ارائه ۱۵۷ طرح برای اشتغالزایی بانوان استان ایلام

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، از اولویت قرار دادن اشتغال بانوان در استان ایلام خبرداد و گفت: تاکنون ۱۵۷ طرح برای اشتغالزایی بانوان استان ایلام ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی چالش‌ها و آسیب‌های پیش روی زنان در استانداری ایلام اظهار داشت: کسب درآمد، با هدف کمک به تامین هزینه‌های خانواده و حل مشکلات اقتصادی خانواده از جمله موارد مورد نیاز اشتغالزایی بانوان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: استقلال مالی، تامین هزینه‌های شخصی، بیم از آینده و پس انداز موجب می‌شود که بسیاری از زنان در پی کسب مشاغل کاری برآیند و برای خانواده و جامعه احساس مسئولیت اجتماعی بیشتری داشته باشند.

نوذری استفاده از «توان»، «علاقه» و «استعداد» زنان به عنوان نیمی از جمعیت کشور ضروری داست و خاطر نشان کرد: با اهتمام به سه مولفه «توان»، «علاقه» و «استعداد» زنان اشتغال بانوان در ایلام در اولویت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزیدن ۹ طرح اشتغالزایی در میان ۱۵۷ ارائه شده برای اشتغالزایی بانوان استان ایلام یادآورشد: رفاه بیشتر، دسترسی به امکانات و تسهیلات بهتر انگیزه‌های زنان برای اشتغال است که مدیریت ارشد استان به این مهم قائل و زمینه برای تحقق اشتغال بانوان ایلام در حال تحقق است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ