پیش‌بینی اشتغال برای 10 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: پیش‌بینی شده است که امسال 10 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شود که در تاریخ این کمیته بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عزیز سهندی شامگاه روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کمیته امداد همه ساله سه جشن ملی عاطفه‌ها، نیکوکاری و رمضان را برگزار می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه قسمت اعظمی از نیاز نیازمندان در این مراسمات و جشن‌ها تامین می‌شود.

وی با اشاره به تدابیری که برای بازار کار مددجویان استان توسط کمیته امداد انجام شده است تصریح کرد: در این رابطه در ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، طرح‌های مناسبی پیش‌بینی شده و 150 نوع طرح اشتغال مجاز که بیشتر زنان سرپرست خانوار را شامل می‌شود، وجود دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی افزود: هم اکنون بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دغدغه این کمیته بوده که در این زمینه با استاندار و معاونان آن جلسه برگزار و مقرر شد با برگزاری نمایشگاه‌هایی این محصولات به فروش برسد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی به دنبال بازاریابی اینترنتی است بیان کرد: علاوه بر آن خواهان برندسازی محصولات تولیدی بوده و حتی اقدامات اولیه آن انجام شده تا با بازاریابی اینترنتی، بحث فروش محصولات حل شود.

سهندی با ابراز خرسندی از بحث اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در این زمینه نیز در سال گذشته شاهد افزایش 37 درصدی مشارکت مردم با 88 میلیارد و 500 میلیون تومان بود، هر چند که ظرفیت و نیاز نیازمندان بیش از این رقم است چون 125 هزار نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در 20 روزه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این سه هفته، 60 هزار سفره افطاری و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده، هزار نفر حامی‌یابی شده و علاوه بر آن از یک هزار و 500 خانوار نیازمند بازدید و سرکشی شده است و در این مدت مبلغ دو میلیارد تومان مشارکت و کمک جنسی و نقدی مردم را شاهد بوده‌ایم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار فرصت شغلی از بابت طرح‌های خوداشتغالی در کمیته امداد ایجاد شده است گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان پس از سازمان صنعت، معدن و تجارت، رتبه دوم اشتغال را در بین سازمان‌های استان کسب کرده است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده است که امسال 10 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شود که در تاریخ این کمیته بی‌نظیر بوده است.

سهندی در ادامه با اشاره به کمک به مددجویان در مناطق مرزی استان اظهار کرد: در این رابطه با دستور استاندار آذربایجان‌غربی، به مددجویانی که در 20 کیلومتری مرز قرار دارند، جیره غذایی توزیع می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ