اختصاص بیش از ۶ میلیارد تومان وام اشتغال به روستاییان و عشایر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز گفت: ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار به روستاییان و عشایری این شهرستان اختصاص یافت.

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: امسال برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان وام تهسیلات به روستاییان و عشایر اختصاص یافت.

ایزدی افزود: هدف از اجرای طرح حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ایجاد اشتغال براساس رسته‌های شغلی درسامانه کارا مناطق هدف مصرف است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز ادامه داد: ۸۰ طرح در ۸ ماه سال جاری در سامانه کارا این شهرستان ثبت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اختصاص یافته به استان۵۶۰ میلیارد تومان بوده است که مبلغ ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان آن به شهرستان مهریز تعلق گرفته است.

ایزدی گفت: مشمولین دریافت این طرح مددجویان و خانواده‌ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقشار نیازمند و بیکار هستند.

وی افزود: افراد غیر مددجو با معرفی از نهاد‌های و کارفرمایان فعال در به کارگیری مددجویان روستایی نیز می‌تواند از این تسهیلات استفاده کنند.

ایزدی ادامه داد: این وام‌ها در رشته‌ شغل های مختلف و مناسب با اقلیم روستا‌های شهرستان مهریز اعطا می‌شود.

وی گفت: سقف پرداخت این وام حداقل ۲۵ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان با سود۶ درصد و باز پرداخت ۶ ماه تا یک ساله است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ