آرشیو استخدام سازمان اداری و استخدامی

خبر ۲۰ مرداد ۹۸ - سازمان برنامه و بودجه ۲۰۰ نیرو در استان ها استخدام می کند

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از استخدام حدود ۲۰۰ نفر در سازمان برنامه و بودجه کشور و در زیر مجموعه استان ها خبر داد و گفت: این نیروها در استان ها به کار گرفته می شود.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ مرداد ۹۸ - خراسان جنوبی در اولویت صدور مجوز استخدام

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور گفت: با وجود محدودیت منابع مالی برای استخدام، اگر قرار باشد کاری انجام شود اولویت با استان هایی همچون خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور امروز درخراسان جنوبی یکی از اولویت های صدور مجوز استخدام شورای اداری استان گفت: برای استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی بررسی های لازم با استانداری انجام و آنچه نهایی شد برای بررسی به دستگاه های مرکزی در تهران ارسال می شود.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ خرداد ۹۸ -جذب ۳۵ هزار نفر امسال در دستگاه‌های اجرایی کشور ‌

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: امسال حدود ۳۵ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق آزمون استخدامی جذب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان جمشید انصاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های مختلف شغلی از میان دانش آموختگان دانشگاهی و از طریق آزمون های استخدامی تامین می شوند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ خرداد ۹۸- تامین منابع مالی جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تامین منابع جهت جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی انجام شده است اما درباره زمانبندی جذب این نیروها، خود دستگاه ها باید تصمیم‌گیری کنند.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ خرداد ۹۸ - قول مساعد سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجو معلمان

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس از قول مساعد رئیس سازمان اداری و استخدامی و قائم قائم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس دیوان محاسبات برای افزایش حقوق دانشجو معلمان خبر داد.


 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ اردیبهشت ۹۸ -خبر جدید استخدامی رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور

رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور گفت: سهم دولت از استخدام های کشور ۱۵ درصد ارزیابی می شود که در قالب بخش عمومی و با همراهی نیروهای مسلح صورت می گیرد.


 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اسفند ۹۷ - دولت سالانه ۴۵ هزار نیروی جدید استخدام می کند

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به اینکه هدف کوچک سازی دولت را مجلس طبق ماده ۲۸ قانون برنامه تکلیف کرده است، متناسب با خروجی ها دولت هر ساله تعدادی نیروی جدید استخدام می کند که بطور معمول بین ۴۰ تا ۴۵ هزار نفر است.

 برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ اسفند ۹۷ - ارسال لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضائیه به دولت

معاون حقوقی قوه قضائیه از ارسال لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضائیه به دولت خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضائیه، ذبیح اهل خدائیان معاون حقوقی قوه قضائیه از ارسال لایحه جامع اداری استخدامی قوه قضائیه به دولت خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۴ دی ۹۷ - انتشار آگهی استخدام ۵ هزار کارمند جدید دولت در هفته آینده

رئیس سازمان اداری و استخدامی از انتشار اطلاعیه برای به کارگیری ۵ هزار کارمند جدید دولت در هفته آینده خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۷ آذر ۹۷ - تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی دولت منوط به سیاست‌های اداری و استخدامی کشور است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی دولت منوط به تصمیمات و سیاست‌های اداری و استخدامی کشور است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۷ آذر ۹۷ - موافقت نمایندگان با فوریت تعیین تکلیف قانون حاکم بر امور استخدامی دانشگاه ها

نمایندگان با یک فوریت طرح قانونی تعیین تکلیف قانون حاکم بر امور استخدامی دانشگاه های غیردولتی و آزاد اسلامی موافقت کردند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۴ مهر ۹۷ - اصلاح امور اداری کشور یکی از برنامه های سازمان امور استخدامی است

رئیس سازمان اموری استخدامی و اداری کشور گفت: یکی از برنامه های اصلی این سازمان، اصلاح امور اداری در کشور است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۵ اردیبهشت ۹۷ -اطلاعیه در خصوص قبول شدگان آزمون استخدامیِ سازمان اداری و استخدامی کشور

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ فروردین ۹۷ - استخدام تنها با مجوز سازمان اداری و استخدامی امکان پذیر است

براساس ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور که به تازگی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده، استخدام نیروی انسانی جدید تنها با مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور امکان پذیر است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۱ فروردین ۹۷ - جزئیات اصلاحیه طرح طبقه‌بندی مشاغل در آموزش‌وپرورش

سرپرست اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از ارائه اصلاحیه طرح طبقه‌بندی مشاغل به سازمان امور اداری استخدامی کشور تا پایان فروردین ماه خبر داد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ فروردین ۹۷ - ارسال نسخه نهایی تغییرات به سازمان اداری و استخدامی تا ۲ هفته دیگر

کاهش معاونت‌های آموزش و پرورش/ ارسال نسخه نهایی تغییرات به سازمان اداری و استخدامی تا ۲ هفته دیگر وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد معاونت‌های این وزارتخانه به ۵ معاونت کاهش پیدا می‌کند، گفت: تا ۲ هفته دیگر نسخه آخر این تغییرات نهایی شده و آماده ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی می‌شود.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۹ بهمن ۹۶ - اطلاعیه پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای تکمیل مراحل استخدام

سازمان امور اداری و استخدامی کشور در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خواست طبق زمانبندی تعیین شده برای تکمیل سایر مراحل استخدامی مراجعه کنند. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، در اطلاعیه سازمان امور اداری و استخدامی کشور آمده است که پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی که در آزمون ۳ شهریور ۱۳۹۶ شرکت کرده اند لازم است برای طی سایر مراحل آزمون همچون تکمیل فرم های گزینش با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به ترتیب برادران در تاریخ ۱۱ اسفندماه و خواهران در تاریخ ۱۴ اسفند به هسته گزینش سازمان مراجعه کنند. پذیرفته شدگان با در دست داشتن چهار قطعه عکس پرسنلی، کپی آخرین مدرک تحصیلی و ۲ مقطع قبل از آن، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت(برادران)، گواهی مدارک ایثارگری(خانواده شهدا، جانبازان،آزادگان، رزمندگان و.....) و کارنامه چاپ شده از سایت می توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعداز ظهر به هسته گزینش سازمان به آدرس؛ تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان میرعماد، شماره ۱۶، ساختمان شهید سلیمی، ساختمان الحاقی، طبقه سوم مراجعه کنند. به گزارش ایرنا از سازمان امورر اداری و استخدامی، عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر، به منزله انصراف از استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور تلقی می شود و مسئولیت آن تنها بر عهده شخص خواهد بود. زمان انجام مصاحبه گزینش متعاقباً اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان می توانند جهت پاسخ گویی به سوالات با شماره تلفن ۸۵۳۵۱۵۹۲ هسته گزینش تماس حاصل کنند. منبع : خبرگزاری ایرنا

خبر ۴ بهمن ۹۶ - اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۶/۶/۳

باعنایت به برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۶/۳، نتایج آزمون استخدامی مربوط به دستگاههای اجرایی شامل: سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مرکز پزشکی قانونی استان البرز، اداره کل هواشناسی استان البرز، سازمان بهزیستی استان البرز، اداره کل دامپزشکی استان البرز، اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز، سازمان سنجش آموزش کشور و بانک صنعت و معدن، که نتایج آنها نهایی شده است اعلام می گردد. لذا داوطلبان لازم است جهت اطلاع از سیر سایر مراحل استخدامی از روز یکشنبه ۹۶/۱۱/۸ به سایت اینترنتی دستگاه اجرایی ذیربط مراجعه نمایند. بدیهی است سایر دستگاههای اجرایی باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ آذر ۹۶ - ضوابط به‌کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین ابلاغ شد

خبرگزاری ایلنا: سازمان اداری و استخدامی کشور طی بخشنامه‌ای از دستگاه‌های اجرایی خواست با ملاحظه و رعایت کامل قوانین و مقررات موجود در به کارگیری نیروی انسانی به صورت قرارداد کار معین (مشخص)، تقاضاهای خود را صرفا در موارد ضروری به این سازمان ارسال کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۴ آذر ۹۶- اطلاعیه مصاحبه تخصصی در خصوص پذیرفته شدگان جدید سه برابرظرفیت آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور

قابل توجه پذیرفته شدگان جدید سه برابرظرفیت آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور که نتایج آنهادر تاریخ ۱۴/۸/۱۳۹۶ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام گردیده است. دعوت شدگان به مصاحبه براساس برنامه زمانی اعلام شده به جدول پیوست مراجعه فرمایند .زمان مصاحبه صبح از ساعت۱۲-۹ و بعداز ظهر از ساعت ۱۵-۱۳:۳۰ می باشد. عدم حضور در تاریخ اعلام شده به منزله انصراف تلقی می گردد. مصاحبه شوندگان ضروری است در روز مصاحبه مدارک ذیل را به همراه داشته باشند: ۱ قطعه عکس کپی کلیه مقالات چاپ شده یک جلد پایان نامه برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری تصویرکلیه گواهینامه های مهارتی ،تخصصی و زبان انگلیسی کپی مدارک و مستندات در خصوص سوابق تجربی و پژوهشی مکان مصاحبه: تهران –خیابان شهید بهشتی نبش خیابان میرعماد -شماره ۱۶- ساختمان شماره۱ (ساختمان الحاقی-طبقه سوم) لطفاً جهت دریافت جدول زمانبندی اینجا را کلیک نمایید.

خبر ۳۰ آبان ۹۶ - اطلاعیه تغییر زمانبندی مصاحبه تخصصی استخدام سازمان اداری و استخدامی

بدینوسیله به اطلاع کلیه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی روز دوشنبه مورخ ششم آذر ماه سال ۱۳۹۶ (۱۳۹۶/۹/۶)سازمان اداری و استخدامی کشور می رساند، با عنایت به اینکه روز دوشنبه ششم آذر ماه سال ۱۳۹۶ مصادف با هشتم ربیع الاول، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) تعطیل رسمی می باشد، لذا برنامه زمانی دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی مذکور از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۶ به روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۹/۷تغییر پیدا می کند.

خبر ۱۴ آبان ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۹۶/۰۷/۰۴ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج درکارنامه آنهاجهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه‌معرفی گردیده‌و مدارک واطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تایید گردیده می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی استان‌البرز، سازمان‌پزشکی‌قانونی‌کشور، سازمان‌دامپزشکی کشور، وزارت‌امور خارجه، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مسکن، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، ، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان ملی بهره‌وری ایران، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان انتقال‌خون ایران، سازمان‌حسابرسی و موسسه‌آموزش عالی‌علمی- کاربردی‌صنعت آب‌وبرق) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه اقدام لازم معمول دارند. همچنین با توجه به اینکه مصاحبه‌های استخدامی اکثر دستگاههای فوق‌الاشاره‌از ابتدای هفته‌آینده شروع‌خواهد شد، لذا داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند در طول هفته جاری با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند. توجه: • عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت. • از آن جایی که در مرحله بررسی اطلاعات خوداظهاری داوطلبان و مدارک آنها توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تعداد محدودی از افراد معرفی شده فاقد شرایط احراز مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین آزمون متمرکز فراگیر بوده‌اند، لذا در هریک از شغل‌محل‌ها و سهمیه‌های استخدامی مربوط، نفرات بعدی با توجه به ترتیب نمرات فضلی و رتبه مکتسبه در سقف حداکثر سه برابر ظرفیت، انتخاب و جهت بررسی مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک معرفی گردیده‌اند و تاکید می‌گردد انجام مصاحبه استخدامی با این افراد صرفاً در صورت تایید مدارک و اطلاعات ثبت‌نامی آنها امکان‌پذیر می‌باشد. بنابراین مسوولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن دفترچه ثبت‌نامی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب می‌باشد. • بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود. تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً در صورت صحت مدرک و تایید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابرظرفیت موردنیازاعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد. در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۶ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سوالات می باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می توانند سوالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند واز مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.

برای مشاهده کارنامه اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

خبر ۱۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون چهارمین نتایج امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

با توجه به سوالات برخی از داوطلبان در خصوص درج عبارت «داوطلب گرامی با توجه به نمره مکتسبه در آزمون علی‌رغم کسب حد نصاب نمره لازم، بدلیل محدودیت سهمیه پذیرش، در رقابت با سایر داوطلبان در اولویت معرفی برای بررسی مدارک قرار نگرفته‌‌اید.» در کارنامه آنان، به اطلاع می‌رساند:

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

شرکت کنندگان در شغل محلهای سازمان اداری و استخدامی کشور:

قابل توجه پذیرفته شده گان در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۶برای استخدام در سازمان اداری و استخدامی کشور پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت در آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تحویل و بررسی اسناد و مدارک خود مطابق تاریخ های درج شده در جداول ذیل به نشانی خیابان شهید بهشتی نبش میرعماد ساختمان شماره ۱۶ ساختمان شهید سلیمی طبقه همکف سالن غدیر مراجعه نمایند.

برای مشاهده جدول تاریخ مراجعه اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ مهر ۹۶ -اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (بررسی مدارک، انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۹۶/۰۶/۰۳ شرکت نموده‌اند می‌رساند کارنامه نتایج اولیه سه برابر ظرفیت داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

برای دریافت فایل برنامه زمانی معرفی شدگان سه برابر ظرفیت چهارمین آزمون استخدامی فراگیر اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه و نتایج اینجا کلیک نمایید

کاربران گرامی شما برای مصاحبه تخصصی و عقیدتی میتوانید از موارد زیر استفاده نمایید

۱- جزوه های ارسالی کاربران را از صفحه سوالات رایگان دانلود نمایید. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۲- صفحه تجمیع شده تجربه های کاربران که در بخش نظرات ارسال می نمایند. برای مشاهده اینجا کلیک کنید. ۳-کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه عقیدتی و گزینش برای مشاهده اینجا کلیک کنید.

 

خبر ۴ مهر ۹۶ - زمانبندی بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی سازمان اداری و استخدامی کشور

خبر ۲۲ شهریور ۹۶ -اختلاف نظر آموزش و پرورش و امور استخدامی در تعداد جذب نیروی انسانی

خبر ۵ شهریور ۹۶ - جزییات بیشتر در خصوص استخدام ۳۰ هزار نفر تا پایان سال

خبر ۱۱ مرداد ۹۶ - بخشنامه جدید سازمان اداری استخدامی درباره یک همترازی جدید

خبر ۸ مرداد ۹۶ - ۱۱ هزار نفر امسال استخدام می‌شوند

خبر ۷ تیر ۹۶ – ثبت نام ۲۶۲ هزار نفر در چهارمین آزمون استخدامی

خبر ۴ تیر ۹۶ - اطلاعیه تمدید ثبت نام و اصلاحات چهارمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور

خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۶ - تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار سال ۹۶ سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد


خبرگزاری ایسنا: تکالیف و پروژه‌های اولویت دار سازمان اداری و استخدامی کشور «مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» برای اجرا در سال ۱۳۹۶ از سوی معاون اول رییس‌جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۴ اردیبهشت ۹۶ - طبقه‌بندی جدید کارمندان اعلام شد

خبرگزاری فارس : سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه‌ای درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل، طبقه‌بندی جدید کارمندان را اعلام کرد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۴ فروردین ۹۶ - وظایف ۲ سازمان امور اداری استخدامی و برنامه و بودجه تعریف شد

خبرگزاری ایرنا: تهران- ایرنا- بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نحوه تطبیق کارمندان در طبقات ورودی مشاغل ابلاغ شد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱ آبان ۹۵ - وظایف ۲ سازمان امور اداری استخدامی و برنامه و بودجه تعریف شد

خبرگزاری تسنیم : شورای عالی اداری وظایف حوزه امور اداری و استخدامی و برنامه و بودجه را ابلاغ و سازمانهای متولی هریک را تعیین کرد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۵ شهریور ۹۵ -استخدام ۲۹ هزار کارمند جدید در دولت

خبرگزاری صدا و سیما : رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بیش از ۲۹ هزار کارمند امسال در دولت استخدام می شوند.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ مرداد ۹۵ - درخواست مجوز استخدام ۵۰۰۰ معلم از سازمان امور اداری و استخدامی

خبرگزاری مهر: زنجان- معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور اداری و استخدامی درخواست کرده است.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۲۰ مرداد ۹۵ - سیاست های نظام اداری در دستور کار سازمان امور اداری و استخدامی است

خبرگزاری ایرنا : معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام کرد سیاست های کلی نظام اداری در دستور کار و برنامه جامع دولت محور اصلی فعالیت های این سازمان در دوره جدید است.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۸ مرداد ۹۵ - درخواست استاندار برای اختصاص سهمیه ویژه استخدام معلم در خوزستان

خبرگزاری ایسنا : استاندار خوزستان از ارائه درخواست به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برای تخصیص سهمیه استخدامی ویژه آموزش‌وپرورش استان خبر داد.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۷ مرداد ۹۵ - ایجاد سازمان امور اداری و استخدامی بدون مصوبه مجلس خلاف قانون است

خبرگزاری تسنیم : نماینده مردم کاشان در مجلس ایجاد سازمان امور اداری و استخدامی بدون مصوبه مجلس را خلاف قانون دانست.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۷ مرداد ۹۵ -الزامات احیای سازمان اموراداری و استخدامی

خبرگزاری تسنیم: اگر از نقد آقای روحانی بگذریم که با شعار احیای سازمان مدیریت، دو معاونت توسعه مدیریت و معاونت برنامه‌ریزی را در هم ادغام کرد که حقیقتا ۳ سال فرصت طلایی برای اصلاحات ساختاری و توانمندی نیروی انسانی را زایل کرد،اصل اقدام یک کار مثبتی بود.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۶ مرداد ۹۵ -امکان ادغام و انحلال سازمان ها و منع استخدام در دستگاه های اجرایی

خبرگزاری ایرنا: امکان انحلال و ادغام سازمان ها و موسسه ها و نیز ممنوعیت به کارگیری و تبدیل وضعیت استخدامی نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی از موضوع های پیش بینی شده برای ساماندهی نظام اداری و استخدامی کشور است.

برای مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک کنید

خبر ۱۴ مرداد ۹۵ - احیای سازمان اداری و استخدامی کشور لازم و ضروری بود

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه احیای سازمان اداری و استخدامی کشور کار بسیار لازمی بود گفت که با احیای این سازمان می‌توان انتظار داشت که نظام اداری چابک، سریع و فعال در کشور وجود داشته باشد که حاصل آن بازدهی زیاد و کم شدن پروسه بروکراسی باشد.
محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حکم رئیس جمهور در احیای سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: موضوع نظام اداری کشور از موضوعات مهم و قابل توجهی است. به همین دلیل از دو امر مهم اداری و استخدامی و برنامه و بودجه در قانون اساسی به عنوان اختیارات رئیس جمهور نام برده شده است. این بدان معنی است که قانون اساسی برنامه و بودجه را هم ارز موضوع اداری و استخدامی دیده است که نشان دهنده اهمیت نظام اداری کشور است.
وی ادامه داد: اگر دولت و مجموعه مدیریت کشور بخواهد کاری و یا برنامه‌ای را پیاده سازی کند باید توسط نظام اداری کشور انجام شود. در واقع منویات کشور، دولت و مصوبات مجلس در قالب این سیستم اداری محقق می‌شود. این موضوع نیز نشان دهنده اهمیت نظام اداری کشور است چون در صورت کارکرد درست آن می‌توان انتظار داشت که مسائل کشور به راحتی انجام شود.
مفتح توضیح داد:‌ اگر نظام اداری به درستی کارهایش را انجام دهد دیگر مسیر پرونده ها طولانی نخواهد شد و اشکالات در سیستم اداری اصلاح می‌شود. اصلاحاتی که نتیجه آن وجود نظام اداری فعال، ‌چابک و در سلامت کامل است. البته باید بعد از شکل گیری سازمان اداری و استخدامی مراقب بود که از اهداف اصلی عدول نکند چون این سازمان به عنوان مغز متفکر ساختار اداری کشور محسوب می‌شود.
وی یادآور شد:‌ در سال‌های گذشته سازمان اداری و استخدامی کشور وجود داشت که به عنوان جزئی از معاونت رئیس جمهور در معاونت مدیریت و برنامه ریزی ادغام شد. قطعا ضرورت داشت که این سازمان جایگاه اصلی‌اش را پیدا کند که بر اساس آن رئیس جمهور حکم احیای آن را صادر کرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه احیای سازمان اداری و استخدامی کشور کار بسیار لازمی بود، گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در موضوع پرداخت‌های غیرمتعارف و انجام یک خلاف بزرگ لازم بود که این گونه مشکلات به صورت زیربنایی اصلاح و رفع شود تا امکان تکرار آن وجود نداشته باشد. هم‌چنین در کنار رفع این مشکل باید نظام اداری، چابک، فعال، سریع و کم هزینه برای کشور باشد که طبیعتا با وجود چنین سازمانی می‌توان انتظار داشت که مغز متفکری برای پیاده سازی و مراقبت در اجرا وجود داشته باشد.
مفتح با تاکید بر اینکه اقدام رئیس جمهور فکر و کار مناسبی بود، گفت: امیدوارم این سازمان بتواند به درستی وظایفش را انجام داده و توقعات مردم را از این سازمان برآورده کند. توقعاتی که شامل وجود نظام اداری فعال، چابک و بازدهی زیاد به عنوان حاصل کار سازمان است.

خبر ۱۳ مرداد ۹۵ - استخدام‌ها و بودجه‌ریزی تخصصی‌تر می‌شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: احیای سازمان اداری و استخدامی و تفکیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از این سازمان موجب تخصصی‌تر شدن عملکردها در دو حوزه استخدامی و بودجه‌ریزی کشور می‌شود.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: احیا و تفکیک سازمان‌های مذکور موجب افزایش دقت و تقویت نظارت‌ها در حوزه استخدام‌ها، پرداخت‌ها و دخل و خرج کشور می‌شود.
وی توجه مسئولان اجرایی را به این مسئله جلب کرد که مراقب باشند احیا و تفکیک سازمان اداری و استخدامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موجب چاقی و بزرگ‌تر شدن دولت و افت چابکی نظام تصمیم‌گیری کشور نشود.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: دولت قبل برای اینکه نشان دهد خود را کوچک‌تر و چابک‌تر کرده است تخصص‌های دو سازمان را در یکدیگر ادغام کرد اما هیچ تغییری در تعداد نیروی انسانی به وجود نیاورد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس، بی‌توجهی به ساختار و عملکرد نیروی انسانی و دستورالعمل‌های حقوق و دستمزد را اصلی‌ترین عامل در پرداخت حقوق‌های نامتعارف دانست و افزود: احیای سازمان اداری و استخدامی موجب دقت در تصمیم‌گیری‌ها، تخصصی‌تر شدن تصمیمات و تقویت نظام‌های کنترلی و استخدامی می‌شود.
سبحانی‌فر تفکیک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از سازمان اداری و استخدامی را موجب ساماندهی نظام درآمدها و هزینه‌های عمومی و عمرانی کشور دانست و خاطرنشان کرد: تفکیک این دو سازمان از یکدیگر موجب درگیرتر شدن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به اعتبارات جاری و عمرانی و برداشته شدن گام‌های اجرایی‌تر دستگاه‌ها به سمت بودجه عملیاتی می‌شود.

خبر ۱۳ مرداد ۹۵ - برقراری عدالت در پرداخت‌ها اولویت سازمان اداری و استخدامی باشد

یک عضو هیات رئیسه کمیسوین برنامه و بودجه مجلس، شفاف کردن شرایط استخدامی، برقراری عدالت و پیگیری پرداخت هماهنگ را از اولویت‌های سازمان اداری و استخدامی عنوان کرد.
محسن بیگلری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پیش از این در حوزه مسایل اداری و استخدامی وضعیت مناسبی نداشتیم گفت: اگر بخواهیم مقایسه‌ای کنیم، علی رغم این که آمریکا چهار برابر ما جمعیت دارد، پرسنل اداری ما ۳ تا ۴ برابر پرسنل ادرای این کشور است و ۱۰ تا ۱۵ برابر میزان مورد نیاز کارمند داریم، در حالی که باید شرایط اشتغال را در دستگاه‌های دیگر خصوصی و شرکت‌ها و بخش تولید فراهم کنیم.
وی افزود: به اعتقاد من، اگر سازمان اداری و استخدامی پیش از این وجود داشت مشکل فیش‌های حقوقی پیش نمی‌آمد. ما شاهد این بودیم که بعد از استقرار نظام هماهنگ پرداخت حقوق به جای اینکه شرایط بهتر شود بدتر شد.
نماینده مردم سقز و بانه با اشاره به سابقه موفق و تخصص جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی خاطر نشان کرد: من خوشبین هستم که با احیای این سازمان و انتصاب آقای انصاری وضعیت بهتر شود و به طرف وضع مطلوب حرکت کنیم. مردم حق دارند انتظار داشته باشند که ساز و کار درستی فراهم شود و عدالت رعایت شود زیرا از سردرگمی، و حقوق‌های چند ده میلیونی ناراحت هستند.
بیگلری با تاکید بر لزوم توجه به کوچک سازی حجم دولت یاد آور شد: امیدوارم این شرایط در سازمان اداری و استخدامی فراهم شود.
این عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان، شفاف سازی شرایط استخدامی، برقراری عدالت، ایجاد ساز و کار برای ایجاد اشتغال جوانان، پیگیری پرداخت هماهنگ و تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی، بازنشستگی پیش از موعد و به کارگیری جوانان را مهمترین اولویت‌های سازمان اداری و استخدامی عنوان کرد.

خبر ۱۲ مرداد ۹۵ - سازمان اداری و استخدامی ویژه‌خواری را در کشور محدود می‌کند

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای سازمان اداری و استخدامی کشور در شرایطی که با ضعف نظارت و ضعف عملکرد دستگاه های نظارتی مواجهیم ویژه‌خواری را محدود خواهد کرد.
شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حکم رئیس جمهور برای احیای سازمان اداری و استخدامی در مسیر اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری کشور و بر اساس اصل ۱۲۶ قانون اساسی گفت:‌ این سازمان در گذشته نیز وجود داشت و احیای آن تاثیرات مثبتی را به جای خواهد گذاشت و در مقابل جلوی بسیاری از انحرافات، ویژه خواری ها و پارتی بازی ‌ها گرفته خواهد شد.
وی افزود: ما در کشور استخدام های بی ضابطه و بر اساس روابط خاص و پرداخت‌های بی مورد هم داریم که امیدواریم این سازمان بتواند هر چه بهتر و مطلوب تر در مقابل این گونه اتفاقات ایستادگی کند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است در یک فضای شفاف اطلاعاتی داده ها و ستانده ها و میزان دریافتی متناسب با عملکرد مسئولین مشخص شود و قانون به جای هر چیز دیگری حاکمیت داشته باشد تا دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر فیش های حقوقی نامتعارف نباشیم.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این سازمان با همکاری نهادهای نظارتی و با استفاده از تجارب گذشته بتواند در مسیر ترسیمی بر اساس قانون اساسی حرکت کند.

خبر ۱۲ مرداد ۹۵ - سازمان اداری و استخدامی کشور با حکم رییس جمهور احیا شد

خبرگزاری ایسنا: در ادامه برنامه‌های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور و به ویژه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد؛ رییس جمهور در حکم مهمی سازمان اداری و استخدامی کشور را احیا و رییس آن را منصوب کرد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در دو حکم جداگانه، جمشید انصاری را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» و محمد باقر نوبخت را به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.
متن حکم رییس جمهوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای جمشید انصاری
براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.
توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری همچنین در حکم جداگانه ای دکتر محمد باقر نوبخت را به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.
متن حکم دکتر روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت
براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می شوید.
توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.
حسن روحانی

برای مشاهده استخدام های جدید سازمان اداری و استخدامی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ