اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر روستایی در فارس

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با اشاره به اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر روستایی به روستاهای این استان در سال ۹۷، ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال این میزان اعتبار تخصیص یابد.

‌سید کمال پاک‌فطرت در گفت‌و‌گو با ایسنا‌ به اعطای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ویژه طرح‌های اشتعال فراگیر روستایی با وام‌های کم‌بهره در سال ۹۶ اشاره و خاطرنشان کرد: ضمن تخصیص کامل این میزان اعتبار، حدود ۹۰۰ شغل نیز ایجاد شد‌.
وی ادامه داد: مقرر شده که تسهیلات اختصاص یافته به اجرای طرح‌های اشتغال فراگیر روستایی امسال در فارس با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره‌کل میراث فرهنگی و سازمان جهاد کشاورزی استان از طریق بانک سینا به متقاضیان داده شود‌.
پاکفطرت با یادآوری اینکه طرح‌های معرفی شده به بانک از طرف سازمان‌های صمت و جهادکشاورزی و اداره کل میراث فارس بیش از سه برابر ظرفیت است، گفت: امید است هرچه سریعتر شاهد اعطا و دریافت تسهیلات طرح‌های اشتغال فراگیر روستایی باشیم‌‌.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس همچنین خاطرنشان کرد که فارس از استان‌هایی است که سال گذشته همه تسهیلات پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها را به طور کامل جذب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ