استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

۸۶۹۹۸ نظر

استخدام بانک سپه

بانک سپه به عنوان یکی از چند بانک دولتی ایران جذب نیروی خود را از راه برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌دهد. متقاضیان محترم استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ می‌توانند تمامی اخبار استخدام این بانک را در این صفحه مطالعه و با شرایط استخدام در بانک سپه برای سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.    برای مشاهده استخدام سایر بانک‌ها، به صفحه   استخدام بانک‌ها  مراجعه کنید.

 

آخرین وضعیت آزمون استخدام بانک سپه

بانک سپه به صورت هر چند سال یک بار با انتشار آگهی استخدامی در کنار دیگر بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های دولتی، جذب نیروی مورد نیازش را از طریق آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انجام می‌دهد. آخرین آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۳۹۶ و در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی دوره چهارم بوده و از آن تاریخ جذب نیروی جدیدی نداشته است.

اما چگونه می‌توانیم از آگهی استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ مطمئن شویم؟ در حال حاضر و برای سال جاری این بانک هیچ‌گونه درخواست و اطلاعیه جدید جذب نیرو منتشر نکرده است. اما بانک سپه به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های دولتی کشور در صورتی که نیاز به جذب نیروهای جدید برای شعب گسترده خود در سراسر کشور داشته باشد، آگهی آن را به صورت گسترده منتشر و خواهد کرد.

آگهی‌های استخدام بانک سپه نیز به سرعت از طریق این صفحه و کانال‌ها و صفحات اجتماعی «ای استخدام» به صورت عمومی منتشر شده و متقاضیان می‌توانند به سرعت از طریق همین صفحه اقدام به ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۱۴۰۲ نمایند.

با توجه به نبود آگهی استخدام برای بانک سپه در سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط معتبر استخدام این بانک را می‌توانیم همان شرایط استخدامی سال ۱۳۹۶ بانک سپه بدانیم. در ادامه این مطلب می‌توانید این شرایط را به دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل خود را برای آزمون استخدامی آتی این بانک آماده نمایید. البته دقت فرمایید این بانک هیچ تاریخی را برای آزمون استخدامی بعدی خود منتشر نکرده و صرفا مطالب این صفحه برای ایجاد آمادگی در میان متقاضیان می‌تواند مفید واقع شود.

 

لینک ها و صفحات مرتبط

  • جهت مطالعه آگهی‌های استخدام سایر بانک‌های کشور به صفحه استخدام‌های بانکی «ای استخدام» مراجعه نمایید.
  • جهت آمادگی برای حضور در جلسه آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید از منابع و سوالات مفید موجود در این صفحه استفاده کنید.
شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی سپه

زمان آزمون استخدام بانک سپه

زمان آزمون فراگیر استخدامی بانک سپه به شرح زیر است:

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ بوده است.
  • زمان دریافت کارت آزمون استخدامی بانک سپه از ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ خواهد بود.
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ است.

در صورت شروع هر گونه استخدام جدید در بانک سپه لینک ثبت نام و اطلاعات ثبت نام جدید این بانک، در صفحه قرار خواهد گرفت.

دریافت کارت آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدام بانک سپه می‌توانید از طریق لیک زیر کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

برای مشاهده کارت آزمون اینجا کلیک نمایید

  • زمان صدور کارت ورود به جلسه: ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶
  • زمان برگزاری آزمون: ۳ شهریور ماه ۱۳۹۶

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سپه

متقاضیان محترم آزمون استخدامی بانک سپه در تاریخ ۵ مهر ماه ۱۳۹۶ برگزار شده است و نتایج آن نیر در همین صفحه اطلاع رسانیشد.

استخدام بانک سپه ۱۴۰۲

آزمون استخدام بانک سپه در سال ۱۴۰۲ هنوز اطلاع رسانی نشده است. اما در صورتی که این بانک اطلاع رسانی یک آزمون استخدامی جدید را ترتیب دهد، تمام اطلاعات و شرایط استخدام در بانک سپه در همین صفحه به صورت دقیق درج خواهد شد. بانک سپه یک بانک دولتی است که از آن به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک ایرانی یاد می‌شود. در سال ۱۳۹۷ بانک‌های «انصار»، «قوامین»، «حکمت ایرانیان»، «مهر اقتصاد» و موسسه مالی و اعتباری «کوثر» در این بانک ادغام شدند. ادغام این بانک‌ها در داخل بانک سپه بزرگ‌ترین ادغام بانکی در تاریخ بانکداری ایران برشمرده می‌شود. چون سهام این بانک در اختیار دولت است استخدام در آن‌جا مانند سایر دستگاه‌های دولتی از طریق شرکت و قبولی در آزمون استخدامی بانک سپه امکان‌پذیر است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی استخدام بانکدار یا حسابدار در بانک سپه، استخدام حراست بانک سپه یا استخدام نیروی خدماتی در بانک سپه و همچنین اطلاع از شرایط و ضوابط استخدام بانک سپه با مدرک دیپلم بایستی محتویات دفترچه را در زمان انتشار مطالعه و بررسی کرد.
اخبار و اطلاعیه‌های بانک سپه در این صفحه منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین خبرها درباره این بانک این صفحه را دنبال کنید.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.

 

سوالات متداول

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۸۶٬۹۹۸ نظر برای استخدام بانک سپه (تجربه های آزمون + اصل سوالات رایگان)

  • م
    منتظر قزوینی
    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱
    دوستان تو رو خدا یکی پیگیر دوره باشه یه خبر دقیق بهمون بده مردیم از چشم انتظاری،یعنی هیچکس اطلاع دقیقی از زمان شروع دوره نداره.؟خواهشا هر کس اطلاع داره براتون بگه.
    • آ
      آسمان
      ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳
      برای تشکیل دوره ظاهرا تعداد باید به حد نصاب برسه... نگران نباشید... انشاءالله خیلی زود خبرای خوب بهتون میرسه
    • 0
      000
      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۴۶
      سلام به همگی
      دو تا مورد رو می خواستم دوستانه توصیه کنم به همگی
      اولی خطاب به اونها که در آزمون حذف شده اند یا در مراحل دیگر . با توجه به ضوابط دولت در امور استخدامی بانک موظف هست از اون چهارچوب ها پیروی کنه و به همین دلیل بعید است در ادامه مراحل از رد شده ها در هر مرحله بنا به دلایلی به عنوان ذخیره و جایگزین استفاده بشه . اما احتمال این وجود داره که در صورت کمبود نیرو به عنوان نیروی قراردادی که تقریبا هر سال بانک پذیرش می کنه استفاده کنه. چندان ضوابط و شرایط خاصی برای نیروهای قراردادی نیست و حتی تایید پزشکی هم ندارن و فقط تست اعتیاد دارند. انشاا... با شروع کار به صورت قراردادی در کنار سایر نیروها در اولین آزمون استخدامی بعدی شرکت کرده و تغییر وضعیت می دهند . پس به جای تلاش برای وارد شدن به این پروسه استخدام با کارگزینی در تماس باشید و متقاعد کنید از شما به عنوان نیروی قرار دادی استفاده بکنند
      دومی خطاب به دوستانی هست که از هاکان یا دیگران سوالاتی می پرسند که باور کنید حتی خود معاونت کارگزینی بانک سپه هم در جریان نیست و نمی دونه چه خواهد شد. تقربیا اینگونه سوالات محسوس است در این پیج. پس کمی واقع بین باشیم و سوالاتی که مطمئنا دیگران از روی حدس و گمان خود جواب آن را خواهند داد و هیچ کس جواب قاطع نداره برای اون نپرسیم تا با جوابهای گرفته خود به اشتباه دچار نشویم .
      باز هم آرزوی موفقیت برای همه دوستان در تمام مراحل زندگی
      • a
        amin
        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸
        چی شده ؟ تغییر موضع دادی؟
        • 0
          000
          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۸
          هنوز هیچ چیزی برام مشخص نیست. تا خدا چی بخواد و قسمت چی باشه
        • ع
          علی
          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴
          عزیزم شما خودت اومدی یه خبر کاملا بی پایه رو اینجا نشر میدی که خود بانک هم هنوز مطمئن نیس ازش ( اینکه بعیده از رد شده ها دیگه بعنوان ذخیره استفاده بشه) بعد اونوقت میگی سوالاتی نپرسیم که بقیه با حدس و گمان پاسخ بدن؟؟؟!!!
          احمد عزیز اظهارات متناقض از شما تا حالا زیاد شنیدیم.
          • 0
            000
            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۳
            دوست عزیز من گفتم همه اینها احتماله نگفتم که حتما به این شکل خواهد بود
            من هم مثل باقی دوستان هستم و هیچ اطلاعی ندارم. فقط خواستم اون دوستان عزیزی که علارغم تلاششون و اینکه شاید و حتما بهتر از ما بوده اند و بدشانسی آروده اند و در مرحله ای حذف شده اند در کنار تلاش برای قرار گیری در کنار نفرات اصلی به دنبال استخدام به صورت قراردادی هم باشند تا همه چیز رو از دست ندهند
            • 0
              000
              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۷
              در ضمن واضحه که تعداد خاصی ظرفیت برای استخدام در بانک سپه از طرف دولت مجوز داده شده است و مثلا برای استانی که 10 نفر پذیرش داره و 10 نفر هم اصلی انتخاب شده اند فقط در صورت انصراف یکی نوبت به نفرات بعدی می رسه حالا اگر کسی انصراف نده و ی بانک تمایلی به استفاده از نیروهای دیگر نداشته باشد مطمئنا مشکل برای تلاش نفرات ذخیره پیش خواهد آمد . اما برای استفاده از نیروی قراردادی هیچ منع دولتی برای بانک وجود نداره و در ضمن فرقی بین نیر قراردادی و رسمی به آن شکل نیست
              • 0
                000
                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲
                در ضمن می شه بفرمایید تا حالا من کدام مورد رو گفتم که اشتباه یا متناقض بوده؟ من نزدیک 4 ماه بود هیچ پیغامی نمی ذاشتم و تازه یه هفته هست که این پیج می یام دوباره
                در ضمن چند تا احمد هست برای همین به این اسم کامنت می ذارم . اگر حرفی زدم که باعث گمراهی دیگران شده یا مشکلی پیش آورده من از همه معذرت می خوام
                • e
                  eli
                  ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷
                  احمد جان بی خیال خودتو ناراحت نکن نمیدونم چرا یه عده اینجوری هستن ازینکه میاین اینجا چیزی مینویسی که هیچ مزایایی برات نداره فقط توهین میکنن بهت
                  ممنونم
            • م
              میثاق2
              ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۳۲
              ینی هیچ خانمی اینجا نیست که براش مهم بوده باشه که چرا بانک فقط دکتر آقا معرفی کرده؟
              کسی تا حالا زنگ زده به امور پزشکی بگه پزشک خانم معرفی کنن؟
              اگر چند نفر زنگ بزنن این مسئله رو مطرح کنن شاید برای دوره های بعدی یه فکری بکنن!!
              • م
                ماهی
                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۸
                بین دکترهای تبریز خانم هم بود
                • ح
                  حمید
                  ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۰:۳۳
                  دکتر چشمی که من رفتم خانم بود
                  • ه
                    هدی
                    ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۹
                    سلام واسه دکترهای خراسان جنوبی هم دوتاشوم خانم بودند
                  • ع
                    علی
                    ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۴
                    با سلام خدمت دوستان من تو ازمون بانک تجارت جز ذخیره ها شدم {تو اولویت نخست نیستم }می خواستم بپرسم اون یک برابر ظرفیت ذخیره رقابتشون با اصلیا چجوریه؟وبه طور معمول در هر ازمون استخدامی چند در صد از ذخیره ها استفاده میشه ؟ممنون میشم جواب بدید
                    • ب
                      به خانم شیدا اصفهان
                      ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۳۱
                      خانم شیدا شما گزینش قبول شدین؟چرا خبری ازتون نیست.من از اول این سایت اینجا بودم و یادم هست که شما هم همیشه تو نظرات شرکت میکردین.از صمیم قلب امیدوارم موفق باشین و بازم نظر بزارین
                      • ش
                        شیدا
                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸
                        سلام دوست عزیز. ممنون که به یاد من بودید.بله به لطف خدا قبول شدم ودر حال گذروندن مراحل پزشکی هستم.منم برای شما ارزوی موفقیت در همه مراحل زندگی رو دارم.
                      • ب
                        به شمال
                        ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۵
                        دوست خوبمون به اسم شمال صفحه قبل نوشته بودن که دوره بعد از رحلت امام شروع میشه و فقط آقایون بدون آزمون.سوال میکنم از ایشون که مطمئن هستیم که فقط بدون آزمون ها هستن؟آخه اونا که به حدنصاب نرسیده بودن و آیا از آزمون داده ها و کسایی که مدارکشون کامله هم تو این دوره هستن؟
                        • ب
                          به شمال
                          ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۷
                          خط دوم اشتباه شد : مطمئن هستین؟
                          • ش
                            شمال
                            ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷
                            اطلاعاتی که بنده کسب کردم این بود که دوره بعد از رحلت برگزار میکنند آقایون بدون آزمونم شامل میشه این دوره نهم است دوره قبلی خانم های بدون آزمون شامل میشد که 23 نفر بیشتر نبودن دلیلش این بود که این تعداد فقط از بدون آزمون ها مونده بودن قاعدتا برای ما آقایونم به این صورته که فقط بدون آزمون ها دعوت بشن تهرانم این مطالب را تایید کردن فقط از ظرفیت 40 نفره تعداد اندک مونده اونم بر میگرده به کم کاری استانها برای ارسال لیست اسامی
                          • u
                            ut.ac
                            ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۹
                            سلام انصافا کسی اطلاع دقیق از تاریخ شروع دوره نداره؟کسی زنگ نزده بپرسه؟
                            • خ
                              خبری از رد شده ها نیست؟
                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۰۹
                              سلام دوستان ضمن تبریک به قبول شده های محترم.
                              میدونم شاید حوصله ی ما ردشده ها رو نداشته باشین یا اصلأ به کل مارو فراموشتون شده. ولی راستشو بخواین ماها هنوزم امیدواریم.من هر روز از خانوادم جمله ی" حیف شد که قبول نشدی"و... رومیشنوم. واین واقعأ برام سخته به خدا تو روی پدر و مادرم شرمندم. حالا این همه شرح ماوقع دادم که از شما دوستان امروز و همکاران دیروز بپرسم که آیا ممکنه از ما رد شده ها هم دعوت بکار بشه؟؟؟؟؟/
                              آخه واسه ی یکی از شهرستانهای استان ما کسی اصلأ حد نصاب نمره رو نیاورده.آیا ممکنه خبری بشه؟ به خدا خودم رو ول کردم و الآن فقط و فقط به فکر مادرم هستم که از قبول نشدن من کمرش خم شده.
                              ممنونم پیشاپیش از پاسخ هاتون
                              • e
                                eeee
                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۷
                                سلام بچه های ذخیره
                                برید دنبالش حیفه شاید نتیجه داد٬من از قوانین اداری سر در نمیارم‌ ولی اگه رد شده بودم تمام سعیمو میکردم تا شاید فرجی بشه تهش اینه نتیجه نگیرید تازه به این نقطه میرسید.
                                ایشالله خدا کمکتون کنه
                              • خ
                                خوزستان
                                ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۳۹
                                سلام دوستان
                                بهتره خودتون زنگ بزنیدکارگزینی اهوازیاتهران پیگیربشید.
                                من یک هفته پیش زنگ زدم تهران گفتن معرفینامه معایناتتون روفرستادیم اهواز ولی هرچی منتظرموندم اهوازخبری نبود.خودم چنبارزنگ زدم اهوازمیگفتن خودمون خبرت میکنیم ولی وقتی اسمم روگفتم گفتن اره برگتون اومده.اگه خودم زنگ نمیزدم اهواز به این زودی خبری نبود .شمام ازاهوازپیگیر بشید
                                • ذ
                                  ذخیره در مصاحبه روانشناسی
                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۸
                                  سلام هاکان جان من به اطلاعات شما نیاز دارم.شهر ما یه نفر میخواست و من نفر دوم شدم.حس میکنم میتونی کمکم کنی.به نظرت امکان داره مارو بردارن؟اگر دوستان ذخیره پیگیری کنن با مقامات بالای بانک به نظرت جواب میده؟
                                  اما ذخیره های عزیز خواهش میکنم به این حرف من گوش کنید:
                                  خانم یا آقایی که گفتید 32 سالتونه توروخدا پیگیری کنید حضوری یا با تماس و از مسئولین بانک یا سازمان مدیریت بخواید افزایش ظرفیت بدن،من هم شخصا پیگیری کردم اما به خدا یک دست صدا نداره... با پیگیری چیزی از ما کم نمیشه شاید به نتیجه ای نرسیم.
                                  تبریز عزیز متاسفانه الآن یه بیست روزی میشه که نظرم تایید نمیشه حدود 50-60 باری جوابتو دادم بابت این که گفتی ذخیره هستی و حاضری پیگیری کنی و این هااگه به من باشه میگم یه روزی رو حضوری تعیین کنیم بریم تهران قطعا اثرگذاریش بیشتره،بازم هر پیشنهاد منطقی دیگه ای باشه من حتما همکاری می کنم اما بچه های دیگم بیان و باهم اقدام کنیم خیلی بهتره.من خودم بچه شهرستانم و دو بار رفتم تهران حتی پیش هیات مدیره هم رفتم و اون آقای محترم گفتن ما 4000تا نیرو میخواستیم که فقط با تقریبا 1000تاش موافقت شد و ما خیلی خیلی نیرو کم داریم.این دقیقا نقل قول این هیات مدیره محترمه.اونا خودشونم اقرار داشتن که آزمون خیلی سخت بود حتی از خود کارکنای بانک شنیدم که میخوان امسال یا سال دیگه دوباره اآزمون استخدامی بگیرن اما طراح سوال خود بانک باشه.اگه این جوری باشه بچه ها توروخدا بیاید از حقمون دفاع کنیم به جای آزمون مجدد از ما ذخیره ها استفاده کنن.منتظر جوابتونم
                                  • م
                                    من شغل می خوام
                                    ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۱۶
                                    سلام دوست عزیز واسه ی یکی از شهرستانهای استان ما هم هیچ کسی حد نصاب رو نیاورده و من در شهرستان خودم نفر سوم هستم. سوالم از دوستان اینه که آیا ممکنه از بچه های سایر شهرستانای استانمون بردارن؟
                                    جوابش خیلی برام مهمه لطفأ جواب بدین.ممنونم
                                    در ضمن اگه بدونم حضورمون موثره حتمأ میام تهران
                                    • e
                                      eeee
                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۶
                                      سلام بچه های ذخیره
                                      برید دنبالش حیفه شاید نتیجه داد٬من از قوانین اداری سر در نمیارم‌ ولی اگه رد شده بودم تمام سعیمو میکردم تا شاید فرجی بشه تهش اینه نتیجه نگیرید تازه به این نقطه میرسید.
                                      ایشالله خدا کمکتون کنه
                                      • e
                                        eli
                                        ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱
                                        خوب یعنی چیکار کنیم من نمیتونم بیام تهران مسیرم خیلی دوره و مشکل دارم ولی حتی نمیدونم باید به کجا زنگ بزنم باور کن بعد از قبول نشدنم داغوووونم
                                      • ا
                                        احمد داوطلب خوزستان
                                        ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۸
                                        سلام دوستان
                                        واسه معاینات پزشکی از تهران تماس میگیرن یا از مرکز استان!؟
                                        • ح
                                          حمید
                                          ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۶
                                          ازمرکز استان خودت تماس میگیرند...
                                        • ط
                                          طهرانی
                                          ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰
                                          سلام
                                          دوستان من امروز رفته بودم رادیولوژی و سونوگرافی بهم گفتن کبد چرب خفیف گرید یک دارم
                                          گفت بپرس اگه منع استخدامی داره بهت رژیم بدم بعد دو هفته دوباره سونوگرافی کنم
                                          کسی میدونه منع استخدامی داره یا نه؟
                                          • پ
                                            پزشكي
                                            ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۴
                                            سلام . نه من هم کید چرب گرید ١ داشتم هیچ مشکلی نداشت وتاییدیه پزشکی هم اومد.
                                            • a
                                              amin
                                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۰۵
                                              زنگ بزنید اداره رفاه بانک سپه بپرسید. شماره در سایت خود بانک هست.
                                            • د
                                              دوست
                                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵
                                              سلام.از دوستان کسی هست که بیش از 20 روز بشه که مدارک پزشکی را تحویل تهران داده باشند ولی تا حالا زنگ نزده باشند که بفهمند تائید شده یا نه و یا ادامه مراحل. خواهشا اگر کسی شرایطش اینگونه است خبر بده. خیلی نگرانم.
                                              • f
                                                farzad
                                                ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۰
                                                سلام
                                                معمولا اگه داوطلب مشکلی داشته باشه بعد از ١۵ تا ٢٠ روز بعد از تحویل مدارک حتما باهاش واسه رفع اون مشکل پزشکی تماس میگیرن. اگه تا الان خبری نشده پس مطمئن باش شکر خدا مشکلی نداشتی و همین روزا تایید رفاهیت میاد.
                                                • f
                                                  farzad
                                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۲
                                                  مثلا واسه من دقیقا ٣۶ روز طول کشید تا تایید شد.
                                                • ح
                                                  حمید
                                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۹
                                                  20-25 روز طبیعیه دوست عزیز
                                                  • s
                                                    saghy
                                                    ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸
                                                    من دقیقا ۳۲ روزه تحویل دادم و خبری نیست.
                                                  • م
                                                    ماه به ooo
                                                    ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۳
                                                    سلام،خیلی ممنون دوست عزیز.
                                                    • 0
                                                      000
                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۵۰
                                                      خواهش می کنم
                                                    • ا
                                                      اراک
                                                      ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۸
                                                      سلام به همه
                                                      من تا مرحله گزینش اومدم و حالا برام نامه اومده که اصلح تشخیص داده نشدم. میخواستم بدونم کسانی که این مشکل براشون پیش اومده آیا اعتراض کردن و کسی بوده که بعد اعتراض قبول بشه؟
                                                      لطفا جواب بدید که اگر نتیجه چندانی حاصل نمیشه لااقل بریم برای باقی زندگیمون برنامه ریزی کنیم. تا حالا که یک سال در انتظار گذشت و برنامه هایی که داشتیم به هم خورد.
                                                      • خ
                                                        خانم
                                                        ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۰
                                                        سلام دوست عزیز احتمالا به مشکل ارایش و حجاب بوده باشه باید بری اونجا و خوشون دلیل اصلیشو میگن .باید فرم اعتراض رو پر کنی و منتظر جواب باشی اگه مشکل در زمینه قضایی و سیاسی نداشته باشی به مصاحبه مجدد دعوت میشی توکلت به خدا باشه ایشالا قبول میشی
                                                      • ز
                                                        زیبا
                                                        ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱
                                                        سلام دوستان.میشه بگید متخصص داخلی و غدد چطوری معاینه میکنه وچیابراش مهمه؟
                                                        • م
                                                          معاینه تیروئید
                                                          ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱
                                                          متخصص داخلی جواب آزمایش های خون رو نگاه میکنه و خودتم معاینه میکنه(گلو و غده تیروئید). در ضمن آزمایش تیروئید هم تجویز میکنه. اگر آزمایش تیروئید تجویز نکرد، حتمن خودت آزمایش تیروئید بگیر. چون حتمن لازم دارن وگرنه دوباره باید خودت بگیری
                                                        • پ
                                                          پارازیت
                                                          ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
                                                          دوستان تهرانی به چندتا نکته توجه کنید:
                                                          اولا ما سفته ۱۰ میلیونی و... نداریم
                                                          ثانیا پلیس به اضافه ۱۰ که بری نامه ازت نمیخوان در عرض چند دقیقه کار انگشت نگاری و... انجام میشه گواهی عدم سوپیشینتم میاد در خونه که دستی باید ببری بانک.
                                                          ثالثااون دو تا معرفی هم که قراره معرفی نامه شونو به بانک بدی لازم نیست حساب توی سپه داشته باشن فقط کارمند رسمی دولت باشن اقوام درجه یک هم نباشن.
                                                          رابعا وقتی کارای پزشکیت تموم شد میبری اداره رفاه همون لحظه بهت میگن تایید میشی یا نمیشی.اگر تایید بشی میگن منتظر زنگ کارگزینی باش.
                                                          این چیزایی که گفتم فقط مربوط به تهرانه و نه استان های دیگه.
                                                          • ب
                                                            بهار
                                                            ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
                                                            سلام
                                                            منم از تهرانم و الان حدود پانزده روزه که توی شعبه مشغول به کار شدم. امروز معاونمون بهم گفت که سفته ده میلیونی ببرم واسشون و یه تعهدنامه محضری توی همون محضری که بانک مشخص کرده هم باید بدم. شاید واسه تهرانی هارو بعد از مشغول شدن به کار میگیرن ازشون
                                                            • د
                                                              دوست 2
                                                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۱۷
                                                              بله . بعد که من گفتم سفته لازمه اومدی گفتی معلوم نیست دوستان اینجا چیزا رو از کجا در میارن میگیرن....
                                                              • و
                                                                واحد
                                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۰۰
                                                                شمادوره نرفتی؟
                                                              • ه
                                                                هدی
                                                                ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۳
                                                                سلام بهار جان
                                                                مبارکه عزیزم شروع به کارت، کلی بحث در مورد حقوق هستش، شماکه الان مشغولی حقوق و مزایای اول کار و بعد با سایقه کاری چطوره؟
                                                                خیلی بحث شده در موردش ممنون اگه جواب بدی.
                                                                دعاکن ماهم سریع تر بریم مشغول بشیم.
                                                                موفق باشی
                                                                یاعلی
                                                              • ع
                                                                علیرضا
                                                                ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۹
                                                                براسوپیشینه من ادرس کارگزینی دادم که بفرستن اونجا.بعدتاییدپزشکی فرم وتعهدنامه هاروهم امضاکردم.اما بعد ازتهران دوباره خواستن برم پیش پزشک معتمد تهران وبعدش هم کمیسیون
                                                                • .
                                                                  ...
                                                                  ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹
                                                                  دوست عزیز شما کارتون متفاوت بوده چون شما از تهران نیستی.
                                                                  توجه کن گفتن تهران.
                                                              • ع
                                                                علی
                                                                ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰
                                                                سلام به همه دوستان
                                                                من چند روزی بود به سایت سر نزده بودم تا امروز اما واقعا متاسف شدم.
                                                                آقای هاکان عزیز شما اگه قصد جواب به سوالات دوستان رو داری نیاز به این همه تحقیر و نگاه از بالا به پایین نیس برادر من. نیاز نیس تو هر کامنت از تجربه بالا ، ارشد ، اون 6 جایی که قبول شدی و ... تعریف کنی .
                                                                منم ابعضی سوالا واسم سطحیه اما خیلیا ممکنه همین سوالات سطحی ازارشون بده و نگرانشون کرده باشه.
                                                                جالبه که تو هر کامنتی که از شما برگشتم خوندم توهین و تحقیر و ... وجود داشت تو این چند روز.
                                                                علی ای حال خواستم بگم دوس داشتی بدون منت بیا کمک کن مثل خانوم عطا زاده عزیز، بهار و خیلیای دیگه .
                                                                • e
                                                                  elmira
                                                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸
                                                                  واااااااااااایییییی چقدر دعوا میکنین ول کنید دیگه حالم بد شده
                                                                  چه گیری دادین به این هاکان بیچاره بابا اگه فک میکنی از بالا به پایین میخونه شما اذیت میشی نخون کامنتاشو پسر خوب چه اصراریه خوب
                                                                  ای بابااااااااا
                                                                  • ن
                                                                    ن . پ
                                                                    ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۹
                                                                    کاملا موافقم دوست عزیز. هرچی از پروسه استخدامی بیشتر میگذره، بچه ها بیشتر میرن توو حاشیه. یه کم منطقی باشین. سریع گفته های همو بد تعبیر نکنین. این چه وضعیه؟!!!! واقعا متأسفم...
                                                                    • 0
                                                                      000
                                                                      ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۰:۲۹
                                                                      خوب شما هم اگه این کامنت اذیتت می کرد خوب نخون رد شو :-)
                                                                      شوخی کردم خواستم بگم با آرامش جواب بدیم خیلی بهتره
                                                                    • م
                                                                      مریم
                                                                      ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹
                                                                      حق کاملا با شماست علی جان
                                                                      • ك
                                                                        كيان
                                                                        ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۰
                                                                        سلام به علی اقا
                                                                        یه سری افراد کلا ساخته شدن واسه فضلی مجازی و افاضات و خودشیفتگی.معلوم نیست نیتشون کمک به دوستان یا گرفتن وقت دگرون با این دعواها.منم موافق نظر شمام.
                                                                        ایشالا که هاکان جزو این دسته نیست و اگه هست برادرانه بهش توصیه میکنم خودشو اصلاح کنه.
                                                                        • s
                                                                          sam
                                                                          ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۰
                                                                          شما مطمینی کامنتهای هاکان رو خوندی؟!
                                                                          ما که ندیدیم نگاه از بالا به پایین باشه بحث ارشد رو که یکی از بچه ها سوال کرده بود جواب دادن،منم برای شما متاسفم که انقدر راحت مردم رو محکوم میکنید.
                                                                          • e
                                                                            eeee
                                                                            ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۳۰
                                                                            بچه ها بیخیال ول کنید تو رو خدا .......
                                                                            اینقدر بهم گیر ندیم
                                                                          • e
                                                                            elmira
                                                                            ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳
                                                                            لام اقا هاکان وقت بخیر
                                                                            ببخشید یه سوال دارم
                                                                            من شنیدم اگه کسی رد بشه تو مرحله پزشکی از ذخیره ها استفاده نمیشه ایا درسته این موضوع یا نه؟
                                                                            اگه از ذخیره ها استفاده نمیشه پس چه طوری کمبود نیرو رو جبران میکنن؟ ایا هرکی که دلشون میخواد رو میارن یانه؟؟؟؟
                                                                            ممنونم دوست خوب و مهربون
                                                                            • e
                                                                              elmira
                                                                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴
                                                                              ببخشید سلام
                                                                            • ر
                                                                              رضا+
                                                                              ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷
                                                                              سلام . دوستانی که از استان خوزستان هستند لطفا بگین در چه مرحله ای هستید . من 21 اردیبهشت گزینش شدم اما تا حالا برای فرم معاینات با من تماس نگرفتن .
                                                                              • ح
                                                                                حمیدرضا
                                                                                ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰
                                                                                سلام بنده باشما و مابقی بچه های خوزستان همون 21م گزینش بودم ولی خبری نیس. بنظرم عادیه
                                                                                • خ
                                                                                  خوزستان
                                                                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۲:۲۸
                                                                                  سلام به بچهای خوزستان
                                                                                  بهتره خودتون پیگیربشین زنگ بزنین کارگزینی اهواز یا تهران جویابشین بخواین منتظربمونیدخیلی طول میکشه.خیلیاجوابشون اومده ولی اهوازدیرکاراروانجام
                                                                                • ا
                                                                                  احمد داوطلب خوزستان
                                                                                  ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷
                                                                                  سلام
                                                                                  من ۲۷ام گزینش شدم و تا حالا خبری از پزشکی نشده. احتمالا بیست بیست و پنج روزی طول میکشه که خبرمون کنن البته اگه خدا بخواد و تو عقیدتی سالم در بریم :-)
                                                                                  • ع
                                                                                    علیkh
                                                                                    ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
                                                                                    سلام منم 21 اردیبهشت گزینش شدم .اخرسر مصاحبه گر بم گفتش که انشاله یک هفته تا ده روز دیگه میفرستیم کارگزینی استان باهاتون تماس میگیرن برید باقی کاراتون رو انجام بدین اما با امروز میشه18 روز و خبری نیست . امیدوارم اوایل هفته اینده تماس بگیرن.
                                                                                    • ف
                                                                                      فرهاد
                                                                                      ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۰
                                                                                      منم 21 ام بودم و کماکان در انتظار دعوت به پزشکی
                                                                                      • ک
                                                                                        کنجکاو
                                                                                        ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۴۳
                                                                                        سلام. یه مونا بود از خوزستان قبول شد؟

                                                                                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                                                  ثبت پاسخ