پرداخت حقوق بازنشستگان قبل از پایان هر ماه

۱۳ نظر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت «حقوق» بازنشستگان قبل از پایان هر ماه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید تقی زاده با اشاره به اینکه باید از ظرفیتها و توانمندیهای بازنشستگان در اجرای برخی از برنامه ها استفاده کرد، افزود: دیدار با ۱۰۳ نماینده مجلس شورای اسلامی این فرصت را برای مجموعه صندوق بازنشستگی فراهم کرد تا بتوانیم مسائل و مشکلات صندوق را به اطلاع نمایندگان مردم در خانه ملت برسانیم. همچنین توانستیم در خصوص مطالبات و نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان با هدف تغییر نگاه نسبت به این قشر فرهیخته به بحث و گفت و گو بپردازیم.
وی با تاکید بر لزوم تشکیل فراکسیون بازنشستگی در مجلس شورای اسلامی و کارهایی که در این زمینه انجام شده است، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری از مسوولان قوا گرفته تا اساتید دانشگاه، معلمان و فرهنگیان، اصحاب فرهنگ و هنر و ... را تحت پوشش خود قرار داده و به همین دلیل در قبال این عزیزان مسئولیت سنگینی برعهده دارد.
تقی‌زاده با بیان اینکه ما باید با هم به ادبیات مشترک برسیم، تصریح کرد: اگر در زمانی که کسورات شاغلین دریافت می شد، سرمایه گذاری مناسبی صورت گرفته بود، اکنون برای پرداخت حقوق نیاز به دولت نبود. بسیاری از شرکت های واگذار شده به صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت های زیانده بودند که در پرداخت حقوق کارگران خود نیز با مشکل مواجهند.
وی یکی از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری را پرداخت حقوق پیش از پایان هر ماه عنوان کرد و گفت: همه توان خود را در ماههای اخیر بکار گرفته‌ایم تا حقوق بازنشستگان عزیز در موعد مقرر پرداخت شود، چراکه به خوبی می دانیم یک روز تاخیر در پرداخت حقوق چه سختی‌هایی برای این عزیزان به همراه دارد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مهم ترین وظیفه و آرمان این صندوق را دفاع از بازنشستگان دانست و افزود: سرمایه‌های در اختیار این صندوق و شرکتهای تابعه، همه، اموال و سرمایه های بازنشستگان است و ما تلاش میکنیم تا با تغییر روشهای گذشته و با نگاه تازه به بنگاهداری، ضمن بهبود وضعیت شرکتها، بیشترین سود را برای صندوق کسب کنیم. امروز باید از سرمایه‌هایمان بهترین استفاده را ببریم و سبد سرمایه ها را از بازار نقدی به بازار پول و سرمایه و کسب و کارهای نوین تغییر دهیم.
تقی زاده تاکید کرد: ما باید تفکر ورزش را در میان جامعه بازنشستگان ایجاد کنیم و برگزاری جشنواره های ورزشی بهانه ای برای ایجاد این تفکر است. در حوزه گردشگری و سفر نیز باید با جدیت و نگاه تازه ای وارد شویم و بسته ارزان و مناسبی را تعریف کنیم. در حوزه درمانی نیز نیاز به تحول است که در حال آماده کردن بسترهای لازم آن هستیم.
وی بیان کرد: همه ظرفیت های خود را استفاده می کنیم تا صدای بازنشستگان در میان مسوولان به خصوص در مجلس شورای اسلامی باشیم و آنچه مورد انتظار بیشتر بازنشستگان است را دنبال کنیم. به همین منظور هم بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری را از کمیسیون ویژه به کمیسیون اجتماعی آوردیم تا بحث و بررسی ها تخصصی و کاربردی تر باشد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۳ نظر برای پرداخت حقوق بازنشستگان قبل از پایان هر ماه

  • ل
    لیلا مردانی
    ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
    چرا پس امروز که حقوق تیرماه من که بازنشسته تآمین اجتماعی هستم واریز شد طبق قولتان و اخبار مابه التفاوت فروردین واریز نشد.فقط حقوق تیرماه واریز شده.
    • م
      مجید
      ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱
      سلام.خدا رحمت کنه همسرتون رو!صددرصد پاداش بازنشستگی همسرتون رو میدن بشما!چون فرزند هم شما نداشتید.فقط شما باید کانون بازنشتگان شهرتون پیگیر کارتون باشید!انشاالا کارتون درست میشه...
      • م
        محمود
        ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۴۷
        مابه التفاوت حقوقهاروکی میریزن کسی خبرداره
        • م
          مجید
          ۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۲۰
          سلام دوستان مستمری بگیر!برای کسی اضافه حقوق واریز نشده توی این یکی دوروز؟
          • ز
            زهرا
            ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳
            با سلام.بنده مستمری بگیر نیروهای مسلح هستم.همسرم از دنیارفته..قبل از فوت داشت بازنشست میشد.میخاستم بدونم پاداش بازنشستگی ایشان به من تعلق میگیره؟؟حدودا چه مبلغیه؟؟بچه هم نداشتیم.
            • ح
              حسین کاظمی
              ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶
              سلام . می خواهم بدانم کسانی که حقوق بازنشستگی انها 28000000ریال می باشد چقدر در سال 97 افزایش حقوق دارند؟
              • ب
                بازنشسته
                ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۲۶
                با سلام شما بازنشسته کشوری هستیت؟آیا احکام سال جدید زده شده
              • م
                مجید
                ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵
                سلام اقانادر.عذرمیخام شما بازنشسته هستید یا مستمری بگیر تامین اجتماعی؟که٧٠٠تومن اومده براتون!!!
                • ن
                  نادر
                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۳۸
                  سلام کسی خبر داره افزایش حقوق دوماهه واریز شده یا نه چون به حسابم امروز ۷۰۰ تومن اومده ....ممنون اگه کسی جواب بده
                  • ح
                    حسین
                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
                    با احترام .لطفا بگویید همسان سازی حقوق باز نشستگان تامین اجتمایی به چه صورتی است و از چه ماهی اعمال می شود> سال 97
                  • ب
                    بازنشسته
                    ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۴
                    برای یکی دو ماه اینکارو میکنند از سال گذشته که همه زیر نظر برنامه بودجه رفت بخاطر همین جابجایی حقوق و فیش بین دستگاهها حقوقها از یکم و دوم هر ما هم میگذشت تا بدستمون میرسید و اموزش و پرورش و سازمان هم جوابگو نبود و دلیل همان دستورات برنامه بودجه بود که مثلا میخواست دست واسطه رو کم کند که بیشتر کرد.
                    • ر
                      رضا
                      ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۳۵
                      سلام کسی از همسان سازی حقوق اطلاعی داره؟
                      • ب
                        بازنشسته
                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۹
                        سلام فقط میدانم یا ده درصد همگانی برایتان اضافه میشود یا همسان سازی یعنی درصدها. هرکدام بیشتر بود همون میشود حقوقتان. برای من که اندازه هم بود پس همان ده درصد رو برام میزنن. با اینکه زیر دو تومان هستم.

                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                      ثبت پاسخ