آغاز ثبت نام سرباز معلمین وظیفه استان هرمزگان

۲ نظر

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز فرایند ثبت نام سرباز معلمان از چهارم اردیبهشت ماه جاری تا پایان وقت اداری یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ابراهیم خوشبخت افزود:داوطلبینی که دفترچه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام یکم تیرماه امسال ‌ یا یکم شهریور ماه بدون غیبت ، مدرک تحصیلی لیسانس و دفترچه اعزام به خدمت از این استان داشته باشند می توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

وی ادامه داد:اولویت بکارگیری با متقاضیان بومی همان منطقه و درصورت عدم تکمیل سهمیه، از متقاضیان بومی مناطق همجوار با رعایت کامل مقررات دستورالعمل می باشد.

این مسوول اضافه کرد:با توجه به محدودیت مهلت زمانی ثبت نام، ستاد ثبت نام در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها در روزهای پنج شنبه و جمعه نسبت به ثبت نام از داوطلبان اقدام می نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: سهمیه هر منطقه از طریق اداره کل به صورت کلی به ادارات آموزش وپرورش مناطق اعلام خواهد شد .

خوشبخت یادآور شد: در صورتیکه در یک رشته تعداد داوطبین ثبت نام شده بیش از سهمیه اعلام شده باشد ادارات آموزش و پرورش منطقه مجری موظف به انتخاب افراد برتر براساس فرم امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون خواهند بود .

وی در پایان گفت: مسئولیت هرگونه اعتراض و شکایت داواطلبان نسبت به فرآیند ثبت نام ،جذب ، امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون بر عهده ستاد ثبت نام اداره منطقه مجری خواهد بود .

جهت دریافت دستورالعمل جذب و به کارگیری معلمان وظیفه سال۹۷ اینجا کلیک نمایید.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای آغاز ثبت نام سرباز معلمین وظیفه استان هرمزگان

  • ا
    اسماعیل خضری
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۳۱
    سلام‌.نتایج سرباز معلمی سال ۹۷هنوز نیومده اگه نیومده کی اعلام میشه
    • پشتیبان یک
      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳
      با سلام
      کاربر گرامی در صورتی که خبری در این خصوص اعلام شود در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ