آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش بدو خدمت ۲۷۰ سرباز معلم استان کرمان از دهم شهریور ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمیدرضا دعاگویی؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوره آموزشی بدو خدمت ویژه سربازان وظیفه در آموزش و پرورش استان کرمان تکمیل کننده دوره آموزشی نظامیان آن است که برگزاری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان وظیفه باید دانش خود را نسبت به حرفه معلمی بالا ببرند، گفت: معلمان وظیفه در طول دوران خدمت در آموزش و پرورش باید از ظرفیت گروه‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق برای افزایش دانش حرفه معلمی خود استفاده کنند.

دعاگویی گفت: معلمان وظیفه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مطالعه کنند و با اهداف برنامه درسی ملی آشنا شوند تا در امر آموزش با مشکل مواجه نشوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: آموزش ضمن خدمت ویژه همه معلمان جزئی از برنامه‌های توانمند سازی معلمان در وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: محتوای دوره آموزشی بدو خدمت ویژه سربازان وظیفه به صورتی طراحی شده است که همه معلمان وظیفه برای ورود به آموزش و پرورش به آن نیاز دارند.

حمیدرضا دعاگویی به بالا بودن اهمیت موضوع آموزش بدو خدمت پرداخت و تصریح کرد: سربازانی که در آموزش و پرورش به کسوت معلمی در آمده ند باید به موضوع آموزش و تربیت دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ