خودش جون بده رو با چند تا قانون برداره.
                                                                        به جای این حرفها پاشو برو خدمت مرد بشو ... هم خدمتتو کردی هم مرد شدی

                                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                      ثبت پاسخ