آغاز بکار ۸۸ سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان غربی

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان: دوره آموزشی فنون و روش تدریس معلمان وظیفه در اداره کل آموزش‌ و پرورش آذربایجان غربی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه به پایان رسید. به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  ۸۸نفر معلم وظیفه جذب شده در اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی پس از طی دوره های آموزشی لازم جهت استفاده در مدارس به عنوان معلم وظیفه در محل دبیرستان شبانه روزی دوره اول شهید دیانت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه به شهرستان های خود اعزام شدند. این گزارش می افزاید : این معلمان وظیفه با مدارک دانشگاهی فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس بر اساس نیاز و رشته تحصیلی مورد نظر به عنوان آموزگار یا دبیر فنی در مدارس پس از طی دوره آموزشی ۵۴ ساعته به کار گرفته می شوند و فقط در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و در سایر ادارات به صورت مامور بکارگیری نخواهند شد. لازم به ذکر است این معلمان وظیفه در طول دوره با بهره مندی از امکانات رفاهی مطلوب موجود در دبیرستان شبانه روزی دوره اول شهید دیانت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه و زیر نظر اساتید مجرب از همکاران این مدیریت پس از کسب آموزش ، فنون و مهارتهای لازم برای تدریس با آمادگی کامل در مدارس استان مشغول به تدریس خواهند شد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آغاز بکار ۸۸ سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان غربی

  • ج
    جلال الدین
    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸
    با سلام،با تشکر از ادمین مهترم این بخش سایت ک مارو همایت کردن،لطفا درباره آذربایجان شرقی هم اطلاع رسانی کنین،کلاس ها تموم شده،با تشکر فراوان

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ