آغاز مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان

۲ نظر
خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش از آغاز مرحله دوم رتبه بندی معلمان از فروردین ماه خبر داد و گفت: مرحله دوم رتبه بندی تفاوتی با مرحله اول ندارد. محمد فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با اجرای مرحله ی دوم رتبه بندی معلمان گفت: مرحله دوم رتبه بندی معلمان از فروردین ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شده است. وی در پاسخ به این پرسش که مرحله دوم رتبه بندی چه تفاوتی با مرحله اول دارد بیان کرد: هیچ تفاوتی ندارد و وضعیت حقوقی فرهنگیان همانند احکام سال گذشته است اجرای مرحله دوم فقط استمرار مرحله اول است. مشاور و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: افرادی که سابقه آنان امسال بالای ۶ سال شده است مشمول طرح رتبه بندی فرهنگیان می شوند. فاضل بیان کرد: سال گذشته حدود ۸۳۰ هزار نفر تحت پوشش طرح رتبه بندی قرار گرفتند و برای سال جاری افرادی که شرایط لازم را برای تحت پوشش قرار گرفتن در رتبه بندی را پیدا خواهند کرد اضافه خواهند شد. همچنین؛ به گفته ی وزیر آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴ برای رتبه بندی معلمان اعتبار ۱۳۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافت و برای اجرای مرحله دوم بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آغاز مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان

  • ح
    حسین میرزایی
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۸
    آنچه بعنوان رتبه بندی در مهر ماه اجرا شد در حقیقت یک افزایش من در آوردی بر حسب سابقه بوده است. قردار بود رتبه بندی چیزی معادل پایه علمی دانشگاه ها باشد. تصور بفرمایید یک هیات علمی دانشگاه با مدرک فوق تخصص پایه اش از یک هیات علمی با مدرک فوق لیسانس( اما با دو سال سابقه بیشتر ) کمتر باشد. این اتفاقی است که دقیقا در رتبه بندی آموزش و پرورش اتفاق افتاده. یعنی رتبه یک نفر با دیپلم با 25 سال سابقه از یک نفر. با مدرک دکتری اما با 23 سال سابقه بیشتر است
    • م
      معصومه شمشادی
      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳
      لطفا برای زنان سرپرست خانوار اقداماتی انجام دهید که درخصوص هزینه های زندگی و فرزندانشان با مشکلات کمتری مواجه باشن .حداقل بادرنظر گرفتن تعداد فرزندانشان وشرایط سخت زندگی که درحال حاضر گریبانگیرشان است مورد حمایت قرار گیرند .بعضی افراد مثل بنده هیچ حامی وپناهی جز خداوند متعال نداریم بعد از خدا چشم امیدمان به دولت است که بما رسیدگی کنند فرزندانم نیز چشمشان بدست من است افرادی امثال بنده شخصیتمان نیز اجازه نمی دهد دست گدایی بسوی هر کسی دراز کنیم .خواهشاً مارا دریابید برای رفاه ما درحد متوسط اقدام کنید.بیشتر ارگانهای دولتی کارت خرید ماهانه یا کارانه به پرسنل خود میدهن درصورتیکه آموزش و پرورش این مزایا را برای افراد زحمتکش خود درنظر نگرفته .مسئولین محترم خواهش دارم به مشکلات پرسنل رسیدگی کنید .

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ