اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

خبر 6 خرداد 97 -اعلام نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سال 1397

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اعلام کرد : نتایج نهایی داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه سال 1397 به شرح ذیل اعلام می گردد.


با سلام و احترام ، پیرو اطلاعیه مورخ 97/2/3 و پیرو اعلام نتایج اولیه (امتیازی) مورخ 97/2/20 مندرج در سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ، بدین وسیله نتایج نهایی جذب معلم وظیفه سال 1397 به شرح فهرست پیوست اعلام و توجه داوطلبان را به موارد ذیل معطوف می دارد :
تعدادی از داوطلبانی که در اعلام نتایج اولیه مورخ 97/2/20 در اولویت قبولی اصلی قرار گرفته بودند به دلایل ذیل :
الف: عدم موافقت هسته گزینش استان
ب: انصراف داوطلب از پذیرش به عنوان معلم وظیفه
ج: اعلام موافقت هسته گزینش استان (با وجود عدم موافقت هسته گزینش در زمان ارسال فهرست نهائی به وزارت آموزش و پرورش) بعد از ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهائی به وزارت آموزش و پرورش
در فهرست نهایی پذیرفته شدگان قرار ندارند و به جایگزینی آنان داوطلبان ذخیره در فهرست پذیرش نهایی درج و اسامی قبول شدگان قطعی در مورخ 97/2/29 به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است . شایسته است چنین داوطلبانی از مورخ 97/3/10 به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
داوطلبانی که در مرحله امتیازی براساس اعلام نتایج اولیه مورخ 97/2/20 در اولویت قبول اصلی قرار گرفته بودند ولی هسته گزینش استان با اشتغال سرباز معلمی آنان موافقت ننموده است ، نظر به محدودیت زمانی ارسال اسامی پذیرفته شدگان نهایی به وزارت متبوع و ستاد کل نیروهای مسلح (97/2/29) ، حتی در صورت تغییر نظریه گزینش در مرحله تجدید نظر ، به عنوان معلم وظیفه قابل پذیرش نخواهند بود و بایستی در موعد قانونی به خدمت نظام وظیفه اعزام گردند .
داوطلبان ذخیره ای که در اولویت نهایی پذیرش قرار نگرفته اند و نیز سایر داوطلبانی که در فهرست پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند ، از مورخ 97/3/10 به بعد با مراجعه به محل ثبت نام خود ، نسبت به ارایه رسید مدارک و دریافت اصل برگه اعزام به خدمت اقدام و در تاریخ اعزام مربوطه خویش به صورت عادی به خدمت سربازی اعزام گردند در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد.
پذیرفته شدگان نهایی منتظر برگ اعزام جدید به تاریخ اعزام 97/4/1 خواهند بود که به نشانی محل سکونت آنان ارسال خواهد شد . چنانچه تا مورخ 97/3/25 برگه آماده به خدمت جدید با درج سرباز معلم در برگ اعزام، به نشانی محل سکونت پذیرفته شدگان نهایی واصل نگردد مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تلفن 04135548067 به کارشناسی استخدام اعلام نمایند.
توجه مهم : چنانچه مدرک تحصیلی و شماره ملی هر یک از پذیرفته شدگان نهایی اشتباه درج شده است در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 04135548067 اعلام گردد.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


خبر 3 اردیبهشت 97 - شرایط جذب سربازمعلمان در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

در راستای اعلام اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی برای طرح جذب معلم وظیفه سال ۱۳۹۷ ثبت نام می نماید .

بهروز اصغری اردلانی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت با توجه به اختصاص تعداد ۱۷۵ نفر سهمیه جذب سربازمعلم به استان آذربایجان شرقی از سوی وزارت آموزش و پرورش، ، ثبت نام از داوطلبان جذب معلم وظیفه ( سرباز معلم ) که دارای مدرک تحصیلی لیسانس بوده و دارای برگه اعزام به خدمت بدون غیبت و اضافه خدمت به تاریخ های ۹۷/۴/۱ یا ۹۷/۶/۱ می باشند ، از فردا سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح به بعد در شهرستان ها و مناطق اعلام نیازشده آغاز و تا پایان وقت اداری روز یک شنبه مورخ ۹۷/۲/۹ ادامه می یابد . معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان افزودند سهمیه اختصاص یافته به استان ها امسال نسبت به سال گذشته از ۱۴۰ نفر به ۱۷۵ نفر افزایش یافته ولی به دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس سهمیه ای اختصاص نیافته است.

داوطلبان طرح جذب معلم وظیفه در صورت داشتن شرایط مذکور از فردا می توانند با مراجعه به سایت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان به نشانی poshtibani.ea.medu.ir، از تعداد نیازها و تعداد سهمیه اختصاص یافته به هرکدام از شهرستان ها و مناطق اطلاع حاصل نموده و سپس با دردست داشتن مدارک لازم (که متعاقبا در همین سایت اعلام خواهد شد) به شهرستان یا منطقه ای که تمایل به جذب به عنوان معلم وظیفه دارند ، مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و در پایان رسید تحویل مدارک دریافت نمایند.

ایشان به داوطلبان توصیه نمودند قبل از ثبت نام ، شرایط خدمت سرباز معلمی را به دقت مطالعه و براساس آگاهی قبلی اقدام به ثبت نام نموده و پس از ثبت نام و دریافت رسید مدارک نیز مفاد اطلاعیه بعدی را که در خصوص اعلام نتایج و ... در همین سایت درج خواهد شد ، به دقت مطالعه و براساس آن اقدام نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه اداره کل و نیازها و سایر شرایط لازم کلیک نمائید.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام سرباز معلم اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ