استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۶ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۶ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • ش
    ش
    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴
    دوستان اگه بجز حقوق بهمون پاداش ها رو بدن دریافتی ماهانه مون روی 3تومان میفته. یعنی میتونیم اساسی حالشو ببریم
    • ح
      حقوق
      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸
      به خودت امید واهی نده که بعدا بری اونجا بدجور میخوره تو ذوقت
      ازین خبرا نیست داداش
      • ب
        به ش
        ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲
        دوست عزیز بر مبنای چه محاسباتی این حرف رو میگید؟
        میشه محاسباتتنو را بگید؟
        ممنون
        • ش
          ش
          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶
          از کارکنان سرپرستی استانمون شنیدم که پاداشهایی که طی سال به کارکنان داده شده بود رو تقسیم بر ماههای سال میکردی معادل 13ماه حقوقشون میشد. دیگه حقوق رو 1400هم در نظر بگیریم ماهی سه تومان میفته.البته با این روند استخدام به پاداشهای صورت مالی و ماه رمضان و عید فطر نمیرسیم.ولی بازم در ادامه چیزهای زیادی هست.حالا اینها فقط شنیده هاست.نمیدونم چقد صحت دارن
        • 0
          000
          ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
          دوست عزیز توجه داشته باشید که کلی افزایش حقوق از امسال انجام شده. یعنی اگر سال پیش کارمند بانک سپه 1500 می گرفت بعد از عید شده 2300 . بیشترین افزایش حقوق در سازمانهای دولتی. پاداش و اضافه کاری و حق همسر و اولاد و کارانه و ... به جای خود . انشاا... که در کنار وامهاش بد نباشه اگر بتونیم به کارش عادت بکنیم. خدا کنه عادت بکنیم
          • ه
            هشدار
            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹
            بانک حقوق بالایی نداره پایه حقوقی واسه ما که تازه میخوایم شروع کنیم نزدیکه 1200 یا 1300 هست اضافه کاری و پاداش هم به سابقه کاری بستگی داره و به این صورت هست که مثلا 100 ساعت اضافه کاری پاداش عید فطر میدن هر ساعت اضافه کاری واسه ما که صفر کیلومتریم و کسی که ده سال سابقه کاری داره خیلی فرق میکنه خودتون رو با سابقه دارها مقایسه نکنید شوهر من با مدرک فوق لیسانس کارمنده بانکه ولی از پس خرجمون بر نمیاد با توجه به اینکه تو شهر کوچیکی زندگی میکنیم و خرجها پایینه،بهتره بیشتر دلخوش وامها باشید !!!وضعتون هم ایشالا بعد 15 سال خوب میشه البته اگه بخواین از صفر شروع کنید.
          • س
            سارا
            ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶
            سلام دوستان خبری از جذب ذخیره ها نیست؟
            • خ
              خانم-تهران
              ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۱
              سلام دوستانی که رفتید دکتر مغزواعصاب. ممنون میشم اگرجواب بدیدکه این آقای دکترسخت گیرن یا نه!؟؟؟تاحالاکسی رو به خاطر گودی کمر رد کردن؟؟؟من دچارشم ونگران..:-(
              • a
                aaa
                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
                متخصص مغز و اعصاب که اقای دکتر قباد هستند . سختگیر نیستند ولی معاینات رو کامل انجام میده و و اگه مشکلتون حاد نباشه گیر بیخود نمیده . توکل به خدا انشاالله که کارتون درست میشه.
                • آ
                  آسمان
                  ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱
                  گودی کمر که مربوط به ارتوپد میشه... به مغز و اعصاب هم ربط داره؟
              • 0
                000
                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۷
                من چند صفحه قبل یه مطلبی برای دوستانی که به هرعلت پذیرفته نشده اند نوشتم که مورد یکی از دوستان قرار گرفت
                راستش باز هم می گم من هم مثل بقیه از هیچ چیز خبر ندارم اما فقط این رو می دونم که بانک سپه در کنار نیروهای رسمی نیرو های قراردادی هم داره که حقوق و مزایا برابر با رسمی ها دریافت می کنند اما مصاحبه عقیدتی وتاییدیه پزشکی اونها به این شکل سختگیرانه نیست . پس اگر از این کانال دوستانی که در مراحل عقیدتی یا پزشکی یا مصاحبه مردود اعلام شده اند وارد بشوند احتمال این وجود داره که به صورت قراردادی مشغول به کار شوند و بعد از مدتی تغییر وضعیت بدهند. بهتر از قراردادی کار کردن در بانک های خصوصی هست که احتمال رسمی شدن در اونها وجود نداره .
                به قول گفتنی سنگ مفت گنجشک مفت . انشاا... که بشه
                یه چیزی رو هم در مورد استخدامی ادارات دولتی که هست اینه که مجوز تعداد نیروی استخدامی رو دولت صادر می کنه و مثلا بعد از تایید 50 نفر دست بانک برای استخدام نفر 51 به صورت رسمی بسته می شه. اما در صورت انصراف کسی از باقی مراحل این امکان وجود داره که از نفرات باقیمانده استفاده بکنند. در ضمن تمام مراحل در اختیار خود بانک هست و حتی کسی که از مرحله عقیدی حذف شده ممکنه در صورت انصراف کسی به چرخه استخدامی برگرده.
                این ها بر حسب تجربیات و صحبت هایی که از دوستانی که در کارگزینی های ادارات مختلف هستند به دست اومده و ممکنه استثنا باشه یا تفاوت بین بانک و ادارات دولتی دیگر باشد یا بخش نامه ها عوض شده باشند. در ضمن روال استخدامی بانک دولتی رو با بانک خصوصی نمی توان مقایسه کرد.
                یکی از دوستان گفته بود من حرف های متناقض می زنم که گفتم و باز هم می گم من خیلی وقته این صفحه نمی اومدم به خاطر الطاف بعضی از دوستان و به دلیل اینکه چند نفری با اسم احمد پیام می گذاشتند از این اسم استفاده می کنم . ممکنه به همون خاطر حرفهای متناقض پیش اومده که از همه دوستان همینجا معذرت می خوام
                آرزوی موفقیت برای همه جوانان ایران زمین در تک تک مراحل زندگی
                • ر
                  رد شده
                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۹
                  احمد جان برای قراردادی شدن باید از کجا پیگیر شد؟استان یا تهران؟میشه زاهنماییم کنید بیشتر.من زیاد در جریان کارای دولتی نیستم و ذهنم خیلی به هم ریختست...
                  • 0
                    000
                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵
                    یه نصیحت دوستانه
                    هر کاری می خوای بکنی یا هر جا می ری سراغ مسئولین جزء نرو که کاره ای نیستن
                    اول برو سراغ دبیر کارگیزینی استانتون ازش این جریان رو بپرس و بگو چقدر شانس برای این کار دارم. بعدش اگر جواب نگرفتی برو معاونت نیروی انسانی کل بانک سپه تو تهران از اونجا تقاضا کن.
                    اما قبل همه اینها از افراد جزء تو بانک یا تو کارگزینی بپرس سابقه داشته در استخدامی های قبل چنین اتفاقی یا کلا روال برداشتن نیروی قراردادی در بانک به چه صورت هست. چند تا از نیروهای قراردادی بانک سپه و ملی رو تو استان خودمون می شناسم . تو این یکی دو روزه حتما از اونها می پرسم همین جا بهتون اطلاعات دقیقتر رو می گم
                    اما منظور من از این حرفها این بود که با تخیلات و رویا پردازی دنیای خودتون رو خراب نکنید. اینکه بشینید و منتظر باشید یا اینجا هی از همه سوال بپرسید دردی رو دوا نمی کنه. بهترین تصمیم رو باید بگیرید و براش بجنگید تا دیر نشده
                • ب
                  به رد شده ها
                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۸
                  سلام بچها من از نفرات رد شده یعنی نفر دوم هستم .یکی از شهرستان های استانمون کسی حد نصاب نیورده و رییس بانک اون شهرستان گفت که ما خیلی پیگیر شدیم که دوباره امتحان برگزار باشه یا یه نفر بومی شهرستان خودمون را بزارند اما تهران قبول نکرده و گفته از بالاترین رتبه های استان یعنی همون نفرات دوم و سوم شهرستان های اطراف واستون نیرو میفرستیم چون سوال خیلی ها بود من این کامنت را گذاشتم و عین حرفی بود ک شنیده بودم
                  • ر
                    رد شده
                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۷
                    میشه بگید شما مال کدوم استانید؟آخه استان مام یک شهرش کسی حدنصاب رو نیاورده از آقایون البته و من هم تو خانم ها برا همون شهرستان دوم شدم.امکانش نیست یعنی شرط تفکیک جنسیت رو بردارن؟
                    • ن
                      نگار
                      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۱
                      رئیس گزینش استان به من گفت احتمال برداشتن تفکیک جنسیت بین ذخیره ها هست.خودت پیگیر باش
                  • s
                    salim
                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۰۴
                    سلام. از اقایون کسی تو گزینش رد شده؟ انگار بیشتر خانما به مشکل خوردن!!
                    • م
                      میم
                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۶
                      بچه ها میشه جواب منم بدید،ممنون.
                      • م
                        محسن خراسان رضوی
                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۰
                        بچه ها من که دیگه صبر نکردم
                        رفتم خواستگاری و به امید خدا بله رو گرفتم
                        با این که تایید پزشکیم اومده و تعهد محضری و سفته بردم ولی نمی دونم خدا کنه مشکلی دیگه پیش نیاد، خونواده همسرم که با این قضیه کنار اومدن
                        همین روزا جشنمه خیلی حس خوبیه، فقط اگه کارم قطعی می شد خیلی بهتر بود. توکل به خدا
                        واسه همه مجردا دعا می کنم، ان شاء الله همه نیمه گم شدشونو پیدا کنن
                        برام دعا کنید
                        • ح
                          حمید
                          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۸
                          مبارکه . . .
                          انشاءالله که خوشبخت بشوید
                          توکلت به خدا باشه ......
                          • ن
                            نگار
                            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۴
                            مبارکه .ان شالله خوشبخت بشی
                            • م
                              مانی
                              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۹
                              سلام
                              انشالا مبارکت باشه
                              در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و سربلند
                              • ش
                                ش
                                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲
                                الحق که مردی
                                برات خوشبختی رو ارزو میکنم
                                به پای هم پیر شین
                                خیلی کیف کردم از حرکتت و پیامت
                                • m
                                  majid
                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵
                                  به امید فردایی روشن خوشبخت و سربلند باشید
                                  • ب
                                    بهاره
                                    ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶
                                    مبارکه.ان شالله خوشبخت بشین
                                    • ن
                                      نگین
                                      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹
                                      وای بعده مدتها بالاخره یه خبر خوب شنیدیم
                                      خدارو شکر
                                      تبریک میگم
                                      خوشبخت بشین به حق این ماه عزیز
                                      • 1
                                        1
                                        ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۱
                                        امیدوارم تو زندگیتون خوشبخت بشین..... مافقیر بیچاره ها باید یه عمری دنبال کار بگردیم اخرش به هر زوری که شده یه کار دولتی پیدا کنیم باید چندسال کار کنیم که بتونیم پس اندازی داشته باشیم که بتونیم ازدواج کنیم و کمی راحت باشیم........ خوش بحالتون......خوشبخت باشید محسن جان به پای هم پیر شید
                                        • ح
                                          ح
                                          ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
                                          سلام هم استانی عزیز.
                                          به نظر من بهترین کار زندگیتو کردی.
                                          انشاا... با لطف این پیوند مبارک و خدا پسندانه کارای استخدامیتم هر چه زودتر رو به راه میشه و زندگیت میوفته رو ریل.
                                          امیدوار خدا برای همه مجرد ها و جوونهای خوب کشورمون فرصت و شرایط ازدواج رو فراهم کنه.
                                          • ت
                                            تبریک
                                            ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳
                                            آقا محسن مبارک باشه
                                          • آ
                                            آقایون تهرانی
                                            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۴۴
                                            سلام به همه
                                            دوستان کسی اطلاع داره دکتر چشم پزشکی که بچهای تهران میرن پیشش اسمش کیه؟
                                            • ا
                                              اﺯ ﺗﻬﺮاﻥ
                                              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۷
                                              اﻗﺎﻱ ﺩﻛﺘﺮ اﺣﻤﺪ ﻋﻠﻲ ﻓﺮﺩﻭﺳﻲ
                                              • آ
                                                آقایون تهرانی
                                                ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸
                                                خیلی از لطفت ممنون ایشالا که موفق باشی
                                            • ن
                                              نگار
                                              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۲
                                              دوست عزیزی که فرمودید بانک به شدت به نیرو نیاز داره اینو بگم که به احتمال 90درصد بانک از قانون جدیداستخدام دولتی پیروی کرده چون که طبق بند 11اطلاعیه استخدامی اسامی نهایی قرار بوده بعد از گزینش نهایی به تایید مراجع ذیصلاح برسه ولی بانک قبل از گزینش این کار رو کرده که این روال جدیداستخدام دولته.پس اگه بانک به نیرو نیازداره تا دوسال باید از ذخیره هاش دعوت به کار کنه و اگه بخواد باز ازمون برگزار کنه تخلف کرده .پس به احتمال زیاد از ذخیره ها هم دعوت می کنه ولی من سعی میکنم هروقت رفتم تهران واسه ازمون دیوان محاسبات یه سر هم به بانک بزنم ان شالله.
                                              • ر
                                                ردشده
                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۴۹
                                                دوست عزیز سلام
                                                آزمون دیوان محاسبات جمعست و بانک سپه هم 5شنبه و جمعه تعطیله.
                                                • ن
                                                  نگار
                                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹
                                                  سلام من منظورم همون روز جمعه نبود شنبه یا چهارشنبه میرم بانک ولی به احتمال زیاد چهارشنبه
                                              • ا
                                                اصفهان
                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۱۷
                                                استخدام بانک سپه به دلیل استخدام رسمی تابع قوانین خدمات کشوری است پس قوانین بانک کشاورزی در این جا موضوعیت نداره
                                                • ش
                                                  شیدا
                                                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵
                                                  بانک کشاورزی هم یک بانک دولتیه که استخدامش دقیقا مثل سپهه. 2سال اول رسمی ازمایشی و بعد از اون رسمی.سپه و کشاورزی هردوشون تابع یک قانون هستن.
                                                  • س
                                                    سین لام
                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۰
                                                    بانک کشاورزی هم جز قوانین کشوری است هر دو بانک دولتی هست و فرقی نمیکنه.البته من از یکی از اشناهامون که یه دوره قبل از ما تو بانک سپه استخدام شده صحبت کردم گفت بعد از ما از ذخیره ها دعوت کردن و الان در حال کارن فکر نکنم سیاست بانک از سه سال پیش تا الان فرقی کرده باشه.
                                                  • ش
                                                    شیدا
                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
                                                    سلام.بچه ها قابل توجه دوستانی که توی مصاحبه روانشناسی رد شدن :بانک کشاورزی بعد از 2 سال از ذخیره هاش دعوت به کار کرده.البته تو این فاصله فرصت های دیگه رو از دست ندید ولی ناامید هم نباشید چون این احتمال درمورد سپه وجود داره.
                                                    • ن
                                                      ن
                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳
                                                      شیدا جون این چندوقت خبرهای ضد و نقیض شنیدیم،خیلی ها میگن از ذخیره ها به هیچ عنوان دعوت نمیشه،من خودمم به تهران که زنگ زدم گفتن اصلا ذخیره ای در کار نیست،کاش خبر موثقی میشنیدیم که تکلیفمون مشخص میشد،من الان هم امیدوارم هم ناامید
                                                    • .
                                                      ..
                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵
                                                      بچه هایی که رفتین مصاحبه تا زمانی که برای معاینات دعوت شدین چقدر طول کشید؟
                                                      • ح
                                                        حمید
                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۲
                                                        سلام.
                                                        حدود دو هفته
                                                      • ت
                                                        تهران
                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵
                                                        خانمهای تهرانی که فرم معاینات رو دریافت کردین،میشه لطفا بگین در چه مرحله ای از کاراتون هستین؟
                                                        • م
                                                          میم
                                                          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵
                                                          سلام دوستان من واسه مصاحبه با حجاب کامل رفتم البته بیرون هم همیشه پوششم همونطوریه،اما آخرمصاحبه گیرداد بهم که موهات معلومه،از تعجب مونده بود شاخ دربیارم،گفتم چشم رعایت میکنم،شایدم مقنعم رفته بوده عقب و حواسم نبوده،آیا کسی مثل من هست که رفته باشه پزشکی؟نگرانم
                                                          • ط
                                                            طلا
                                                            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵
                                                            اگه از مصاحبتون بیشتر از دو هفته هست که گذشته یکم مشکوکه . البته من نمیخوام نگرانت کنم و ارزو دارم که تایید شده باشی .یه تماس با گزینش تهران بگیر ببین چی میگن اگه تایید نشده باشی یه نامه واست میفرستن.زنگ بزن ببین جریان چیه واسه من سه هفته بعد نامه اومد.
                                                            • ن
                                                              نگین
                                                              ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۰۳
                                                              گلم جای نگرانی نیست آخر مصاحبه معمولا به همه یه گیری میدن به بعضی از بچه ها به عکسشون گیر دادن به بعضی به ارایش به بعضیا .............
                                                              اصلا نگران نباش مشکلی پیش نمیاد
                                                            • م
                                                              میلاد
                                                              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵
                                                              سلام
                                                              من از رشته حسابداری واسه بانک تجارت شب و روز زحمت کشیدم و جزء نفرات اصلی قبول شدم می خواستم بگم من با یکی از اشنا هامون که همسایه هم هست کلی مشکل داشتم و دارم و امکان حلش هم نیست چون خیلی آدم بی منطقیه ولی خیلی حق به جانب صحبت میکنه می خواستم بدونم تو تحقیقات محلی فقط از معرف ها می پرسند یا از هر کسی یا میتونه این شخص واسم مشکلی پیش بیاره خیلی نگرانم که کارم رو خراب نکنه به نظرتون چیکار کنم در ضمن میدونه که من قبول شدم ؟
                                                              • ا
                                                                احمد داوطلب خوزستان
                                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۸
                                                                سلام
                                                                اول که جا داره بهت تبریک بگم واست توی مراحل بعدی آرزوی موفقیت کنم. واسه تحقیقات ممکنه هم از معرفا و هم در و همسایه تحقیق کنن. مثلا من اسم هیچ کدوم از همسایه هارو نداده بودم ولی علاوه بر اینکه به محل کار معرفا رفته بودم پیش همسایه ها هم اومده بودن.
                                                                • س
                                                                  ستاره
                                                                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۱
                                                                  چقد سریع بهش اطلاع رسانی شده. واسه من ک اصلا از معرفام نپرسیدن. حالا خیلی مونده تامرحله تحقیقات. سعی کنید تا اون موقع حتما دلشو به دست بیارین.خیلی مهمه
                                                                  • ش
                                                                    شیدا
                                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
                                                                    سلام دوست عزیز. تبریک میگم بایت قبولیت.ممکنه از هرکسی تحقیق کنن ولی مطمئن باش به هر یک نفر بسنده نمیکنن.به هر حال خودشون احتمال میدن شما باییکی از همسایه ها مشکل داشته باشید.اگر 3 تا از همسایه ها از شما بد بگن مشکل ساز میشه.در ضمن مطمئن باش اگر این کار روزی شما باشه خدا خودش همه چیزو ردیف میکنه.
                                                                  • .
                                                                    ..
                                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶
                                                                    ببخشید دوست عزیز شما مصاحبه کنندت کدوم یک از خانما بود؟به چه علت فکر میکنین ردتون کردن؟
                                                                    • م
                                                                      منتظر جواب
                                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
                                                                      یه خانم لاغر و سفید بود.روزی که واسه اعتراض رفتم اون خانم چاقه بود که پروندمو اورد یه سری سوالایی در مورد ارایش و حجاب پرسید که من تعجب کردم اخرش هم سر همین مسله تایید نشدم!!انگار دوست داشت به این مسله زیادی گیر جالب اینجاست که من کاملا ساده و با حجاب کامل رفتم و روز مصاحبه هم هیچ ایرادی نگرفت ولی اینقدر در مورد ارایش سوال پیچ کرد که گفتم بیرون واسه یه سری جواهای خاص وقتی با همسرم هستم ارایش کمی دارم ولی در محیط کار کاملا بدون ارایش هستم ولی وقتی واسه اعتراض رفتم خانم تپله بهم گفت که گفتی کلا اهل ارایش هستی و همیشه ارایش کمی داری!!البته من خییلی تعجب کردم در صورتی که من در واقع واسه خییلی جاها ارایش نمیکم ولی گفت چون اسم ارایش رو اوردی بر اساس معیارهای انتخاب اصلح رد میشی.!!!!
                                                                      • آ
                                                                        آذر
                                                                        ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲
                                                                        شما اعتراض کردید جواب اعتراضت اومده
                                                                    • م
                                                                      منتظر
                                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹
                                                                      سلام. شمال جان خبر داری تاحالا چند نفر از بدون آزمونی ها منتظرن برای دوره؟ واینکه ایا تا بعد از رحلت به حدنصاب تعدادی میرسند؟؟
                                                                      • ش
                                                                        شمال
                                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
                                                                        سلام.این آخرین دوره برای بدون آزمون هاست دیگه بدون آزمونی نمیمونه که بخوان دوره بعدی دعوت کنند 30 نفر فعلا در لیست آماده به دوره قرار گرفتند قطعا بعد از رحلت نفرات باقیمانده تکمیل میشه اونوقت به دوره دعوت میکنند ماه رمضان هم دوره برگزار میکنند
                                                                      • س
                                                                        سوال مهم
                                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲
                                                                        دوستان به نظرتون میتونیم الآن بریم تامین اجتماعی بعد از اینکه برای دوره ی بانک دعوتمون کردن بیایم بیرون؟؟؟؟؟
                                                                        دوستانی خواهشا جواب بدن.
                                                                        ممنون
                                                                        • م
                                                                          منتظر جواب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب!!!!
                                                                          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱
                                                                          سلام دوستان یه سوال داشتم ؟؟؟؟؟؟؟ خواااااااهش میکنم لطفا جواب بدید!!!!
                                                                          ایا کسی از خانما هست که در حال حاضر در گزینش رد شده و فرم اعتراض رو هم پر کرده باشه و باهاش تماس گرفته باشن واسه مصاحبه مجدد؟ در حال حاضر شرایط رد شده ها چه جوریه؟امیدی هست؟تا چقدر باید منتظر بمونیم.
                                                                          من از خانمای تایید نشده در مرحله گزینش خواهش دارم که نتیجه کاراشون رو بنویسن تا بتونیم به هم کمک کنیم.و از اقایون هم خواهش دارم اگه در این زمینه میتونن به ما راهنمایی کنن .از اقای هاکان و بقیه دوستان خواهشمندم که جواب بدین.
                                                                          "واسه یه لحظه هم که شده خودتون رو بذارید جای ما."
                                                                          • ر
                                                                            رد شده
                                                                            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳
                                                                            سلام دوست عزیز من اعتراض نوشتم و فعلا برای مصاحبه مجدد دعوت شدم.انشاء الله بعد از مصابه میام و در موردش براتون میگم.برام دعا کنید
                                                                            • م
                                                                              منتظر جواب
                                                                              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۳
                                                                              ببخشید شما فرم اعتراض رو کی پرکرده بودید؟تو هفته اینده مصاحبه مجدد دارید؟چون من یه هفته پیش فرم اعتراض رو پر کردم و تا الان باهام تماس نگرفتن
                                                                              • ر
                                                                                رویا
                                                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۲۵
                                                                                من برای شما آرزوی موفقیت میکنم
                                                                                خوب مطالعه کنید
                                                                              • ع
                                                                                علیرضا
                                                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴
                                                                                سلام بله امیدواری هست شما در صورتی که مشکل قضایی و مشکل خاص دیگه ای نداشته باشی در صورتی که امتیاز کم اورده باشی مجدد مصاحبه و امتیاز دهی میشی در صورت جلب رضایت که خودت باید براش تلاش کنی تایید میشی مثلا بری الان عضو بسیج بشی این یک گام روبه جلو هست وقول بدی در اینده پرونده بسیج رو فعال کنی و بیاری پایگاه خود بانک با حجاب کامل برو و سوالات رو محکم و با اعتماد به نفس پاسخ بده
                                                                                امیدوارم موفق بشی
                                                                                • د
                                                                                  دوست 2
                                                                                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳
                                                                                  شما اول فرم اعتراض رو پر کن بفرست. بعد ببین تو چه مولردی امتیاز کم اوردی . مثلا اگه نماز جماعت و جمعه برو از پیش نماز محلتون نامه بگیر مبنی بر شرکت تو نمازا البته اگه واقعا شرکت میکنی. بسیج و فعالیتای قرانی هم موثره که باخودت ببری.
                                                                                  • م
                                                                                    منتظر جواب
                                                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۰
                                                                                    من یک هفته پیش رفتم و فرم اعتراض رو پر کردم ولی تا الان باهام تماس نگرفتن. در ضمن من مشکل خاصی نداشتم فقط به خاطر مسله حجاب بهم گیر دادن.
                                                                                    • د
                                                                                      دوست 2
                                                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰
                                                                                      مسلما تو چن تا امتیاز کم اوردی عزیز من . فقط به خاطر پوشش ردت نمیکنن مگه اینکه نمره خیلی ضعیفی گرفته باشه هم تو مصاحبه هم تحقیقات . اول ببین دقیق مشکلت چی بوده بعد سعی کن امتیازشو افزایش بدی . حدس و گمان چاره کارت نیست
                                                                                      • م
                                                                                        منتظر جواب
                                                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۰۴
                                                                                        روزی که واسه پر کردن فرم اعتراض رفتم خودشون به صراحت گفتن که فقط مشکلت ارایش کم بوده البته من پرسیدم که تو تحقیقات محلی مشکل داشتم و اونا گفتن نه؛البته من با چادر و حجاب کامل رفتم ولی بر اساس معیارهای اتتخاب اصلح ردم کردم.حدس و گمان نیست اطمینان دارم

                                                                                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                ثبت پاسخ