اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه برای ایجاد اشتغال مددجویان

معاونت اشتغال کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۵۰۳۰ فرصت شغلی ایجاد کرده ایم و کرمانشاه رتبه اول ایجاد اشتغال کشور را به کسب کرده است.

اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه برای ایجاد اشتغال مددجویان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رشید_جلیلیان معاونت اشتغال کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بحث اشتغال کمیته امداد استان کرمانشاه رتبه اول ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داده است گفت: در سال گذشته ۵۰۳۰ فرصت شغلی ایجاد کرده ایم.

او گفت: ۹۰ درصد اعتبارات ما در بحث اشتغال منجر به ایجاد کار شده است در بحث کار از مشاوره_شغلی استفاده می‌کنیم. ابتدا نیازسنجی بعد از آن توانایی سنجی مددجویان سپس آموزش و درنهایت به اشتغال می‌انجامد.

جلیلیان گفت: یکی از اقدامات انجام شده برای روستاییان بی بضاعت ایجاد نیروگاههای_خورشیدی خانگی است که به درآمد حدود ۹۰۰ هزار تومانی می‌انجامد.

او افزود: در بحث اشتغال از ظرفیت‌های کارآفرینان و راهبران_شغلی استفاده می‌کنیم مددجویان را به کارآفرین‌ها وصل می‌کنیم و به این صورت انتقال تجارب شکل می‌گیرد.

جلیلیان بیان کرد: برای امسال ۲۲۰ میلیارد تومان بودجه برای ایجاد اشتغال اختصاص یافته است؛ که در این ۵ ماهه اخیر ۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که منجر به ایجاد ۱۲۰۰ شغل شده و هم چنین در شهرستان‌های زلزله زده بسته ویژه اشتغال تعریف شده است.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ