احتمال استفاده حق‎التدریسی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

۲ نظر
خبرگزاری مهر : معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش از احتمال به کارگیریِ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مهر ماه به صورت حق التدریس خبر داد. حسین فرزانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استخدامی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: امسال تعداد ۸ هزار و ۲۰۰ سهیمه استخدامی نیروی انسانی به وزارت آموزش و پرورش داده اند. وی افزود: به دلیل اینکه آزمون استخدامی به صورت مشترک با دستگاه های دیگر برگزار می شود زمان برگزاری را باید سازمان سنجش و همچنین امور استخدامی تعیین کنند. معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش پرورش بیان کرد: پیش بینی می کنیم نیمه اول شهریورماه آزمون استخدامی برگزار شود. وی درباره تکلیف پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته گفت: دوره های آموزشی برای این دسته از پذیرفتگان در تابستان برگزار می شود. فرزانه ادامه داد: احتمال دارد در سال تحصیلی جدید ۹۶_۹۷ از مهرماه سال جاری از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته استفاده کنیم. معاون مدیریت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: با کمبود نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی رو به رو هستیم لذا درصددیم تا از این پذیرفته شدگان استفاده کنیم. فرزانه گفت: اگر پذیرفته شدگان بتوانند پایه های اصلی دوره را بگذرانند حکم آنان صادر می شود البته آنان به صورت حق التدریس به کار گرفته می شوند. فرزانه تصریح کرد: طبق قانون بایدپذیرفته شدگان آزمون استخدامی یک سال دوره مهارتی را بگذرانند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای احتمال استفاده حق‎التدریسی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

  • ع
    علی
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷
    مدیرجان این خبر9مردادکه تکذیب شدچرادوباره گذاشتی سایت یه بارنه مرداریه بارم الان.شمابایددردرج اخباردقت کنید
    • م
      مدیر
      ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸
      با سلام
      کاربر گرامی این خبر دیروز در خبرگزاری مهر منتشر شده است و در وب سایت انعکاس داده شده است سایر موارد را از خبرگزاری مرجع جویا شوید. همچنین اخبار تکذیب و سایر موارد نیز به محض اعلام درج میشود
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ