صدور مجوز برای استخدام ۲۳۰۰ مهندس ناظر تولیدات کشاورزی

۱ نظر

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، از بررسی ماده ۵ و ۶ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای این کمیسیون برای استخدام ۲۳۰۰ مهندس ناظر تولیدات کشاورزی خبر داد.

روح الله بابایی صالح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار نشست امروز یکشنبه (20خردادماه ) کمیسیون متبوعش مجلس، گفت: در این نشست ماده 5 و 6 قانون مدیریت خدمات کشوری از نظر پست سازمانی مورد بررسی قرار گرفت و بررسی بیشتر در این مورد به جلسات آتی موکول شد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: ادامه بررسی طرح دو فوریتی استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و در پی آن کمیسیون به استخدام 2300 نفر از آنها که تاکنون جذب نشده بودند رای داد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به مدعوان این نشست تصریح کرد: در این نشست نمایندگانی از دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس و اداره امور استخدامی کشور حضور داشتند.

منبع : خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای صدور مجوز برای استخدام ۲۳۰۰ مهندس ناظر تولیدات کشاورزی

  • م
    مریم
    ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۵
    محض رضای خدا تکلیف این مهندسین ناظر را مشخص کنید اوانیکه الان ده سال سابقه دارند ولی موفق به جذب نشدند باید چیکار کنند یکی میگه جذب داریم یکی میگه نداریم یکی میگه تعدیل داریم ......ممنون
    .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ