از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۳ جا نمانید

۵۳۱۹ نظر

 

استخدام در بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در سال ۱۴۰۳

 

از موقعیت های شغلی باخبر شوید!

همانطور که میدانید اولین گام برای استخدام شدن، اطلاع از آگهی های استخدام می باشد. با فعالسازی سرویس‌های رایگان دریافت آگهی در تنظیمات ، آگهی های استخدام را بر اساس رشته، گرایش، تخصص و موقعیت شغلی در استان و شهر خود به صورت تفکیک شده در قالب ایمیل، اعلان مرورگر و یا در ربات تلگرام ما دریافت نمایید.

          فعالسازی 

 

سرویس دریافت لحظه‌ای آگهی ای-استخدام

با فعالسازی این سرویس دیگر از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی جا نمی مانید. چرا که آگهی های مرتبط به محض انتشار در سایت از طریق پیامک یا ایمیل به شما ارسال می شوند.

مزایای این سرویس:
  • با دریافت آگهی ها به محض انتشار، یک گام از سایر افراد جلوتر میباشید.
  • تمام روزنامه ها ، نیازمندی ها ، سایت ها و ... برایتان بررسی می شود.
  • نیازی به صرف هزینه و زمان برای جستجو در روزنامه ها و اینترنت ندارید.
  • اعتبار و صحت تمام آگهی ها توسط تیم محتوای وب سایت پیگیری میشود.

          فعالسازی 

 

اپلیکیشن موبایل ای-استخدام

با نصب اپلیکیشن اندروید ای-استخدام از امکانات زیر در گوشی هوشمند خود بهره‌مند شوید:

  • اعلان مشاغل و آگهی های مرتبط با شما
  • اطلاع رسانی آخرین اخبار استخدامی بانکها، موسسات، ارگانهای دولتی و شرکتهای خصوصی
  • جستجو در میان آگهی‌ها متناسب با رشته تحصیلی یا موقعیت شغلی
  • ذخیره و آرشیو اعلان های دریافتی که امکان مشاهده‌ و بررسی بیشتر و دقیق‌تر آنها را در هر لحظه در اختیارتان قرار می‌دهد
  • امکان ذخیره و حذف آگهی های مورد علاقه تان در لیست « علاقه‌مندی‌ها »
  • امکان ارسال آگهی ها به دیگران از طریق برنامه های به اشتراک گزاری از قبیل (تلگرام و ایمیل)

  دانلود اپلیکیشن 

 

صفحه اینستاگرام ای-استخدام

با عضویت در صفحه‌ی اینستاگرام ای-استخدام می‌توانید علاوه بر آگاهی از اخبار و فراخوان‌های بزرگ از نکات آموزشی فردی و شغلی بهره‌مند شده یا از تجربیات سایر کاربران استفاده نمایید.

   مشاهده صفحه 

 

کانال‌های تلگرام ای-استخدام

با عضویت در کانال‌ تلگرام اصلی یا کانال‌‌های تلگرام استانی وبسایت ای-استخدام می‌توانید آگهی ها را به صورت روزانه دریافت کنید.

    لیست کانال ها 

 


استخدام در سازمان‌های دولتی و بانک‌ها

همانطور که می‌دانید برای استخدام در سازمان‌های دولتی و بانک‌ها شما باید دو مرحله‌ی آزمون استخدامی و مصاحبه استخدامی را با موفقیت پشت سر بگذارید. بدین منظور ما در وب سایت ای-استخدام منابع زیر را برای موفقیت شما تدارک دیده‌ایم:

 

کتاب جامع آزمون‌های استخدامی وبسایت ای-استخدام

شامل درسنامه آموزشی و اصل سوالات آزمون‌های استخدامی در هفت فصل، شامل اصل سوالات آزمونهای سازمانها و بانکهای برگزار شده طی سالهای ۸۹ تا ۹۹ به همراه اصل سوالات آزمونهای سال ۹۹ - تعداد صفحات کتاب الکترونیکی ۱۳۴۰ صفحه که شامل حدود ۴۰۰ صفحه درسنامه و نکات آموزشی میباشد. - تعداد سوالات کتاب الکترونیکی ۳۵۴۷ سوال - پاسخنامه تشریحی و ذکر جواب بعد از هر سوال که باعث میشود شما به راحتی بتوانید سوالات را در گوشی همراه، کامپیوتر، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی خود مطالعه نمایید.(یعنی در هر مکانی قادر به مطالعه سوالات هستید) - قیمت بسیار پایین کتاب نسبت به سایر منابع و کتابهای مشابه - به محض خریداری، می توانید از بسته استفاده کنید - با دریافت این کتاب، ویرایش های بعدی کتاب به رایگان به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

جزئیات | دانلود 

 

کتاب از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی، گزینش عقیدتی و سیاسی

اولین کتاب کاربردی در زمینه جذب و استخدام که تمام مراحل استخدام و جذب را که مربوط به سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد به صورت کاملا کاربردی و راهبردی (نه صرفا تئوریک و غیرعملی)، توسط تیم آموزشی سامانه ای‌-استخدام در ۳۹۱ صفحه تهیه شده است. این کتاب از مرحله اول، یعنی ثبت نام تا مرحله گزینش عقیدتی را در بر خواهد گرفت.

جزئیات | دانلود 

 

آشنایی با منابع مطالعاتی برای آزمون های استخدامی (رایگان)

به منظور آشنایی شما با منابع مطالعاتی (برگرفته از تجربیات کاربران در آزمونهای استخدامی بانکها، سازمانها و ارگانهای دولتی و …)، تمام این تجربیات جمع آوری و به منظور موفقیت شما در آزمونهای استخدامی در این صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

      مشاهده 

 

دفترچه آزمونهای استخدامی، سوالها و جزوه های ارسالی کاربران (رایگان)

این صفحه شامل سوالهای ارسالی کاربران اعم از سوالات آزمونهای برگزار شده توسط سنجش و یا سازمانهای دیگر، جزوات آمادگی برای آزمون و مصاحبه و … میباشد.

      مشاهده 

 

سوالهای مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانک‌ها (رایگان)

تمام تجربه های کاربران در زمینه سوالهای آزمون، نتایج آزمون، سوالهای جلسه مصاحبه، سوالهای روانشناسی، مراحل معاینات پزشکی و سایر تجربه ها در این صفحه گردآوری شده است.

      مشاهده 

 

نمونه کارنامه های شرکت کنندگان آزمونهای استخدامی

در این صفحه کارنامه های ارسالی کاربران و همچنین درصدهای اعلامی در دیدگاهها برای آزمونهای مختلف گردآوری شده است. بعد از هر آزمون نیز این صفحه بروز خواهد شد.

       مشاهده 

 


استخدام در شرکت‌های خصوصی

برای استخدام در شرکت‌های خصوصی شما باید ابتدا یک رزومه‌ی کارفرما پسند داشته باشید تا دعوت به مصاحبه شوید و سپس با آمادگی کامل در مصاحبه استخدامی شرکت کنید بدین منظور ما در وبسایت ای-استخدام خدمات زیر را برای موفقیت شما تدارک دیده‌ایم:

 

رزومه ساز آسان ای-استخدام

طبق نظرسنجی از کارفرمایان طرف قرارداد با وب سایت (ای-استخدام)، رزومه های با فرمت وب سایت بسیار شکیل و جذاب بوده و همواره بیش از سایر رزومه ها، مورد توجه کارفرمایان قرار میگیرند. شما با تکمیل اطلاعات خود در وب سایت میتوانید بصورت رایگان تمام رزومه های حرفه ای را دانلود کرده و به شرکت های مورد نظر خود جهت استخدام ارسال نمایید. (توجه داشته باشید شما فقط یکبار اطلاعات خود را در سامانه وارد میکنید و تا سالها میتوانید از این رزومه ها استفاده نمایید).

    جزئیات بیشتر 

 

جزوه کاربردی رزومه نویسی (رایگان)

متاسفانه تعداد زیادی از کاربران موقعیت های شغلی خود را یکی پس از دیگری فقط و فقط به خاطر نداشتن رزومه قابل قبول از دست میدهند از این رو تیم آموزشی ای ـ استخدام، به منظور پوشش دهی به این هدف مهم، در زمینه جذب و استخدام، تلاش نمود تا نحوه نوشتن یک رزومه کاری و حرفه ای را برای کارجویان تشریح کند.

   دانلود مستقیم 

 

آشنایی با مصاحبه های استخدامی

برای رسیدن به این هدف جزوه ای توسط تیم آموزشی ای-استخدام تدوین شده است که میتوانید دانلود و مطالعه نمایید.

    جزئیات بیشتر 

 

سوالات متداول
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵٬۳۱۹ نظر برای از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۴۰۳ جا نمانید

  • ف
    فری
    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۲۵
    سلام وقتتون بخیر برا آزمون استخدامی بانک مهر قسمت تخصصی از چه منابعی بخونیم برا اقتصاد جزوه تهیه کردم بازار های مالی رو موندم چی بخونم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ