ارائه ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا در مازندران

مدیرکل تعاون مازندران گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در سال قبل برای اشتغال در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری صبح شنبه در همایش تجلیل از پاکبانان و کارگران خدمات شهری در سالن همایش تامین اجتماعی ساری با تقدیر از تلاش‌های کارگران اظهار داشت: شغل پاکبانی ارزشمند و سخت است و جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هر روز روز کارگر است گفت: اگر نیروی انسانی و کارگر دلسوز نباشد، آن واحد تولیدی دچار مشکل خواهد شد و در این راستا، صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کار مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تصمیم شورایعالی کار برای افزایش دستمزد اقدام خوبی بوده است ولی این حقوق نیز نیازهای خانوارهای کارگری را تامین نمی‌کند.

اصغری با اظهار اینکه حقوق و دستمزد زندگی عادی یک کارگر را تامین نمی‌کند تصریح کرد: امیدواریم با همت و همدلی کارگران و کارفرمایان مشکلات فراروی را پشت سرگذاریم.

مدیرکل تعاون مازندران، مردمی کردن اقتصاد را از بندهای اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: اگر بخواهیم به رونق تولید برسیم و آن را مردمی کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات فراروی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات چهار و شش درصدی برای اشتغال در سال قبل گفت: هدف این تسهیلات، مردمی کردن تولید و اقتصاد بوده است و ۵۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال فراگیر در استان کمک شده است گفت: ۱۴۸ میلیارد تومان نیز برای تسهیلات و رونق کارگاه‌های کوچک ویژه مددجویان پرداخت شده است.

وی با تاکید براینکه باید امید و انگیزه را در جامعه ایجاد کنیم تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات جلوی ریزش نیرو و بیکاری نیروها در استان گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ