ارائه تسهیلات سربازی به ۲۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

۵۲ نظر

۲۰۰ نفر از فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌ مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز( ۵ شهریور) در چهارمین روز از هفته دولت، گزارشی از ارائه تسهیلات سربازی این نهاد به مددجویان ارائه کرد.

فرید محبی گفت: بر اساس قانون یکی از فرزندان پسر خانواده‌ های بدون سرپرست یا دارای سرپرست از کارافتاده و یا خانواده‌ های دارای سه فرزند دختر و بیشتر تحت حمایت کمیته امداد، از معافیت سربازی بهره ‌مند می‌ شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون از تسهیلات سربازی بهره ‌مند شده‌ اند، اظهار داشت: در این زمینه ۲۹ نفر از خدمت سربازی معاف شده‌ اند.

این مسئول حمایتی با بیان اینکه هدف از ارائه تسهیلات سربازی به مددجویان کمک به کاهش مشکلات خانواده ‌ها و توانمندسازی آنان است، تصریح کرد: در این خصوص ۱۷۰ نفر از فرزندان مددجویان به نزدیک ‌ترین یگان خدمتی محل سکونت خود منتقل‌ شده ‌اند و ۱۱ مددجو نیز از کاهش تعرفه صدور کارت پایان خدمت بهره‌ مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمیته امداد برای حمایت از جامعه هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی ‌کند،خاطرنشان کرد: فرزندان خانوارهای مددجو پس از معافیت، می ‌توانند تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بهره‌ مند و وارد بازار کار شوند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۲ نظر برای ارائه تسهیلات سربازی به ۲۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

  • م
    مهدی
    ۳ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۸
    سلام اگر پسری بی سرپرست باشد و مادر و برادر کوچکترش در ایران نباشند معاف میشود؟؟؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ