آرشیو استخدام وزارت راه و شهرسازی

۱ نظر

برای مشاهده استخدامهای جدید وزارت راه و شهرسازی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

توجه: • عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

• از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد.

• بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود. تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

به اطلاع آن دسته از معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون دستگاههای اجرایی استان البرز ویژه شهرستانهای استان در سال ۱۳۹۶ میرساند با همراه داشتن مدارک ذیل : ۱ - مدرک تحصیلی ( رشته تحصیلی،گرایش تحصیلی و مقطع تحصیلی فرد باید با عنوان رشته تحصیلی گرایش و مقطع مندرج در آگهی یکی باشد وبا شرایط احراز شغل انتخابی منطبق باشد همچنین عنوان رشته تحصیلی باید در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه درج شده باشد) ۲ - گواهی ایثارگری ( ویژه مشمولین ۵ درصد سهمیه ایثارگری ) ۳ - گواهی معلولیت برای افراد معلول ۴ - اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی عکسدار ۵ - اصل وکپی کارت پایان خدمت ۶ - سایر مدارک دال بر امتیازات و سهمیه های قانونی ) مدارک بومی بودن ، مدارک مربوط به سنوات خدمتی نیروی قراردادی برای احتساب سن ، حافظان قرآن مطابق با شرایط مندرج ( در بازه زمانی ۱۰ / ۷ / ۹۶ لغایت ۱۹ / ۷ / ۹۶ از ساعت ۸صبح الی ۱۲ ظهر بر اساس حروف الفباء بشرح جدول ذیل به واحد امور اداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به نشانی : کرج-رجائی شهر(گوهردشت) -بلوار رستاخیز-سوم غربی-اداره کل راه وشهرسازی استان البرز مراجعه نمایند.

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۸۰۴۲ - ۰۲۶۳۵۸۳۰۰۰۰ تلفکس: ۰۲۶۳۴۴۸۰۳۰۷ کد پستی: ۳۱۴۸۷۱۵۶۳۴

حروف الفباء ابتدای نام خانوادگی تاریخ مراجعه
از حرف "الف" تا حرف "ح" ۹۶/۷/۱۰ تا ۹۶/۷/۱۲
از حرف "خ" تا حرف "ش" ۹۶/۷/۱۳ تا ۹۶/۷/۱۵
از حرف "ل" تا حرف "ق" ۹۶/۷/۱۶ تا ۹۶/۷/۱۷
از حرف "ک" تا حرف "ی" ۹۶/۷/۱۸ تا ۹۶/۷/۱۹

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۷ اسفند ۹۵ - برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با حضور ۱۳۰ هزارنفر

خبرگزاری ایرنا : مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در پنج رشته با حضور ۱۳۰ هزار نفر از مهندسان در سراسر کشور خبرداد.

برای مشاهده متن کامل آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ مرداد ۹۵ - پیگیری پیشنهادهای مدیریتی استخدامی بنادر خوزستان در کارگروه ویژه

خبرگزاری مهر: اهواز ـ معاون وزیر راه و شهرسازی بر پیگیری پیشنهادهای مدیریتی، سازمانی و استخدامی بنادر خوزستان در کارگروه های کارشناسی قول مساعدت اد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۵ اسفند ۹۴ - فرصت بی‌بدیل اشتغال مهندسان در پسابرجام

خبرگزای ایسنا : وزیر راه و شهرسازی فضای پسابرجام را فرصت مغتنمی برای پروژه‌های بزرگ دانست که این فضا می‌تواند شرایط اشتغال گسترده‌ای را برای مهندسان فراهم کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس آخوندی در همایش بزرگداشت روز مهندس اظهار کرد: در مقطع زمانی قرار داریم که در حوزه مسکن، شهرسازی و حمل و نقل، پروژه‌هایی یکی پس از دیگری در آینده افتتاح خواهد شد و فرصتی برای اشتغال مهندسان فراهم می‌کند.
وی افزود: نوسازی تمام ناوگان ریلی، هوایی، جاده‌ای، توسعه دریا، توسعه بنادر، توسعه پتروشیمی و فرودگاه‌های کشور در دوران پسابرجام این نوید را می‌دهد که فصل شروع پروژه‌های بزرگ فرارسیده است. این فضا شرایط را برای توسعه اقتصاد دانش بنیان و همچنین فرصتی برای اشتغال مهندسان است.
وزیر راه و شهرسازی در خصوص اخلاق مهندسی اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور در داخل و در منطقه درخشش داشته باشد باید به ارزش‌های فرهنگی و تمدنی توجه کنیم. تعهد، وفای به عهد و توجه به زیردست از جمله این مباحث است که باید در اخلاق مهندسی به آن پایبند باشیم.
آخوندی با بیان اینکه طی روزهای اخیر هیات وزیران برای اولین بار چارچوب اخلاق مهندسی را به تصویب رسانده گفت: به زودی می توانیم مباحث مربوط به اخلاق مهندسی را با کمک شما اجرا کنیم. اصلی‌ترین مساله بحث اخلاق و عدالت است که حوزه مهندسی باید به آن توجه داشته باشد.
وی همچنین در خصوص توسعه اقتصادی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم جزیره ثبات را در داخل کشور از توسعه و امنیت منطقه جدا بدانیم. وقتی به توسعه فکر می کنیم به یک بازار بزرگ می‌اندیشیم که این بازسازی متکی به تمام ظرفیت منطقه است نه فقط ایران. ما می‌توانیم ایران را تبدیل به کریدور شرق به غرب و شمال جنوب کنیم و جاده ابریشم را احیا نماییم.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اولین استراتژی ما برای بازخوانی توسعه ایران بازیابی نقش ایران در منطقه و جهان است و بدون این مساله نمی‌توان با یک سیستم بسته سیاست‌گذاری کرد.
وی با بیان اینکه پس از امضای برجام در مقطع حساسی قرار داریم گفت: من در این روزها به خود یادآوری می کنم که این فرصت معلوم نیست یک بار دیگر برای ملت ایران تکرار شود لذا باید تصمیمات بزرگی برای آبادانی ایران بگیریم و ما به عنوان مهندسان از اتخاذ تصمیم‌های بزرگ بترسیم.
آخوندی بازبینی تمدن ایران شهری را از جمله برنامه‌ها دانست و گفت: وقتی از ایرانشهر صحبت می‌کنیم منظور از سیحون تا خلیج فارس و از سند تا فرات است که در قلب این تمدن ملت ایران جای داشته است. تمام بزرگانی که ما از آن‌ها یاد می‌کنیم فراتر از چارچوب مرزهای کنونی ایران هستند و نکته مهم این است که ایران ما قلب ایرانشهر بوده است. مفهوم این حرف این است که اگر بخواهیم سیاست‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را انجام دهیم باید ایران را در پهنه‌ای فراخ‌تر از مرزهای ایران ببینیم.
وزیر راه و شهرسازی حضور مهندس ترکان و مهندس بی‌طرف را در سازمان نظام مهندسی یک فرصت دانست و گفت: حضور این عزیزان برای سازمان نظام مهندسی یک افتخار است که با مشارکت این بزرگان امید می‌رود آینده بهتری را در این سازمان شاهد باشیم.
آخوندی دو مساله جابجایی و قابلیت زندگی را چالش‌های زندگی شهری عنوان کرد و گفت: در حوزه مهندسی ساختمان با دو مساله بسیار بنیادین مواجهیم که یکی امکان جابجایی کالا و انسان در شهر و سراسر ایران است که می‌بینیم جابجایی به مشکل جدی برای تمام کلانشهرهای ایران تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: مساله دیگر قابلیت زندگی شهری است. تمام سکونتگاه‌های ایران از جهت آب و همچنین هوا با چالش جدی مواجه هستند که من و شما باید راجع به این دو مساله بسیار مهم فکر کنیم.
در پایان این مراسم با حضور آخوندی، ترکان و بی‌طرف از کامیار بیات باکو، محمد سعیدی‌کیا، حمید بهبهانی، محسن بهرام غفاری، علی ترکاشوند و سعید غفرانی که روسای اسبق سازمان نظام مهندسی استان تهران بودند قدردانی شد.
همچنین از پیشکسوتان عرصه مهندسی، محمدرضا سعادت، علی اکبر قربان کریمی، سیدرضا هاشمی، محمود محمد کریم، محمدباقر پیری وردین، موسی غلامحسینی، محمود رضا حقی فام، عباس شعیبی و شهریار افندی زاده تقدیر به عمل آمد.

خبر ۱۷ تیر ۹۴ - اشتغال ۱۳۴ نیروی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی کرمان

کرمان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در آیین قرائت سوگند نامه و منشور اخلاقی پیوستن ۱۳۴ نفر نیروی جدید به خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان گفت: نیروی انسانی توانمند می تواند کشورها را در توسعه شتابان یاری کند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان خداداد مقبلی روز سه شنبه با بیان این که هر کشوری که از لحاظ مباحث فرهنگی غنی تر باشد می تواند سریع تر به خواسته های خود که همان پیشرفت است برسد گفت: با وجود منابع مالی، نیروی انسانی جوان و باهوش و فرهنگ غنی انتظار می رود هرچه سریعتر به تعالی و توسعه برسیم.
وی افزود: بر اساس آمار موجود راندمان کاری در کشورهای مختلف به فرهنگ هر کشور و میزات تلاش و پشتکار ملت آن بستگی دارد به طوری که در کشوری مانند ژاپن عزم، اراده و پشتکار ملت آن در رسیدن این کشور به توسعه بسیار تاثیرگذار بوده است.
وی خطاب به پرسنل جدید این اداره کل گفت: امید است با ورود شما به حوزه راه و شهرسازی و عزم، اراده و تخصص شما بتوانیم در پیشبرد اهداف خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی بکوشیم.
مقبلی تصریح کرد: ارتقا در سیستم اداری به تلاش و راندمان کاری شما بستگی دارد و از این رو باید در زمینه کاری خود تعهد، صداقت، جدیت و نظم داشته باشید.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این مراسم در خصوص روند طولانی استخدام این نیروها گفت: متاسفانه در دوران ریاست جمهوری پیشین قبل از اینکه منابع مالی را در نظر بگیرند آزمون استخدامی را برگزار کردند و به خاطر این مساله، استخدام نیروها سه سال به طول انجامید که با پیگیری های مدیریت اداره کل و دولت تدبیر و امید این مسایل مرتفع شد.
خدارحم کفاش پور بر لزوم نظم و انضباط کاری تاکید کرد و گفت: در برخورد با ارباب رجوع در تکریم آنها بکوشید و با روی باز با ارباب رجوع برخورد کنید.

خبر ۲۵ بهمن ۹۳ - استخدام ۲۷۰۰ نیروی جدید در مجموعه راه و شهرسازی

خبرگزاری مهر : بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از به کارگیری دو هزار و ۷۱۱ نیروی جدید در این وزارت در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید سیدعلایی پیش ازظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال ۹۱ و ۹۲ آزمون استخدامی برای دو هزار و ۷۱۱ نیروی جدید در مجموعه راه و شهرسازی برگزار شد که در سال آینده کار بکارگیری این افراد انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این آزمون ها درهفت استان از جمله خرسان جنوبی برگزار نشد، تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال اخذ مجوز برای استخدام پنج هزار نفر نیرو در ادارت راه و شهرسازی سطح کشور هستیم.
وجود بیش از ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی به وجود ۲۱۲ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از این میران ۳۴ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه شریانی هستند.
سید علایی با تاکید بر اینکه وزرات راه و شهرساز در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی وظایف سنگینی را بر عهده دارد، بیان کرد: بحث نگهداری راه ها از جمله موضوعاتی بوده که در الویت کاری دولت یازدهم قرار گرفته و اعتبارات ویژه ای نیز به آن اختصاص داده شده است.
وی اضافه کرد: ارزش راه های کشور هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است و این موضوع نشان می دهد که راه های ما ارزش این را دارند که نگهداری آن ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
همکاری ۱۵ هزار نفر در طرح زمستانی
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی به اجرای طرح زمستانی در سطح راه های کشور اشاره کرد و افزود: در طرح زمستانی امسال تعداد ۱۵ هزار نفر با ۹ هزار دستگاه در ۹۸۶ راهدارخانه در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
سید علایی با بیان اینکه خراسان جنوبی به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور غرب و شرق و جنوب به شمال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، عنوان کرد: به علاوه این استان به لحاظ داشتن ۴۶۰ کیلومتر مرز مشترک اهمیت زیادی دارد که باید وضعیت راه های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۱۶ هزار کیلومتر راه که ۱۰ هزار کیلومتر آن راه روستایی است وظیفه اداره راه و شهرسازی استان را بسیار سنگین کرده و جذب ۳۲ میلیارد تومان اعتبار در دو سال گذشته یکی از اقدامات خوب این اداره بوده است.
۲۰۰ پروژه راهسازی در خراسان جنوبی در حال اجرا است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰ پروژه در خراسان جنوبی در حال اجرا است، یادآورشد: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.
سید علایی ادامه داد: به لحاظ اهمیت راه های استان از این میزان مبلغ ۷۵ میلون تومان از اعتبارات ملی اختصاص یافته و ۱۲ میلیارد تومان نیز اعتبارات استانی بوده که مدیرکل راه و شهرسازی باید نهایت تلاش خود برای جذب این اعتبار را داشته باشد.
وی، راه آهن را یکی از مطالبات بحق و جدی مردم خراسان جنوبی دانست و گفت: در لایحه بودجه ۹۴ مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی اظهار امیدواری کرد که در بخش مسکن نیز تا پایان سال ۹۴ پروژه های مسکن شهری پیگیری و به اتمام برسد.
سید علایی همچنین ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افزود: با وقوع انقلاب ما شاهد رخ داد و معجزه بزرگ الهی در منطقه بودیم و این حقیقتی است که رهبر کبیر انقلاب بارها به آن اشاره فرموده اند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی است که نصیب کارگزاران نظام شده است، اظهار کرد: همه ما باید این فرصت را غنیمت بشاریم و از آن به درستی استفاده کنیم.

خبر ۱۶ بهمن ۹۳ - یک مقام مسوول از استخدام نیروی جدید در وزارت راه و شهرسازی خبر داد

خبرگزاری ایرنا : به گزارش ایرنا، سعید سیدعلایی روز پنجشنبه در مراسم معرفی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بیرجند با بیان این خبر گفت: همچنین به دنبال اخذ مجوز برای استخدام پنج هزار نیرو در ادارات راه و شهرسازی سطح کشور هستیم.

سیدعلایی در بخش دیگری با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۲۰۰ پروژه در خراسان جنوبی در حال اجرا است، گفت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: به لحاظ اهمیت راه های استان از این میزان مبلغ ۷۵۰ میلون ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته و ۱۲۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات استانی است.
سیدعلایی همچنین اظهار امیدواری کرد: در بخش مسکن نیز تا پایان سال ۹۴ پروژه های مسکن شهری پیگیری و به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور غرب و شرق و جنوب به شمال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: افزون بر این، استان به لحاظ داشتن ۴۶۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان اهمیت بسیاری دارد که باید وضعیت راه های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: وجود بیش از ۱۶هزار کیلومتر راه که ۱۰ هزار کیلومتر آن راه روستایی است، وظیفه اداره راه و شهرسازی استان را بسیار سنگین کرده و جذب ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ۲ سال گذشته، یکی از اقدامات خوب این اداره بوده است.

به گفته سیدعلایی، ارزش راههای کشور بیش از ۲هزار میلیارد ریال است و این موضوع نشان می دهد که راههای ما ارزش این را دارند که نگهداری آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: به همین خاطر است که موضوع نگهداری راهها از جمله بحث هایی است که در اولویت کاری دولت یازدهم قرار گرفته و اعتبارهای ویژه ای نیز به آن اختصاص یافته است.
سیدعلایی در بخش دیگری به همکاری ۱۵ هزار نفر در طرح زمستانی اشاره کرد و افزود: این افراد با ۹ هزار دستگاه در ۹۸۶ راهدارخانه در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
در این مراسم مهدی جعفری به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات مسعود مالکی مدیر قبلی این دستگاه قدردانی شد.

خبر ۲۹ دی ۹۳ - برگزاری مصاحبه تخصصی ۴۰۶ نفر از داوطلبان آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

مصاحبه تخصصی از ۴۰۶ نفر داوطلبان آزمون استخدامی از فردا به مدت یک هفته در محل این اداره کل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، محمدعلی اشرفی مدیر توسعه منابع اداره کل اظهار داشت: این داوطلبان، سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی خردادماه سال ۹۱ هستند که لازم است با در دست داشتن مدارک و براساس جدول زمان‌بندی اعلام شده در سایت جهت مصاحبه تخصصی به این اداره کل مراجعه نمایند.
اشرفی بیان داشت: ۴۰۶ نفر از متقاضیان جهت انجام مصاحبه تخصصی به این اداره فراخوانده شده‌اند که می‌بایست طبق زمانهای مشخص شده در جدول به این اداره مراجعه و عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف متقاضی تلقی می‌گردد.
مدیر توسعه منابع اداره کل اظهار داشت: داوطلبان بایستی اصل کارت ملی یا شناسنامه، اصل و تصویر کلیه گواهینامه‌های مربوط به دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا، رایانه، زبان انگلیسی و ...، اصل و خلاصه تالیفات، ترجمه مقالات و پایان‌نامه تحصیلی، گواهینامه تایید شده سوابق کاری را همراه داشته باشند.
گفتنی است متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.isfahanroad.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۶۷۰۰۲۲۳ تماس حاصل نمایند.

خبر ۶ دی - پنج هزار نیروی جدید و یک هزار و ۴۰۰ راهدار در وزارتخانه جذب خواهند شد.

خبرگزاری مهر : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهر سازی گفت: در طول پنج سال آینده حدود پنج هزار نیروی جدید و یک هزار و ۴۰۰ راهدار در وزارتخانه جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید سید علایی ظهر چهارشنبه در حاشیه معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین که در استانداری برگزار شد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص استخدام های جدید و جذب راهداران اظهارداشت: در خصوص جذب نیرو با توجه به خروجی یرنامه چهارم و پنجم با هماهنکی با معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهور درخواست پنج هزار سهمیه برای استخدام نیرو در وزارتخانه داده ایم که تا پایان برنامه پنجم محقق شود که در این راستا برای تقویت راهدارخانه ها نیز جذب یک هزار و ۴۰۰ راهدار جدید در دستور کار قرار گرفته است.

خبر ۱ دی ۹۳ : ۱۴۰۰ راهدار در کشور استخدام می‌شوند

سید سعید سیدعلایی در حاشیه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از طریق معاونت توسعه راهبردی رئیس جمهور کار استخدام یک‌هزار و ۴۰۰ راهدار را پیگیر هستیم که به زودی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.
وی افزود: این استخدام منهای مجوز استخدامی پنج هزار نیرو در وزارت راه و شهرسازی است که آن را نیز اعمال می‌کنیم و امیدواریم با صدور مجوز مراحل اجرایی آن آغاز شود.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حاکمیتی شدن کلیه پست‌های راهداری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انسانی و راهبردی رئیس جمهور تمامی پست‌های راهداری حاکمیتی شده و مشکلاتی که پیش از این در این حوزه داشتیم، برطرف می‌شود.
سیدعلایی از آغاز آموزش راهداران در کشور خبر داد و تصریح کرد: براساس توافق‌نامه‌ای که بین مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و مجموعه‌های علمی و آموزشی و دانشگاهی در کشور به انجام رسیده از امروز اول دی ماه آموزش راهداران آغاز شده و ما در تهران در ۲ مرکز آموزشی این برنامه‌ها را تعقیب می‌کنیم.
این مسئول ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز به تدریج تا پایان امسال و سال آینده دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد تا راهداران بتوانند با آموزش‌های نوین در این حوزه بیشتر آشنا شوند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حذف نقاط حادثه‌خیز و همچنین تقویت ایمنی جاده‌ها خبر داد و عنوان کرد: ما شرایط بسیار سختی را در زمستان در برخی از استان‌ها در حوزه راه شاهد هستیم به طوری که گذر هموطنان‌مان بدون حضور راهداران از این جاده‌ها به دلیل بارش سنگین برف امکان‌پذیر نیست.
سید علایی ایثارگری راهداران را در انجام وظیفه خود خطیر عنوان کرد و گفت: استان اردبیل از استان‌هایی است که در نیمه ۲ سال با بیشترین بارش و نزولات جوی روبرو است اما به رغم این بارش‌های سنگین با تلاش راهداران در کمترین فرصت مسیرها و راه‌ها بازگشایی شده و امکان تردد در آن به وجود می‌آید.
شخص وزیر پیگیر تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه است
وی در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز عنوان کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی به جد پیگیر اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل است و در کنار تلاشی که مجموعه نمایندگان و شخص استاندار اردبیل انجام می‌دهد امیدواریم هر چه سریع‌تر از محل فاینانس شرکت چینی عملیات اجرای این پروژه را آغاز کند.
معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هیچ مانعی در آغاز عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل آن وجود ندارد و امیدواریم در موعد مقرر پیمانکار پروژه آن را تکمیل و تحویل دهد.

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

استخدام وزارت راه و شهرسازی سال ۹۲

آنچه در این خبر خواهید خواند:

۱۲ آبان ۹۲ – مصاحبه تخصصی در آزمون استخدامی راه و شهرسازی قزوین

۲۰ شهریور ۹۲ - اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

۸ خرداد ۹۲ - استخدام اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

۱۱ اردیبهشت ۹۲ - نتایج آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی استان کرمان سال ۹۱

۱۳ اسفند ۹۱ - اخبار آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی مازندران سال ۹۱

استخدام جدول زمانبدنی و تقویم استخدامی مهمترین استخدام های دولتی و سراسری

۱۲ آبان ۹۲ – مصاحبه تخصصی در آزمون استخدامی راه و شهرسازی قزوین

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین از برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون استخدامی همزمان با دستگاه‌های اجرایی استان در این اداره کل خبر داد.
اسماعیل حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این مصاحبه‌های تخصصی با حضور نمایندگان استانداری قزوین، مدیریت‌های مختلف و حراست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین طی ۲ هفته در محل این اداره کل برگزار شد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون ادامه داد: بر اساس مجوز اخذ شده از معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی رئیس جمهور، ۱۲۷ نفر از افراد داوطلب از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی که پیش از این در فروردین‌ماه سال‌جاری از طریق استانداری قزوین در ۱۳ رشته شغلی موفق به کسب رتبه علمی شده‌اند در مصاحبه‌های تخصصی شرکت کردند.
مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین یادآور شد: از این تعداد، ۶۵ نفر پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد.
وی افزود: در این آزمون با افرادی با مدارک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته‌های شغلی مامور حراست، حمل و نقل، راه و ساختمان، حقوق، خدمات مالی، آرشیتکت، کاردان معماری، برنامه و بودجه، شهرسازی، ارتباطات و مخابرات، تحلیل‌گر سیستم، مکانیک و حسابدار مصاحبه انجام شد.

آیا میدانید در جلسات استخدامی چه جیزهایی مهم میباشد؟

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

۲۰ شهریور ۹۲ - اعلام آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

ثبت نام آزمون ورودی حرفه مهندسان مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از دوم شهریورماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و آزمون در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آذرماه امسال در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد حدیدی با اعلام خبر برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان اظهار کرد: در اجرای آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آذرماه امسال، همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی در ادامه درباره رشته‌های مرتبط به این آزمون یادآور شد: رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت و محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه۳) و همچنین آزمونهای حرفه‌ای کاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه‌۳) و آزمونهای تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می شوند.
حدیدی اضافه کرد: سابقه کار حرفه‌ای مورد نیاز برای این آزمون مطابق با ماده ۵ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان خواهد بود و نحوه محاسبه سالهای لازم از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۲ است و چنانچه متقاضی در صورت نداشتن شرایط لازم با ورود اطلاعات نادرست نسبت به ثبت نام اقدام و در نمره قبولی کسب کند نه تنها قبولی نامبرده کان لم یکن تلقی شده با وی مطابق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی درباره زمان ثبت نام مهندسان در آزمون مذکور اظهار کرد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، ثبت‌نام این آزمونها از تاریخ شنبه دوم شهریورماه آغاز شد و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://www.inbr.ir/ انجام شده و تاپایان شهریورماه ادامه خواهد داشت و دراین مرحله به داوطلبان توصیه می شود، حتما با مطالعه دقیق و کامل دفترچه راهنمای آزمون نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
قبولی در آزمون مذکور، یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از استخدام ۴۸۵۰ نفر در اداراه کل استانی و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، سید سعید سید علایی اعلام کرد: در راستای سیاستها و برنامه‌های مربوط به تامین نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته با پیگیریهای معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت راه وشهرسازی در مجموع ۴۸۵۰ مجوز استخدامی از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور صادر شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این مجوز استخدامی به ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و برخی سازمان‌های و شرکت‌های تابعه شامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌‌ای، بانک مسکن، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواشناسی کشور تخصیص داده شده است.
سید علایی تصریح کرد: آزمون استخدامی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به استناد آگهی استخدامی انتشار یافته از سوی استانداری ها مقرر شد در دو نوبت برگزار شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی افزود: جذب نیروی انسانی ۴۸۵۰ نفر در مشاغل پشتیبانی و تخصصی با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس از طریق آزمون استخدامی در دست اقدام است.
وی یادآور شد: بعد از ابلاغ تشکیلات تفصیلی ادارات کل راه و شهرسازی استان ها در اجرای ماده ۲۹ و ۳۱ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تطبیق نیروی انسانی به روی تشکیلات ابلاغی توسط استان ها انجام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: نمودار تشکیلاتی هفت سازمان و شرکت وابسته به وزارت راه وشهرسازی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی که از ادغام مراکز تحقیقاتی پژوهش و آموزش این وزارتخانه تشکیل شده است، در اجرای ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور به این وزارتخانه ابلاغ شده است و اخذ تشکیلات تفصیلی این سازمان ها و مرکز تحقیقات در دست اقدام است.

آیا میدانید در جلسات استخدامی چه جیزهایی مهم میباشد؟

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

۸ خرداد ۹۲ - استخدام اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

به اطلاع متقاضیان محترم استخدام می رساند؛ آگهی استخدام پیمانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از طریق این لینک قابل مشاهده و دریافت می باشد.

آیا میدانید در جلسات استخدامی چه جیزهایی مهم میباشد؟

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

۱۱ اردیبهشت ۹۲ - نتایج آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی استان کرمان سال ۹۱

نتایج نهایی یک و نیم برابر آزمون مورخ ۲۶ خرداد ۹۱ اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اعلام شد.

لطفا اینجا کلیک کنید

آیا میدانید در جلسات استخدامی چه جیزهایی مهم میباشد؟

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

۱۳ اسفند ۹۱ - اخبار آزمون استخدامی اداره راه و شهرسازی مازندران سال ۹۱

مدیریت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برگزاری آزمون استخدامی در این اداره کل با شرکت ۴ هزار و ۸۴۰ داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، اصغر میرایی محمدی با اعلام این مطلب بیان داشت: این اداره کل بر طبق مجوز از دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری مازندران اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان کرده تا از این آزمون ۱۰۰ کارشناس در رشته‌های شغلی راه و ساختمان، حمل و نقل، حسابداری، مکانیک، ارتباطات و مخابرات، حقوق، معماری داخلی، کارشناس شهرسازی و خدمات اداری و مالی جذب کند.
مدیریت توسعه و منابع راه و شهرسازی مازندران در ادامه اظهار داشت: پس از مراحل اولیه اداری و درج آگهی استخدام در جراید استان تعداد ۴ هزار و ۸۴۰ نفر متقاضی شرکت در آزمون در این اداره کل ثبت‌نام کرده و در تاریخ ۱۱ اسفند ماه به صورت متمرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در آزمون توانمندی‌های تخصصی و عمومی شرکت کردند.
اصغر میرایی محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده پس از کسب حد نصاب نمره اولیه آزمون و موفقیت در دیگر مراحل مصاحبه‌های تخصصی و گزینش به عنوان نیروهای استخدام پیمانی جذب اداره کل راه و شهرسازی استان می‌شوند.
وی ابراز داشت: نتایج اولیه برپایی این آزمون حدود ۱۰ روز دیگر از طریق سایت استانداری مازندران به اطلاع داوطلبان می‌رسد

برای مشاهده استخدامهای جدید وزارت راه و شهرسازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای آرشیو استخدام وزارت راه و شهرسازی

  • م
    مینا
    ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۴
    باسلام برا دروس تخصصی کارشناسی معماری چه منبعی بهتره؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ