اختصاص ۵ درصد از درآمد خرید سربازی برای آموزش پرسنل وظیفه

۱۶۱ نظر
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای اختصاص پنج درصد از درآمد خرید سربازی برای آموزش مهارتی پرسنل وظیفه را تصویب کردند. به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش هزینه‌ای بند ب تبصره ۱۱ این لایحه را تصویب رساندند که براساس آن به دولت اجازه داده می‌شود کلیه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که بیش از ۸ سال غیبت دارند را با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت به‌صورت نقد و اقساطی که تا پایان سال ۱۳۹۷ تسویه می‌شود، معاف کند. به موجب این مصوبه تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و تا سقف سیزده هزار و پانصد میلیارد (۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال از طریق ردیفهای هزینه‌ای مربوط در جدول شماره (۷) این قانون مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان بـرنامه و بودجه کشور اختصاص می‌یابد. نمایندگان همچنین بند ج تبصره ۱۱ لایحه بودجه را به تصویب رساندند که براساس آن پنج‌درصد(۵%) از اعتبار بند(ب) جهت آموزش‌های مهارتی پرسنل وظیفه در پادگان‌ها به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص می یابد. منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۱ نظر برای اختصاص ۵ درصد از درآمد خرید سربازی برای آموزش پرسنل وظیفه

  • M
    Mahdi
    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
    چرا سنوات رو ۶ سال نمیکنید؟
    • ا
      احمد
      ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۰۲:۱۰
      سلام دوستان من متولد ۷۰ هستم و تاریخ ۳۱.۳.۹۶ هم انصراف دادم از دانشگاه بدون مدرک مدرک پیشم برای سال ۹۱ هست غیر حضوری بزرگسالان اردیبهشت میتونم برای خرید اقدام کنم؟ممنون از وقتی که گذاشتید و خوندید.
      • ر
        رسول
        ۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۲۶
        سلام خواهشن یکی از دوستان که خبره داره راهنماییم کنه من متولد 1371/08/17 هستم اخرین مردک ترک تحصیلم از 89 به پایین هست دقیقا سال 85 ترک تحصیل کردم و اولین اعزامیم 1390 بوده و فرار کردم حالا در سال 96 برج 6 برگشتم خدمت و در حال خدمت هستم میتونم جریمه ریالی شرکت کنم سال 97 و با پادگان تصفیه کنم که با توجه متولد 71 هستم و اخرین ترک تحصیلم سال 85 هست کدوم ماه میتونم برم پلیس +10 برای ثبت نام طرج جریمه ریالیی من نیروی انسانی پادگانم گفتم موضوع رو و گفتن مشکلی نیست ثبت نام کنید تهران قبول کنه تصفیه بهت میدیم یکی راهنمایی کنم ترو خدا این خدمت منو کشت میخوام راحت شم؟؟
        • A
          Amir
          ۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹
          البته

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ