ارتقای منزلت سرباز یکی از برنامه‌های اصلی و محوری ارتش است

مراسم ضیافت افطاری یکان های سربازی ستاد ارتش با حضور معاون اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حسینیه ثارالله این ستاد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم ستاد عباس جعفری نیا در این مراسم طی سخنانی با اشاره به این نکته که روزه ماه رمضان باید نتایج و آثار مثبت خود را در عمل و رفتار روزه داران نشان دهد، گفت: این ماه مبارک فرصت مناسبی برای تمرین خویشتن داری، نظم و انضباط و تقویت اخلاق و معنویت است و امیدواریم همه ما توانسته باشیم حداکثر بهره را از این ضیاف الهی ببریم.
وی در ادامه با اشاره به ارزشهای والای معنوی و قداست خدمت مقدس سربازی تصریح کرد: وقتی ما کلمه سرباز را می‌شنویم، واژه‌هایی همچون شجاعت، استقامت، نشاط، صداقت و صلابت در برابر دشمن در ذهن‌ها تداعی می‌شود.
معاون اطلاعات ارتش همچنین با بیان این‌که «سرباز در نظام اسلامی دارای جایگاه ویژه ای است»، افزود: در متون دینی ما، بزرگان اسلام از خداوند طلب جایگاه سربازی کرده‌اند؛ چراکه سرباز دارای اهمیت بالایی بوده و همیشه و در هر میدانی پیروز است.
امیر جعفری نیا در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در راستای خوشایندسازی خدمت کارکنان وظیفه برابر تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: ارتقای منزلت سرباز در سطح نیروهای مسلح از جمله در ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از برنامه‌های اصلی و محوری است و در این زمینه کارهایی از قبیل بومی‌سازی محل خدمت، استفاده تخصصی از سربازان، مناسب‌سازی فضای پادگان‌ها، بهبود وضعیت حقوق و مزایای آنان و توجه به بهداشت و درمان این عزیزان انجام شده است که امیدواریم روز به روز وضعیت و شرایط خدمتی شما سربازان سرافراز که زینت کشورمان هستید، بهتر شود.

 منبع : خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار میزان حقوق سربازان در سال ۹۸ اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ