ایجاد ۲۸ درصد اشتغال خراسان جنوبی توسط امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۸ درصد اشتغال استان در سال گذشته توسط این نهاد ایجاد شده است، گفت: علاوه بر این در سال گذشته ۹۱۲۶ نفر آموزش اشتغال فراگرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، رضا سلم آبادی شامگاه (19 خرداد) در کارگروه اشتغال استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه کمیته امداد با وزارت کار در خصوص ایجاد 150 هزار فرصت شغلی در کشور، اظهارداشت: این تفاهم نامه با توجه به اینکه 73 درصد خانواده های تحت پوشش امداد سالمند هستند نیازمند بازنگری است.

وی با بیان اینکه از 150 هزار فرصت شغلی در کشور سه هزار و ۶۷ مورد با 766 میلیارد ریال سهم خراسان جنوبی است که از این تعداد نیز 2604 مورد سهم کمیته امداد است، گفت: مابقی طرح ها سهم بنیاد شهید و بهزیستی است. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 2616 طرح اشتغالزایی با 427 میلیارد ریال اعتبار در استان اجرایی شده است، افزود: طرح های کمیته امداد بدلیل نظارت مستمری که وجود دارد پایدار و با ثبات هستند.

سلم آبادی با بیان اینکه 28 درصد اشتغال استان در سال 96 توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) ایجاد شده است، افزود: علاوه بر این در سال گذشته ۹ هزار و ۱۲۶ نفر آموزش اشتغال فراگرفتند. 

وی گفت: همچنین سال گذشته 5820 مترمربع فرش دستافت توسط مددجویان ما بافته شده که به تهران صادر شده است.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ