آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده (کارنامه آزمون)

۲۶۸ نظر

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

خبر ۲۱ آبان ۹۹ - کارنامه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۳۹۹ 

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می‌رسانیم،سیستم کارنامه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۳۹۹ فعال گردید

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ مهر ۹۹ - دریافت کارت آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع می‌رسانیم،لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ شهریور ۹۹ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال ۱۳۹۹ می‌رساند که آزمون بعدازظهر روز جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۴ در ۳۱ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۹/۰۷/۰۱ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بندهای ذیل، متقاضیان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۱ و ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲- چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ج- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون همه متقاضیان بعدازظهر روز جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۴ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۴:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است.

د‍‍ ـ یادآوری های‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ماسک الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، یک سنجاق یا سوزن و ماسک به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم درآزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و یا دستبند هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۱۳:۰۰ ظهر روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان زمان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

- به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

- لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و - تکمیل فرم خوداظهاری:

- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. اطلاعات افراد تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ز - نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

متقاضیان که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۷/۰۳ با مراجعه به باجه رفع نقص (طبق مندرجات بند ۲ همین اطلاعیه) گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می‌نماید که متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ و ۲ شهرستان محل رفع نقص و برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوران خانواده ۹۹ فرمت

خبر ۱۵ مرداد ۹۹ - اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره اصلاحیه اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه‌ مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ در خصوص ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده – قوه قضائیه سال ۱۳۹۹، ضمن اعلام اصلاحات مربوط به بند الف شرایط عمومی متقاضیان در ردیف ۲و۳ و اضافه شدن رشته تحصیلی مطالعات زنان برای شرایط احراز تحصیلی در هر سه رشته امتحانی و رشته علوم تربیتی برای رشته امتحانی مشاوره روانشناختی مربوط به جدول شماره ۱ عناوین رشته های امتحانی و شرایط احراز تحصیلی به شرح ذیل در اطلاعیه راهنمای ثبت نام مذکور، بدین‌وسیله به اطلاع همه متقاضیان آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۹/۰۴/۲۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۵ تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۱ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بر این اساس، همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

الف ـ اصلاحات شرایط عمومی متقاضیان مندرج در صفحه ۱ اطلاعیه به شرح ذیل می باشد.

شرایط عمومی متقاضیان (براساس ماده ۳۴ آئین نامه و ماده ۱۳ دستورالعمل):

تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران؛

تاهل دائم و داشتن حداقل ۳۰ سال سن و ۲ سال سابقه کار مرتبط؛ (ملاک محاسبه سن روز برگزاری آزمون می‌باشد)

داشتن مدرک کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی (در مورد اخیر، به شرط تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در رشته‌های مطالعات خانواده، مطالعات زنان، علوم تربیتی، مشاوره، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مددکاری اجتماعی ، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی یا سطح ۲ حوزه علمیه به شرح مندرجات جدول شماره (۱)، مدارک معادل یا دارای ارزش استخدامی قابل پذیرش نیست.

انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان؛

عدم سوء پیشینه کیفری موثر و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی؛

عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید مراجع ذیصلاح؛

نداشتن سوء شهرت و عدم تجاهر به فسق؛

داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی؛

عدم محکومیت به انفصال دایم از خدمات دولتی یا عمومی یا سلب صلاحیت؛

عدم اشتغال به وکالت، سردفتری ازدواج و طلاق و اسناد رسمی و همچنین عدم اشتغال در دادگستری و شورای حل اختلاف.

ب ـ اصلاحات مربوط به جدول شماره (۱) مندرج در صفحه (۴) اطلاعیه راهنمای ثبت نام:

جدول شماره ۱- عناوین رشته‌های امتحانی و شرایط احراز تحصیلی

عنوان و کد رشته امتحانی عنوان و کد رشته تحصیلی
مشاوره روانشناختی (کد ۱۰۱) مطالعات خانواده (کد ۳۰۱)، مشاوره (کد۳۰۲)، روان‌شناسی (کد۳۰۳)، روان‌پزشکی (کد۳۰۴)، مددکاری اجتماعی (کد۳۰۵)، خدمات اجتماعی (کد۳۰۶)، مطالعات زنان(کد۳۱۰)،علوم تربیتی(کد۳۱۱)
مشاوره حقوقی و مذهبی (کد۱۰۲) حقوق (کد ۳۰۷)، فقه و مبانی حقوق اسلامی (کد ۳۰۸)، حوزوی سطح ۲ (کد ۳۰۹)، مطالعات زنان (کد۳۱۰)
خدمات مددکاری اجتماعی (کد۱۰۳) مطالعات خانواده (کد ۳۰۱)، مشاوره (کد۳۰۲)، روان‌شناسی (کد۳۰۳)، روان‌پزشکی (کد۳۰۴)، مددکاری اجتماعی (کد۳۰۵)، خدمات اجتماعی (کد۳۰۶)، مطالعات زنان (کد۳۱۰)

 

خبر ۱۳ مرداد ۹۹ - اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره اصلاح اطلاعیه راهنمای ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه سال ۱۳۹۹

به اطلاع داوطلبان آزمون وکالت قوه قضائیه سال ۱۳۹۹ می رساند پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام مورخ ۹۹/۰۵/۰۵، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۹۹/۰۵/۰۵ لغایت ۹۹/۰۵/۱۲) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان ثبت نام بتوانند تا روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۹ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بنابراین ضرورت دارد متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
همچنین متقاضیان لازم است به موارد ذیل توجه داشته باشند:
۱- متقاضیانی که فاقد کارت پایان خدمت هستند می بایستی در زمان تکمیل بند مربوطه در قسمت سریال کارت پایان خدمت شماره ی ۰۲۱۲۳۰۵۵۰۰۰ و در قسمت تاریخ پایان خدمت تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ را درج نمایند.
۲- آن دسته از متقاضیانی که موفق به اخذ گواهی اشتغال به تحصیل یا فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود نشده اند می توانند در قسمت ارسال مدارک، کارنامه یا برنامه تحصیلی ترم آخر خود را بارگذاری نمایند.
۳- متقاضیان پذیرفته شده آزمون وکالت سال ۱۳۹۸ که به دلیل تغییر حوزه قضایی خود در آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ ثبت نام می کنند، در قسمت ارسال مدارک، کارنامه قبولی سال ۱۳۹۸ را بارگذاری نمایند.

خبر ۱۲ خرداد ۹۹ - ثبت نام و شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۹

مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نظر دارد در راستای اجرای بند ب ماده ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۹۷/۱۱/۲۸ رئیس قوه قضائیه و اجرای ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده مصوب ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۳ و مواد ۹، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده، نسبت به جذب افراد واجد شرایط مندرج در این آگهی از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در رشته‌های امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی – مذهبی وخدمات مددکاری اجتماعی به تعداد مورد نیاز که شرح آن در جداول شماره ۲ تا ۴ درج گردیده برای هر استان و با اولویت شهرستان اقدام نماید.

الف) شرایط عمومی متقاضیان: (بر اساس ماده ۳۴ آئین نامه و ماده ۱۳ دستورالعمل)

۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران؛

۲- تاهل دائم و داشتن حداقل ۴۰ سال سن و ۵ سال سابقه کار یا ۳۵ سال سن و حداقل ۸ سال سابقه کار مرتبط؛ (ملاک محاسبه سن روز برگزاری آزمون می باشد)

۳- داشتن مدرک کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی (در مورد اخیر، به شرط تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در رشته‌های مطالعات خانواده ، مشاوره ، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مددکاری اجتماعی ، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی یا سطح ۲ حوزه علمیه به شرح مندرجات جدول شماره (۱)، مدارک معادل یا دارای ارزش استخدامی قابل پذیرش نیست.

۴- انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان؛

۵- عدم سوء پیشینه کیفری موثر و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی؛

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید مراجع ذیصلاح؛

۷- نداشتن سوء شهرت و عدم تجاهر به فسق؛

۸- داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی؛

۹- عدم محکومیت به انفصال دایم از خدمات دولتی یا عمومی یا سلب صلاحیت؛

۱۰. عدم اشتغال به وکالت، سردفتری ازدواج و طلاق و اسناد رسمی و همچنین عدم اشتغال در دادگستری و شورای حل اختلاف.

ب) مواد آزمون کتبی

مواد آزمون کتبی در سه حوزه مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی- مذهبی و خدمات مددکاری اجتماعی به‌ شرح زیر می‌باشد:

مواد آزمون عمومی:

الف ـ احکام اسلام در امور خانواده؛

ب ـ آشنایی با قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱ و آیین‌نامه اجرایی آن و دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده.

پ ـ آشنایی با مباحث پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با اولویت ناهنجاری‌های حوزه خانواده.

مواد آزمون تخصصی:

رشته امتحانی مشاوره روان شناختی:

الف ـ آسیب‌شناسی روانی؛

ب ـ اصول و فنون مشاوره؛

پ ـ نظریه های زوج درمانی و خانواده درمانی؛

ت ـ آزمون‌های روانی و تشخیصی؛

ث ـ اخلاق حرفه‌ای؛

رشته امتحانی مشاوره حقوقی - مذهبی:

الف ـ حقوق مدنی (مواد مربوط به خانواده)

ب ـ آیین‌دادرسی مدنی؛

پ ـ مجموعه قوانین مربوط به امور خانواده و اطفال؛

ت ـ شرح لمعه (مواد مربوط به خانواده)

ج ـ اخلاق حرفه ای؛

رشته امتحانی خدمات مددکاری اجتماعی:

الف ـ آسیب شناسی اجتماعی؛

ب ـ روش های مددکاری اجتماعی؛

پ ـ مددکاری در بحران های خانوادگی؛

ت ـ اصول و فنون مشاوره؛

ج ـ اخلاق حرفه ای؛

ج) زمان ثبت‌نام:

داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرایط عمومی می بایست از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ لغایت روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۲۳ به درگاه سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده براساس نوع مدرک تحصیلی خود می توانند صرفاً در یکی از سه رشته امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی- مذهبی و خدمات مددکاری اجتماعی ثبت‌نام ‌نمایند.

.د) پرداخت وجه ثبت نام:

ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۲ لغایت روزجمعه مورخ ۹۹/۰۳/۲۳ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱،۵۰۰.۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند. این هزینه صرفا برای مرحله آزمون کتبی (تستی) می‌باشد و هزینه هر یک از مراحل بطور جداگانه از متقاضیان اخذ خواهد شد.

یادآوری(۱)- متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

یادآوری(۲)- به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

هـ) مدارک لازم برای ثبت نام:

تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

فایل عکس اسکن شده.

عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).

عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر۴۰۰*۳۰۰ باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

یادآوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می‌بایست از طریق اینترنت ثبت و بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

مدرک کارشناسی مرتبط با پروانه درخواستی یا سطح ۲ حوزه علمیه با فرمت JPG

تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت JPG

گواهی سابقه کار مرتبط از ارگان مربوطه با فرمت JPG

کارت پایان خدمت یا معافیت با فرمت) JPGمختص برادران(.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

مسولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده متقاضی است. بنابراین داوطلبان باید با اطلاع کامل از قانون حمایت خانواده و آیین نامه اجرایی آن ، همچنین دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده و با اذعان به دارا بودن شرایط مندرج در آگهی آزمون اقدام به ثبت نام نمایند. در غیر این صورت پرونده متقاضی در هر مرحله که باشد کان لم یکن تلقی شده و حقی برای ایشان ایجاد نکرده و پرونده وی مختومه می‌گردد. ضمناً هیچ وجهی از وجوه دریافتی نیز به وی مسترد نخواهد شد.

و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.آزمون در روز جمعه ۹۹/۰۷/۰۴ با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در تهران و برخی از مراکز استان برگزار خواهد شد.

ز) یادآوری های مهم :

افراد موضوع این آگهی در صورت داشتن مجوز مرکز مشاوره از سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در شرایط مساوی، نسبت به سایر داوطلبان دارای اولویت می‌باشند.

از پذیرفته شدگان آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی وصلاحیت های عمومی توسط کمیته مصاحبه‌ی به عمل خواهد آمد. پذیرفته شدگان در آزمون کتبی در صورتی که نتوانند نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند و یا شرایط روانی را به تشخیص متخصصین امور روانشناسی و روانپزشکی احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد.

مشاوران خانواده با ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان طلاق توافقی، دعاوی خانواده یا انجام مواردی که از سوی مراجع قضایی ارجاع می‌شود، اقدام می‌کنند.

کلیه اطلاع رسانی ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون، زمان ثبت نام حضوری قبول شدگان آزمون کتبی، زمان مصاحبه شفاهی و سایر مراحل از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و سایت مرکز به نشانی www.Judiciarybar.ir انجام خواهد شد. درصورت عدم اطلاع متقاضی از هریک از مراحل مذکور، مسئولیت آن متوجه وی است و هیچگونه حقی برای تکرار هیچ یک از مراحل فوق برای او نخواهد بود. این مرکز نیز هیچ گونه تعهدی برای تکرار مراحل گذشته نخواهد داشت.

جدول شماره ۱- عناوین رشته‌های امتحانی و شرایط احراز تحصیلی

 

مشاوره روانشناختی (کد ۱۰۱) مطالعات خانواده (کد ۳۰۱)، مشاوره (۳۰۲)، روان‌شناسی (۳۰۳)، روان‌پزشکی (۳۰۴)، مددکاری اجتماعی (۳۰۵)، خدمات اجتماعی (۳۰۶)
مشاوره حقوقی - مذهبی (کد ۱۰۲) حقوق (کد ۳۰۷)، فقه و مبانی حقوق اسلامی (کد ۳۰۸)، حوزوی سطح۲  (کد ۳۰۹)
خدمات مددکاری اجتماعی (کد ۱۰۳) مطالعات خانواده (کد ۳۰۱)، مشاوره (۳۰۲)، روان‌شناسی (۳۰۳)، روان‌پزشکی (۳۰۴)، مددکاری اجتماعی (۳۰۵)، خدمات اجتماعی (۳۰۶)
عنوان و کد رشته امتحانی عنوان و کد رشته تحصیلی

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

خبر ۳ آذر ۹۸ - اعلام نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ اعلام شد

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۸ خرداد ۹۸ - دریافت کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، لینک دریافت کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ فعال گردید.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ خرداد ۹۸ - اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده - سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال ۱۳۹۸ می‌رساند که آزمون صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ در ۹ شهرستان کشور (۹ مرکز استان) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۹۸/۰۳/۲۸ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب - آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در ذیل، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۳۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۱ و ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

ب-۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

ب-۲- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند.در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب-۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ج- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

د‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضوردرجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم درآزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه­های حافظه ­دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و یا دستبند هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می­شود.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۸/۰۳/۳۰ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ – شهرستان محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال۱۳۹۸ براساس استان محل اقامت داوطلبان

استان محل برگزاری نام شهرستان محل رفع نقص احتمالی کارت و  برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی تبریز(۱۰۱۲) کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی(۱۰)، آذربایجان غربی(۱۱)، اردبیل(۱۲) و زنجان(۲۲)
اصفهان اصفهان(۱۳۱۰) کلیه داوطلبان استانهای اصفهان، (۱۳) چهارمحال و بختیاری(۱۷) و یزد(۳۹)
تهران تهران(۱۶۰۷) کلیه داوطلبان استانهای تهران(۱۶)، سمنان(۲۳) ) قزوین(۲۶)، قم(۲۷)، گیلان(۳۳) مرکزی(۳۶) و البرز (۴۰)
خراسان رضوی مشهد(۱۹۶۰) کلیه داوطلبان استانهای خراسان جنوبی(۱۸)، خراسان رضوی(۱۹) و خراسان شمالی(۲۰) 
خوزستان اهواز(۲۱۱۲) کلیه داوطلبان استانهای خوزستان(۲۱) و لرستان(۳۴) 
فارس شیراز(۲۵۳۶) کلیه داوطلبان استانهای بوشهر(۱۵)، فارس(۲۵)، کهگیلویه و بویراحمد(۳۱)
کرمان کرمان(۲۹۴۰) کلیه داوطلبان استانهای سیستان و بلوچستان(۲۴)، کرمان(۲۹) و هرمزگان(۳۷)
کرمانشاه کرمانشاه(۳۰۲۴) کلیه داوطلبان استانهای ایلام(۱۴)، کردستان(۲۸) کرمانشاه(۳۰) و همدان(۳۸)
مازندران ساری(۳۵۲۷) کلیه داوطلبان استانهای گلستان (۳۲) مازندران (۳۵)

 

جدول شماره ۲ - نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ براساس استان محل اقامت داوطلبان

نام استان نام شهرستان محل رفع نقص احتمالی کارت و  برگزاری آزمون محل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز پردیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز: میدان جهاد(نصف راه) ،خیابان آذربایجان ،خیابان ورزش ، بلاتر از سالن ورزشی شهرداری
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، )دروازه شیراز)، بلوار دانشگاه، درب شمالی دانشگاه، جنب اداره کل  امورآموزشی، ستاد اجرای آزمونهای دانشگاه اصفهان
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی،کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوارگلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران
فارس      شیراز            دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
کرمان کرمان دانشکده فنی وحرفه ای شهید چمران کرمان: خیابان شهیدمصطفی خمینی(شهاب)، ابتدای اتوبان هفت باغ
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مرکزی دانشگاه
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری: خیابان شهید مطهری(طبرستان)، بعد از میدان دانشجو

خبر ۲۶ فروردین ۹۸ - اطلاعیه مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در رابطه با تعویق زمان برگزاری آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲، ضمن ابراز تاسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیزی که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور دچار آسیب شده‌اند و همچنین پیرو درخواستهای مردمی، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ می‌رساند، زمان برگزاری آزمون فوق از تاریخ ۹۸/۰۲/۱۳ به روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ تغییر می‌یابد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و سایر جزئیات اجرایی آزمون به اطلاعیه‌ای که در این خصوص در روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۳/۲۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود مراجعه نمایند.

خبر ۱۳ اسفند ۹۷ - اطلاعیه مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در باره حذف گرایش رشته‌های تحصیلی برای ثبت‌نام و شرکت آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ و تمدید مهلت ثبت‌نام این آزمون

پیرو انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ در تاریخ های ۱۳۹۷/۱۲/۲ و ۱۳۹۷/۱۲/۸، مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org ، اصلاحاتی به شرح ذیل در جدول شماره (۱) اطلاعیه مورخ ۲/۱۲/۱۳۹۷ صورت گرفته است.

لذا با توجه به حذف گرایش های اعلام شده در رشته های تحصیلی ذیل، داوطلبان دارای مدرک تحصیلی در کلیه گرایشهای رشته های تحصیلی مندرج در جدول شماره ۱ که در این آزمون موفق به ثبت نام نشده اند، درصورت تمایل برای ثبت نام می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه های فوق حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۲/۲۲ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی فوق نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول شماره ۱- عناوین رشته های امتحانی و شرایط احراز تحصیلی

عنوان و کد رشته امتحانی عنوان و کد رشته تحصیلی
مشاوره روانشناختی (کد ۱۰۱) مطالعات خانواده (کد ۲۰۱)، مشاوره (۲۰۲)، روان شناسی (۲۰۳)، روان پزشکی (۲۰۴)، مددکاری اجتماعی (۲۰۵)، خدمات اجتماعی (۲۰۶)
مشاوره حقوقی و مذهبی (کد ۱۰۲) حقوق (کد ۲۰۷)، فقه و مبانی حقوق اسلامی (کد ۲۰۸)، حوزوی سطح۲ (کد ۲۰۹)
خدمات مددکاری اجتماعی (کد ۱۰۳) مطالعات خانواده (کد ۲۰۱)، مشاوره (۲۰۲)، روان شناسی (۲۰۳)، روان پزشکی (۲۰۴)، مددکاری اجتماعی (۲۰۵)، خدمات اجتماعی (۲۰۶)

خبر ۹ اسفند ۹۷ - اطلاعیه مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در باره تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۹۷/۱۲/۰۸) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۱۵ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند؛ لذا کلیه متقاضیان‌، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

لازم به توضیح است ملاک عمل تاریخ فارغ التحصیلی برای شرایط سنی ۳۵ تا ۴۰ سال حداکثر تا تاریخ ۹۰/۱۲/۰۱ و ۴۰ سال به بالا تا تاریخ ۹۲/۱۲/۰۱ می‌باشد.

خبر ۲ اسفند ۹۷ -ثبت نام و شرکت در آزمون اخذپروانه مشاوره خانواده

مقدمه:مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در نظر دارد به منظور اجرای ماده ۴۰ آئین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده مصوب ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۳ و مواد ۹، ۱۱ و ۱۲ دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده، نسبت به جذب افراد واجد شرایط مندرج در این آگهی از طریق برگزاری آزمون جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در رشته‌های امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی، خدمات مددکاری اجتماعی و «مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده» به تعداد مراکز مورد نیاز که شرح آن در جداول شماره ۲ تا ۴ درج گردیده برای هر استان و با اولویت شهرستان اقدام نماید.

الف) شرایط عمومی متقاضیان: (بر اساس ماده ۳۴ آئین نامه و ماده ۱۳ دستورالعمل)

۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران؛

۲- تاهل دائم و داشتن حداقل ۴۰ سال سن و ۵ سال سابقه کار یا ۳۵ سال سن و حداقل ۸ سال سابقه کار مرتبط؛

۳- داشتن مدرک کارشناسی از دانشکده‌های معتبر داخلی یا خارجی (در مورد اخیر، به شرط تایید وزارت علوم و فناوری و یا بهداشت و آموزش پزشکی) یا معادل حوزوی آن در رشته‌های مطالعات خانواده، مشاوره (گرایش خانواده)، روان‌پزشکی، روان‌شناسی (گرایشهای عمومی،اجتماعی وتربیتی)، مددکاری اجتماعی (گرایش خانواده)، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و سطح دو حوزه علمیه و بالاتر(گرایش فقه و اصول) به شرح مندرجات جدول شماره (۱)، مدارک معادل یا دارای ارزش استخدامی قابل پذیرش نیست.

۴- انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان؛

۵- عدم سوء پیشینه کیفری موثر و عدم محرومیت از حقوق اجتماعی؛

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر و سکرآور به تایید مراجع ذیصلاح؛

۷- نداشتن سوء شهرت و عدم تجاهر به فسق؛

۸- داشتن وثاقت و تعهد به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی؛

۹- عدم محکومیت به انفصال دایم از خدمات دولتی یا عمومی یا سلب صلاحیت؛

۱۰- عدم اشتغال به وکالت، سردفتری ازدواج و طلاق و اسناد رسمی و همچنین عدم اشتغال در دادگستری و شورای حل اختلاف.

ب) مواد آزمون کتبی در سه حوزه مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی- مذهبی و مشاوره مددکاری اجتماعی به‌ شرح ذیل می‌باشد:

۱- مواد آزمون عمومی:

الف ـ احکام اسلام در امور خانواده؛

ب ـ آشنایی با قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱و آیین‌نامه اجرایی آن و دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده.

پ ـ آشنایی با مباحث پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی با اولویت ناهنجاری‌های حوزه خانواده.

۲- مواد آزمون تخصصی:

*رشته امتحانی مشاوره روان شناختی:

الف ـ تشخیص و آسیب‌شناسی روانی؛

ب ـ اصول و فنون مشاوره؛

پ ـ مکاتب زوج درمانی و خانواده درمانی؛

ت ـ آزمون‌های روانی و تشخیصی؛

ث ـ اخلاق حرفه‌ای؛

ج ـ روانشناسی رشد کودک و نوجوان؛

*رشته امتحانی مشاوره حقوقی و مذهبی:

الف ـ مبانی امنیتی خانواده؛

ب ـ آیین‌دادرسی مدنی؛

پ ـ قانون مدنی و سایر قوانین مربوط به امور خانواده و اطفال؛

ت ـ شرح لمعه (مباحث مرتبط با خانواده)

ث ـ روان‌شناسی خانواده

* رشته امتحانی خدمات مددکاری اجتماعی:

الف ـ حقوق در مددکاری اجتماعی؛

ب ـ منابع اجتماعی؛

پ ـ مددکاری اجتماعی و مداخله در بحران خانواده

ت ـ روش های مددکاری اجتماعی؛

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی (هر یک از دروس آن با ضریب ۱ اعمال و براساس آن نمره کل عمومی ساخته می‌شود، داده خواهد شد و همچنین یک دفترچه مجموعه سوال آزمون اختصاصی تحویل می‌شود. نمره کل نهایی داوطلب با ضریب ۱ برای نمره کل عمومی و ضریب ۲ برای نمره کل اختصاصی ساخته می‌شود. داوطلبانی که با توجه به ظرفیت اعلام شده و نمره کل اکتسابی حدنصاب لازم را کسب نمایند در ردیف معرفی شدگان دو/۲ برابر ظرفیت برای مرحله مصاحبه قرار خواهند گرفت.

ج) زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون:

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در آگهی در صورت داشتن شرایط عمومی می بایستی از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۸ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان تاسیس و عضویت در مرکز مشاوره براساس نوع مدرک تحصیلی خود می توانند صرفاً در یکی از سه رشته امتحانی مشاوره روانشناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی و خدمات مددکاری اجتماعی ثبت‌نام ‌نمایند.

د) پرداخت وجه ثبت نام:

ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۲/۰۸ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۸۰۰.۰۰۰ (هشتصد هزار) ریال به ‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

هـ) مدارک لازم برای ثبت نام:

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲- فایل عکس اسکن شده.

۳- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

۴- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

۵- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر۴۰۰*۳۰۰ باشد.

۶- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

۷- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

۸- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

۹- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت­های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی­باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است. تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاَ عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می­بایست از طریق اینترنت ثبت و بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

۱- مدرک لیسانس مرتبط با پروانه درخواستی با فرمت JPG

۲-آخرین مدرک تحصیلی با فرمت JPG

۳-تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت JPG

۴-گواهی سابقه کار مرتبط از ارگان مربوطه با فرمت JPG

۵ -کارت پایان خدمت یا معافیت با فرمت JPG (مختص برادران)

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

و) زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۱۰ قابل دسترسی و پرینت خواهد بود. آزمون روز جمعه مورخ ۹۸/۰۲/۱۳ در تهران و برخی از مراکز استان (با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان) برگزار خواهد شد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

ز) تذکرات مهم :

متقاضیانی که علاوه بر عضویت در مرکز مشاوره، متقاضی تاسیس مرکز مشاوره خانواده نیز می‌باشند، باید این مطلب را در فرم ثبت‌نام اینترنتی قید نمایند.

افراد موضوع این آگهی در صورت داشتن مجوز مرکز مشاوره از سازمان بهزیستی کشور و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران در شرایط مساوی، نسبت به سایر داوطلبان دارای اولویت می‌باشند.

از پذیرفته شدگان آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی توسط کمیته مصاحبه به عمل خواهد آمد.

در صورتی که پذیرفته‌شدگان در آزمون نتوانند نمره قبولی را در مصاحبه علمی کسب نمایند و یا شرایط روانی را به تشخیص متخصصین امور روانشناسی و روان پزشکی احراز ننمایند، مردود تلقی گردیده و نتیجه اعلام شده قابل اعتراض نمی‌باشد.

افراد متقاضی مجوز تاسیس پس از انجام مراسم تحلیف مکلفند حداکثر ظرف یک ماه نسبت به معرفی مکان مناسب، در نزدیکترین محل به دادگاه خانواده حوزه قضایی مربوط، به واحد مشاوره اقدام نمایند.

دارندگان مجوز تاسیس مرکز فقط مجاز به تشکیل یک مرکز مشاوره خانواده می باشند؛ ایجاد شعب و موسسات فرعی ممنوع خواهد بود و مستوجب لغو مجوز خواهد بود.

اعتبار مجوز تاسیس مرکز مشاوره و پروانه مشاوره خانواده به مدت سه سال بوده و تمدید آن برای مدت مشابه در صورت وجود شرایط مقرر در قانون و آیین‌نامه توسط واحد مشاوره و پس از استعلام از مرکز امور مشاوران درخصوص ادامه فعالیت دارنده پروانه یا مجوز، بلامانع است.

مجوز مرکز مشاوره بنام یک نفر صادر می شود. مجوز مذکور قابل انتقال به غیر (حقیقی و حقوقی) نمی‌باشد.

مرکز مشاوره خانواده باید در نزدیکی دادگاه های خانواده ایجاد شود.

اگر فرد موسس به دلیل کشف فساد و یا ارتکاب جرایم عمدی محکومیت یابد و یا به هر دلیل قانونی دیگر طبق بررسی‌های به عمل آمده از وی سلب صلاحیت گردد، مجوز تاسیس مرکز فوق توسط مرکز امور مشاوران لغو می شود.

هر مرکز مشاوره خانواده باید دارای حداقل سه عضو مشاور در تخصص‌های روانشناسی، مددکاری و حقوقی-مذهبی که از مرکز امور مشاوران پروانه گرفته‌اند، باشد.

حداقل نصف اعضای هر مرکز مشاوره باید از بانوان متاهل واجد شرایط باشند و در صورتی که مرکز مشاوره دارای سه عضو باشد، حداقل یک عضو آن باید از بانوان مذکور باشد.

مرکز مشاوره خانواده با ارائه خدمات مشاوره‌ای به متقاضیان طلاق توافقی، دعاوی خانواده یا انجام مواردی که از سوی مراجع قضایی ارجاع می‌شود، اقدام می کند.

وجه پرداختی بابت ثبت نام و بررسی مدارک مسترد نخواهد شد.

هر متقاضی صرفاً میتواند در استان محل اقامت خود ثبت‌نام نماید و در استانهایی که بومی آنجا نیست و یا سابقه ۵ سال اقامت را ندارد حق شرکت نخواهد داشت.

جدول شماره ۱- عناوین رشته‌های امتحانی و شرایط احراز تحصیلی

عنوان و کد رشته امتحانی عنوان و کد رشته تحصیلی
مشاوره روانشناختی (کد ۱۰۱) مطالعات خانواده (کد ۲۰۱)، مشاوره گرایش خانواده (۲۰۲)، روان‌شناسی گرایش های عمومی،اجتماعی و تربیتی (۲۰۳)، روان‌پزشکی (۲۰۴)، مددکاری اجتماعی گرایش خانواده (۲۰۵)، خدمات اجتماعی (۲۰۶)
مشاوره حقوقی و مذهبی (کد ۱۰۲) حقوق (کد ۲۰۷)، فقه و مبانی حقوق اسلامی (کد ۲۰۸)، حوزوی سطح۲ (گرایش فقه و اصول)  ( کد ۲۰۹ )
خدمات مددکاری اجتماعی (کد ۱۰۳) مطالعات خانواده (کد ۲۰۱)، مشاوره گرایش خانواده (۲۰۲)، روان‌شناسی گرایش های عمومی،اجتماعی و تربیتی (۲۰۳)، روان‌پزشکی (۲۰۴)، مددکاری اجتماعی گرایش خانواده (۲۰۵)، خدمات اجتماعی (۲۰۶ )


دریافت فایل جدول ضمیمه اطلاعیه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده - با ستون کدرشته محل فرمت PDF

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲۶۸ نظر برای آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده (کارنامه آزمون)

  • ن
    نگار
    ۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱
    سلام بچه ها .ساعت ازمون مشاور خانواده امروز چه ساعتی بود؟ هشت و نیم یا دو و نیم
    ترو خدا جواب بدید خیلی مهمه
    • و
      وکیل
      ۴ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۱۴
      مشاوران خانواده ساعت 14:30
    • ا
      الهام
      ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۴۰
      سلام دوستان کسی ازنتیجه تحقیقات محلی خبرداره کسانی که درمصاحبه قبول شدید.آیادستورالعمل براتون آمده؟
      • ا
        ادیبا
        ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۳
        خانم الهام نتیجه اعلام شد ؟
      • ا
        الهام
        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸
        سلام وقتتون بخیر.میشه لطف کنید یه توضیحی راجب شغل مشاوره خانواده قوه قضاییه بدید محیط کاریمون داخل دادگاه هست یا خودمون با هزینه خودمون باید مرکز بزنیم و ایا حقوقی دریافت میکنیم
        • ن
          ناز دختر
          ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸
          ادمین و دوستان محترم..
          دوستان برای کارشناسی حقوق ..حتما باید سابقه کاری داشته باشیم ؟؟
          • پ
            پدرام
            ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴
            اقا یکی بگه رشته روانشناسی لیسانس روانشناسی یا فوق لیسانس؟ چه گرایشی میخوان عمومی یا همه گرلیشهارو میخوان؟عمومی سلامت کودکان استثنایی بالینی؟کدومشونو میخوان؟لطفا یکی جواب بده
            • ح
              حسن
              ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰
              خواهشا زمینه ثبت نام بنده را برای آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 فراهم نمایید. باتشکر فراوان
              • ح
                حسن
                ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۸
                باسلام بنده برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 جامانده ام لطفا راهنمایی ام کنید در خواست هم به سازمان سنجش فکس کردم متاسفانه تا حالا جوابی نیومده
                • ل
                  لیلا
                  ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷
                  سلام چه کتاب هایی رو باید خوند با چه انتشاراتی
                  • گ
                    گلاله
                    ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۱۷
                    سلام منابع مددکاری رو اگه دارید میشه برای من هم بفرستید.ممنون
                  • س
                    سونا
                    ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
                    سلام ببخشید داشتن سابقه کار برای ثبت نام الزامیه؟
                    • ح
                      حدیث
                      ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
                      من 31 سالمه و ارشد هستم.
                      یعنی دیگه حق شرکت در آزمون رو ندارم؟
                      • ط
                        طلا
                        ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷
                        سلام دوستان و ادمین محترم ..توازمون *جدید پروانه مشاوره خانوده ک تازه ثبت نامش شروع شده ...حتما باید شابقه کادی داشته باشیم !!!!! با لیسانس حقوق نمیشه شرکت کرد بدون سابقه کاری؟؟؟؟! لطفا جواب بدین
                        • ط
                          طلا
                          ۱۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴
                          دوستان توازمون پروانه مشاوره خانواده حتماباید سابقه کادی داشته باشیم ؟؟؟ الان ما لیسانس حقوق نمیتونیم شرکت کنیم ؟؟؟؟؟
                          • ا
                            ادیبا
                            ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰
                            نتایج مصاحبه اعلام شد..به امید موفقیت همگی
                            • A
                              Abr
                              ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۲۲
                              حتما باید چهل سالت باشه جون تر باشی بد ؟؟؟!!!!!

                              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                              ثبت پاسخ