آزمون استخدامی شهریور برگزار می‌شود/پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان شهریور

۵۶ نظر

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در شهریور خبر داد و گفت‌: ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معوقات حق‌التدریس معلمان تامین شده است و تا پایان شهریور پرداخت می‌شود.

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اظهار‌کرد: امسال حدود ۲۵ هزار نفر از طریق کنکور به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب می‌شوند.

وی افزود: ۱۲ هزار نفر نیز به صورت ماده ۲۸ برای دانشگاه فرهنگیان و ماده یک برای دانشگاه شهید رجایی از میان فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها با برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد و حتماً این آزمون در شهریور ماه برگزار می‌شود.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش درباره پرداخت معوقات حق‌التدریس معلمان گفت: معلمان از سال تحصیلی ۹۷-۹۸ معوقاتی را دارند و آن را پیگیری کردیم که قول آن داده شده است، تا شهریور پرداخت می‌شود و ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای دریافت کرده‌ایم همچنین ۵۰ درصد بدهی خرید خدمات و معلمان خارج از کشور‌ نیز تامین شده است.

 منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۵۶ نظر برای آزمون استخدامی شهریور برگزار می‌شود/پرداخت حق‌التدریس‌ها تا پایان شهریور

  • ا
    امید
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰
    خوب اگه دوهفته دیگه برگزارمیشه چرا سازمان سنجش هم اعلام نمیکنه تا خیال ماهم راحت بشه که آزمون هست یابازهم فقط درحدحرفه و خبری ازآزمون نیست
    • 9
      97
      ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۰۶
      میخان که با بچه های دانشگاه فرهنگیان هماهنگ شه.
      • م
        مصطفی
        ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
        ولی فکرنکنم آزمون هنوزبرگزاربشه هنوزدرحدحرف هست
      • ه
        هانیه
        ۲۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۳۸
        من شنیدم ظرفیت بچه های دانشگاه فرهنگیان25000 و ازمون مربوط به ماده28 18000 است.
        ولی نمیدونم صحت داره

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ