علمی کاربردی ها بدون نیاز به دستگاههای دولتی شاغل می شوند

۱ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان : معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بدون نیاز به دستگاههای دولتی وارد بازار کار می شوند. بهزاد بهرامی نسب معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نظام مهارتی این دانشگاه، اظهار داشت: برنامه های درسی دانشگاه علمی کابردی بر مبنای اقتصاد مقاومتی طراحی شده است. همچنین سرفصل های این دانشگاه به گونه ای است که دانشجویان بدون نیاز به دستگاه های دولتی وارد بازار کار شوند.  وی یادآور شد: با افزایش روند رو به رشد تربیت نیروی مهارتی، شعار اقتصاد مقاومتی عملا در کشور جاری می شود و دانشگاه علمی کاربردی نقشی موثر در تحقق این شعار ایفا می کند. این دانشگاه به دنبال دانش بنیان کردن اقتصاد و تجاری سازی علم و آموزش است. وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی تقاضا محور و برحسب نیاز روزانه بازار کار، بالندگی شغلی را در سطح کشور برای شاغلان و دانشجویانش ایجاد می کند که این امر با برگزاری دوره های تک پودمان های شغل محور انجام می شود. بهرامی نسب با بیان این که در دانشگاه علمی کاربردی متناسب با هر شغلی در بازار کار، یک بسته آموزشی طراحی شده است، گفت: در این دانشگاه ۸۰۰ دوره علمی کاربردی در مقاطع  کاردانی و کارشناسی در جهت ارتقای علمی شاغلان ، برگزار می شود و  این دوره ها ۳۲۰۰ شغل را تحت پوشش خود قرار می دهند. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی، تاکید کرد : یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور فارغ التحصیل این دانشگاه هستند که از این تعداد ۳۵ درصد از بدو ورود شاغل و سایرین بعد از اتمام درس به شغل مورد نظر دست یافتند. بهرامی نسب در این زمینه که آموزش های علمی کاربردی تولید علم و شغل می کند، عنوان کرد: در این دانشگاه برخلاف سایر دانشگاه های دارای رشته های نظری، به دانشجویان آموزش منجر به شغل ارائه می شود و بسیاری از مراکز علمی و کاربردی از دل بازار کار بیرون آمده اند. وی بیان کرد : ۶۰ درصد دروس دانشگاه علمی و کاربردی عملی است و استادان این دانشگاه از خبرگان رشته هایی هستند که آن را تدریس می کنند. این مقام مسئول علمی کاربردی، تاکید کرد: وظیفه اصلی این دانشگاه تربیت نیروی مهارتی در حوزه های مختلف اشتغال است؛ این دانشگاه بر اساس نیازهای کاری هر منطقه دوره های علمی کاربردی را برگزار می کند.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای علمی کاربردی ها بدون نیاز به دستگاههای دولتی شاغل می شوند

  • ا
    الهام کوچکی
    ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳
    جناب آقای بهرامی نسب با سلام .بنده سال 92 کارشناسی عمران سدوشبکه از دانشگاه علمی کاربردی گرفتم و بیکارم الان کارشناسی ارشد عمران آب و سازه های هیدرولیکی و بیکارم لطف میکنید بفرمایید چه کسانی رفتن سر کار و این آمار از کجا اومده که بقیه فارغ التحصیل شدن رفتن کجا مشغول به کار شدن؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ