سوالات مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی سری سوم

۱ نظر

سوالات مصاحبه استخدامی و تجربیات آزمون استخدامی بانک کشاورزی سری سوم

 

محمد : باسلام دوستان دیروز رفتم مدیریت استان دوباره همون فرم هسته گزینش رو پر کردیم و همون فتوکپی هایی که قبل عید بردیم رو خواستند البته اصل رو هم خواستند که دوباره مطابقت بدند.فقط یه چیزی من مدرکی که دانشگاه بهم داده روش نوشته گواهینامه موقت قبل عیدی چیزی نگفت اما اینبار گفتش باید دانشتامه باشه جالب اینه که تقریبا ۲۰نفری بودیم و همه همینجوری بود وقتی دید همه مثل همه چیزی نگفت میگم نکنه مشکل ساز شه و بخوان دبه دربیارن کسی دیگه هم این مشکل رو داشته بچه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان : سلام بنده خدا این چیزا را از کجا آوردی من مصاحبه سپاه هم رفتم این چیزها نپرسیدن اون وقت بانک این چیزها را می پرسن چرا الکی ایجاد استرس می کنی سوال های عقیدتی در حد احکام هست و اعتقادات و ولایت فقیه و روخوانی قرآن و مسایل سیاسی روز نه این چیزها
بچه ها خیالاتون راحت اگه به اندازه یه آدم که اهل نماز و روزه هست سر در بییارین قبولین
ضمناً در رابطه با ولایت فقیه بگید همان ولایت رسول الله و از همان زمان هم بوده است که میشه ولایت مطلقه فقیه که حق تصرف در همه امور مسلمین را داره ، کافیه و دیگه نمی پرسن برای مسایل سیاسی هم یه کم برید سراغ اخبار تلوزیون خودمون

 

حسین استان فارس : سلام.منابع مناسب از نظر حقیر:
۱.قرآن مجید
۲.نهج البلاغه
۳.رساله مرجع تقلیدتون
۴.مفاتیح الجنان
۵.قانون اساسی
۶.مطالعه تمامی اخبار روز.داخلی و خارجی از من yjc رو پیشنهاد میدم
۷.شناخت نماینده های شهرتون.
۸ .نامی که مقام معظم رهبری برا امسال انتخاب کردن و سخنان ابتدای سالشون
۹.شناخت کابینه که میشه از ساید دولت در آورد
۱۰.شناخت احذاب سیاسی کشور و خط فکریشون
۱۱.شرکت در نماز جمعه و آگاهی از سخنان امام جمعه در نماز های اخیر.
دیگه به ذهنم نرسید چیزی.
امام دوستان متاسفانه همیشه مصاحبه های اقلب دستگاه های دولتی تک مرحله ای بوده.یعنی تخصصی و عقیدتی باهم.
حالا که شانس ما این همه طولانی و دو مرحله ای شده.قطعا برای عقیدتی خیلی بیشتر باید آمادگی داشته باشین.چئن مصاحبه فـــــــــــــقط عقیدتی هست.امیدوارم منظورم رو بگیرید.
البته این نکترو تو پس زمینه ذهنتون داشته باشید که بانک برابر ظرفیت گرفته و حتی نیرو کم هم دارن چون خلیلی از بچه ها رفتن بانک مسکن و صادرات و دارایی و شهرداری.پس احتمال ۹۹ درصد همه قبولن حتی اگر عقیدتی همرو هم اشتباه جواب بدی.در دولت های اخیر عقیدتی زیاد ملاک نبوده.مثل قبل نیست.شما میتونید اینو با کارمندایی که استخدام شدن هم ببینید.پس به خدا امید داشته باشید و مطالعه کنید.
یا حسین

 

حسین استان فارس : قانون اساسی رو که باید بخونید و به صورت کامل مسلط باشید.به صورت کامل ...
نهج البلاغه پیش بینی میشه شما تنها مسلط به نام نویسنده و موضوع کتاب و تعداد خطبه ها و نامه رو بدونید.فکر میکنم در همین حد کافیه.
اما مفاتیح الجنان : خوب خیلی ازش بهره برداری میشه.
۱. شما باید بدونید دعا های معروف در چه روز هایی از سال و هفته خوانده میشن.مثلا ندبه صبح جمعه.
۲.مثلا نماز ظهر عاشورا به چه صورته(اعمالش و زمانش).
۳.نویسنده مفاتیح
۴.اگر بخوان خیلی سنگین بگیرن ،ممکنه یک قسمت از یک دعای معروف رو بگن و از شما بخوان بگین کدوم دعاست
۵. اعمال بعضی از شب های خاص مصل شب قدر و ...
۶. دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه.
البته اینو بگم که این مسائل در حد حدس و گمان و بر اساس شنیده ها و مطالعات و تجربیات است.
ممکنه خیلی ساده باشه و فقط به نمازات واجب و جمعه و آیات کارو تمام کنن.معلوم نیست.اما مجبوریم آماده باشیم.

 

محمد : سلام دوستان بالاخره واسه منم اومدن تحقیق خراسان جنوبی
منتها از معرفام چیزی نپرسیدن ورفتن از همسایه هامون پرسیدن اونم اومدن به مامانم گفتن که واسه من سوال میکردن آدمای بدیم نیستند و خیلی معتبر باجایگاه خیلی خوب تو جامعه .کنجکاوم بدونم چی گفتن به مصاحبه گرا ولی شواهد میگه تعریف و تمجید بوده چون اگه نبود اینا لو نمیدادن که ازشون سوال کردن درست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد : باسلام شرمنده همه دوستان که این موضوع رو اینجا میگم.دوستانی که میخوان بانک ملت ثبت نام کنند درجریان باشند من دیروز ثبت نام کردم و تا مرحله پرداخت رفتم ولی مرحله پرداخت وجه به مشکل برخوردم وحالا که دوباره اومدم ادامه بدم همون اول میگه مشکل غیر بومی زنگیدم به این شماره ۰۲۱۸۲۹۶۱گفتش آره سایت به مشکل برخورده و ان شا.... تا آخر وقت درست میشه فقط باید بهشون یادآوری کنیم شماها هم در جریان باشیدممنون بازم شرمنده همه دوستان مخصوصا مدیریت سایت

 

امیدوار :سلام بر دوستان چند نمونه سوال که از ازمون بیرون اوردم !! رو خدمتتون میزارم تا همه بچه‌های با مرام و با صفا که میرن مصاحبه و نمونه سوال اینجا میزان استفاده کنن حلال تر از شیر مادر!!سوالات همه استانها یکی است و همون طور که گفتم سوالات منطق و درک مطلب دکتری بتون کمک میکنه که حدود سوالات دستتون بیاد.

۹۰سوال شخصیتی دو گزینه ای بود که وقت ازاد بود بیشتر بر روی میزان اجتماعی بودن یا عدم اجتماعی بودن و میزان برنامه ریز بودن و یا یهویی عمل کردن!! طرف تاکید داشت خیلی سوالاتش تکراری بود و همشونم تو همین دو مایه ای که گفتم بودند

سایر سوالها ۴ گزینه بود
یکی از نمونه سوالهای منطقش این بود تا اونجا که یادم هست
هر تحصیل کرده ای روزنامه می‌خواند رضا روزنامه نمیخواند پس رضا…..
هر گلی درخت است هیچ میوه ای گل نیست پس…
نمونه سوال‌های ریاضی
سه مجموعه ۵۰، ۴۵ و ۶۰ عضوی نمرات ۴۵، ۷۰ و ۶۰ را کسب کردند میانگین نمرات چقدر است
یارو ! ۴۸۰ تومان پول ۵ ، ۱۰ و ۱ تومانی دارد اگر تعداد سکه‌های ۵، ۱۰ و ۱ تومانی برابر باشد تعداد هر یک از انها چقدر است
برای ریاضی همه وقت کم میارن اما سوالهای ریاضیش به نظر من سخت نبود
۵ الی شش سوال اخرش هم سری‌های عددی بسیار اسان بود

نمونه سوالات درک مطلبش هم
متنی داده بود در رابطه با رابطه صنعت و اموزش (البته ثقیل!) و ازش چند تا سوال داده بود
یه متن بلند دیگه هم بود که ازش چند تا سوال داده بود
چند تا متن کوچک و از هر کدام یک سوال داد ه بود
این هم دین من به همه دوستان بامعرفت که فقط از اطلاعات دیکران استفاده نمیکنند و خودشونم اطلاعات میزارن

 

مصاحبه عقیدتی : سلام به همگی
فکر کنم من از اولین نفرایی باشم که مصاحبه عقیدتی هم رفته .
امروز صبح مصاحبه عقیدتی داشتم , خوب بود خدا رو شکر .
ابتدا که یه سری اطلاعات از خانواده پرسید و این که هر کدومشون شغلشون چیه . بعد رفت سراغ خودم که فعالیت هام رو در زمینه های علمی فرهنگی و ورزشی پرسیدن .
مرحله بعد احکام بود که ابتدا قرائت قرآن بود و یه سری سوال در مورد نماز های واجب , نماز آیات , نماز جمعه , مبطلات روزه , فروع دین و . . .
نوبت سوال های سیاسی شد : چرا راهپیمایی شرکت میکنیم , در انتخابات چکار میکنیم , شعار امسال , واسه حفظ اقتدار کشور چه باید کرد و متولیان فرهنگی کشور و ....
در کل اگه آماده باشین هیچ چیز سختی نیست , امیدوارم همگی موفق باشین .
مصاحبه عقیدتی : یک نفر بود که ایشون هم مسئول گزینش استان بود . گزینش عقیدتی رو خود استان ها برگزار میکنن و نتایج میره برای تهران . مصاحبه هم حدود یک ساعت طول کشید
اسم استان رو هم واسه این ننوشتم که یه وقت مشکلی پیش نیاد ( شانس که نداریم خواهشا نپرسید )
فقط سر قولی که داده بودیم به هم گفتم بگم که چی پرسیدن و کجای کاریم .
اماده کنین خودتون رو چون نوبت شماست .
مصاحبه عقیدتی : نماز های واجب : نماز یومیه , نماز آیات , نماز میت , نماز غذای پدر بر فرزند پسر بزرگتر , نماز طواف خانه ی خدا , نماز ی که به واسطه ی نذر یا قسم واجب میشود .
نماز آیات : دو رکعت و در هر رکعت پنج رکوع داریم که به این صورت است , ابتدا یک حمد و سوره و سپس یک رکوع , دوباره یک حمد و سوره ویک رکوع تا پنج مرتبه و همین برای رکعت دوم نیز تکرار میشود .
نماز جمعه : دو رکعت است و دلیلش هم دو خطبه ای است که قبل از آن خوانده میشود یک خطبه ی دینی و عقیدتی و خطبه ی دوم سیاسی . این نماز جای نماز ظهر است هرچند که خواندن نماز ظهر بهد از آن مستحب است . نحوه ی خواندن : دو رکعت است و در رکعت اول قبل از رکوع قنوت دارد و در رکعت دوم بعد از رکوع قنوت دارد تنها تفاوت در همین دو نکته است .
فروع دین : ۱۰ تا است : نماز - روزه - خمس - زکات - حج - جهاد - امر به معروف - نهی از منکر - تولی (دوستی با دوستان خدا) - تبری (بیزاری جستن و دشمنی با دشمنان خدا)
واجبات نماز : ۱۱ تا است ۵ تا رکن و ۶ تا غیر رکن
رکن : نیت - تکبیره الاحرام - قیام - رکوع - سجود
غیر رکن : قرائت - تشهد - سلام - ذکر - ترتیب - موالات
مصاحبه عقیدتی : جواب سوال های سیاسی بستگی به خودتون داره , چون باید به چیزی که میگین اعتقاد هم داشته باشین و عقاید آدم ها متفاوت .
ولی اونهایی که ثابت جوابشون : متولیان فرهنگی کشور , وزارت فرهنگ و ارشاد , سازمان تبلیغات , صدا و سیما , جراید , مساجد , پایگاه های بسیج , خود نهاد بسیج
شعار امسال : اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
مصاحبه عقیدتی : یه نکته و یه سفارش
از اونجا که در مصاحبه ی عقیدتی از مقام های علمی , ورزشی , هنری و . . . که کسب کرده اید هم سوال می کنند حتما مدارک مربوطه رو به همراه یه کپی ازشون با خودتون داشته باشین .
این مورد از این نظر مهمه که ممکنه دنبال نیرویی نخبه در یکی از زمینه های علمی ورزشی و هنری جهت بکارگیری در خود سرپرستی استانتون باشند .
سعی کنید از همین اول به فکر پیشرفت باشین

 

حسین استان فارس : سلام.دوستان فکر نمیکنم لزوما وقتی میان تحقیقات ما حتما متوجه بشیم.
این روزا که همسایه از همسایه خبری نداره و مثل قدیم نیست. ممکنه اصلا ما متوجه نشیم که اومدن.حتی سابقا اصلا به معرق هایی هم که تو فرم گزینش نوشتین اصلا زنگ نزدن.
بچه های استان فارس در جریان باشید از منایع آگاه متوجه شدم که تحقیقات از بعد از پر کردن فرم گزینش شروع شده و هنوز هم ادامه داره.
که منتطقی هم هست.
استان گلستان : سلام بر همه دوستان.برا عقیدتی خوب بخونید.من چهارشنبه مصاحبه عقیدتی داشتم.برخی از موارد رو براتون می نویسم.
نماز و روزه و مبطلات آن.نماز های واجب.مثلا نماز آیات که باید بگید چطور خوانده میشه و در چه مواقعی.در مورد نماز جمعه توضیح بدید و چرا نماز جمعه دو رکعت است بخاطر دو خطبه ای که دارد.مبطلات وضو را بگویید.نماز یومیه چند رکعت است.امام جماعت یا جمعه محله شما کیست.ارکان نماز را بگویید(رکن و غیر رکن).مراسمات سیاسی ایران(انتخابات و راهپیمایی).آخرین راهپیمایی که رفتید که بود(۲۲ بهمن).مسیر راهپیمایی شهرستان.شعار امسال رهبر.مراجع تقلید را نام ببرید.انواع غسل را بگویید.وظایف رهبر و شورای نگهبان و رهبر چه کسانی را عزل و نصب می کند.در کل خیلی خیلی خوب بخونید .موفق باشید
شاپرک : سلام.هر کس یه چیزی میگه؟!به بچهای کرمانشاه زمان مصاحبه تخصصی گفتند برج۳ عقیدتی داریم و انشالله برا اواسط ماه رمضون دوره داریم!!یکی از دوستانم از یه استان دیگه گفتند گویا تا اواخر شهریور مراحل ادامه داره! به من که گفته بودند اوایل تیر!!! فقط خداکنه استخدامیمون قطعی باشه یکی دو ماه معطل شدن هم میشه مثل ۱۳ ماهی که صبر کردیم بگذرونیم.توکل بر خدا
مهشید : سلام دوستان ازتون خواهش میکنممم ب سوال من جواب بدید،،،،شدیدا به کار نیازمندم،بانک ملت ثبت نام کردم.چه منابعی بخونم که قبول بشم؟؟؟؟شما برای ازمون چه منابعی خوندین؟؟؟من اصلا وقت ندارم،سوالی که دارم اینه،،آیا فقط با خواندن تست های ادوار گذشته بانک ملت شانس قبولی دارمممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مممنون میشمممم جواب بدید،خدا خیرتون بده
ایمان : سلام مهشید خانم یه توصیه از من ادارات و بانکهای دولتی روی درس های عمومی خیلی تاکید دارن من خودم عمومی ها مثل زبان مطمئن هستم همش به جز یکی درست زدم ولی تخصصی ها را شاید ۳۰ یا ۴۰در صد زده باشم یکی از دوستان همکلاسیم بر عکس من بود ولی قبول نشد
پس عمومی ها بخون جزوه علوم بانکی بانک مرکزی از اینترنت دانلود کن و یه مقدار سر فصل های مهم دروس حسابداری بخون که بتونی مسائل ساده را حل کنی امیدوارم که موفق باشی

 

امید به خدا : با سلام.
حقیقتا بنده فوق لیسانس دارم و در بانک کشاورزی نیز قبول شده ام. در مورد سوال های تخصصی این را بگویم که بیشتر از ۶۰ درصد سوالات برای آزمون کارشناسی ارشد حسابداری(البته از نوع ساده آن) است و این در سایر آزمون های دولتی نیز به همین روال است. اما در مورد سوالات عمومی بنده منبع اصلی را نمی دانم . اما برای این سوالات تستهای مربوط به استخدامی های گذشته حال برای هر ارگانی را بخوانید به نظر بنده کافی است.
و در انتها یک تاکید به شما دارم که در سرجلسه سوالی را که بلد نیستید جواب ندهید ...چراکه طمع خیلی از انسان ها در این جور استخدامی ها باعث می شود که قبول نشوند.و امیدوارم که موفق باشید ضمنا
حدیث از حضرت محمد؛ من الطلب اعلم تکفل الله برزقهی هر آنکس که به دنبال علم باشد خداوند روزی او را تضمین مینماید.
نسیم : سلام مهشید خانم.
اولا براتون ارزوی موفقیت می کنم.
از تجربه خودم بگم، بنده ۲ سال و ۸ ماه از درس و حسابداری دور بودم، بدون هیچ امادگی رفتم سر جلسه آزمون، کلا به این نیت رفتم امتحان بدم که تجربه ای باشه واسه استخدام های بعدی.ولی خب با کمال تعجب مرحله اول قبول شدم. بیشتر به این خاطر بود که سوالای کامپیوتر رو عالی زدم. به نظر من بانک ها بیشتر تمایل به اشخاصی دارن که تو کامپیوتر وارد باشن وگرنه این همه مبحثی که تو حسابداری خوندیم زیاد به کار بانک نمیاد. و در آخر اینو بگم که وقتی خدا یه چیزی بخواد همون اتفاق می افته ... توکلتون به خدا باشه، همه چی آسون میشه ... استرس هم نداشته باشین که ممکنه نتیجه معکوس بده.
با آرزوی موفقیت برای شما و همه جوون ها ...
محمد : سلام دوست عزیز راستش هنوز کسی جواب درست و حسابی بهمون نداده ولی بازه زمانیش از فردا تا اول مهر .هر روز که از خواب پاشی احتمال اینکه همون روز بری سر کار هست .به شخص خودم -خرداد،تیر-مرداد،شهریور،حتی مهر رو اعلام کردند.فقط دعا کنید بریم سر کار حالا اینور و اونور زیاد مهم نیس.ماکه۱۳ماه صبر کردیم این چند ماهم روش .در پناه حق دوست عزیز

 

حسین استان فارس : سلام دوست من.همون طور دیگر دوستان هم گفتن به صورت قطعی هیچ کس نمیدونه.ولی شنیده ها و احتمالات و تجربیات نشون میده همون شهریور باشه.ضمن اینکه همه در نظر داشته باشید که قطعا در ماه مبارک دعوت به کار نخواهیم شد.ظاهرا برای خودت مدیریت استان ها هم تاریخ دقیق دعوت به کار ، ابهام داره چون به پرسنل ۱۲ سال خدمت خودشون هم نتونستن دقیق بگن کی سر کار میریم.به هر کار ساده ای نیست و هماهنگی های زیادی میخواد.بانک مرکزی.منابع انسانی ریاست جمهوری.مدیریت استان ها.استان داری ها و برنامه و بودجه و ... .انشالله زودتر بریم سر کار.

 

پوریا : سلام دوستان،برای تحقیقات محلی منی که آدرس خونه داییم رو دادم چی میشه؟؟؟؟؟اخه میخواستم یه شهر دیگه باشم تا بتونم شرکت کنم ،،وگرنه نیمتونستم،،،به نظر شما مشکلی پیش میادددد؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم جواب بدین،،،تو تحقیقات محلی از کی میپرسن الان دیگه هنسایه از همسایه خبر نداره،،،از طرفی داییم ب تازگی رفتن خونه جدیدشون
محسن : سلام خدمت همه همکارهای گل خودم بخصوص استان فارسی ها ما که انشالله امروز عازم خانه خدا(مکه مکرمه و مدینه منوره)هستیم انشاالله برای هممون دعا میکنم.
یه چیز دیگه هم بگم که من زنگ زدم کارگزینی کل کشور، از طریق یه واسطه گفتن هنوز نمره مصاحبه تخصصی استان فارس آماده نشده شاید هفته دیگه آماده بشه که بعداز اون تازه مرحله تحقیقات و گزینش شروع میشه احتمالاً بشه تیر ماه یا بعد از ماه مبارک رمضان پس فعلاً تا ۱۰ روز دیگه خداحافظ همه شما

 

استان گلستان : سلام دوستان.در جواب آقا نیما و برخی از دوستان.
حدود بیستم خرداد برامون اومدن تحقیقات محلی.اولیت بندی نداره و شهر به شهر انجام میشه.نظم خاصی نداره.البته پروسه زمان بری است.چرا که بعضی استانها مثلا تهران شاید تعداد افراد زیاد باشه.
هیچ اولویتی از نظر شهر و استان وجود نداره و این زمان باید طی بشه.
ضمنا از بیستم که اومدن تحقیقات تا به امروز کار عقیدتی بچه های استانمون تموم شده.
آرزوی موفقیت
عرفان : دوستان عزیز یه خبر خوب ان شالله پس از طی کلیه مراحل تحقیقات محلی-مصاحبه عقیدتی-اعلام نتایج مصاحبه تخصصی-معینات پزشکی -دوره اموزشی-اخذ مجوز-تامین اعتبار-دریافت کد پرسنلی-صدور حکم استخدامی و.................................................................................................در سالگرد دوسالگی ازمون بانک کشاورزی یعنی اردیبهشت۹۴ میریم سرکار

 

محمد : بچه ها من نمیدونم این مصاحبه عقیدتی رو کی مطرح کرده…روزی که رفتم مصاحبه تخصصی تو مدیریت تهاران از یه خانم تو امور کارکنان در مورد مصاحبه ی عقیدتی سوال کردم گفتش من اصلا همچین چیزی نشنیدم….
ضمنا ده روز بعد از مصاحبه تخصصی برام اومدن تحقیقت محل که الحمدلله همسایه ها در حقم لطف کردن…
ایشالا اول مهر حداقل یک ماه باشه رفته باشیم سر کار!!!!
علی : هامون جان سلام. واسه منم نیومدن تحقیقات ... البته از اونجا مطمئنم که همسایه ها چیزی بهم نگفتن! ولی فرم اشنایان واسه تحقیقات پر نکردم فقط یه فرم روز مصاحبه دادن بهمون که تعهد ۵ سال خدمت بود که احتمالا به خودتم داده باشن تکمیل کنی...... بهر حال هیچ خبری نیست سرپرستی هم که میگه منتظر خبر باشید احتمالا شهریور بعد ماه مبارک.
خراسان جنوبی : سلام به همه خواهر برادرای خراسان جنوبی این انصاف نیست که فقط بیاین نظرای دوستان رو بخونیدخب شما هم یه چیزی بگید .اصلا بگید بینم واسه شماها اومدن تحقیقات؟؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم شهرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شما هم مثل من هرروز زنگ میزنید سرپرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدا دیگه دارم دق میکنم.
خراســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان جنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوبی

 

حسین استان فارس : سلام دوستان و به خصوص هم استانی های عزیز.
دو نکته:
۱- در رابطه مصاحبه عقیدتی و سیاسی مدیر حراست استان تاکید کرده که حتما برگزار بشه.ظاهرا تاکید میکنم ظاهرا در این دوره برگزاری مصاحبه عقیدتی و حتی روش مصاحبه سلیقه ای و به عهده مدیریت استان ها گذاشته شده.
۲- خدمت همه همکاران: بدلیل اینکه در این دوره اتفاقات خیلی مهمی افتاده، پروسه خیلی طولانی شده.اینجوری بگم: ببینید الان ۵ سال هست که با بازنشستگی کسی موافقت نکرده بودن.با در خواست انتقالی های کسی موافقت نکرده بودن.الان یکبار با این فرستی که براشون پیش اومده دارن همه این کارارو میکنن.بازنشته هارو میفرستن برم.انتقالی ها هم تا جایی که بتونن مواقت میکنن و بعد در مورد بچه های جدید و پخششون بین شعب تصمیم میگیرن.این پروسه خیلی پیچیدس.مثلا مجبورن یک کارمند رو انتخاب کنن برای ریاست شعبه .و تمام این پروسه هایی که گفتم منوط به جلسه های سنگین و برگزاری کمیته و کمسیون های تخصصی و نظر دادن کلیه مدیر ها هست.حراست دیریت .منابع انساینی و ... خلاصه حسابی گرفتار هستن و پروسه طولانی شده.اما تمام این پروسه باید تا قبل از بازگشایی مدارس تمام شده باشه.چون کارمندان جهت گرفتن خونه و اسباب کشی وقت داشته باشن.چیزایی که میگم کاملا موثقه.مطمن باشید.
راستی یادتون باشه چون هممون قبول هستیم برا همین برای همه تحقیقات میان.برا همینه که قل از اینکه در باره نتیجه مصاحبه تخصصی معلوم باشه دارن تحقیقات میکنن.ضمنا بچه های مراکز استان ها زودتر تحقیقات میشن.یا علی

 

حسن : با سلام خدمت دوستان
خیالتون در مورد استخدام تمامی دوستان راحت باشه
ما هنوز گزینش عقیدتی و ... نرفتیم گیر دادن مدرک اصلی لیسانس رو (دانشنامه) بیار استخدامتون قطعیه مراحل دیگه برگزار میشه (به ویژه عقیدتی) ولی زیاد اهمیت نداره .اگه مشکل خاصی نداشته باشید مثلا سوء سابقه و جریانات ... حتما استخدامید نگران نباشید. ولی حواستون به نمازهای جمعه و مسایل روز باشه. به امید موفقیت همه دوستان
مهدی : بی خیال حاجی
حالا بچه ها هم نظر دادن
کسی به صحت حرفای شما شکی نداره داداش
ادامه بده plzzzzzzzz
آحه شنا خیلی فعال هستی و خبرای خوبی میدی
شما و چند تا دیگه از دوستان که اسم نمی برم هم نباشید که اینجا با هم درد دل کنیم پس دیگه کجا بریم؟
آخه اگه دقت کنید امروز دقیقاً ۳۹۹ روزه که از امتحانمون گذشته و هنوز هم هیچکدوممون مطمئن به حضور ۱۰۰% در انک نیستیم.
پدرم حرف قشنگی می زد
می گفت قدیما اینقدر کار زیاد بود که منت ما رو می کشیدن
ملالی نیست
ادامه بده حاجی دلگرم بشیم
فقط دلم برای خودمون می سوزه که با این عطش دنبال نون حلال می دویم و بعضیا ..... بگذریم
یا علی

 

محمد : باسلام خدمت دوستان کله سحر زنگیدم تهران ...اون خانمه جواب داد و انگار امروز خوش خلق بود.گفتش کدوم استانی گفتم .... گفتش جواب مصاحبه تخصصی آماده نشده و بعدش ما میفرستیم استان وهمین چند روز آینده بهتون زنگ میزنن برین واسه عقیدتی-زنگیدم استان کارگزینی بنده خدا گفتش که آخرین باری که اومدی سرپرستی استان کجا رفتی گفتم گزینش-گفت خدابیامرزه ازین به بعد هم به ما زنگ نزن و بهمون گزینش بزنگ-منم فورا قطع کردم و زنگیدم گزینش ولی افسوووووووووووووس کسی جواب نداددددد
گلستانی : این که استان گلستان مصاحبه عقیدتی برگزار کرده چیش برای شما نامفهومه ؟!!!
اگر میبینی گفته شده که ما رفتیم مصاحبه عقیدتی واسه باقی دوستان بود که از اول کار تا حالا اینجا هستن و قول دادیم مراحل رو با هم مرور کنیم .
طبعا نیازی به باور کردن شما نخواهد بود .... حالا به هر جا دلت میخواد زنگ بزن
حسین استان فارس : آره عزیزم.حقیقت داره.چون همرو قبول میکنن برا همه تحقیقات محلی رفتن و نتیجه مصاحبه براشون مهم نیست.بعدشم نتیجه مصاحبه تخصصی با مدیریت هست و تحقیقات با حراست .اصلا تا پروسه جداست.
برا مصاحبه عقیدتی هم قبلش تحقیقات میرن ،تا گزارشات محقق ها را داشته باشن و یک پیش زمینه از شما تو مصاحبه عقیدتی داشته باشن.
حالا اگر سابقه نداشته ، فعلا که تو ب کشاورزی سابقه پیدا کرده !!!!!

 

mamad : باسلام دوستان امروز واسم اومده بودن تحقیقات وای وای وای نبودید که ببینید .پشت سر هم تماس داشتم که همش یکی یکی از دوستام میگفتند اومدن تحقیقت-بسیج،بانکهای محل،سوپرمارکت،نگهبانی مجتمع،همسایه،شهرداری،حتی آژآنس محلمون خلاصه حسابی حواستون جمع باشه انگار میخوان نیروهاشون درست و حسابی باشند نه مثل .... بگذریم به امید موفقیت همه
یه رهگذر : سلام عزیزان
جواب این سوالاتو هر کی بلده بصورت خلاصه جواب بده.ممنون میشم
با تشکر از لطف قبلیتون
۱- دستگاه های دولتی زیر نظر رئیس جمهور را نام ببرد
۲- مو سسات دولتی زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را نام ببرد و وظایف آنها را
بنویسد
۳-وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی را توضیح دهد
۴- نماز قصر چیه؟
۵- دعای سمات در مورد چیست؟
۶- موضوع دعای جوشن کبیر چیست؟
۷- تکفیری ها و سلفی ها چه گروهی هستند؟

 

khorasan : سلام به همه دوستان وهمکاران آینده
خواهر برادرای گل امروز زنگ زدم سرپرستی استان (خراسان جنوبی)گفتن احتمال رد شدن خیلی ضعیف مگه اینکه طرف واقعا مشکل خاصی(قتل و...)داشته باشه که رد بشه
تحقیقات استان ما میگن تموم شده گفتش همه استانا باید سعی کنندهماهنگ همه مراحل رو پیش ببرند چون سر آخر که دوره آموزشی همه باید باهم بریم آموزش پس سر آخر همه باهم به خط پایان میرسیم هم خرگوشا و هم لاک پشتا (حالا بعضیا پیش دستی میکنند و سعی میکنند کاراشون رو زودتر پیش ببرند
خلاصه اینکه جوش نزنید ۱۳ماه صبر کردیم اینم روش ان شا... که خیر در پناه حق دوستان.ان شا... تودوره آموزشی همو ببینیم و کلی به حال این روزامون بخندیم .دوستون دارم

 

خوزستان :سلام بچه‌ها منم امروز مصاحبه داشتم
بله یک قسمت از آزمون همین بود که آقا یا خانم امیدوار گفتن
بعداز اون نیم الی ۳ ربع ساعت تو اتاق باروانشناس گذشت. تاکید ایشون بیشتر سر پیرو بودن یا تابع و مستقل بودن افراد بود و همچنین بر این که میتونی کسیو قانع کنی
بعد مصاحبه تخصصی ، که وجدانا و انصافا مصاحبه کننده‌ها آدمای بسیار خوب و دلسوز و مهربونی بودن، چنان رفتار کردن که جلسه تخصصی برا من از جلسه روانشناس بسیار راحتر و آرومتر گذشت
تعریف بانک ، تفاوت سود و بهره، تقاوت وثیقه و ضامن!!! و کار بانک حساب‌های بانک …و چنتا سوال کامپیوتر از قبیل برنامه‌های office و سخت افزار‌های بانکی رو پرسیدن

 

حسین استان فارس : ممنون از صحبت های انرژی بخشتون.
اما اینو بدونیددوره آموزش هممون یکجا نیست.
مثلا فارسو میبرن تبریز .تبریز میارن فراس.اصفهان میبرن اهواز .اهواز میبرن اصفهان.همه یکجا نیستیم.شاید همدیگرو نبینیم.
دوم اینکه بنا بر سابقه احتمال زیاد اول یک کاهی میریم سر کار ،بعدا میفرستنمون دوره.
اینطوری نیست که حتما قبلا از رفتن سر کار آموزشدده باشیم.این صحبت هایی که میکنم موثقه.ممنون
خراسان شمالی : بچه های خراسان شمالی کسی به گزینش استان جدیدا زنگ زده آیا؟ من آخرین باری که با آقای صابری صحبت کردم گفتن بعید می دونم مصاحبه عقیدتی داشته باشین ولی یه جورایی مطمئن نبود. تقریبا یک ماه از تحقیقات محلیشون گذشته خیلی طولانی شد!!! من که از بس زنگ زدم تا صدامو میشنوه میشناسه لطفاشما زنگ بزنین خبرشو بدین. ممنون.

 

r:s : با سلام به همه دوستان
قبل از هرچیز میخوام از مدیر محترم سایت تشکر کنم که پابه پای بچه‌ها داره جلو میاد و شدیدا پیگیر این استخدامه و یه تشکر و سپاسگذاری ویژه هم از همه ی بچه‌هایی که دیروز نظر گذاشتن تو این پیج و مخصوصا سنبل خانوم .منم امروز رفتم مصاحبه و دقیقا همون سوالایی رو از من پرسیدن که بچه‌ها گفته بودن و خوشبختانه هم خیلی خوب جواب دادم.
چون اکثر بچه‌ها سوالا رو گذاشتن و همشونم تکراری هست منم برا اینکه خسته نشید سوالارو تکرار نمیکنم.
اما یه نکته در مورد سوالای شخصیتی بگم که این سوالا حول ۴تا سوال و کلمه میچرخید که هرکدوم حدودا ۱۸ الی ۲۵ بار به یه شکل دیگه مطرح میشد.
۱-داشتن برنامه تو زندگی یا انجام کارها بدون برنامه قبلی
۲-واقع بین بودن و منطق گرا بودن یا احساسی و خیال گرا بودن
۳-معاشرتی بودن و گرم و صمیمی‌بودن یا تودار بودن
۴-اجتماعی بودن و گروه گرابودن یا منزوی بودن و معرفی شدن توسط گروه

سعی کنید جواب متناقض ندید چون برای این سوالا امکان برگشت و اصلاح وجود نداره اما برای سه سری سوال دیگه میتونید به عقب برگردید و اصلاحشون کنید.
سوالات درک مطلب +منطق و هوش واستدلال ریاضی نمره منفی داره پس مراقب باشید ،هر چند فکر کنم اینجوری که معلومه به این راحتی کسی رو از این مرحله حذف نمیکنن .چون واقعا دعوت دوباره افراد دیگه خیلی براشون گرون تموم میشه.
اما از همه چیز مهمتر تو این مصاحبه اعتماد به نفس و توانایی تعامل و ارتباط با افراد مصاحبه کننده هست که میتونه شمارو به عنوان فردی خوش برخورد و مشتری مدار جلوه بده که عاشق این کار هستید.
اما یه نکته ی دیگه اینکه فکر میکنم اینجور که معلومه هنوز مجوز استخدام رو کاملا نگرفتن چون یکی میگفت نتیجه مصاحبه کمتر از یک ماه دیگه میاد و یکی دیگه میگفت تا شهریور ، و این وسط از زبون یکی از مصاحبه کننده‌ها این حرف پرید که دنبال مجوز هستن.
انگار این آزمون استخدامی‌میخواد رکورد تاخیر رو بزنه ولی امیدوارم که اینجور نباشه و زودتر جوابارو بدن،،چون تا همین الآنم خیلی از قبول شده‌ها رو از دست دادن مثلا تو استان ما از ۲۰ نفر ۳نفر رو از دست دادن یکی بدلیل معدل کم،یکی بدلیل بومی‌نبودن و یکی هم به خاطر قبولی تو اداره دارایی انصراف داده.
خدا خودش به خیر کنه انشاءالله.
به امید موفقیت برا همه شما دوستان صبوررر
یاعلی

 

حسین استان فارس : سلام.
عزیزم این صفحه،صفحه آزمایش اعتیاد و موارد مشابه و تاثیرات مواد مخدر بر خون که نیست.! ما هم پزشکو پرستارو ،خونشناس و مواد شناس نیستیم.!
بهتره این سوالتو یا جای دیگه مطرح کنی و یا با مراجعه به یکی از کلینیک های ترک اعتیاد یا آزمایش خون بهداشت مرکزی شهرتون،از تاثیرات این اقدامت،مطلع بشی.
حسین استان فارس : سلام.
استان ما هنوز عقیدتی شروع هم نشده.
هر احتمالی هم که بدیم ،قطعا در ماه مبارک به خاطر ساعات کم کاری و ... دعوت به کار نخواهیم شد.اول مرداد هم که در ماه رمضان هست.
به نظر من حتی مصاحبه عقیدتی و معاینات هم در ماه مبارک انجام نخواهد شد.
حالا با این تفاسیر من موندم مثلا از ۸ مرداد تا ۱ شهریور چطور میخوان این همه داوطلبو مصاحبه عقیدتی بکنن و پزشکی هم بفرستن و آماده به کار بشن.چشم آب نمیخوره.مگر اینکه در ماه مبارک بریم مصاحبه که بعیده.!!!
اینا یک مصاحبه تخصصی ۴ خرداد از ما گرقتن الان یک ماهه جوابش نیومده.چطور عقیدتی رو میخوان ۵ الی ۱۰ روز ه میدن؟'
درسته که عوامل اجرایی و مدیریت هرکدام از مصاحبه ها متفاوت هست اما بازم چشمم آب نمیخوره!

 

امیر سام : سلام بچه‌ها مصاحبه دادم از اون چیزی که فکر میکنید ساده تره
روانشناس درباره چگونه برخورد با مشتری رو ملاک کلیه سوالاش قرار داده بود حدود ۳۰ دیقه
مصاحبه تخصصی هم اینا بود
بانک وخدمات بانک
نرم افزارهای حول محور افیس
بورس
اوراق بهادار
ریسک اعتبار
حقوق
خارج استان بهت بگن میری کار کنی
ایمیل وجیمیل
بانک داری الکترونیک
سخت افزار بانک
ایمیت چیه
خودبرداز تلفن بانک اینترنت بانک
دیگه چیزی یادم نیست شب بقیشو میگم باید برم کلاس تا شب

 

حسین استان فارس : عزیزم ،این هزاربار
تحقیقات محلی قبل از مصاحبه تخصصی شروع شده.از همون روزی که شما فرم های گزینش توی مدیریت پر کردید.
از دوستانی که معرفی کردید ممکنه سوال نکنن،و فقط تحقیقات میدانی داشته باشن.ضمن اینکه مدیریت به هر کسی هم یچیز میگه.به شما میگه تموم شده به ما میگه شروع شده.حالا تا شهریور انشالله.
راستی ساعات کاری بانک ها در ماه مبارک تغیری نمیکنه،امروز رییس کل بانک مرکزی گفت

 

فارسی : سلام دوست من
شما یه جور به دیدگاه دوستان جواب میدی کسی ندونه فکر می کنه شما مسئول تحقیقات بودی
اینکه بچه های استان فارس موقع تشکیل پرونده فرمهای حراست را هم پر کردن دلیل نمیشه از فردای همون روز تحقیقات کردن
اصلا دلیلی وجود نداره بانک بره واسه کسی تحقیقات در حالی که فقط تو آزمون کتبی قبول شده ومعلوم نیست تخصصی قبول بشه یا نه
بله ممکنه از معرفها سوال نکنن اما من صد در صد مطمئنم که واسم تحقیقات نکردن شما رو نمی دونم
بهار : سلام اقای حسین استان فارس.میشه بگین از کجا مطمئن هستین برا استان فارس تحقیقات انجام شده؟؟؟؟؟؟!!!چطور انجام دادن که کسی متوجه نشده؟؟؟!!!من تا جایی که میدونم استان خودمون بیشتر از بقیه استان ها نیرو میخاد و اینکه تحقیقاتش انجام نشده برام جای سواله؟لطفا بگین از کجا میدونید تحقیقات انجام شده.
امیر : سلام به تمام دوستان، من امروز نیروی انسانی بانک در تهران تماس گرفتم و گفتن نتایج مصاحبه تخصصی تا ۲ هفته دیگه به استانها اعلام می کنن و در ادامه سوال کردم برای مشغول به کار شدن گفتن دقیقا مشخص نیست شهریور یا مهر وشایدم بیشتر طول بکشه که این امر به همکاری استانها مربوطه که کارهاشونو سریع جواب بدن
محمدجان : سلام دوستان عزیزی که فکرمیکنند که واسشون نیومدن تحقیق بزارین خیالتن روو راحت کنم .امکان نداره واسه کسی نیان تحقیق اینو بهتون قول میدم وتضمین میکنم و حرصم نخورین چون به هیچ عنوان امکان اینکه کسی رو رد کنند نداره دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره شدیدا به نیرو نیاز دارن الانم که ماه مبارک اومدو یکم طولانی تر شد (داداشم چندروز پیش رفته بانک میگه رئیسش باهام دعوا داره که چرا داداشت نمیاد که بدجور نیرو کم داریم و کارا شلوغه)-ان شا... همین روزاتمومه و یه روز بحال اینروزامون خندمون میگیره اینو به همتون قول میدم .الانم برین و صفا کنید که روزای سختی در پیش دارم.
مطمئنا اومدن و شما متوجه نشدی شاید همون همسایه هاتون هنوز ندیدنت که بهت بگن یا شایدم یادشون رفته.واسه خود من دوبار اومدن تحقیق و تموم جیک و پوکمو در آوردن.
دوست خودم بانک مسکن قبول شد ایقد لفتش دادن تا نیمه دوم سال رفت سر کار
به امید موفقیت روز افزون همه دوستون دارم

 

گلستانی : سلام خدمت دوستان گرامی
روال آموزشی بانک برای این دوره کمی تغییر کرده و به این صورت است که پس از پایان مراحل پزشکی , افراد قبول شده به مدت دو ماه در یکی از شعب استانشون مشغول به کار میشوند تا هم با بانک آشنا بشن و هم با مفاهیم و کارها . بعد از این دو ماه آموزش در مراکز آموزشی برگزار خواهد شد که به صورت فشرده خواهد بود .
مورد بعدی این که قراره برامون جشن بگیرن , بابت ورودمون به بانک که این جشن در مرکز بابلسر برگزار میشه ولی خب تعداد چون زیاده به احتمال زیاد یا گروه به گروه میشه یا مناطق مختلف کشور برگزار میشه . لااقل واسه شمال که بابلسر خواهد بود و تا مرز ۳۰۰ نفر گنجایش خواهد داشت .
طبق این خبرهایی که از سرپرستی استانمون اومده میشه گفت شروع به کار همون ابتدای شهریور خواهد بود چون نیاز بانک ها به نیروهای جدید واقعا زیاده .
به امید موفقیت همه .

 

محمدجان : باسلام خدمت دوستان الان از مصاحبه میام میرم سر اصل مطلب اولش که همون نرم افزار که مهدی آقا بیان کردن سوالاش یادم نمیاد ولی تکراری بود-بعد یه دکترای مدیریت که روانشناسی میکرد-بعد مرحله سوم رفتم یه اتاق دیگه که ۴نفر بودن و همش شد تخصصی و بانکداری -سوالا:بانک؟؟؟بانکداری؟؟؟پول شویی؟؟؟؟عقود اسلامی؟؟؟سرانه؟؟؟؟صورت وضعیت‌های مالی؟؟؟؟صندوق امانات بانک؟؟؟؟؟منشور اخلاقی بانک؟؟؟؟؟خدمات بانک کشاورزی؟؟؟سلف؟؟؟؟و بقیشم کامپیوتر وورد و اکسل و اکسس.فعلا همین یادمه به امید موفقیت روز افزون همه .راستی بهمون یه کیف جیبی و دسته کلید و گل طبیعی و منشور اخلاقی بانک—–ضمنا خبری از احکام و عقیدتی و سیاسی هم نبود.

 

نگران : سلا به همه همکاران عزیز
توروخداهرکسی میتونه ازیه منبع موثق ای سوالاو بپرسه کل ماه رمضون سرسفره افطاردعاش میکنم
این دوره جدید که میخان مارواستخدام کنن .دندون هم نگا میکنن واگه دندونای زیادی رونداشته باشی ردت میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من ازخیلی ازبچه هایی که توادارات دیگه قبول شدن پرسیدم ولی اونا گفتن مگه تومیخای بادندونات کارکنی
حسین استان فارس : نه منبع موثق میخواد نه کسی خواسته خوشحالمون کنه.
لطفا قبل از قضاوت برید یک کارمند بانک کشاورزی که ۴الی ۵ سال سابقه کار داره پیگیری کنید و ازش سوال کنید جریان چیه؟
اون وقت بیاید اینجا پست بزارید.
شما انگار یانک کشاورزی رو دست کم گرفتید!؟
حتما این کارو بکنید.حتی برای خودتون هم که شده
خراسان رضوی : سلام مهری جان
برای شما تحقیقات اومدن؟
من خیلی نگرانم ... برای من همچنان هیچ خبری نیست...برای هممون دعا کنید انشاالله قبول شویم... دوستان خواهشا در دعای سحرگاهی در سر سفره افطار برای منم دعا کنید خدا رحمی به حالم کنه و منم قبول شوم انشاالله ...
خدایا تو خود شاهد اشک های من هستی به حق امام حسین قسمت می دهم دل ... را نشکن و مادر مریضم رو با خبر استخدام شدنم شاد کن
خدایا به حق زحمات شب و روز بابام که کشاورزه هنوز یادمه حتی بعد اون همه خستگی آبیاری زمین توی زمستان سرد خونه که می اومد قبل اینکه زیر کرسی گرم شه استراحتی بگیره صدای اذون می شنید اول می رفت نماز صبح خودش به جماعت برسونه به حق دست های تاول زده و بریده بابام که می خواست یه لقمه نان حلال سر سفره بیاره خدایا ما را ناامید نکن امین خدایا حرف های همه رو شنیدم و خیلی جاها گفتم کاش کم گوی و گزیده گوی چون در بودند اما حالا که به خودم رسیده دیگه نمی تونم طاقت بیارم یه همدل میخواهم درک کنه چی میگم خدا دیگه نمیتونم منت خیلی ها رو که میگن این همه درس خوندی هنوز جایی قبول نشدی ... اون امتحانی که با هم رفتیم مشهد نتیجه اش چی شد(استخدامی بانک کشاورزی سال ۸۸ بااینکه می دونند اون سال قبول نشدم میخان به زخم من نمک بزنند ) خدایا ..................................میدونم گنهکارم اما خودت گفتی منو تو دلهای شکسته می تونید پیدا کنید خدا حلالم کن خدا منم کارمند بانک کشاورزی بشم خدا تو که قادری تو که ستار العیوبی ....الهی العفو
یا اله العاصین انشاالله منم درمصاحبه تخصصی و سایر مراحل بانک کشاورزی قبول بشم و با دوستان همکار بشم امین یا رب العالمین
خراسان رضوی : با سلام
از اینکه به یاد ما هستید متشکرم. قبل از هر چیز برای سلامتی و ظهور امام زمان (ع) دعا کنید این روزها که خودمون هم چشم انتظار قبولی در بانک هستیم بیشتر درک میکنم تمام کسانی که چشم انتظاری می کشند.
دیگر شده ام دچار وسواس بیا/ بد جور به عصر جمعه حساس بیا/ گفتی به عموی خود ارادت داری/ این بار قسم به دست عباس بیا اللهم عجل لولیک الفرج
برای سلامتی تمامی پدر و مادر ها هم دعا کنید.
قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است/ یازده بار شمردیم و یکی باز کم است/ این همه اب که جاری است نه اقیانوس است/ عرق شرم زمین است که سرباز کم است.

 

only god : سلام من الان مشغول کارم الان تو شرکتمون باید قراردادمو تمدید کنم موندم چی کار کنم اگه مطمئن بودم قبولم دیگه تمدید نتمیکردم که به مشکل بخورم به نظر شما چقدر احتمال قبولیمون هست؟ ازمون روانشناسی تخصصی و کامپیوتر رو خوب داادم خدا رو شکر مشکلی هم ندارم مگه تو تحقیقات بخوان ادم و خراب کنن...... من که واسه تموم بچه ها دعا میکنم واسه منم دعا کنید
گلستانی : خدمت دوست عزیز هم استانیم عرض کنم که مراحل هنوز داخل استان ما تموم نشده و یه سری نفرات جدید اضافه شدن و اونها هم باید مراحل ما رو طی کنن .
یک سری از این افراد سهمیه بنیاد شهید بودن و یک سری از نیروهای قراردادی که قراره تبدیل وضعیت بشن .
دقیق نمیدونم , ولی فکر کنم شنیدم یه چند نفر دیگه هم جدید اضافه شدن که سهمیه اونها رو نمیدونم . البته شاید هم من اشتباه شنیدم .
موفق باشین

 

نوید : سلام دوستان و خصوصاً ادمین عزیز یه مشاوره میخواستم خواهشن اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایم کنه من استخدامی شهرداری برای پست متصدی حراست پذیرفته شدم خیلی وقته دنباله مراحلشم وقتی تو مراحل پایانیشم شاید تا آخرای این ماه دعوت به کار بشیم تو آزمون بانک کشاورزی هم که قبول شدم به نظرتون کدومش بهتره و اگه شهرداری زودتر از بانک دعوت به کار کردن برم یا منتظرم بانک باشم و اگه برم شهرداری بعدا میتونم انصراف بدم برم بانک؟

 

علیرضا سوسنگردی : سلام عزیزان
ابتدا از مدیر محترم سایت و کلیه عزیزانی که اطلاعات مصاحبه رو میذارن تشکر خاص و قدردانی را دارم واقعا اطلاعات بکار و مفید بود دیروز مصاحبه رفتم.همانطور که بچه‌ها عرض کردن مصاحبه تستی و روانشناسی و تخصصی بود.
سوالات تستی منطق و درک مطلب درسته که تکراری هستن ولی به یه صورت دیگه ای سوال را تغییر داده بودن بنظرم میخواستن امتحان کنن که چقدر رو حرفی ک میزنیم اطمینان داریم به همین خاطر نبایستی جوابهای متفاوتی بدین.اکثر سوالات در مورد واقع بینی و منطقی بودن سوال میکردن.
سوالات ریاضی هم تقریبا همینهایی که سورنا گذاشتن ولی پیشنهاد میدم سوالات ریاضی رو پس از سوال ۱ و ۲ از اخر شروع کنید تا وقت کم نیارین.
سوالات تخصصی هم حسابداری چیست؟مدیریت رو تعریف کن؟مشتری مداری چیه؟دستگاه pos(کارت خوان)چه فایده ای برا بانک داره؟خدمات بانک کشاورزی چی هستن؟انواع تسهیلات(عقود)؟چک را تعریف کن؟سخت افزارهای بان چیا هستن؟
در پایان از حقوق درخواستیم و همچنین اگه یه شهرستان دیگه ای اعلام نیاز کنه و مدیریت شما را انجا بفرسته قبول میکنی که ما هم مجبوریم بگیم که اره با کمال میل قبول میکنیم.
ومن الله التوفیق…

 

حسین استان فارس : دوست من هیچ کس دقیق نمیدونه و اگر کسی هم جواب بده به زعم خودشه.
اونایی که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۲ دانشجو بودن.یا کلا کارشناسی ارشد داشتن ،احتما لا تا یک مدت خیلی طولانی مثلا ۱۰ یا ۱۵ سال ممکنه مدرکشون رو قبول نکنن و ترتیب اثر ندن.تازه اونم به شرط اینکه نفهمم در حین استخدام.اگر بفهمم ممکنه به دانشجوی مورد نظر بگن انصراف بده و گرنه عمکاریش کم لن یکنه.اگرم مدرکشو گرفته بوده،که همکاریش کم لن یکن میشه.ولی اگر نفهمیدن که تا اون مدتی که گفتم مدرکشو ازش قبول نمیکنن و ترتیب اثر نمیدن.
واما اونایی که ۲۷ اردیبهشت ۹۲ دانشجو نبودن ،مشکلی براشون پیش نخواهد آمد فقط مشکلی مرخصی گرفتن هست،که به نظر من باید وقتی دیگه ابلاغ شعبه شدید باید بگید دانشجو هستید تا شرایطتون هم توسط رییس شعبه و استان دربشه.البته این دیگه بستگی به طرفتون داره.اما اینو بدونید که طبق قانون استخدام کشوری تا ۵ سال نباید ادامه تحصیل بدیم.
اما با سیاست افزایش سطح کارمندان،مشکلی ایجاد نخواهد شد.
بهتره اینه که بریم سر کار بعدا ارشد ادامه بدیم.

 

d a i s y : خواهشا، خواهشا خواهشا دیگه این سوءالو نپرسین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این سوال تا حالا ده ها بار پرسیده شده و بیش از صد بار توسط دوستان از جمله خود من بهش جواب دادن،
دیگه نمیدونم مطرح کردن چند باره چه معنی داره.
این دوستان اگه جدید وارد سایت شدن برن یک بار یه زحمتی بدن به خودشون صفحات قبلو بخوننن.
علی آزاد : اینم متن صحبت های مسوول سرمایه انسانیه بانک راجب مراحل استخدام استخدام یک پروژه نیست که روزی آغاز و یک روز دیگر تمام شود و افرادی
استخدام شوند و بانک هم ب هواسطه آن کمبود نیروی انسانی خود را تامین کند.
استخدام و ب هکارگیری نیروی انسانی یک فرآیند است. این فرآیند با کسب مجوز از مراجع ذ یصلاح آغاز م یشود. پس از کسب مجوز، آزمون استخدامی برگزار شده و پس از برگزیده شدن نفرات برتر آزمون، مصاحبه حضوری با افراد انجام م یشود که مکمل آزمون به لحاظ بار علمی است. در این مرحله، از یک تیم خبره روا نشناس هم در کنار مصاحب هگران بهره م یبریم و هر فرد یک پاراگراف از منظر روا نشناسی هم ضمیمه پرونده استخدام یاش م یشود. بعد از مرحله آموزش وارد مرحله گزینش م یشویم. بعد از مراحل گزینش هم افراد معاینات پزشکی معمول م یشوند. پس از این مرحله تازه به جایی م یرسیم که شما در مورد آن سوال کردید یعنی آموزش و انتقال فرهنگ سازمانی. اولین خورد کارکنان جدید با سازمان بسیار مهم بوده و نقش به سزایی درانتقال فرهنگ سازمان به فرد دارد. از این رو برای این مرحله ما یک برنامه جامع تدوین کرده ایم با عنوان طرح جامعه پذیری کارکنان جدید. در طرح جامعه پذیری کارکنان جدید، گرم پذیرفتن این کارکنان بسیار مهم است، بنابراین از مدیران استانی خواسته ایم که برای همکاران جدید جشن استقبال برگزار کنند. همچنین هنگامی که مراحل اولیه استخدامی این همکاران انجام شد و تعداد آنها به اندازه از ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در کشور رسید، یک جشن سراسری برای آنها در مرکز آموزش بابلسر برگزار می شود. در این مراسم مدیرعامل و سایر مدیران عالی بانک حضور یافته و هدف هم تنها خوشامدگویی و معارفه است. پس از معارفه به استان های محل خدمتی خود بازمی گردند. ابتدا به صورت موقت یک تا دو ماه در شعبه کار می کنند. در این دو ماه هم برای آنها برنامه داریم؛ چنانکه از مدیران استانی خواسته ایم اولین مواجهه این افراد در شعب با همکارانی باشد که حسن شهرت دارند. همچنین در شعبی وارد شوند که به واسطه وجود همکاران شعبه، نوعی آموزش حین کار باشد و درنهایت برنامه ریزی کردیم که در استان ها هریک از این تازه واردها با یکی از مدیران ارشد استانی در ارتباط باشند و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کنند. بعد از چند ماه کار در شعبه مجدد دوره های آموزشی تخصصی و ریزتر را می گذرانند که برای کار در بانک به آن احتیاج دارند. در این دوره گزارش فعالیت دو ماه خود در شعبه را می دهند.

 

آرزو به دل از خوزستان : سلام
هرچی تا بحال به مدیریت استان زنگ زدیم می گفتند هنوز خبری نیست انشاالله بعد ماه مبارک
بعد جالبه تهران که تماس می گرفتم می گفتند ما اطلاع نداریم دیگه به اینجا تماس نگیرین با استان خودتان تماس بگیرید چون ما به آنها همه چی رو توضیح دادیم
بازهم میگم دعا دعا دعا دعا دعا دعا دعا کنید که از این روزهای پر از استرس راحت بشیم
اللهم بحق هذا الشهر المبارک وفقنا.............

 

sahar : سلام دوستان عزیزی که ازمون موفق شدن میشه بگین چیا خونده بودین من اولین بارمه که استخدامی شرکت کردم سردرگمم چی بخونم کلی باید بخونم تو۱ماه
ادبیات معارف ریاضی مقدماتی ریاضی کاربردی کامپیوتر اطلاعات سیاسی زبان اصول حسابداری اصول ومبانی مدیریت بانکداری داخلی۱ بانکداری بین المللی اقتصاد خرد کلان منابع و رفتار سازمانی
هنک کردم تو۱ماه کدومو بخونم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
محمدرضا : سلام بر همکاران خودم .انشاله که هر چه زودتر بیاین سر کار . واقعا بانک به نیروی جدید نیاز داره .همه چیز تو تحقیق محلی خلاصه میشه اگه بچه خوبی باشی میخوانت و گرنه بدرد نمیخوری . حقوقشم خوبه نسبت به بقیه ادارات بهتره .فقط بایدکار کنی و بس مخصوصا عصرها . کار عقب مونده هم فراوان . مثل سربازی که تازه خدمتی یا به قول بچه ها موتوری . ازت کار میکشن بی برو برگرد . ولی اول استخدام بابلسر حال میده استفاده کنین که دیگه رنگ بابلسرم نمیبینین چونکه اونایی که سابقه کار دارن حق استفاده رو ارن از ما بهترون . ولی در مجموع عالی که نه خوبه

 

دوست : سلام
لطفا کسانیکه اطلاع دقیق ومنبع موثق ندارند بی دلیل کامنت نگذارن
دیروز حضوری رفتم مدیریت استنانمان خیلی ازشون سوال کردم درمورد همه چی
گفتند به احتمال زیاد هفته آینده نتایج مصاحبه رو تلفنی اطلاع میدن وبعد ازآن تحقیقات محلی شروع میشه وبقیه مراحل به ترتیب همچنین حداکثر زمان شروع بکار بتید شهریور باشه این برنامه ها هم برای تمامی استانهای کشور بصورت همزمان ویکپارچه صورت میگیرد در ثانی کامنتهایی که بچه های استان گلستان ودیگر استانها که مبنی بر انجام مصاحبه عقیدتی وتحقیقات محلی اصلا صحت ندارد وانجام کلیه مراحل استخدامی با هماهنگی ازتهران میباشد
بازهم ازشون پرسیدم که شما این اطلاعات رو ازخودتون میگویید یا از تهران
گفتند با تهران مرتب در تماس هستیم واعلام کردند که کامنتهای گلستانیها وچند استان دیگر به هیچ عنوان صحت ندارد
وبرا هفته آینده منتظر تماس ما باشید وسلام

 

سمنانی : سلام به همه دوستان.این سوالاتی که میگم از من و یکی از بچه‌ها پرسیدن که گفتم واستون بگم.البته اینو بگم که مصاحبه عقیدتی در کار نیست و دوستان گفتن که سوالات به این صورته که اول یه نرم افزاره که سوالات اولش شخصیتیه که زمان نداره بعد سوالات استدلالی که۹۰۰ثانیه زمان داره.بعد سوالات منطق که۹۰۰ثانیه وسوالت ریاضی که۹۰۰ثانیه زمان داره دوستان لطف کردن سوالات رو گذاشتن که جواباش درسته شما جوابارو یاد بگیرید که وقت کم نیارید.بعد میرید پیش روانشناس اونجا هم طوری وانمود کنید که ادم با برنامه و قانونمندی هستید و کم عصبانی میشی و کام جدی باشید و کم بخندید که هر چی به من میگفت بهش میگفتم بستگی داره که ناراحت شد و گفت چرا اینو میگیکه ازم پرسید همیشه حق با مشتریه که گفتم نه!و واسش توضیح دادم که نمیدونم قانع شد یا نه؟این قسمت که تموم میشه میرید قسمت تخصصی که از من ویکی از بچه‌ها اینا رو پرسید:مبناهای حسابداری چیان؟مبنای تعهدی چیه؟فرق مبنای تعهدی با غیر تعهدی؟فرق اساسی حسابداری دولتی و بازرگانی؟ضمانتنامه ی بانکی چیه؟فرق ATM با POS و کارایی که انجام میدن؟انواع حسابها؟استهلاک و روشهای محاسبه ان؟ وسوالات امار:OFFICE چیه؟سرانه چیه؟میانگین ومد چیه؟اپلود چیه؟یه نصیحت به همه دوستان ما اینجا با هم ارتباط داریم و تقریبا میدونیم چه سوالایی پرسیده میشه ولی خواهشا رفتین مصاحبه به فکر بقیه هم باشید یعنی هر سوالی که پرسیدن جواب بدید چون ممکنه که با توضیحات اضافه ی بعضی از ماها سطح توقعشون بره بالا یا بچه‌های بعدی رو بپیچونن.من تاحدودی راضی بودم و تخصصی ۳یا۴ مورد رو نتونستم که جواب بدم و گفتم حضور ذهن ندارم چون یکساله که درسم تموم شده.امیوارم که همه موفق باشید.علی یارتون.

 

حسین (فارس) : سلام
بنده الان تماس گرفتم بانک کشاورزی شعبه سرپرستی
به من گفت طبق تماسی که امروز داشتم با تهران قراره در جلسه امروز هیات مدیره بانک اسامی قبول شده ها در مصاحبه به تایید اونها برسه و به سرپرستی استان ها ارسال بشه
و بعد از ماه مبارک رمضان بقیه مراحل از جمله تحقیقات محلی و گزینش انجام بشه
شروع به کارم گفت شهریور و مهر ....

 

shahram : سلام - آره حرفت رو قبول دارم . بعضی ها دیگه واقعاً دارن چرت میگن. چون که تحقیقات محلی برای من هم اومدن (مازندران) از خود همسایه هامون هم در موردم پرسیدن و بعد از اینکه منو دیدن به من گفتند که در موردت اومده بودن تحقیق. پس آقایونی که میگن نیومدن هنوز سخت در اشتباهن. دوم اینکه من خودم ماهیانه ۲.۵ تا ۳ میلیون در آمد دارم و ۲۵ سالمه بنظرتون اگه جواب بیاد و بانک منو بخواد برم به سود منه؟ یعنی ۲ میلیون تومن می دن در ماه؟
بی نام : سلام آقای بیکار یه خبر خوب بهت میدم که انشاالله حتما قبل ازسال۹۴کارمند جهاد میشی دلیلش هم ریس جمهور محترم به داد ما جونا رسید بخشنامه زده که تمام بازنشته ها باید حداکثر از اول شهریورتا آبانماه منازل سازمانی وممتلکات سازمان راتحویل داده وبا کمال احترام بفرمایند منزل این درحالیست که دراکثر سازمانها ریزشها تا۶۰%میباشد که با اینحال برنامه جذب نیروی کار معین کلید خورد ودرحال حاضر اکثر سازمانها درحال گرفتن نیرو میباشند
نمونه اش شهرستانمان کلا از ۱۶ کارشناسش دقیقا تا آبان ۸نفر ودیماه۳نفر دیگر بازنشسته میشوند وکار تصفیه حسابشان با سازمان هم ازاول تیر شروع شده
واکنون ۳نفر جذب کردند وتا آبان ۵نفر دیگر جذب میکنند وبازهم منتظر اعلام سازمان برای جذب بیشتر تا اخر سال میباشد گفتنی است که جمعی ازبازنشستگان با بیش از۳۴سال خدمت بازهم تمایل به ادامه کار دارند وبا مراجعه به تهران برای تمدید قرارداد با آنها بطور جدی برخورد شده وبلا فاصله به تمام استانها بخشنامه اش ازسوی وزارتخانه فرستاده شد
دمشون گرم آخه ول نمیکنند
جونا هم منتظر گشایشند
به امید موفقیت برای همه بخصوص بچه های مظلوم رشته کشاورزی

 

سعید : سلام وقت بخیر
یه سوال ؟ چرا جدیدا کسی که استخدام میشه در یک اداره اول به فکر حقوقش هست اینقدر ما گزینه رفتن به سر کار داریم که انتخاب برامون شده مشکل ؟
البته حق داری اینو بدونی ولی حقوق افراد متفاوت است با نوع پستی که در بانک دارید و نوع استخدام که رسمی باشین یا قراردادی یا پیمانی .......
مقبول : سلام دوست عزیز
اینکه شما این مقایسه رو انجام دادین اصلا کار درستی نیست , هرجا شرایط خاص خودش رو داره , دارایی هیچوقت نمی تونه بهتر از بانک باشه چون داداش بنده سرممیز مالیاتی اداره داریی هست , باید پای حرفاش بشینی و بعد مقایسه کنی
ضمن اینکه هستن کسانی که الان تو دارایی مشغول ب کار هستن اما دنبال اینن که بانک رو انتخاب کنن و از اونجا خارج بشن
من اطلاع زیادی راجع ب دادگستری ندارم و نظر نمیدم هرچند در مورد اون هم تحقیق کردم چون خودم اونجا قبول شده بودم و انصراف دادم
بهر حال هر کسی رو برای کاری ساختن , شاید باشن کسانی که محیط بانک و کار بانک رو دوست نداشته باشن , اما مقایسه اینجوری و مردد کردن بقیه زیاد جالب نیست

 

کارمند رسمی : سلام؛
اگه دانشگاه سراسری قبول شدی با توج به سختگیریهایی که اونجا هست شاید نتونی ادامه بدی همچنین تو اوایل استخدام چون حالت قراردادی هستی و بخاطر وجود برخی همکاران کوته فکر ادامه تحصیل سخته اما می تونی ادامه تحصیل بدی بشرطی که کسی نفهمه داره درس می خونی. منم ارشدم رو بعد از استخدام خوندم
سحر : سلام .از جمله آخرتون که گفتین بشینین استراحت کنید و... مشخصه چقدر روحیه کار کردن دارین، مسلما کار بانک هم برا چنین روحیاتی بسیییییار دشواره!!!ولی فک نمیکنم بقیه دوستان هم چنین روحیه ای داشته باشن و مطمئن باشین کسی که با آزمون و حداقل مدرک لیسانس وارد شده هر کاری نمیکنه!!چون بانک حتی بدلیل حفظ امنیت محیط کاری درصدد جلب رضایت کارمندانشم هست و کسی هم که روحیه فعال داشته باشه از کار زیاد خسته نمیشه بلکه سختی شیرینی بهمراه داره!!!
محمد : همکار آینده ی محترم نظافت وکارای بیرون بانک برعهده ی مستخدم بانکه...نیازی نبود بری امتحان بدی قبول شی..میرفتی جزو نیروهای شرکتی اینکارو میکردی...برادر من رییس شعبه ست از زیر وبم وظایف کارمندا خبر داره...اینم گفت که مثلا نوع مدرکتون براشون مهم نیس همتون اول باید چندسال تحویلدار بشین...
حسین استان فارس : واقعا من نمیدونم چی گیرشون میاد این افراد.
منم تماس گرفتم،البته از طرف یکی از همکارای خودشون،گفتن آقا هیچ خبری نیست،حد اقل استان فارس ،اخرین استان هست برای معرفی به یک سری دلایل.ولی گفتن ممکنه استان های دیگه بعضی هاشون بهشون اعلام شده باشه.ولی فارس خبری نیست.
از عزیزان خواهش میکنم از شایعه پراکنی خودداری کنن.خوب زنگ زدیم استان دروغت معلوم شد.
شایدم دستت انداختن؟!

 

کارمند رسمی : سلام؛
من که از دیشب تو این سایت نظر گذاشتم نگفتم که ۳ تا اداره بهتر از بانک هست بلکه گفتم که در زمان استخدام از بین ۳ سازمان بانک رو انتخاب کردم که یکیش شرکت نفت و اون یکی اداره پست بود.
فکر می کنم ۲ نفر دیگه هم شرایطشون مثل شماست منم چون از دادگستری اطلاع زیادی ندارم نمیتونم زیاد راهنمایی کنم.
بهتره خودتون یه تصمیم منطقی با توجه به حقوق - مزایا - سختی کار - علاقه و روحیات خودتون و ... بین بانک و دادگستری یکی را انتخا کنید.

 

کربلایی مهدی :
سلام دوستان عزیز و همراهان این پیچ و یک سلام گرم خدمت مدیر محترم این سایت که کمال تشکر رو ازشون دارم به خاطر اینکه ما‌ها ده قدم بلکه هزارها قدم با اونایی که به این پیج سر نمیزنن جلوتریم.
امروز منم مصاحبه داشتم خیلی خیلی عالی بود همه ی سوالاتو درست جواب دادم به جز سوال آخر که گفت مد چیه منم گفتم نمیدونم گفت خدا رو شکر که بالخره یکی رو جواب ندادی نمیشه که همه رو تند تند جواب بدی همراه با خنده مصاحبه کنندگان. آخر سر هم یکی گفت معلومه آدم زحمت کشو سختکوشی به نظر میرسی و بقیه هم تایید کردند.
پس دوستانی که بعد این تاریخ مصابشون شروع میشه اصلا وقتشونو تلف نکنن و فقط تخصصی و دانش علوم بانیکی آمار و کامپیوتر فقط آفیس رو مطالعه کنن
بقیه رو هم که دوستان زحمت کشیدن واستون کامل توضیح دادن خصوصا تست شخصیت که یه دوست عزیز کامل توضیح داده که حول چهار سوال اساسی میگرده پس مواظب باشین در بعضی جاها مترادف واژه‌ها رو میدن که باید حواستونو جمع کنید
ریاضی هم واسه این که معطل نشین جواب چند تا سوالو میگم .
مجوع سن افرا ۷۱
میانگین نمرات ۵۳.۳۳
تعداد پسرا ۳
رابطه منطقی۱۵
و یادم نمیاد . یادم بیاد میزارم من ۸۰ در صدشو درست زدم
روانشناسی هم که عالی بود اونقده صمیمی‌شدیم که رفتیم تو حسو حال دردو دلو زندگی.

 

کارمند رسمی : سلام؛
تفاوت کار قراردادی با رسمی در اینه که قرارداد شما هرساله بصورت داخلی توی اداره تون تنظیم میشه و با تغییر شرایط ممکنه قرارداد شما هم تغییر کنه اینکه میگین اخراجی نداره من قبول نمی کنم چون به هر حال قراردای است اما برای اخراج یه کارمند رسمی نیاز به امضا وزیر امو اقتصادی و دارایی هست. از لحاظ امنیت شغلی بانک بهتر از شرکت هست. از نظر حقوق اگه مزایای بانک رو در نظر بگیریم تقریباً با بانک برابر هست. از لحاظ میران کاری خودتون گفتین که نسبت به بانک کمتره اما ساعت کاریش با بانک برابره.
الان شما با توجه به روحیات و ضعیت خودتون بهرته تصمیم بگیرین چون از اون شرکت اطلاع چندانی ندارم نمی تونم نظر قطعی بدم اما فکر میکنم با توجه به این شرایط بانک بهتر از شرکت باشه. به هر حال باید تصمیمتون رو با توجه به شرایط خودتون بگیرین. که امیدوارم موفق باشید.
مسعود : منم مثل اون۲دوست عزیز دادگستری هم قبول شدم، ولی با آقای کارمند رسمی بانک موافقم، ایشون میتونن لطف کنن و در مورد بانک برای ما بگن ولی توقع اینکه ایشون بتونن هر جایی رو با بانک مقایسه کنن یکم غیر منطقیه، بهترین کار سوال از چندتا کارمند دادگستری و مقایسه شرایط و نیازهای خودمون با هردو محیط و گرفتن تصمیمه...

 

سورنا :دوستان عزیز
دقیقا صورت سوالات تو ذهنم نیست فقط چیزهائی ازشون مونده واستون میذارم.
درس ریاضی (تست هوش)
۱ – سوال در مورد مجموع سن سه شخص بود که جوابش ۷۱ هست
۲ – در خصوص نمره درس عربی هست که جوابش ۵۰ هست
۳ – در مورد تعداد پسرها هست جوابش ۳ هست
۴ – در خصوص مراجعه کنندگان کتابخانه هست جوابش ۲۸۵ هست
۵ – یه سوال در مورد وزن کیک بود جوابش ۲۴۰ هست
۶ – در خصوص فروش و سود بود که جوابش ۹۱ هست
۷ – در خصوص تعداد مدیران هست جوابش میشد ۷۵
۸ – شخصی ۴۸۰ هزار پول ۱۰۰۰۰و۵۰۰۰و ۱۰۰۰ داره …… جوابش ۹۰ هست
۹ – در خصوص مجذور یه عدد به علاوه خودش بود که میشد ۳۱
۱۰ – چند سوال در مورد دنباله اعداد بود که جواب یکیش ۱۵ بود
۱۱- یکی در مورد میانگین کلاس‌ها بود فکر کنم جوابش ۵۴.۶۸ بود (مطمئن نیستم)
۳ سوال دیگه شرمنده تو خاطرم نیستن

 

محمدی : ممنونیم آقای کارمند بانک کشاورزی ..
امیدواریم که هر چه زودتر شما رو در بابلسر ملاقات کنیم.
در آخر هم نکته مهمی رو اشاره فرمودین.
واقعا همینه ... مال حرام آدمو به جایی نمیرسونه ...
شاید باورش برای خیلیا سخت باشه ولی یکی از مهمترین انگیزه های من برای تغییر شغلم، همین روزی حلال هستش.
یه مقدار تردید دارم به اونی که الان به دست میارم کاملا حلال باشه، با اینکه خیلی وقتا درآمدش و راحتی کارش خیلی از کار و حقوق کارمندی بیشتره!

با آرزوی موقفیت برای همه دوستای گلم ... و همه جوونای مملکت ...
محسن از فارس : سلام خدمت همه همکارهای عزیز
بالاخره نتایج مصاحبه معلوم شد امروزتماس گرفته شد استان گفتن که قبول شدید و حتی نام شعبه محل خدمت هم گفتن و دیگه فکر نمی کنم بقیه مراحل به اندازه تخصصی مهم باشه چون حتی شعبه ها هم اعلام کردن میگم انشاالله همگی قبول شده باشید راستی بچه ها راهپیمایی روز قدس یادتون نره خیلی مهمه نه فقط برای مصاحبه عقیدتی چون هیچ کاری به جز این از دست ما بر نمیاد که حمایت خودمون از مردم مظلوم غزه اعلام کنیم .
به امید موفقیت روزافزون همگی

 

بچه کشاورز : با سلام خدمت دوستان
شب ولادت امام رضاست اول از همه تبریک میگم ولادت علی بن موسی الرضا ع رو و دعا میکنم هرچه زودتر تکلیف همه مون مشخص بشه و از این بی خبری دربیاییم و ایشالله همه بچه ها موفق بشن!
خواستم به دوستی که گفته دانشجوای ارشد یا کسایی که ارشد دارن کارشون نادرست بوده چند تا نکته عرض کنم اول از همه اینکه خیلی عالیه آدم انقدر به درستی نادرستی و حلال و حروم بودن امری دقت کنه اما کاش همیشه در همه امور انقدر ریزبین باشید و به خاطر منفعت خودتون پای خدا و حلال حروم رو وسط نکشید.نکته دیگه اینکه من زمان اطلاعیه و زمان آزمون دانشجو بودم و اصلا تو شرایط استخدامی ندیدم که گفته باشند دانشجوها نمی تونند شرکت کنند تا جایی که یادمه!نکته دیگه اینکه بانک نگفته کسایی که ارشد دارند حق شرکت ندارند فقط گفته بودند لیسانس داشته باشه پس یعنی کسی ارشد هم داره میتونه شرکت کنه و شما احتمالا نمیتونی ببینی بچه هایی که ارشد دارن یا دانشجو بودن موفق بشن چون میترسی نتونی رقابت کنی اما امیدوارم اگر استخدام شدید و رفتید سرکار و بانک گفت حق ادامه تحصیل ندارید به اندازه همین الان به حلال حروم بودنش اهمیت بدید.من اینکه شما میگید رو ندیدم بانک بگه کسی ارشد داشته باشه یا دانشجو باشه نمیتونه شرکت کنه چون چندین موقعیت استخدامی رو بخاطر همین نکته که گفته بودن دانشجو نباشه اصلا شرکت نکردم ولی بانک کشاورزی تا جایی که یادمه نگفته بود ولی اینکه تو مصاحبه بعدا گیر بدن قضیه اش فرق می کنه!خیلی کم لطفی در حق بچه هایی که زحمت کشیدن ارشد خوندن کردید به نوعی دلشون رو شکستید امیدوارم تو این موقعیت قرار نگیرید که با کلی سختی و بدبختی درس بخونی قید تفریح و زندگی رو بزنی زحمت بکشی بعد آخرش بیان قضاوتت کنن که شما حق ندارید کارتون غیر شرعیه حقوق هم بگیرید حرومه!من فقط پایان نامم مونده از طرف دیگه بچه کشاورزم از موقعی که چشم باز کردم کشاورزی کردیم کلی زحمت کشیدیم الان قدر زحمت کارگرا و کشاورزا رو میدونم و الانم تو سخت ترین شرایط زندگیم قرار دارم ولی امیدم بخداست و امیدوارم شایسته ها استخدام بشن.
اگر هم نشم مطمن باش انقدر فرصت شغلی بهتر خواهم داشت که غصه نخورم فقط دلم میخواد تکلیفم مشخص بشه و بلاتکلیفیه که اذیتمون می کنه و به نوعی سرکار گذاشتن این همه جوون و امیدشون رو ناامید کردن کار بدتریه که داره بانک انجام میده.
فقط خواستم حرف دلم رو بزنم که بچه هایی که ارشد خوندن یا می خونن خون دل خوردن مشکلاتشون چند برابره لطفا دیگه بیشتر نمک رو زخمشون نپاشید.
به امید موفقیت همه بچه ها

 

حمیدی : سلام.الان از مصاحبه میام.خیلی راحت بود.اول مارو بردن پشت سیستم‌ها .۴ نفر بودیم.در این مورد چیزی نمیگم چون قبلا دوستان گفتن.سوالات تغییری نکرده بود
بعد از این مرحله رفتیم تخصصی .اونجا سه نفر بودن.خوش اخلاق و خوش برخورد.اول با چایی میوه و… پذیرایی شدیم
بد شروع شد:۱. از خودت بگو سال چند فارغ التحصیل شدی کی خدمتت تموم شد
۲.اینترنت بلدی؟ ۳. عضو فیس بوکی؟ ۴.تعریف حسابداری؟ ۵.عوامل موثر بر استهلاک ؟ ۶.فرق موسسات اعتباری و بانک؟
۷.ضمانتنامه؟ ۸.خدمات الکترونیکی بانک؟ ۹.POS? ۱۰.در مورد بانک کشاورزی؟ سال تاسیسش؟. ۱۱. بورس چیه؟
۱۲.آیا تو بورس فقط سهام معمله میشه یا اوراق مشارکت هم هست؟ ۱۳.در مورد نرم افزار ورد هم گفت توضیح بده.
بعد رفتیم روانشناسی اونجا مصاحبه گر یه نفر بود یه خورده نسبت به اون سه تا جدی تر برخورد کرد ولی در کل چیز سختی نپرسید شرمنده دیگه یادم نمیاد اگه یادم اومد باز میگم
در کل خیلی خیلی خیلی راحته.
بعد پرسیدم که مرحله بعد کیه گفت زیاد طول نمیکشه!!!!!!!!!!!!!!
آخرشم یه هدیه بهمون دادن ….
موفق باشید

برای برگشت به صفحه اصلی تجربیات بانک کشاورزی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای سوالات مصاحبه استخدامی بانک کشاورزی سری سوم

  • م
    متین
    ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸
    سلام.مطالب دوستان خوب بود واز اینکه لطف کردن و گذاشتن ازشون ممنونم.اکثر سوالات رو دوستان مطرح کردن و یه نکته مهم اینه که تا اینجا که اومدین خواست خدا و تلاش و زحمت خودتون بوده.پس تلاش کنید و به خدا توکل کنید که حلال مشکلاته و حکیم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ