آرشیو استخدامهای شرکت نفت

۳ نظر

آرشیو استخدامهای شرکت نفت

خبر ۱۲ آبان ۹۷ - ۱۹ آبان آخرین مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت‎نامی آزمون استخدامی نفت

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (جهت استرداد وجه ثبت نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir نشده اند، می رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی برای آخرین بار تا پایان روز شنبه مورخ ۱۹ آبان تمدید می شود.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۹ آبان ۹۷ - تمدید مهلت درخواست استرداد وجه ثبت‎نام آزمون استخدامی نفت  

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی نفت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت‌های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (برای استرداد وجه ثبت‌نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون به نشانی http://azmoon.nioc.ir نشده‌اند، می‌رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی تا پایان روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه تمدید می‌شود.»
در این اطلاعیه تاکید شده است: «در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۲۵ مهر ۹۷ - اطلاعیه جدید استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، لذا از تمامی داوطلبانی که تاکنون هزینه های پرداختی جهت ثبت نام در آزمون را دریافت ننموده اند درخواست می شود جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ ۲۸ مهر لغایت ۷ آبان ۱۳۹۷ به پایگاه اطلاع رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷ - اطلاعیه استرداد وجوه ثبت‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می رساند مقرر گردیده در این مرحله مجددا داوطلبانی که متقاضی دریافت مبلغ ثبت نامی خود می باشند، جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی به پایگاه اطلاع رسانی azmoon.nioc.ir مراجعه و نسبت به ثبت درخواست استرداد وجه ثبت نام و اعلام شماره کارت بانکی خود از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ اقدام نمایند.

خبر ۱۲ اسفند ۹۶  - آزمون استخدامی وزارت نفت لغو شد

آزمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: «پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶.۲.۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶.۹.۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد. دیوان محترم در تاریخ ۹۶.۱۲.۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است، بنابراین با عرض پوزش از همه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضایی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی متقاضیان به ایشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا می شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۲ به پایگاه اطلاع رسانی http://azmoon.nioc.ir مراجعه فرمایند. درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد. یادآور می‌شود اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.» استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت هزینه کارت اعتباری ثبت نام در آزمون استخدامی از دو طریق استرداد می گردد: ۱- افرادی که نسبت به دریافت کارت اعتباری از طریق پایگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامی اقدام نموده ولیکن موفق به ثبت نام در آزمون و دریافت کد رهگیری یا تکمیل فرآیند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامی ( مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال )به شماره کارت بانکی که کارت اعتباری از آن طریق خریداری شده، بازگردانده خواهد شد. ۲- افرادی که فرآیند خرید کارت اعتباری و ثبت نام در آزمون را طی نموده و موفق به اخذ کد رهگیری ثبت نام در آزمون شده‌اند، می‌بایست به این پایگاه اطلاع رسانی مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامی با وارد نمودن کد رهگیری ثبت نامی و مشاهده و تایید مشخصات فردی، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات کارت بانکی، اقدام نمایند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامی(مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال) به شماره کارت اعلام شده واریز خواهد شد. تذکر ۱: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند ۲ فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۲ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ به همین پایگاه مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند. تذکر ۲: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

  • کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام
  • شماره کارت ۱۶ رقمی بانکی عضو شتاب
  • نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب
  • نام بانک عامل
  • شماره شبا(اختیاری)

خبر ۵ اسفند ۹۶ - با تعهد وزارت نفت، دیوان عدالت اداری دستور توقف آزمون استخدامی را لغو کرد.

در پی شکایت از وزارت نفت به جهت درج موارد تبعیض آمیز و خلاف قانون در دفترچه آزمون استخدامی این وزارت و تقاضای صدور دستور موقت برای توقف این روند، شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری مستند به مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را صادر کرد. بر اساس این گزارش بدنبال دستور موقت توقف ثبت‌نام آزمون وزارت نفت، دیوان عدالت اداری جلسات متعددی با مسئولین این وزارتخانه در جهت اصلاح موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی آن برگزار کرد که سرانجام با تعهد وزارت نفت به رفع موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی دستور موقت توقف آزمون استخدامی توسط دیوان عدالت اداری لغو شد . نتیجه این که وزارت نفت مجاز است پس از حذف موارد تبعیض آمیز مطابق تعهد داده شده ، وفق مقررات آزمون استخدامی را برگزار نماید. آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱، ۴۲و ۴۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ صادره در ۱۵ فروردین ۹۶ در تضاد بوده است. موارد تبعیض‌آمیز در دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت، شامل ایجاد سهمیه‌هایی خاص برای برخی افراد، از جمله فرزندان کارکنان وزارت نفت و… در این آزمون بود که با پیگیری های دیوان عدالت اداری این موارد برطرف و شرایط برابر برای همگان در این مورد برقرار شد. منبع : خبرگزاری مهر

خبر ۲۱ بهمن ۹۶ - حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی؛ دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت

وزیر نفت در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویراحمد، حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی را دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت عنوان کرد. به گزارش ایلنا، وزیر نفت در سفر اخیر خود به کهگیلویه و بویر احمد، حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی را دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت عنوان کرد و گفت: برخی دستگاه‌های نظارتی، موافق با بومی‌گزینی و برخی نیز مخالف هستند. وی اظهار داشت: حتی در برخی استانها با مشکل درخواست بومی گزینی شهرستانی روبه‌رو هستیم. زنگنه همچنین افزود: برخی نیروهای مشغول در نفت به دلیل کم بودن حقوق و مزایا گلایه دارند که پیگیر هستیم تعادلی در این زمینه ایجاد کنیم. آزمون استخدامی نفت قرار بود دی ماه سال جاری برگزار شود که پس از شکل گیری اعتراضات گسترده، موقتا لغو شد. بیشتر اعتراضات به در نظر گرفته نشدن سهمیه برای بومی های مناطق نفت خیز مربوط می شد. پس از لغو آزمون مسئولان وزارت نفت هیچ زمان مشخصی برای برگزاری آن اعلام نکرده اند و گفته اند پس از انجام اصلاحات، آزمون در اولین زمان مناسب برگزار خواهد شد. منبع : خبرگزاری ایلنا

خبر ۸ بهمن ۹۶ - فعلا بحث برگزاری آزمون استخدامی نفت مطرح نیست 

بیژن نامدار زنگنه (وزیر نفت) در برنامه تلویزیونی نگاه یک از منتفی شدن آزمون استخدامی نفت تا اطلاع ثانوی خبر داد. وی گفت: می‌خواستیم آزمون کتبی را برای استخدام بیش از دو هزار نفر برگزار کنیم؛ زمانی که دیوان عدالت اداری دستور توقف کار را داد، کار متوقف شد. به گفته وی، نمی‌شود کار را شروع کرد و دوباره دستور توقف صادر شود، نمی‌توان با مردم اینگونه رفتار کرد. به همین دلیل برگزاری مجدد آزمون فعلا در دستور کار نیست. زنگنه افزود: ما به دانشجویان تحصیلکرده نیاز داریم؛ اما نه به عنوان کارمندان وزارت نفت بلکه به عنوان مجموعه‌ای که در خدمت طرح‌های غیردولتی صنعت نفت باشند. وزیر نفت در ادامه گفتگو اظهار داشت: به عده‌ای از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت پیشنهاد شد در پالایشگاه ستاره خلیج فارس کار کنند که نپذیرفتند. انتقادات به شرایط آزمون استخدامی نفت که قرار بود دی ماه برگزار شود، موجب شد دیوان عدالت اداری رای به توقف آزمون بدهد؛ در رای دیوان آمده است ابتدا باید شرایط متقاضیان ازجمله درنظر گرفته نشدن سهمیه استخدام برای بومی‌ها تغییر کند؛ پس از آن آزمون می‌تواند برگزار شود. منبع : خبرگزاری ایلنا

خبر ۶ بهمن ۹۶ - آخرین اخبار از آزمون استخدامی وزارت نفت

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت:‌ آزمون استخدامی وزارت نفت لغو نشده است. جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت و علت لغو آن گفت: آزمون لغو نشده بلکه اجرای آن متوقف شده است. وی افزود: اطلاعات دقیق این آزمون را باید از وزارت نفت سوال کرد چون خودشان متولی برگزاری آزمون بوده‌اند نه سازمان امور اداری و استخدامی. رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد:‌ مقررات می‌گوید زمانی که چنددستگاه یک آزمون را برگزار کنند ما ( سازمان امور اداری و استخدامی ) مسئولیت آن را بر عهده می‌گیریم اما زمانی که تنها یک دستگاه برگزار کننده آزمون باشد، خود همان دستگاه متولی آن می‌شود. انصاری گفت: دستور توقف آزمون وزارت نفت را دیوان عدالت اداری داده است.

خبر ۷ دی ۹۶ - بکارگیری نیروهای بومی اولویت شرکت های تابعه این وزارتخانه باشد

وزیر نفت گفت: هیچ مصوبه ای به نام جذب ۵۰ درصدی نیروی بومی در این وزارتخانه نداریم اما مصوبه ای داریم که پیمانکاران شرکت های تابعه نفت باید نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ دی ۹۶ - برگزاری آزمون استخدامی در انتظار رای نهایی دیوان عدالت اداری

قائم مقام وزیر نفت گفت: وزارت نفت درباره برگزاری آزمون استخدامی، پس از اعلام رای نهایی دیوان عدالت اداری تصمیم‌گیری خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، مرضیه شاهدایی، قائم مقام وزیر نفت، با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی درباره تغییر شرایط و امتیازهای در نظر گرفته شده برای گروه‎های مختلف در آزمون استخدامی وزارت نفت اتخاذ نشده است، گفت: منتظر دریافت رای دیوان عدالت اداری و همین‎طور بررسی و جمع‌بندی کارگروه ذیربط هستیم.

منبع : خبرگزاری مهر

خبر ۳ دی ۹۶ - آزمون وزارت نفت پس از رفع ایرادات، برگزار می‌شود

شاهدایی گفت: دیوان عدالت اداری از برخی شرایط آزمون استخدام وزارت نفت ایراداتی گرفت که پس از برطرف شدن این ایرادات، آزمون برگزار می‌شود.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ دی ۹۶ - تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت

وزیر نفت درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: دانشجویان فارغ‌التحصیلی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر کدام که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۰ آذر ۹۶ - آزمون استخدامی وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات برگزار می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری آزمون وزارت نفت پس از اصلاح ایرادات در شرایط این آزمون خبر داد.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آذر ۹۶ - جزئیات برگزاری دومین آزمون بزرگ استخدامی در صنعت نفت

مهندس «ابوالفضل عزیزی» امروز در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز درباره برگزاری آزمون استخدامی برای طرح‌ها و پروژه‌های پتروشیمی آماده بهره برداری هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گفت: هم اکنون ترافیکی برای افتتاح و راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های جدید پتروشیمی و پالایشگاهی در هلدینگ خلیج فارس راه افتاده به طوری‌که تا سال آینده طرح‌های متعددی همچون پتروشیمی هنگام، لردگان، طرح توسعه پتروشیمی ایلام، پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس و ... در مدار بهره برداری و یا آغاز راه اندازی قرار می‌گیرند.

برای  مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ آذر ۹۶ - برگزاری آزمون وزارت نفت پس از اصلاحات

خبرگزاری مهر : رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: دیوان عدالت اداری، به صورت موقت آزمون نفت را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون، انجام شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت؛ فریدون حسنوند با اشاره به توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری، گفت: در همان روزهای نخست انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت، از سوی کمیسیون انرژی نامه‌ای خطاب به وزیر نفت نوشته شد و برخی ایرادات مترتب بر این آزمون استخدامی، به صورت کتبی به وزارت نفت اعلام و خواستار اعمال تغییرات در این آزمون شدیم. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از ارسال نامه، وزیر نفت به کمیسیون انرژی دعوت شد و اعضای کمیسیون توضیحات وزیر را شنیدند و نمایندگان نظرات و دیدگاه های خود را درباره اعمال برخی موضوعات و تغییر برخی شرایط به وزیر نفت اعلام کردند، پس از این جلسه، مهلت یک هفته ای برای ثبت نام در آزمون داده شد و اصلاحاتی در دفترچه ثبت‌نام انجام شد. اصلاح آزمون استخدامی وزارت نفت این عضو خانه ملت با بیان اینکه پس از این اصلاحات اولیه، مجددا مذاکراتی صورت گرفت و اصلاحات بیشتری در دفترچه اعمال شد، ادامه داد: بر این اساس یک فرصت ۱۰روزه دیگر جهت حضور در آزمون به متقاضیان داده شد تا افرادی که در مهلت گذشته نمی توانستند ثبت نام کنند، با این اصلاحات بتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند، اما اعتراضات دیگری نسبت به شرایط شرکت در آزمون صورت گرفت و دانشجویان صنعت نفت معتقد بودند که در این آزمون باید سهم و استخدام آنها دیده شود. نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت، یادآور شد: براساس آخرین اخبار دیوان عدالت اداری به صورت موقت این آزمون را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون انجام شود، لذا کمیسیون انرژی درصدد است که با ایجاد شرایط، این آزمون برگزار و فرصت اشتغال برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و بیکاران جهت اشتغال چند هزار نفر فراهم شود. رایزنی مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت برای اصلاح و برگزاری آزمون وی با بیان اینکه کمیسیون انرژی تلاش می کند تا شرایط به نحوی پیش رود که دایره استخدام افراد برای ثبت نام در آزمون بیشتر شود، افزود: طی این جلسات و رایزنی ها کمیسیون انرژی به دنبال این است که آزمون به صورت کلی لغو نشود؛ اما اشکالات باید رفع شود و سهم افراد در بحث معدل، تغییرات در بحث بومی گرایی، مسائل مرتبط با برخی دانشگاه ها، مناطق محروم و برخی اقشار به صورتی لحاظ شود که از بحث کیفی بودن افراد برای ورود به مجموعه کم نشده و همچنین حق افراد تضییع نشود. این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری توقف موقت است، ادامه داد: این توقف بیشتر به این منظور بوده که فرصتی ایجاد شود تا در آن، براساس تعامل و رایزنی و بیان دیدگاه های مختلف و و در نظر گرفتن جوانب موضوع بهترین شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی ایجاد شود. رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیدگاه مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت بر اجرای قانون است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که این آزمون در برگیرنده همه گروه ها باشد و کمترین اشکال را داشته باشد و طبیعی است که اگر شرایط ناعادلانه در برگزاری آزمون قرار داده شود، پذیرفتنی نیست، بنابراین امیدوارم با تعامل بین وزارت نفت مجلس و دیوان عدالت بتوان آزمون را برگزار و اشکالات احتمالی را رفع کرد.

خبر ۱۳ آذر ۹۶ - رای دیوان عدالت درباره آزمون استخدامی وزارت نفت

خبرگزاری مهر : در پی شکایت فارغ التحصیلان و دانشجویان صنعت نفت و با رای شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت نام و اجرای آگهی استخدام وزارت نفت صادر و برگزاری آزمون لغو شد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه قوه قضاییه، با شکایت تعدادی از فارغ التحصیلان و دانشجویان صنعت نفت به جهت تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر توقف مراحل ثبت نام و اجرای موضوع آگهی استخدام وزارت نفت که در راستای محل مجوز استخدامی به شماره ۱۱۶۹۳۵۱ مورخ ۲۴/۲/۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام کرده است، با رای شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری با تقاضای صدور دستور موقت موافقت شد. بر طبق این گزارش شکات اظهار داشتند که آگهی استخدامی فوق الذکر با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱ و ۴۲ و ۴۳ از قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه اصداری از هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ مورخ ۱۵/۱/۹۶ تضاد ومنافات بوده و همچنین وزارت نفت علیرغم حکم دیوان از استخدام شکات امتناع ورزیده، لذا درخواست صدور دستور موقت را داشتند. در نهایت با بررسی اوراق و محتویات پرونده شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری در خصوص خواسته‌ شکات به جهت تقاضای صدور دستور موقت مبنی بر توقف مراحل ثبت نام و اجرای موضوع آگهی استخدام وزارت نفت، مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری صدور دستور موقت و لغو آزمون را منوط به احراز ورود خسارتی دانست که در آینده جبران آن غیر ممکن باشد و با بررسی مستندات شکات احتمال ورود چنین خساراتی وجود دارد به همین جهت مستنداً به مواد ۳۴ الی ۳۶ قانون مورد اشاره دستور موقت مبنی بر توقف اجرای ثبت نام و اجرای آگهی استخدام و لغو آزمون صادر شد.

خبر ۱۳ آذر ۹۶ - لغو  آزمون استخدامی نفت

خبرگزاری ایلنا : در پی اعتراضات گسترده به شرایط آزمون استخدامی نفت، این آزمون لغو شد. به گزارش خبرنگار ایلنا؛ آخرین خبرها حاکی از این است که در پی اعتراضات گسترده، آزمون استخدامی نفت که قرار بود دی ماه برگزار شود، لغو شده‌است. در روزهای گذشته، دامنه اعترراضات به این آزمون گسترده‌تر شد؛ از شاغلان قرارداد موقت نفتی تا بومی‌های مناطق نفت‌خیز، از نمایندگان مردم خوزستان و بوشهر در مجلس تا امامان جمعه و استانداری‌ها، همه به شرایط برگزاری این آزمون اعتراض کردند. حالا رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از لغو این آزمون خبر داده‌است. وی گفت‌است: آزمون استخدام وزارت نفت لغو شد تا اصلاحات کامل صورت پذیرد. حسنوند افزود: کمیسیون انرژی پیگیر این موضوع است. عمده اعتراضات به آزمون استخدامی نفت به لحاظ نشدن ظرفیت برای جذب بومی‌ها و شرایط سخت جذبِ شاغلین موقت نفت مربوط می‌شد. نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان به این مساله معترض شدند که علیرغم تاکید مجلس بر لزوم در نظر گرفتن سهمیه ۵۰ درصدی برای بومی‌ها در مناطق نفت‌خیز، این آزمون در بهترین حالت فقط ۲۵ درصد سهمیه برای بومی‌ها در نظر گرفته‌است.

خبر ۱۲ آذر ۹۶ - حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری ابلاغ نشده است

باشگاه خبرنگاران جوان: دهقانی گفت: تاکنون حکمی مبنی بر توقف آزمون استخدامی از سوی دیوان عدالت اداری به وزارت نفت ابلاغ نشده است. وزارت نفت در جذب دانش‎آموختگان دانشگاه صنعت نفت تابع مقررات است به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران دهقانی مدیرکل آموزش وزارت نفت امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) به دنبال ادامه تجمع عده‎ای از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت، اظهار کرد: کلیه فارغ‎التحصیلان گروه الف این دانشگاه که تا تاریخ اول آذرماه امسال در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش ثبت نام کرده‎اند به مصاحبه دعوت شده‎اند و ۱۹ آذرماه، فرایند مصاحبه با کلیه ثبت‎نام کنندگان به پایان می‎رسد. وی با یادآوری این‎که به این ترتیب مصاحبه با تمام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت در دستور کار قرار دارد، افزود: از دانشجویان می‎خواهیم در این زمینه دغدغه‎ای نداشته باشند و مطمئن باشند که وزارت نفت در چارچوب قوانین و مقررات و با درنظر گرفتن استانداردهای لازم، واجدان شرایط را جذب خواهد کرد. دهقانی با اشاره به مجوز وزارت نفت از سازمان امور اداری و استخدامی برای جذب ۲۰۰ نفر از فارغ‎التحصیلان دانشگاه صنعت نفت، ادامه داد: با وجود محدودیت، وزارت نفت از همه فارغ‎التحصیلان گروه الف برای مصاحبه دعوت کرده است و با پیگیری‎های انجام شده، هر تعداد از فارغ‎التحصیلانی که مراحل مصاحبه، گزینش و طب صنعتی را با موفقیت طی کنند حتی اگر بیش از تعداد مجوز باشد، جذب خواهند شد. وی ادامه داد: پس از پایان فرایند مصاحبه، نمرات ارزیابی و نتایج بررسی می‎شود. مدیرکل آموزش وزارت نفت با یادآوری این‎که آزمون کتبی و مصاحبه، هر یک مرحله جداگانه‎ای از استخدام در وزارت نفت به شمار می‏‎آیند، گفت: در حدود ۱۵ سال گذشته و طبق مقررات، همواره فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، تنها از مرحله آزمون کتبی معاف بوده‎اند و اکنون نیز همین روال ادامه دارد. دهقانی افزود: تنها تفاوت این دوره با دوره‎های قبل به نحوه برگزاری مصاحبه بازمی‎گردد که امسال این فرآیند به صورت متمرکز درآمده تا عدالت بیشتری برقرار شود. وی یادآور شد: افزون بر اقدامات صورت گرفته، برای دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در آزمون استخدامی وزارت نفت نیز شرکت می‎کنند، امتیازاتی درنظر گرفته شده و آنها می‎توانند از طریق آزمون استخدامی نیز شانس خود برای استخدام در وزارت نفت را بیازمایند. دهقانی در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت اداری، بیان کرد: متولی برگزاری این آزمون، اداره کل آموزش وزارت نفت بوده و تاکنون چنین حکمی از دیوان عدالت اداری به این اداره کل ابلاغ نشده است. به گفته وی؛ در صورتی که چنین حکمی ابلاغ شود، از سوی وزارت نفت مورد بررسی قرار می‎گیرد و اقدام مقتضی به عمل می‎آید. مدیرکل آموزش وزارت نفت درباره حکم قبلی دیوان عدالت اداری مبنی بر جذب فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت هم توضیح داد: آن حکم، جامعیت نداشت و تنها درباره چند نفر از فارغ‎التحصیلان گروه الف بود که وزارت نفت درخواست تجدیدنظر کرده است. دهقانی بار دیگر یادآور شد: از سال ۹۵، بند اولویت استخدام فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از دفترچه‎های کنکور حذف شده است و فارغ‎التحصیلان ورودی سال‎های قبل هم مطمئن باشند که در صورت احراز شرایط لازم، در وزارت نفت جذب خواهند شد. وی در عین حال با تاکید بر این‎که صنعت نفت، صنعتی سخت و پیچیده است و الزامات و استانداردهای خاص خود را می‎طلبد، یادآور شد: وزارت نفت همگام با تلاش برای جذب فارغ‎التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، از استانداردها و معیارهای خود کوتاه نخواهد آمد چرا که چنین اقدامی، افزون بر آن که غیرقانونی است، به نفع هیچ کس هم نیست. به گفته این مقام مسئول، وقوع کوچکترین حادثه‎ای در صنعت نفت، خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد و اگرچه حوادث این صنعت، از دلایل مختلفی نشات می‎گیرد اما عامل انسانی نیز می‎تواند یکی از این دلایل باشد؛ از این رو حصول اطمینان از دانش و مهارت استخدام‎شوندگان ضرورت دارد. به گفته وی؛ به دنبال درخواست‎های متعدد از سوی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت، وزارت نفت بر خلاف گذشته، دیگر مدارک فارغ‎التحصیلان را نگه نمی‎دارد و تعهدی از آنان دریافت نمی‎کند. وی درباره ابهامی که در خصوص بورسیه بودن دانشجویان دانشگاه صنعت نفت نیز مطرح شده است، توضیح داد: وزارت نفت همواره کمک هزینه تحصیلی اعطا کرده است که این مقوله کاملا متفاوت از بورسیه شدن دانشجویان است و نباید بورسیه تلقی شود؛ زیرا در دفترچه‎های کنکور که در سال‎های گذشته منتشر شده، عنوان «کمک هزینه تحصیلی» قید شده است.

خبر ۹ آذر ۹۶ - تغییر شرایط آزمون استخدامی شرکت نفت

مدیرکل آموزش وزارت نفت، تغییرات دفترچه های آزمون استخدامی این وزارتخانه را تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، کامران دهقانی درباره تغییرات دفترچه آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها گفت: رتبه مجاز ورود به دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی از ۴ هزار به ۶ هزار و در مقطع کارشناسی ارشد از ۲۰۰ به ۲۵۰ تغییر یافته است. وی افزود: شرط معدل برای همه فارغ التحصیلان رشته های مورد نیاز در آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها، یک نمره کاهش یافته است؛ به طور مثال در حالی‌که تا پیش از این فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دارای معدل ۱۹ و بالاتر مجاز به ثبت نام در این آزمون بودند، اکنون امکام ثبت نام دارندگان معدل ۱۸ و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز در این مقطع تحصیلی فراهم شده است و این کاهش یک نمره ای، درباره دیگر مقاطع و دانشگاه ها نیز صدق می‌کند. دهقانی در ادامه درباره دفترچه آزمون ویژه شاغلان صحبت کرد و گفت: بر اساس تغییرات به عمل آمده، فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی هم می‌توانند در صورت داشتن حداقل چهار سال سابقه کار مستمر در صنایع نامبرده در دفترچه، در این آزمون شرکت کنند. وی عنوان کرد: افراد دارای سابقه کار لازم در صورتی که مدرک کارشناسی خود را تا پیش از ۳۰ بهمن ماه سال ۹۵ اخذ کرده باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی وزارت نفت، این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به تغییرات به عمل آمده، امکان ویرایش اطلاعات و ثبت نام با استناد به این تغییرات از ساعت ۱۷ امروز (۹ آذر) امکان‌پذیر می‌شود.

خبر ۸ آذر ۹۶ - آخرین تغییرات آزمون استخدام وزارت نفت

با توجه به محدودیت ها و شرایط کاری در برخی مناطق عملیاتی شرکتهای تابعه وزارت نفت شامل سکوهای میدان گازی پارس جنوبی،منطقه عمومی خارک، منطقه عمومی دیلم، منطقه عمومی سیری، منطقه عمومی لاوان، اشتغال بانوان در این مناطق امکان پذیر نمی باشد لذا از آن دسته از بانوانی که این مناطق را به عنوان اولویت محل خدمت خود انتخاب نموده اند درخواست می گردد تا پایان مهلت ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات خود و انتخاب محل های خدمتی جدید (در صورت وجود) اقدام نمایند. شایان ذکر است در صورت عدم اصلاح محل های خدمتی فوق، این انتخابها از فهرست اولویتهای انتخاب شده داوطلب حذف خواهد شد. با توجه به ماهیت و ویژگیهای خاص وظایف مرتبط با رشته مهندسی دریا امکان ثبت نام بانوان در آزمون رشته امتحانی "مهندسی دریا " وجود ندارد.

خبر ۲۳ آبان ۹۶ - دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد

شرکت های تابعه وزارت نفت به منظور تامین نیروی انسانی متعهد و شایسته از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴/۲/۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور از بین بانوان و آقایان فارغ‌التحصیل برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین فارغ التحصیلان دارای تجارب حرفه ای (حداقل چهار سال سابقه کاری متوالی و مرتبط در مشاغل مورد نظر) از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه،طب صنعتی و گزینش استخدام می‌نمایند.

عنوان گام آزمون فارغ التحصیلان دارای حداقل ۴ سال سابقه کار متوالی و مرتبط آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها
ثبت نام در آزمون ۹۶/۰۸/۲۵ - ۹۶/۰۹/۰۱ ۹۶/۰۸/۲۵ - ۹۶/۰۹/۰۱
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی ۹۶/۱۰/۱۱ ۹۶/۱۰/۱۱
آزمون کتبی ۹۶/۱۰/۱۴ ۹۶/۱۰/۱۵
اعلام نتایج آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
کنترل مدارک متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
مصاحبه استخدامی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد
اعلام نتایج نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد متعاقبا اعلام خواهد شد

۱- شرایط آگهی استخدام فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها در وزارت نفت

۱- مقدمه

شرکتهای تابعه وزارت نفت به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بخشهای مختلف صنعت نفت از بین فارغ التحصیلان برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (بانوان و آقایان) در رشته های تحصیلی تعیین شده از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش به تعداد ۱۲۵۰ نفر استخدام می نمایند.

۲- تعاریف

منظور از برخی واژه ها و عبارتهای مندرج در این راهنما به شرح ذیل می باشد: داوطلب بومی استان: به فردی اطلاق می شود که متولد استان محل خدمت انتخابی باشد، یا دیپلم خود را از استان محل خدمت دریافت کرده باشد و یا همسر وی متولد استان محل خدمت انتخابی باشد. داوطلب بومی شهرستان: به فردی اطلاق می شود که متولد شهرستان محل خدمت انتخابی باشد، یا دیپلم خود را از شهرستان محل خدمت دریافت کرده باشد و یا همسر وی متولد شهرستان محل خدمت انتخابی باشد. تبصره ۱ شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات افراد بومی نمی باشند. تبصره ۲ گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و محل اخذ آن برای تعیین بومی بودن ملاک نبوده و مورد پذیرش نمی باشد. فرزند کارکنان صنعت نفت: داوطلبانی که پدر یا مادر آنها براساس اطلاعات موجود در سیستم جامع نیروی انسانی نفت از جمله کارکنان رسمی صنعت نفت (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده کلی دائم یا فوت شده) می باشند. تبصره ۱ فرزندان کارکنان قراردادی/ پیمانکاری و یا هر عنوان دیگر مشمول این تعریف نخواهند بود. تبصره ۲ فرزندان کارکنان شرکتهای واگذار شده به بخش خصوصی مشمول این تعریف نمی باشند. سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت: مدت زمان کارکرد نیروی انسانی شاغل با شرایط ذیل در ردیف سوابق کاری داخل صنعت نفت محسوب می گردد: الف نیروهای قراردادی مدت معین دارای سابقه خدمت در برابرپستهای سازمانی شرکتها/ واحدهای تابعه صنعت نفت – (دارای شماره پرسنلی در سیستم جامع نیروی انسانی) ب نیروهای قرارداد مدت موقت (مستقیم) در شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت (دارای شماره پرسنلی در سیستم جامع نیروی انسانی) ج شاغلین شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیتهای مستمر و غیر پروژه ای (با پرداخت حق بیمه کامل) سابقه کار معتبر خارج از صنعت نفت: مدت زمان پرداخت حق بیمه کامل به واسطه کارکرد افراد در هریک از ارگانها یا واحدهای صنفی یا صنعتی کشور که تابعه صنعت نفت نباشد و یا کمتر از ۵۱ درصد سهام آن در مالکیت صنعت نفت باشد. همچنین سوابق مربوط به شرکتهایی که زیر مجموعه وزارت نفت بوده و به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری جزو سوابق خارج از صنعت نفت محسوب می گردد. امتیاز ویژه: امتیازی است که به نسبت درصد معینی از نمره کسب شده داوطلبان واجد شرایط مربوطه به امتیازات ایشان اضافه می گردد (بخش ۸ راهنما) سهمیه ایثارگران: درصدی از ظرفیت مجوز استخدام که براساس قوانین لازم الاجرا در صنعت نفت به داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران اختصاص می یابد (بخش ۹ راهنما). گروه پردازشی: مجموعه ای از داوطلبان استخدام در هریک از سهمیه های استخدامی که رشته امتحانی، شهرستان محل خدمت و شرکت انتخابی ایشان یکسان بوده که در رقابت با یکدیگر رتبه بندی می گردند. پردازش : محاسبه رتبه داوطلبان براساس نمرات مکتسبه و اعمال امتیازات ویژه (درصورت شمول) در مقایسه با سایر داوطلبان مشابه در هریک از گروه های پردازشی. حدنصاب قبولی: حداقل نمرات مورد نیاز جهت راهیابی داوطلب به فرآیند پردازش نمرات و رتبه بندی در هر یک از مراحل ارزیابی. نیرو های طرح خدمت نظام (امریه) : داوطلبانی که دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه در شرکت هاای تابعاه صنعت نفت گذرانیده اند.

۳- شرایط عمومی

۱- داشتن تابعیت ایران ۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی ۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر ۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر ۶- عدم منع از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضایی و ذی صلاح ۷- دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و یا « دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک خارجی »در یکی از مقاطع، رشته ها و گرایش های تحصیلی مورد نیاز ۸- دارا بودن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور) ۹- عدم اشتغال به صورت رسمی، پیمانی و یا بازخرید خدمت در دستگاههای دولتی در زمان ثبت نام تذکر: طبق قوانین کشوری دریافت حقوق از دو دستگاه دولتی ممنوع می باشد. ۱۰- عدم اشتغال به صورت پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت ۱۱- برخورداری از سلامت جسمی، روانشناختی و اعتقادی

۴- شرایط اختصاصی

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های تحصیلی مورد نیاز که دارای یکی از شرایط ذیل باشند: الف) دانش آموختگان برتر دانشگاه های سراسری مقطع کارشناسی: دارای رتبه کل کشوری ۴۰۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های دولتی (بدون لحاظ سهمیه در گروه آزمایشی مربوطه) توام با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷ مقطع کارشناسی ارشد: دارای رتبه کشوری ۲۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در رشته تحصیلی مربوطه توام با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸ تبصره ۱: داوطلبانی که با استفاده از آیین نامه استعدادهای درخشان دانشگاهها بدون شرکت در کنکور سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها پذیرفته و فارغ التحصیل شده اند صرفاَ با شرط حداقل معدل کل فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد ۱۸ حائز شرایط شرکت در آزمون خواهند بود. تبصره ۲: فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور (شامل دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، علم و صنعت ایران، علامه طباطبایی، تبریز، خواجه نصیرالدین طوسی و فردوسی مشهد) با تقلیل ۲ نمره در شرط معدل و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با تقلیل ۱ نمره مجاز به شرکت در آزمون می باشند. تبصره ۳: فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور و یا گواهی پذیرش از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند. تبصره ۴: لازم بذکر است سازوکار و نحوه اخذ گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و درحال حاضر نیاز به انجام اقدامی توسط داوطلب نمی باشد. ب) دانش آموختگان برتر دانشگاه های آزاد اسلامی مقطع کارشناسی: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توام با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸ مقطع کارشناسی ارشد: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توام با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۹ تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتبه فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند. ج) دانش آموختگان دانشگاههای خارج کشور دانش آموختگان دانشگاههای ممتاز (گروه الف): فارغ التحصیلان دانشگاههای ممتاز خارج کشور در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۵ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۶ دانش آموختگان سایر دانشگاههای خارج از کشور (گروه های ب، ج و د): فارغ التحصیلان سایر دانشگاههای خارج کشور (به غیر از دانشگاههای ممتاز) در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸ تبصره ۱: شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر و ملاک استخدام داوطلبان، احراز می گردد. در صورت عدم درج معدل کل در مدرک فارغ التحصیلی، داوطلب می بایست تا قبل از روز کنترل مدارک نسبت به تهیه ریزنمراتی که به تایید دانشگاه رسیده باشد اقدام نماید. همچنین درخصوص مدارک دانشگاههای خارج کشور که در آنها معدل فارغ التحصیلی برحسب اعدادی غیر از طیف صفر تا بیست می باشد، داوطلب می بایست نسبت به تهیه گواهی تراز معدل خود از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام نماید. تبصره ۲: جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند از شمول شرط معدل معاف بوده لیکن این دسته از داوطلبان می بایست شرط رتبه کنکور/رتبه فارغ التحصیلی مخصوص دانش آموختگان برتر دانشگاههای سراسری و آزاد اسلامی (مندرج در بندهای الف و ب فوق) را دارا باشند. تبصره ۳: با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای استخدام، تابع مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد لذا در رابطه با حداقل معدل قابل قبول برای آن دسته از ایثارگران که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد به استخدام شرکت درآمده و از شمول شرط معدل معاف گردیده اند، می بایست مراتب به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برسد. مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.

۵- رشته ها/گرایشهای تحصیلی مورد نیاز:

کلیه دانش آموختگان برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری، آزاد اسلامی و خارج از کشور در رشته های تحصیلی مندرج در جدول ذیل که دارای شرایط اختصاصی بخش ۴ باشند مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود:

رشته امتحانی رشته و گراشهای تحصیلی
اقتصاد، اقتصاد انرژی و بازاریابی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
حسابداری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
حقوق و حقوق تجارت بین الملل مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
زمین شناسی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش استراتژی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش بازرگانی و بازاریابی بین الملل مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش مدیریت توسعه و منابع انسانی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت اجرایی و MBA گرایش مدیریت مالی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مدیریت مالی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی ایمنی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی برق مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی شیمی مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی صنایع مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی عمران مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی کامپیوتر مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی مکانیک مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی مواد مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت اکتشاف مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت بهره برداری مخازن نفت مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت حفاری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
مهندسی نفت مخازن هیدروکربوری مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون
علوم و فناوری نانو مطابق با مقاطع و کدهای رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در بخش ۱-۱۷ دفترچه آزمون

*تذکر مهم: فارغ التحصیلان رشته و گرایش های تحصیلی مرتبط با رشته امتحانی اقتصاد و اقتصاد انرژی و علوم و فناوری نانو صرفاً در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند.

۶- شرایط سنی

حداقل سن داوطلبان جهت ورود به آزمون ۱۸ سال و حداکثر سن قابل قبول به شرح ذیل می باشد: مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۶۶/۰۱/۰۱ و بعد) مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال (متولدین ۶۲/۰۱/۰۱ و بعد) تسهیلات شرایط سنی ۱- مدت زمان خدمت سربازی انجام شده (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود. ۲- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت داشته باشند و یا بصورت قرارداد تمام وقات براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری به حداکثر سن اضافه می گردد. ۳- سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که دارای تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز می باشند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری تا پنج (۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد. تبصره: کلیه داوطلبانی که با بهره گیری از بندهای ۲ و ۳ مذکور واجد شرط سنی شناخته شده اند مکلفند نسبت به ارائه مدارک معتبر (از جمله گواهی سابقه کار و گواهی سازمان تامین اجتماعی) مندرج به شرح جزئیات سوابق کاری اقدام نموده تا با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکتهای اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری اقدام گردد. بنابراین این افراد می توانند در آزمون شرکت نموده و سابقه کار نفرات مشمول این تبصره به حداکثر سن (۳۰ سال برای مقطع کارشناسی و ۳۴ سال برای مقطع کارشناسی ارشد) اضافه می گردد و پس از برگزاری آزمون نسبت به دریافت مدارک و بررسی صحت آنها اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم صدور تاییدات لازم افراد مذکور واجد شرایط عمومی استخدامی شناخته نخواهند شد و از فرایند استخدامی حذف می شوند. ۴- شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش می باشد. داوطلبان بومی که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب شهرستان های محل خدمت بومی استان خود می باشند و امکان انتخاب سایر استانها را نخواهند داشت. ۵- براساس قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شاهد، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند مشمول شرط حداکثر سن جهت استخدام نمی گردند . مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر باه انتخااب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.

در هر حال و تحت هر شرایطی با مراعات تسهیلات فوق نباید سن داوطلبان در مقطع کارشناسی از ۳۵ سال و مقطع کارشناسی ارشد از ۴۰ سال بیشتر باشد. تبصره: سقف سن مجاز برای مشمولان سهمیه ایثارگران (۵ درصد و ۲۵ درصد) که از شرط حداکثر سن معاف می باشند و در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد استخدام می گردند به دلیل تکمیل سنوات مورد نیاز برای اعمال مقررات بازنشستگی صنعت نفت، برای آقایان ۵۰ سال و برای بانوان ۴۰ سال خواهد بود.

۷ -ضوابط تحصیلی

مدارک دانشگاهی (گواهینامه موقت فراغت از تحصیل یا دانشنامه پایان تحصیلات یا ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی) افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمونهای استخدامی است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای دولتی یا آزاد اسلامی موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی شده باشند و یا از لحاظ ارزش علمی و استخدامی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی باشد. تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست ۹۶/۱۰/۱۵ و قبل از آن باشد. تبصره ۲: داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده، در آزمونهای استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هریک از مراحل استخدام مشخص شود فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از آزمون بوده، ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد. تبصره ۳: هیچ گونه مدرک دیگری اعم از معادل، افتخاری، نامه های صادره از دانشگاه ها مبنی بر لغو معافیت تحصیلی نظام وظیفه و یا غیره بعنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد. تبصره ۴ : دانشجویان مقاطع تحصیلی اعلام شده (که تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در مدرک آنها پس از برگزاری آزمون خواهد بود) و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده حق شرکت در آزمون استخدامی را ندارند.

۸ -امتیازات ویژه:

افراد ذکر شده در جدول زیر در صورت شرکت در آزمونهای استخدامی و کسب حد نصاب قبولی از امتیازات ویژه برخوردار خواهند شد. این امتیاز صرفاً برای یکبار در مرحله آزمون کتبی یا در مرحله مصاحبه تخصصی (هر کدام که به نفع داوطلب باشد) به نتیجه امتیازات کسب شده فرد اضافه می شود.

ردیف واجدین شرایط اولویت میزان امتیاز(درصد از کل امتیاز کسب شده)
۱ فرزندان کارکنان رسمی (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده دائم یا فوت شده) صنعت نفت ۲۰ درصد
۲ فرزندان کارکنان رسمی (شاغل، بازنشسته، از کار افتاده دائم یا فوت شده)صنعت نفت دارای سابقه خدمت اشتغال در سمتهای سازمانی طرحهای اقماری یا مناطق گرمسیر (جنوب) یا خانگیران به ازای هرسال سابقه خدمت ۱ درصد تا حداکثر ۳۰ درصد
۳ فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت ۱۵ درصد
۴ افراد بومی شهر ۱۵ درصد
۵ افراد بومی استان ۱۰ درصد
۶ شاغلین شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیتهای مستمر و غیر پروژه ای به ازای هرسال سابقه خدمت ۲/۵ درصد تا حداکثر ۲۰ درصد
۷ نیروهای قرارداد مدت موقت در شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت به ازای هرسال سابقه خدمت ۳ درصد تا حداکثر ۳۰ درصد
۸ نیروهای قراردادی مدت معین دارای سابقه خدمت در برابر پستهای سازمانی شرکتها/ واحدهای تابعه صنعت نفت به ازای هرسال سابقه خدمت ۵ درصد تا حداکثر ۴۰ درصد
۹ نیرو های طرح خدمت نظام(امریه) در شرکت ها و واحدهای تابعه صنعت نفت به جزء مدت دوره آموزش نظامی به ازای هر سال ۲/۵ درصد
۱۰ دارندگان مدارج حفظ قرآن کریم وفق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به ازای هر درجه ۴ درصد حداکثر ۲۰ درصد

تذکر ۱ : امتیاز مندرج در ردیف ۲ جدول فوق علاوه بر امتیاز ۲۰ درصدی مربوط به فرزندان کارکنان مندرج در ردیف ۱ قابل احتساب می باشد. تذکر ۲: امتیاز مندرج در ردیف ۲ جدول به سنوات اشتغال در طرح های اقماری اعم از مناطق گرمسیر و غیرگرمسیر تعلق می گیرد. این امتیاز در خصوص مشمولین اشتغال در طرح های اقماری مناطق گرمسیر جنوب به صورت توامان در طول دوره اقماری مورد محاسبه قرار نمی گیرد. تذکر ۳ : شرکتها و واحدهای تابعه صنعت نفت که به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری در زمره شرکتهای خارج از صنعت نفت محسوب گردیده و امتیازات ویژه داوطلبان دارای سابقه کار در آن شرکتها/واحدها صرفاً تا تاریخ واگذاری، به عنوان سابقه کار داخل صنعت نفت، قابل محاسبه خواهد بود. تذکر ۴: افراد بومی استان/شهرستان در صورتی از امتیاز منظور شده بهره مند خواهند شد که تعهد محضری مبنی بر حداقل ۱۰ (ده) سال خدمت در محل تعیین شده را نیز بسپارند. ملاک عمل درخصوص شرایط بومی، آخرین تقسیمات جغرافیایی کشوری می باشد. تذکر ۵: مدارک مربوط به حفظ قرآن کریم داوطلبان می بایست مورد تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی باشد تا در اعطای امتیاز مربوطه مورد پذیرش قرار گیرد. تذکر ۶: سقف مجموع عوامل امتیاز واجدین شرایط جدول فوق حداکثر تا ۱۰۰ درصد کل امتیاز کسب شده لحاظ می گردد.

۹ -سهمیه های ایثارگران

۱-۹ -سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران ۲۵ درصد از ظرفیت جذب مجوز استخدامی به جانبازان و آزادگان ، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان ۲۵ %و بالاتر، فرزندان و همسران آزادگان باالی یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدای بیکار واجد شرایط که دارای شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه)باشند، اختصاص دارد. براساس توافقات و هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، این دسته از مشمولان می بایست مشابه سایر داوطلبان جهت شرکت در آزمون کتبی ثبت نام نموده و حداکثر ۱۰ اولویت شهرستان و شرکت محل خدمت خود را (در محل هایی خدمتی که دارای سهمیه جذب ۲۵ درصد ایثارگران باشد) را به عنوان اولویت های ایثارگری (۲۵ درصد) انتخاب نمایند. نمرات این دسته از داوطلبان در گروه های پردازشی اختصاصی سهمیه ۲۵ درصد(صرفاً در مقایسه و رقابت با سایر مشمولان سهمیه یاد شده) مورد پردازش قرار گرفته و نفرات برگزیده آزمون کتبی براساس عملکرد آزمونی ایشان با اعمال امتیازت خاص ایثارگری به تعداد ۲ برابر سهمیه تخصیصی انتخاب و به سایر مراحل ارزیابی راه پیدا می کنند. داوطلبان پذیرفته شده نهایی نیز بر اساس بند ۱۰ این دفترچه به تعداد سهمیه تخصیصی به این دسته از مشمولان، مشخص و به واحدهای دارنده مجوز معرفی می شوند. الزام بذکر است برای مشموالن سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران کسب حدنصاب نمرات الزامی نمی باشد. تبصره ۱ -در فرایند جذب و استخدام مشمولان سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، اولویت استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت خواهد پذیرفت. اولویت استخدامی در بین این مشمولان به ترتیب با جانبازان، آزادگان، فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر (براساس درصد جانبازی) و فرزندان آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر می باشد و در صورت عدم تکمیل سهمیه از بین ایثارگران فوق الذکر مانده سهمیه قابل تسری به سایر ایثارگران مشمول سهمیه یاد شده (به ترتیب به همسر شهید، همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسر آزادگان با یک سال اسارت و بیشتر، خواهر و برادر شهید) خواهد بود. تبصره ۲ :با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران سهمیه استخدامی مربوط به ایثارگران (۲۵ درصد) در دفترچه راهنمای آزمون مشخص و از سهمیه آزاد مجزا گردیده و ایثارگران برای بهره مندی از این سهمیه بایستی در سیستم سجایا دارای وضعیت شغلی بیکار باشند. ۲-۹ -سهمیه ۵ درصدی ایثارگران ۵ درصد از مجوز استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان با کمتر از یک سال اسارت که دارای شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه) باشند، از طریق شرکت در آزمون استخدامی اختصاص می یابد. این دسته از داوطلبان نیز در صورت واجد شرایط بودن می بایست حداکثر ۱۰ اولویت شهرستان و شرکت محل خدمت خود را (در محل خدمت هایی که دارای سهمیه جذب ۵ درصد ایثارگران باشد) در فرم ثبت نام به عنوان اولویت های ایثارگری (۵ درصد) انتخاب نمایند. تذکر ۱ :خدمت داوطلبانه در جبهه شامل بسیجیان ، جهادگران و نیروهای مردمی رزمنده، کارکنان شاغل و بازنشستگان دستگاههای اجرایی، سازمانها، نهادها و شرکت ها و موسسات دولتی یا تحت پوشش قانون کار و مقررات تامین اجتماعی و قوانین خاص، صاحبان شغل آزاد در شرکتها و موسسات خصوصی، صنوف آزاد و افراد بدون شغل (دانشجویان، دانش آموزان و افراد فاقد کار) بوده که از طریق بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی به مناطق جنگی، عملیاتی و امنیتی اعزام شده اند. تاییدیه مدت حضور در مناطق مذکور حسب مورد با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی می باشد. تذکر ۲ :ایثارگران وخانواده محترم ایشان که متقاضی استفاده از سهمیه های فوق الذکر می باشند ضروریست قبل از ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه ها در رشته تحصیلی و شهرستان مورد نظر خود اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند. تذکر ۳ :کلیه ایثارگران یاد شده صرفاً مشمول بهره مندی از یکی از سهمیه های فوق (۲۵ درصد یا ۵ درصد) می باشند. تذکر ۴ :مشمولان بندهای ۹-۱ و ۹-۲ (سهمیه های ۵ درصد و ۲۵ درصد ایثارگران) می بایست همانند سایر داوطلبان شرط رتبه کنکور سراسری/رتبه فارغ التحصیلی (مندرج در بخش ۴ دفترچه) را دارا باشند. تذکر ۵ :به کلیه ایثارگران بیکار مشمول سهمیه استخدامی ۲۵ درصد ایثارگران توصیه می شود برای حصول اطمینان از چگونگی امکان بهره مندی خود از سهمیه استخدامی مذکور، قبل از ثبت نام با مراجعه به سایت ایثار و یا در صورت نیاز به بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پرونده، نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی خود و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند. تذکر ۶ :لازم بذکر است تنها ایثارگرانی مجازند از سهمیه استخدامی ۲۵ درصد بهره مند شوند که وضعیت شغلی آنان در فرایند ثبت نام و برگزاری این آزمون استخدامی در سیستم سجایا “بیکار” ثبت شده باشد و دانشجو هم نباشند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق مسئولیت آن بعهده ایثارگر خواهد بود.

۱۰-مراحل ارزیابی

۱-۱۰-آزمون کتبی هدف از این مرحله، تعیین سطح معلومات عمومی، پایه، دانش فنی، هوش و توانمندیهای ذهنی متقاضیان استخدام می باشد. این آزمون مشتمل بر دروس عمومی (ادبیات فارسی و آیین نگارش، زبان انگلیسی، کامپیوتر، هوش و توانمندیهای ذهنی) و دروس تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی می باشد.

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک نمایید

تبصره ۱: ضریب دروس ادبیات فارسی و زبان انگلیسی (۱) و هوش و توانمندی های ذهنی و کامپیوتر (۲) خواهد بود. تبصره ۲: امتیاز کل آزمون کتبی با احتساب ضریب ۴۰ درصد برای امتیاز دروس عمومی و ۶۰ درصد برای امتیاز دروس تخصصی محاسبه می گردد. تبصره ۳: برای ورود به مرحله پردازش نمرات، کسب حدنصاب تعیین شده برای آزمون کتبی الزامی می باشد. تبصره ۴: جهت اطلاع از دروس تخصصی آزمون کتبی به بخش ۱۵ دفترچه راهنما مراجعه نمایید آزمون کتبی فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها در روز جمعه مورخ ۹۶/۱۰/۱۵ بصورت همزمان در حوزه های تعیین شده برگزار خواهد گردید. ۲-۱۰ مصاحبه مصاحبه از دو بخش تخصصی و ارزیابی روانشناختی تشکیل شده است که هدف از بخش تخصصی مصاحبه، بررسی سوابق، فعالیتها و تجارب کاری پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی و ارزیابی توانمندی ها، قابلیتها و مهارتهای ایشان می باشد. مصاحبه کنندگان از مدیران، سرپرستان یا کارشناسان شرکت های تابعه وزارت نفت خواهند بود. در بخش روانشناختی مصاحبه، داوطلب از بعد سازگاری روانشناختی، چگونگی تعاملات و مهارتهای اجتماعی و مهارتهای مقابله ای ارزیابی می گردد. تبصره- مجموع امتیازات بخش مصاحبه ۱۰۰ خواهد بود و کسب حداقل ۴۰ درصد امتیاز مرحله مصاحبه جهت راهیابی داوطلب به فرایند پردازش نمرات الزامی و امتیاز کمتر از آن به منزله عدم پذیرش نهایی متقاضی می باشد. شایان ذکر است کسب حدنصاب در این مرحله به منزله پذیرش نبوده و وضعیت نهایی فرد بر اساس نمرات آزمون کتبی، مصاحبه، امتیازات ویژه و در رقابت با سایر داوطلبان مشابه و تعداد نیاز استخدامی تعیین خواهد شد.

۱۱- تعیین پذیرفته شدگان

۱-۱۱- آزمون کتبی شرط لازم جهت ورود داوطلبان به فرآیند پردازش نمرات آزمون کتبی کسب حدنصاب تعیین شده برای نمره کل آزمون کتبی در هر یک از گروه های پردازشی می باشد. پس از تعیین حدنصاب آزمون در هر رشته تحصیلی، داوطلبان فاقد حدنصاب، از ادامه فرآیند حذف خواهند شد. درصورت کسب حد نصاب توسط داوطلب، نمره کل وی با ارزش وزنی ۴۰ درصد برای دروس عمومی و ۶۰ درصد برای دروس تخصصی درهر رشته تحصیلی محاسبه گردیده که این امتیاز مبنای رتبه بندی داوطلب در محل های خدمت انتخابی قرار میگیرد. تذکر: کسب حدنصاب آزمون کتبی به هیچ عنوان به منزله پذیرش داوطلب نبوده و وضعیت قبولی هر فرد با توجه به رتبه کسب شده در مقایسه با سایر داوطلبان مشابه و براساس دو برابر نیاز در هر محل خدمت انتخابی داوطلب می باشد. ۲-۱۱ – پذیرفته شدگان نهایی شرط ورود به مرحله پردازش نهایی نمرات کسب حد نصاب الزم در مصاحبه می باشد. نمرات نهایی براساس جمع امتیازات در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه (با وزن ۷۰ درصد برای آزمون کتبی و ۳۰ درصد برای مصاحبه) با درنظر گرفتن امتیازات ویژه محاسبه خواهد شد. پذیرفته شدگان نهایی به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز و با توجه به تعداد نیاز در هر یک از گروه های پردازشی تعیین و جهت طی مراحل طب صنعتی و گزینش معرفی خواهند شد. تذکر ۱: در صورت تساوی نمرات مکتسبه داوطلبان، اولویت به ترتیب با شاغلین قراردادی، بومی شهرستان و سپس بومی استان می باشد. تذکر ۲ :کسب حدنصاب مرحله مصاحبه به منزله قبولی نهایی داوطلب نبوده و وضعیت نهایی داوطلب با توجه به جمع امتیازات در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه (با وزن ۷۰ درصد برای آزمون کتبی و ۳۰ درصد برای مصاحبه) با درنظر گرفتن امتیازات ویژه و در رقابت با سایر داوطلبان و تعداد نیاز استخدامی تعیین خواهد شد.

برای مطالعه شرایط تکمیلی شامل راهنمای ثبت نام، استانها و تعداد نیروی مورد نیاز،مواد آزمون تخصصی،لیست دانشگاههای مورد پذیرش و .... لطفا فایل شرایط را دانلود و مطالعه نمایید

برای ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود دفترچه آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک نمایید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش به همراه بودجه‌بندی دروس، منابع مطالعاتی آزمونهای استخدامی

۲- شرایط آگهی استخدام فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار در وزارت نفت

شرکت های تابعه وزارت نفت به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بخشهای مختلف صنعت نفت از بین فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (بانوان و آقایان) در رشته های تحصیلی تعیین شده، که دارای سابقه کار متوالی و مرتبط حداقل ۴ سال تا تاریخ ۱۴/۱۰/۹۶(تاریخ شروع بکار ۱۴/۱۰/۹۲ و قبل از آن) در مشاغل مورد نظر در صنایع نفت و دیگر صنایع مشابه (صنایع فولاد، ذوب فلزات و برق) با پرداخت حق بیمه مستمر و کامل باشند، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش به تعداد ۱۰۵۰ نفر استخدام می نمایند.

برای مطالعه شرایط تکمیلی شامل راهنمای ثبت نام، استانها و تعداد نیروی مورد نیاز،مواد آزمون تخصصی،لیست دانشگاههای مورد پذیرش و .... لطفا فایل شرایط را دانلود و مطالعه نمایید

برای ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت نفت اینجا کلیک نمایید

برای دانلود دفترچه فارغ التحصیلان دارای حداقل چهار سال سابقه کار اینجا کلیک نمایید

برای دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نفت + هدیه سوالات تخصصی اینجا کلیک نمایید

کتاب الکترونیکی از آگهی استخدامی تا مصاحبه تخصصی و گزینش به همراه بودجه‌بندی دروس، منابع مطالعاتی آزمونهای استخدامی

آنچه در این خبر خواهید خواند

۲۲ اردیبهشت ۹۳ -نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، در آینده ای نزدیک اعلام می شود.

۱۸ اسفند ۹۲ -نتایج نهائی مصاحبه های استخدامی آزمون کتبی اردیبهشت ماه شرکت ملی نفت

۱۴ اسفند ۹۲ - استخدام قراردادی در شرکت پالایش نفت تبریز

۱۱ اسفند ۹۲ - اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

۱۶ بهمن ۹۲ -تغییر زمان آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

۱۶ دی ۹۲ - استخدام شرکت نفت پالایش کرمانشاه

۱۴ دی ۹۲ - استخدام شرکت نفت گروه مپنا

۲ دی ۹۲ -استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس (ثبت نام)

۲۷ آذر ۹۲ - اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت

۲ آذر ۹۲ - استخدام شرکت پالایش نفت تبریز سال ۹۲

۲۰ آبان ماه ۹۲ - لغو محدودیت های جذب و استخدام بانوان در صنعت نفت

۳۰ مهر ۹۲ - استخدام ۱۰۹ نیرو در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

۱۴ مهر ۹۲ - استخدام شرکت پالایش نفت کرمانشاه سال ۹۲

۱۱ مهر ۹۲ - جذب ۲۱۳ نفر در شرکت نفت و گاز غرب

۲۰ مرداد ۹۲ - مصاحبه استخدام در مهر ماه خواهد بود

 

 

۲۲ اردیبهشت سال ۹۳ - نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، در آینده ای نزدیک اعلام می شود.

کریم سلحشور در گفتگو با خبرنگار وزارت نفت، از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران (که سال گذشته برگزار شده بود)، در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی تکلیف پذیرفته شدگان نهایی مشخص می شود.
وی یادآور شد: قبول داریم فرآیند اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی این آزمون، طولانی شده، اما موضوع در حال رسیدگی است.
سلحشور گفت: شرکت ملی نفت ایران، مسئولیت خود را در این زمینه انجام و معاونت منابع انسانی وزارت نفت، گزارش های لازم را به وزیر نفت ارائه داده است.
معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا در اولین فرصت ممکن، نتایج بررسی ها را اعلام کرده و به نگرانی پذیرفته شدگان در آزمون خاتمه دهیم.
آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران با شرکت ۱۲۹ هزار نفر بزرگترین آزمون استخدامی کشور بود که در ۵ و ۶ اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد؛ پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه با پذیرفته شدگان انجام و مقرر شد نتایج نهایی در بهمن ماه سال ۹۲ اعلام شود. با توجه به تاکید معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت، انتظار می رود نتایج نهایی به زودی اطلاع رسانی شود.

۱۸ اسفند ۹۲ - نتایج نهائی مصاحبه های استخدامی آزمون کتبی اردیبهشت ماه شرکت ملی نفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آزمون استخدامی‌شرکت ملی نفت ایران روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه سال ۹۲ در هشت حوزه شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.
در این آزمون استخدامی‌که به عنوان بزرگ‌ترین آزمون استخدامی‌کشور از آن یاد می‌شود، حدود ۱۰۰ هزار نفر به رقابت پرداختند.
مهر و آبان‌ماه سال جاری از میان پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی مصاحبه‌هایی انجام شد که بنا بود نتایج نهایی آن نیمه اول بهمن‌ماه سال ۹۲ اعلام شود، اما هنوز هیچ اعلامی‌صورت نگرفته است!
با آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از اداره استخدام شرکت ملی نفت ایران هنوز هیچ زمانبندی برای اعلام نتایج در نظر گرفته نشده و شرکت‌کنندگان هم‌چنان باید منتظر باشند.

برای مشاهده اطلاعیه شرکت ملی نفت اینجا کلیک کنید

۱۴ اسفند ۹۲ - استخدام قراردادی در شرکت پالایش نفت تبریز

شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی تعداد ۳۰ نفر از داوطلبان مرد بومی واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی و کارشناسی در رشته ها و گرایشهای مندرج در جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی و ارزیابی روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید:

کاربر گرامی جهت کاربری آسان و بهتر ترجیحاً از مرورگر فایرفاکس استفاده نمائید.
قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور کامل و با دقت مطالعه نمایید.
هر داوطلب صرفا مجاز به یکبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تکراری خودداری فرمایید.
قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل کد ملی، کد پستی، آدرس محل سکونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
جهت تکمیل ثبت نام، لازم است فایل اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی ۴*۳ با فرمت استاندارد JPG که حجم آن کمتر از ۴۰ کلیو بایت باشد را آماده نمایید.
در صورت تکمیل ثبت نام بطور کامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یک عدد شش رقمی بعنوان کد رهگیری ارائه خواهد شد.
کلیه پیگیری های آتی از طریق کد رهگیری خواهد بود، لذا آنرا یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم روزانه به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.

تاریخ های مهم
۹۲/۱۲/۱۲ الی ۹۲/۱۲/۲۲ ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
متعاقباً اعلام خواهد شد اصلاح اطلاعات در صورت لزوم از سوی داوطلبان
متعاقباً اعلام خواهد شد مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
متعاقباً اعلام خواهد شد برگزاری آزمون کتبی - زمان دقیق آزمون و نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد
سایر مراحل متعاقباً اعلام خواهد شد

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز آماده تر کنید!

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تعداد مورد نیاز
دیپلم علوم تجربی / ریاضی فیزیک ___ ۱۰ (مرد)
کاردانی شیمی صنایع شیمیایی، صنایع پالایش ۱۰ (مرد)
کارشناسی مهندسی شیمی صنایع پالایش، فرآیندهای جداسازی، طراحی فرآیند، پتروشیمی، گاز ۱۰ (مرد)

مواد آزمون:

دروس آزمون عمومی: زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی، کامپیوتر «جهت کلیه مقاطع و در سطح هر مقطع‌»
دروس آزمون اختصاصی دیپلم: فیزیک، شیمی و ریاضی
دروس آزمون اختصاصی فوق دیپلم: ریاضی، شیمی فیزیک، شیمی آلی، انتقال حرارت و مکانیک سیالات، موازنه انرژی و مواد، عملیات واحد، صنایع شیمیایی
دروس آزمون اختصاصی لیسانس: ترمودینامیک، حرارت و سیالات، عملیات واحد و انتقال جرم، کنترل فرآیندها، طراحی راکتور، زبان تخصصی و ریاضی

۱- شرایط عمومی داوطلبان:

  • ۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و با یکی از ادیان رسمی کشور.
  • ۱-۲- عدم سوء پیشینه کیفری.
  • ۱-۳- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تایید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت.
  • ۱-۴- دارا بودن کارت پایان خدمت با معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.
  • ۱-۵- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته به آن و نهادهای انقلابی.
  • ۱-۶- سپردن تعهدنامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت تبریزحداقل به مدت ۱۰ سال تمام.
  • ۱-۷- داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز آماده تر کنید!

۲- شرایط بومی برای داوطلبان متقاضی استخدام :
داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز باید از اهالی استان آذربایجان شرقی باشند.
اهل استان آذربایجان شرقی به کسانی اطلاق میشود که دارای یکی از شرایط ذیل باشند :

  • الف) محل تولد و محل صدور شناسنامه داوطلب از توابع استان آذربایجان شرقی باشد.
  • ب) حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در استان آذربایجان شرقی طی کرده باشد.
  • ج) حداقل ۵ سال منتهی به تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ساکن استان آذربایجان شرقی باشد. اخذ تاییدیه مبنی بر سکونت حداقل ۵ سال از شورای محل الزامی است.
  • د) فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل سه سال از سنوات تحصیلی ایشان (اعم از ابتدائی، راهنمایی یا دبیرستان) استان آذربایجان شرقی باشد.

۳- شرایط سنی برای متقاضیان استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز:

حداکثر سن متقاضیان با احتساب خدمت نظام وظیفه برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۳ سال ، کاردانی ۲۵ سال و کارشناسی ۲۷ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی است.

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان ۳ سال به سقف سنی افزوده می شود. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

تبصره ۲: شرایط حداکثر سن در مورد خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی غیرقادر به کار در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی حداکثر تا ۳ سال قابل افزایش می باشد.

در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان که دارای سابقه کار مرتبط بوده و همچنین برای ایثارگران و خانواده آنان در مقطع دیپلم نبایستی بیشتر از ۲۴ سال و در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۶ سال و کارشناسی نباید بیشتر از ۲۸ سال باشد.

تذکر مهم: داوطلبان گرامی تنها می توانند از یکی از تبصره های فوق الذکر در صورت داشتن شرایط لازم از آن استفاده نمایند.

۴-شرط معدل:

شرط شرکت در آزمون استخدامی داشتن معدل ۱۵ برای نفرات دیپلم و برای مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی ۱۵ جهت فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و ۱۷ برای سایر دانشگاهها (آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیرانتقاعی و …)

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز آماده تر کنید!

تذکرات لازم :

به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد .
نتایج آزمون کتبی به صورت دو تا سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و ارزیابی روانشناختی و معاینات طب صنعتی ، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرّر صورت می پذیرد .
مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
ارائه ارزشنامه مدرک تحصیلی ماخوذه از خارج از کشور صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است .
مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه توسط داوطلبان قابل قبول خواهد بود .
مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد .

داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ اخذ قبل از آزمون کتبی) بوده ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع جذب وی منتفی خواهد شد .
مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد .
در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط الزامی است .
در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر فرزند کارمندان (شاغل ، بازنشسته ، فوت شده ناشی از کار یا عادی) صنعت نفت از مراجع ذیربط الزامی است .
دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاهها مبنی بر اعلام واحدهای گذرانده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.
شرکت پالایش نفت تبریز هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و نیاز از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد .
شرکت هیچگونه تعهدی درخصوص تامین مسکن متاهلی یا مجردی و یا پرداخت وام و ودیعه مسکن را ندارد.
آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز آماده تر کنید!

۵- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام :

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ لغایت ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ با مراجعه به سایت www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.
ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت www.tbzrefinery.co.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
فایل عکس اسکن شده: متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
پس از تکمیل فرم و اخذ کد رهگیری از فرم ثبت نام پرینت تهیه کرده و مدارک مندرج در زیر را ضمیمه و به آدرس تبریز، جاده تبریز-آذرشهر، شرکت پالایش نفت تبریز، صندوق پستی ۴۱۵۶ و کد پستی ۵۱۹۷۱۳۱۱۱۱، مدیریت اداری و آموزش از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.
مدارک ارسالی بایستی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۲/۲۵ به شرکت واصل گردد، به مدارکی که بعد از تاریخ فوق وصول گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.مدارک لازم :
تصویر خوانا از کلیه صفحات شناسنامه
تصویر خوانا از مدرک تحصیلی که به امضاء و مهر صادر کننده مدرک، رسیده باشد.
تصویر خوانا از کارت پایان خدمت / معافیت دائم
مدارک ایثارگری (جهت ایثارگران)

پس از بررسی اسناد و مدارک ارسالی در صورت داشتن شرایط لازم مطابق اطلاعیه، دریافت کارت ورود به جلسه از طریق وب سایت در موعد مقرر مقدور خواهد بود. ضمناً در صورت عدم مطابقت با شرایط اعلام شده در اطلاعیه جذب مراتب از طریق سایت مذکور به متقاضی اعلام و ادامه مراحل بعدی متوقف خواهد شد.

تذکر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تایید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.

تذکر ۲ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۶- زمان و محل برگزاری آزمون :

محل برگزاری آزمون در شهر تبریز می باشد و آدرس حوزه برگزاری آزمون و ساعت امتحان نیز در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد .

جهت ثبت نام درآزمون اینجا کلیک نمایید

جهت پیگیری و ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید

خود را برای استخدام پالایش نفت تبریز آماده تر کنید!

۱۰ اسفند ۹۲ -اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

با آرزوی موفقیت برای تمام افرادی که در آزمون استخدامی شرکت نفت خلیج فارس شرکت کرده اند.

نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت خلیج فارس به محض اعلام در سایت ای استخدام به اطلاع شما دوستان عزیز خواهد رسید.

نمونه سوالات مصاحبه استخدام های دولتی

جزوه آموزشی تخصصی جلسه مصاحبه استخدامی

۱۶ بهمن ۹۲ -تغییر زمان آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

به دلیل تداخل زمان آزمون کارشناسی ارشد و آزمون نفت ستاره خلیج فارس، زمان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به روزهای پنجشنبه و جمعه
مورخ ۱/۱۲/۹۲ و ۲/۱۲/۹۲ منتقل می گردد. ضمنا دریافت کارت آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۲ لغایت ۳۰/۱۱/۹۲ می باشد.

۱۶ دی ۹۲ - استخدام شرکت نفت پالایش کرمانشاه

شرکت پالایش نفت کرمانشاه پیرو آگهی جذب نیروی انسانی شماره یک مورخ ۱۰/۷/۹۲ در روزنامه باختر و سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه(www.korc.ir) باطلاع آن دسته از داوطلبان مرد واجد شرایط که اقدام به ثبت نام نموده اند می رساند به منظور ثبت نام نهایی از تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۲ لغایت ۲۱/۱۰/۱۳۹۲ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت نام نهایی نمایند.
ضمناً داوطلبانی که هم اکنون متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون می باشند می توانند با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در اطلاعیه فوق در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۱۱/۱۱/۱۳۹۲ می باشد.
تذکر مهم:لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقاً مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرجات این اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذیرش حذف خواهد شد.

خود را برای آزمون استخدامی شرکت نفت پالایش کرمانشاه آماده نمایید.

جدول شماره (۱)

ردیف
کد، عنوان مقطع و رشته تحصیلی
کد و عنوان رشته های تحصیلی مورد قبول
گرایش
محل خدمت
نوع کار
تعداد افراد مورد نیاز
شرایط ویژه
۱
۱۰۱- کاردانی شیمی
۱۱۱- شیمی
کلیه گرایشها
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد پالایش
نوبت کار دائم
۶ نفر
-
۲
۱۰۲- کاردانی مکانیک
 
۱۱۲ – مکانیک
کلیه گرایشها
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد بهره برداری
نوبت کار دائم
۴ نفر
سلامتی کامل جسمی
۳
۱۰۳ – کاردانی برق
 
۱۱۳ – برق
کلیه گرایشها
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد بهره برداری
نوبت کار دائم
۴ نفر
سلامتی کامل جسمی
۴
۲۰۱- کارشناسی حسابداری
۲۱۱ – حسابداری
-
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد امور مالی
روزکار دائم
۴ نفر
-
۵
۲۰۴- کارشناسی کامپیوتر
۲۱۴ – مهندسی کامپیوتر
نرم افزار – سخت افزار
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه– واحد سامانه ها
روزکار دائم
۲ نفر
۳ سال سابقه کار – مسلط به شبکه
۶
۲۰۵- کارشناسی ایمنی
۲۱۵- مهندسی ایمنی، ۲۱۶-مهندسی آتش، ۲۱۷- مهندسی HSE ، ۲۱۸-مهندسی صنایع (گرایش ایمنی)، ۲۱۹- مهندسی شیمی (گرایش ایمنی)
-
شرکت پالایش ونفت کرمانشاه – واحد HSE
نوبت کار دائم
۴ نفر
-
۷
۲۰۲- کارشناسی ارشد حسابداری
۲۱۲ – حسابداری
-
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد امور مالی
روزکار دائم
۲ نفر
-
۸
۲۰۳- کارشناسی ارشد شیمی
۲۱۳ – شیمی
کلیه گرایشها
شرکت پالایش و نفت کرمانشاه – واحد بهره برداری
نوبت کار دائم
۲ نفر
-

خود را برای آزمون استخدامی شرکت نفت پالایش کرمانشاه آماده نمایید.

الف- شرایط عمومی داوطلبان:

* تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
* التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
* متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
* عدم تعهد خدمت در دستگاههای دولتی، وابسته به دولت و نهادهای انقلابی.
* داوطلبان جذب نباید بصورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشد (قراردادی یا پیمانکاری بلامانع است).
* داشتن تندرستی، تناسب و توانایی کامل جسمانی و روانی به تائید طب صنعتی بهداری و بهداشت صنعت نفت کرمانشاه.
* نداشتن کور رنگی…
* داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت غیر پزشکی در زمان ثبت نام.
* نداشتن سوء پیشینه کیفری به تائید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر.

ب) شرایط اختصاصی داوطلبان:

* داشتن مدرک تحصیلی رشته های مندرج در جدول شماره یک.
توجه: دانش آموختگان کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، با داشتن شرایط فوق می توانند در این آزمون و مصاحبه استخدامی شرکت کنند.
* حداکثر سن با احتساب خدمت نظام وظیفه ۲۷ سال تمام تا تاریخ (۱۴/۱۰/۹۲).

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان دو سال به سقف سنی افزوده می شود (ارائه گواهی سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای بهره برداری پالایش صنعت نفت یا صنایع مشابه و پرداخت حق بیمه ایام یاد شده الزامی است)
تبصره ۲: فرزندان معظم شهدا، مفقودین ، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی حداکثر سن تا میزان سه سال قابل افزایش می باشد.
«تذکر مهم: داوطلبان گرامی تنها می توانند یکی از تبصره های فوق الذکر را در صورت داشتن شرایط لازم استفاده کنند.»
* در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان جذب که دارای سابقه مرتبط در واحدهای بهره برداری باشند نباید بالاتر از ۲۹ سال و برای فرزندان ایثارگر ۳۰ سال باشند.
* بومی و ساکن استان کرمانشاه باشد.
* حداقل معدل برای داوطلبین ۱۳ می باشد.

تبصره: فرزندان معظم شهداء، مفقودین، آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی (غیر قادر به کار) و فرزندان کارکنان صنعت نفت در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، حداکثر یک نمره در معدل آنان تقلیل داده می شود.

برای دریافت نمونه سوالات آزمون استخدام شرکت نفت پالایش کرمانشاه اینجا کلیک نمایید.

ج) مدارک مورد نیاز

۱- تکمیل تقاضانامه
۲- پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۳۵۰ر۰۰۰ ریال بصورت الکترونیک از طریق سایت سازمان سنجش
۳- فایل اسکن شده: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۳- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
باشد.
JPG۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰*۲۰۰ باشد.
۴-۳- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
تبصره ۱- در صورت ارسال عکس غیرمعتبر ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.
۴- فایل اسکن شده مدرک تحصیلی و نظام وظیفه

د) مواد امتحانی آزمون های عمومی و اختصاصی
- مواد آزمون عمومی: جهت کلیه مقاطع یکسان و به شرح جدول ذیل است:

۱ر زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری
۲ر زبان انگلیسی
۳ر احکام و معارف اسلامی
۴ر فناوری اطلاعات (ICDL ۳، ۴، ۵، ۷)

جدول شماره (۲) - مواد آزمون اختصاصی

ردیف
رشته و مقطع تحصیلی
مواد امتحانی
۱ کاردانی شیمی ۱- شیمی آلی۲- صنایع شیمیایی ۳- موازنه جرم و انرژی ۴- ترمودینامیک ۵- کنترل فرآیند ۶- اصل عملیات
۲ کاردانی مکانیک ۱- ریاضی عمومی ۱، ۲-حرارت سیالات (ترمودینامیک و مکانیک سیالات) ۳- جامدات (استاتیک و مقاومت مصالح) ۴- فیزیک مکانیک
۳ کاردانی برق ۱- مجموعه ریاضی (ریاضیات عمومی ۱ و ۲ و معادلات دیفرانسیل) ۲- مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ۳-الکترونیک ۱ و ۲ ۴-ماشین های الکتریکی ۱ و ۲ ۵-سیستم های کنترل خطی
۴ کارشناسی حسابداری ۱- حسابداری مالی، ۲- حسابداری بهای تمام شده، ۳- حسابرسی
۵ کارشناسی ارشد حسابداری ۱- تئوری حسابداری، ۲- حسابداری مالی، ۳- حسابداری بهای تمام شده، ۴- حسابرسی
۶ کارشناسی ارشد شیمی ۱- شیمی آلی ۱، ۲ و ۳، ۲- شیمی معدنی ۱ و ۲، ۳- شیمی تجزیه ۱ و ۲ و دستگاهی، ۴- شیمی فیزیک ۱ و ۲
۷ مهندسی کامپیوتر ۱- پایگاه داده ها، ۲- ساختمان داده ها و الگوریتم ها، ۳- سیستم عامل ، Network -۶ Security+ – ۵ A+ ۴-
۸ کارشناسی ایمنی ۱- ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، ۲- برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات، ۳-ارگونومی (مهندسی فاکتورهای انسانی)، ۴- اصول ایمنی در صنعت، ۵- مجموعه بهداشت صنعتی (آلودگی آب، هوا و …، تصفیه و دفع فاضلاب های صنعتی)
 

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

 

۱۴ دی ۹۲ - استخدام شرکت نفت گروه مپنا

گروه مپنا در زمینه پروژه های نیروگاهی ، نفت و گاز و حمل ونقل ریلی از متخصصین با تجربه و علاقمند دعوت به همکاری می نماید .

متقاضیان واجد شرایط عناوین شغلی ذیل میتوانند مشخصات کامل فردی، سوابق تحصیلی و کاری خود را در سایت گروه مپنا بخش استخدام ثبت نمایند.

ردیف عنوان شغلی تحصیلات تجربه کاری مرتبط تخصص و توانمندی
۱ کارشناس فنی حداقل لیسانس مهندسی برق کلیه گرایشها حداقل پنج سال تجربه مرتبط در زمینه پروژه های نفت و گا ز PLC , SIMUTIC , SRVETAP,MATLABآشنایی با سیستمهایبرق و کنترل و روشها یراه اندازی تجهیرات
۲ کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه حداقل لیسانس مهندسی صنایع ( مدیریت ، فوق MBA ) حداقل سه سال تجربه مرتبط توانایی در اصول بروز رسانی واعمال تغییرات WBSتوانایی در اصول و فنون مذاکره فن بیانآشنایی بااستانداراهای مدریت پروژه (PMBOK- ISO۱۰۰۰۶ )تسلط بر نرم افزارهای تخصصی کنترل پروژه ( MSP- P۳)
۳ کارشناس ارزیابی فنی و اقتصادی حداقل لیسانس مهندسی صنایع ( مدیریت ، فوق MBA ) حداقل پنج سال تجربه مرتبط توانایی درمهندسی مالی و آنالیز طرح هااشنایی با قوانین ومقررات تجاری و اقتصادیتوانایی در ارزیابی نوسانات بازارهای مالی و سرمایه ایشناخت دقیق صنایع نفت و گاز ، اشنایی با تکنیک های تصمیم گیری ریسک
۴ کارشناس مطالعات بازار حداقل لیسانس مهندسی صنایع ( مدیریت ، فوق MBA ) حداقل سه سال تجربه مرتبط بازرگانی و بازاریابی تسلط بر مبانی برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیکتسلط بر روش های CSM&CRMدارای توانایی مذاکره موثر ومهارت های مرتبط
۵ کارشناس HSE حداقل لیسانس ایمنی صنعتی ، مدیریت ، ایمنی ، بهداشت حرفه ای حداقل سه سال تجربه مرتبط تسلط بر استاندارهای ایمنی و بهداشت ISO۱۴۰۰۱-۲۰۰۴Hاشنایی با قوانین ملی و بین المللی ایمنی و بهداشت صنعتیاشنایی با قوانین و مقررات مدیریت پسامنه
۶ کارشناس مالی حداقل لیسانس حسابداری ، مدیریت مالی حداقل سه سال تجربه مرتبط تسلط بر روش های بوجه بندی و بودجه ریزی ا شنایی با قوانین و مقررات مربوطه شامل قانون تجارتقانون مالیاتهای مستقیم وتامین اجتماعیآشنایی با نجوه تدوین اظهارنامه و صورتهای مالیآشنایی با استاندارهای بین المللی مالی

شرایط عمومی :

تسلط به زبان انگلیسی برای کلیه مشاغل الزامی است .

آشنایی کامل به کامپیوتر ونرم افزار های تخصصی مربوط به هریک از مشاغل برای کلیه داوطلبان ضروری است فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر با معدل بالا و رتبه های ممتاز درالویت جذب می باشند برای داوطلبان مرد نداشتن منع استخدامی به لحاظ شرایط نظام وظیفه الزامی می باشد

۲ دی ۹۲ - استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس (ثبت نام )

مهلت ثبت نام تا ۲۵ دی تمدید شد

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی در استان هرمزگان – بندرعباس در مرحله اول تعداد ۲۰۰ نفر از داوطلبان واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی/تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش به صورت قرارداد مدت معین طبق ضوابط قانون کار (بیمه تامین اجتماعی) دعوت به همکاری نماید.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش مرد زن تعداد کل
کارشناسی و بالاتر
مهندسی شیمی
فرآیندهای جداسازی، صنایع پالایش، صنایع گاز، صنایع پتروشیمی، طراحی فرآیند، طراحی
صنایع پتروشیمی
۴۰
۴
۴۴
مهندسی مکانیک
حرارت و سیالات
۱۴
۲
۱۶
مهندسی مکانیک
طراحی جامدات
۳
۳
مهندسی برق
قدرت
۸
۸
مهندسی برق
الکترونیک
۵
۵
مهندسی مواد
متالورژی صنعتی
۱
۱
۲
مهندسی ایمنی
۳
۳
مهندسی صنایع
برنامه­ریزی و تحلیل سیستم­ها، برنامه­ریزی و مدیریت تولید، تحقیق در عملیات و مهندسی
سیستم
۱
۱
۲
کامپیوتر
سخت افزار
۱
۱
کامپیوتر
نرم افزار
۱
۱
مهندسی محیط زیست
۱
۱
شیمی
شیمی کاربردی
۲
۱
۳
حسابداری
۲
۱
۳
مدیریت
مدیریت دولتی
۲
۱
۳
مدیریت
مدیریت بازرگانی
۲
۱
۳
علوم تربیتی
مدیریت برنامه­ریزی آموزشی
۱
۱
کاردانی
برق
قدرت (الکتروتکنیک، برق صنعتی)
۶
۶
برق
الکترونیک
۴
۴
ایمنی صنعتی
۲
۲
شیمی
شیمی آزمایشگاهی
۴
۴
مکانیک
ماشین­آلات، جوشکاری، ساخت و تولید، تاسیسات عمومی صنایع، تاسیسات آبرسانی و گاز رسانی
۲۰
۲۰
فنی
شیمی، فیزیک، ریاضی، مکانیک، عملیات پالایش، عملیات پتروشیمی
۶۰
۶۰
مدیریت بازرگانی
۲
۲
مدیریت دولتی
۳
۳
جمع کل
۱۸۷
۱۳
۲۰۰

 

۱- شرایط عمومی استخدام

۱- تابعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور (مصرح در قانون اساسی)
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم از خدمت (غیر پزشکی) به صورت کامپیوتری (جهت داوطلبان ذکور)
۴- عدم سوء پیشینه کیفری
۵- نداشتن تعهد خدمت در دستگاه‌ها، موسسات و شرکت‌ها در زمان دعوت به کار
۶- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان
۷- موفقیت در آزمون، مصاحبه فنی و تخصصی و آموزش‌های اولیه و تخصصی
۸- آمادگی انجام وظیفه در محل پالایشگاه میعانات‌گازی بندرعباس و سکونت در بندرعباس
تبصره - در شرایط یکسان اولویت جذب با داوطلبان بومی استان هرمزگان و خانواده معظم شهدا (همسر و فرزندان)، جانبازان بالاتر از ۲۵% (حالت اشتغال) و آزادگان با بیش از یکسال اسارت می‌باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

۲- شرایط اختصاصی استخدام

الف- حداکثر سن متقاضیان برای دارندگان مدرک کاردانی ۲۵ سال و کارشناسی ۲۸ سال و کارشناسی ارشد
۳۰ سال تمام تا تاریخ ۲/۱۰/۹۲ می‌باشد.
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
v مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با تایید کمیته جذب حداکثر به میزان ۳ سال(در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).
v مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سقف سنی افزوده می‌شود.
تذکر ۱: داوطلبان تنها می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از یکی از تبصره های فوق‌الذکر استفاده نمایند .
تذکر ۲: در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۸ سال و کارشناسی و کارشناسی ارشد نباید به ترتیب بیشتر از ۳۱ و ۳۳ سال باشد.
تذکر ۳: تاریخ اخذ مدرک تحصیلی و مدارک پایان خدمت و یا معافیت دائم بایستی قبل از تاریخ ۲/۱۰/۱۳۹۲باشد.

خود را برای آزمون استخدامی شرکت نفت خلیج فارس آماده کنید.

۳- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۲/۱۰/۹۲ لغایت ۱۷/۱۰/۹۲ با مراجعه به سایت ww.hormozgan.ac.ir/Pages/azmoun.aspx انجام می‌پذیرد. ضمناً کلیه اطلاع‌رسانی‌های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی به شرح ذیل است:
۱- ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در وب سایت مذکور به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی
۲- متقاضی می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید.
۳- واریز مبلغ ۰۰۰ر۲۵۰ ریال (بیست و پنج هزار تومان) به عنوان حق ثبت نام به صورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۲۰/۱۵۶۳۹۶۸ بانک ملت (قابل واریز در تمامی شعب بانک ملت) به نام دانشگاه هرمزگان. ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی نیز ارسال گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلو بایت باشد.
۴- ارائه مدارکی دال بر انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم برای آقایان (به صورت اسکن ارسال شود و حجم فایل آن نباید بیشتر از ۴۰ کیلو بایت باشد.).
۵- فایل اسکن­شده مدرک تحصیلی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت
توجه مهم: نام و نام خانوادگی پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام و نام خانوادگی متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد.

۴- زمان توزیع کارت ورود به جلسه

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۱/۹۲ لغایت چهارشنبه مورخ ۲۳/۱۱/۹۲ از طریق سامانه اینترنتی سایت ثبت نام، قابل دریافت خواهد بود.

۵- زمان و محل برگزاری آزمون:

تاریخ برگزاری آزمون هر داوطلب در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۲ یا ۲۵/۱۱/۱۳۹۲ در شهر بندرعباس می‌باشد. حوزه و تاریخ برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت ستاره نفت خلیج فارس

۶- منابع آزمون:

آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

جهت مشاهده مواد آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس کلیک نمایید.

۷- مراحل جذب

· از داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب اولویت و تقدم امتیاز جهت انجام مصاحبه فنی و تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.
· پس از طی مراحل گزینش و معاینات طب صنعتی، پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی علمی و عملی معرفی خواهند شد که در صورت موفقیت‌ در دوره‌های مذکور در این مرحله اقدام لازم به منظور استخدام آنان توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس صورت خواهد پذیرفت. بدین­ترتیب قبل از مراحل پیش گفته همچنین پیش از طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزشی، شرکت هیچ­گونه تعهدی منجمله استخدام در قبال داوطلبان نخواهد داشت.

۸- نکات قابل توجه

۱- افرادی که موفق به سپری‌نمودن آزمون و مصاحبه فنی و گزینش و آزمایش‌های طب‌صنعتی می‌شوند بایستی قبل از آغاز دوره‌های آموزشی تعهدات و تضامین لازمی که از سوی شرکت تعیین می‌گردد را به شرکت ارائه دهند.
۲- منتخبینی که در طول یا پس از طی دوره‌های آموزشی از عقد قرارداد استخدامی و آغاز کار خودداری نمایند کلیه هزینه‌های مربوط به مراحل مورد اشاره، به تشخیص شرکت از محل تضامین آنان برداشته خواهد شد.
۳- تشخیص شرکت در رد یا پذیرش داوطلبان در هر یک از مراحل اشاره شده و نهایتاً استخدام نافذ و قاطع بوده و داوطلبان حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب و ساقط می‌نمایند.

۹- تذکرات مهم:

۱- چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب (به عمد یا به سهو) خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در متن آگهی‌های استخدام این شرکت ‌باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان حتی در صورتی که حکم استخدامی هم صادر شده باشد، حکم مزبور لغو و بلااثر شده و حق هرگونه اعتراض از داوطلب سلب می‌گردد. بنابراین لازم است اطلاعات داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.
۲- ثبت نام فقط در رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی اعلام شده در جدول مجاز خواهد بود و داوطلبان می بایست با رشته، گرایش و مقطع تحصیلی ذکر شده در جدول نیازمندی ها در آزمون شرکت نمایند. بنابراین خواهشمند است از ثبت نام در رشته‌های تحصیلی مشابه یا مدارک تحصیلی بالاتر جداً خودداری نمایند.
۳- ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.
۴- هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام و انتخاب فقط یک رشته شغلی را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحوی غیر از سامانه اینترنتی مورد قبول نمی باشد.
۵- مجدداً تاکید می‌گردد که استخدام صرفاً براساس آئین­نامه و مقررات شرکت و ضوابط تعریف شده در قانون کار می باشد.
۶- نتایج آزمون کتبی حداکثر ۳ برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حدنصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی‌کند و انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، معاینات طب صنعتی، گزینش عمومی و طی نمودن موفقیت­آمیز دوره­های آموزش­های عمومی و تخصصی و با رعایت اولویت‌های مقرر صورت می‌پذیرد.
۷- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۲/۱۰/۹۲ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.
۸- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش‌آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۹- وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.
۱۰- در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه اصل و کپی مدارک الزامی است.
۱۱- شرکت نفت ستاره خلیج فارس هیچگونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت و فقط در صورت انصراف نفرات اصلی و نیاز شرکت، افراد ذخیره براساس اولویت امتیازات مکتسبه جایگزین خواهند شد.

داوطلبان می‌توانند درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سایت شرکت به آدرس www.pgsoc.ir و برای اطلاعات مرتبط به آزمون به سایت ثبت نام مراجعه و یا در ساعات اداری منحصراً با شماره تلفن ۰۷۶۱-۳۵۵۳۳۶۳ (دانشگاه هرمزگان) تماس حاصل نمایند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید.

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

۲۷ آذر ۹۲ - استخدام شرکت پالایش نفت تبریز سال ۹۲

قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون کتبی اردیبهشت ماه شرکت ملی نفت که در مصاحبه های استخدامی مهر و آبان جاری حضور یافته اند:

نتایج نهائی مصاحبه های استخدامی ، نیمه اول بهمن ماه صرفاً از طریق همین پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد .

۲ آذر ۹۲ - استخدام شرکت پالایش نفت تبریز سال ۹۲

شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی تعداد ۳۰ نفر از داوطلبان مرد بومی واجد شرایط را در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی و کارشناسی در رشته ها و گرایشهای مندرج در جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی - تخصصی و ارزیابی روانشناختی و انجام معاینات طب صنعتی و گزینش بصورت قراردادی در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی دعوت به همکاری نماید.

جدول مقاطع و رشته های تحصیلی مورد نیاز

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی گرایش تعداد مورد نیاز
دیپلم علوم تجربی / ریاضی فیزیک ___ ۱۰ (مرد)
کاردانی شیمی صنایع شیمیایی، صنایع پالایش ۱۰ (مرد)
کارشناسی مهندسی شیمی صنایع پالایش، فرآیندهای جداسازی، طراحی فرآیند، پتروشیمی، گاز ۱۰ (مرد)

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

مواد آزمون:

دروس آزمون عمومی: زبان انگلیسی، معارف اسلامی، ادبیات و زبان فارسی، کامپیوتر «جهت کلیه مقاطع و در سطح هر مقطع‌»

دروس آزمون اختصاصی دیپلم: فیزیک، شیمی و ریاضی

دروس آزمون اختصاصی فوق دیپلم: ریاضی، شیمی فیزیک، شیمی آلی، انتقال حرارت و مکانیک سیالات، موازنه انرژی و مواد، عملیات واحد، صنایع شیمیایی

دروس آزمون اختصاصی لیسانس: ترمودینامیک، حرارت و سیالات، عملیات واحد و انتقال جرم، کنترل فرآیندها، طراحی راکتور، زبان تخصصی و ریاضی

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۱- شرایط عمومی داوطلبان:

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به دین مبین اسلام و با یکی از ادیان رسمی کشور.

۱-۲- عدم سوء پیشینه کیفری.

۱-۳- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی به تایید طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت.

۱-۴- دارا بودن کارت پایان خدمت با معافیت دائم غیرپزشکی در زمان ثبت نام.

۱-۵- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و مراکز وابسته به آن و نهادهای انقلابی.

۱-۶- سپردن تعهدنامه محضری مبنی بر خدمت در شرکت پالایش نفت تبریزحداقل به مدت ۱۰ سال تمام.

۱-۷- داوطلبان جذب شده نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند.

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۲- شرایط بومی برای داوطلبان متقاضی استخدام:

داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز باید اهل تبریز باشند.

اهل تبریز به کسانی ابلاغ میشود که دارای شرایط ذیل باشند :

الف) محل تولد و محل صدور شناسنامه داوطلب شهرستان تبریز باشد.

ب) حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) را در تبریز طی کرده باشد.

ج) حداقل ۵ سال منتهی به تاریخ ۱ آبان ۹۲ ساکن تبریز باشد. اخذ تاییدیه مبنی بر سکونت حداقل ۵ سال از شورای محل الزامی است.

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۳- شرایط سنی برای متقاضیان استخدام در شرکت پالایش نفت تبریز:

حداکثر سن متقاضیان با احتساب خدمت نظام وظیفه برای دارندگان مدرک دیپلم ۲۱ سال ، کاردانی ۲۳ سال و کارشناسی ۲۵ سال تمام تا تاریخ انتشار آگهی است.

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان ۳ سال به سقف سنی افزوده می شود. (در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه گواهی سابقه کار معتبر و پرداخت حق بیمه ایام مذکور الزامی است).

تبصره ۲: شرایط حداکثر سن در مورد خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان از کار افتاده کلی غیرقادر به کار در صورت داشتن شرایط مندرج در آگهی حداکثر تا ۳ سال قابل افزایش می باشد.

در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان که دارای سابقه کار مرتبط بوده و همچنین برای ایثارگران و خانواده آنان در مقطع دیپلم نبایستی بیشتر از ۲۴ سال و در مقطع کاردانی نبایستی بیشتر از ۲۶ سال و کارشناسی نباید بیشتر از ۲۸ سال باشد.

تذکر مهم: داوطلبان گرامی تنها می توانند از یکی از تبصره های فوق الذکر در صورت داشتن شرایط لازم از آن استفاده نمایند.

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۴- شرط معدل:

شرط شرکت در آزمون استخدامی داشتن معدل ۱۵ برای نفرات دیپلم و برای مقاطع فوق دیپلم و کارشناسی ۱۵ جهت فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و ۱۷ برای سایر دانشگاهها (آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، غیرانتقاعی و ...)

تذکرات لازم :

  • به مدارک ارسالی توسط دارندگان مدارک تحصیلی کمتر یا بالاتر از مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی اعلام شده و همچنین به مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد .
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم جذب حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد .
  • وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد .
  • نتایج آزمون کتبی به صورت دو تا سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد. لذا کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون کتبی هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی و ارزیابی روانشناختی و معاینات طب صنعتی ، گزینش عمومی و با رعایت اولویت های مقرّر صورت می پذیرد .
  • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون کتبی بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد .
  • ارائه ارزشنامه مدرک تحصیلی ماخوذه از خارج از کشور صادره توسط اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور الزامی است .
  • مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی صرفاً پس از گذراندن آزمون جامع آن دانشگاه توسط داوطلبان قابل قبول خواهد بود .
  • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور صادر گردیده باشد .
  • داوطلبان استخدام می بایست با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در آزمون های استخدامی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتیکه در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود داوطلب دارای مدرک تحصیلی بالاتر (با تاریخ اخذ قبل از آزمون کتبی) بوده ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع جذب وی منتفی خواهد شد .
  • مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ باشد به هیچ عنوان مورد پذیرش قرار نمی گیرد .
  • در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر ایثارگری از مراجع ذیربط الزامی است .
  • در صورت قبولی در آزمون کتبی ارائه مدارکی دال بر فرزند کارمندان (شاغل ، بازنشسته ، فوت شده ناشی از کار یا عادی) صنعت نفت از مراجع ذیربط الزامی است .
  • دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد الزامی است. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا گواهی های صادره توسط دانشگاهها مبنی بر اعلام واحدهای گذرانده شده مورد پذیرش نخواهد بود.)
  • داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.
  • شرکت پالایش نفت تبریز هیچ گونه تعهدی در قبال جذب نفرات ذخیره نخواهد داشت. در صورت انصراف نفر اصلی و نیاز از فرد ذخیره دعوت بکار خواهد شد .
  • شرکت هیچگونه تعهدی درخصوص تامین مسکن متاهلی یا مجردی و یا پرداخت وام و ودیعه مسکن را ندارد.
  • آزمون عمومی و تخصصی بصورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۵- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی و مهلت ثبت نام:

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از تاریخ ۲ آذر ۹۲ لغایت۸ آذر ۹۲ با مراجعه به سایت www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

  • ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت www.tbzrefinery.co.ir به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.
  • فایل عکس اسکن شده: متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴ × ۳ خود را با حجم کمتر از ۴۰ کیلو بایت اسکن نموده و فایل آن را از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید..
  • فایل اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی با حجم کمتر از ۸۰ کیلو بایت.
  • واریز مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ (دویست هزار) ریال به عنوان حق ثبت نام بصورت پرداخت بانکی به حساب شماره ۰۱۰۷۶۸۵۲۶۲۰۰۰ بانک ملّی شعبه پالایشگاه تبریز کد شعبه ۴۵۵۴ (قابل واریز از تمامی شعب بانک ملّی) بنام شرکت پالایش نفت تبریز، ضمناً در موقع ثبت نام باید اسکن فیش واریزی پیوست گردد که حجم فایل آن نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد، نام پرداخت کننده فیش واریزی باید با نام متقاضی شرکت در آزمون یکی باشد. همچنین ارائه اصل فیش واریزی در هنگام برگزاری آزمون الزامی است.
  • فایل اسکن مدرک تحصیلی داوطلب که نباید بیشتر از ۸۰ کیلوبایت باشد .

تذکر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می باشد. پس از تایید نهایی اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد، لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد.

تذکر ۲ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به نحو غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نبوده و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۶- زمان توزیع کارت ورود به جلسه:

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز سه شنبه مورخ ۱۹ آذر ۹۲ لغایت ۲۰ آذر ۹۲ از طریق سامانه اینترنتی سایت www.tbzrefinery.co.ir قابل دریافت خواهد بود .

۷- زمان و محل برگزاری آزمون:

تاریخ برگزاری آزمون در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۲ خواهد بود که زمان دقیق آن از طریق سایت www.tbzrefinery.co.ir اعلام گردیده و در کارت ورود به جلسه ذکر خواهد شد. آدرس و حوزه برگزاری آزمون و ساعت امتحان نیز در کارت ورود به جلسه داوطلبین قید خواهد شد.

شانس خود را در قبولی آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

۲۰ آبان ماه ۹۲ - لغو محدودیت های جذب و استخدام بانوان در صنعت نفت

عباس خنیفر با اشاره به محدودیت های جذب و استخدام بانوان در صنعت نفت در گذشته توضیح داد: برخی شرکت‌های صنعت نفت، براساس طبیعت کارشان و با استدلال سابقه ماندگاری نیرو، تقاضاهایی را برای اولویت استخدام آقایان داشتند ولی آقای زنگنه دستور داده اند که محدودیت های استخدام خانم ها در صنعت نفت را لغو کنیم که این کار را انجام می دهیم و ما دستور آقای زنگنه را عینا اجرا خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در آزمون استخدامی اخیر، جذب نیرو در برخی رشته‌های صنعت نفت، خانم ها هم جذب شده اند البته می‌توانستیم در برخی رشته های دیگر خانم ها را جذب کنیم اما بعضی شرکت ها متقاضی نبودند، اظهار کرد: در دولت های نهم و دهم، صنعت نفت دو بار مجوز استخدامی گرفته است. یکبار در زمان وزارت نوذری و یکبار در زمان سرپرستی محمود احمدی نژاد بر صنعت نفت. نوذری مجوز استخدام ۱۸۰۰ نفر و احمدی نژاد مجوز استخدام ۴۹۰۰ نفر را در صنعت نفت صادر کرده بودند.

به گزارش پانانیوز، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت در خصوص شیوه آماده سازی زمینه برای اجرای دستور زنگنه تشریح کرد: برای اجرای عملی دستور آقای زنگنه مبنی بر لغو ممنوعیت جذب خانم ها، سمت های سازمانی را شناسایی کرده و براساس آن، اجازه می دهیم خانم ها و آقایان به طور یکسان در آزمون استخدامی شرکت کنند.

به گفته وی به نظر می رسد آقای زنگنه نیز مجوز استخدامی جدید برای صنعت نفت صادر کند زیرا عده ای از کارکنان بازنشسته می شوند و شرکت ها هم توسعه پیدا می کنند. ما هر سال تراز نیروی انسانی را می گیریم و براساس آن سمت های خالی را شناسایی می کنیم و نیروها را با آزمون جذب می کنیم.

خنیفر با بیان اینکه هم نیروهای موجود قراردادی صنعت نفت می توانند در آزمون آینده استخدامی شرکت کنند و هم فارغ التحصیلان دانشگاه ها، یادآوری کرد: بر اساس دستور آقای وزیر به جز مشاغل اقماری، هیچ محدودیت جنسیتی برای جذب خانم ها و آقایان پیش بینی نمی کنیم. جذب بر اساس رشته تحصیلی، توانمندی ها، محل اشتغال و نیارهای صنعت نفت خواهد بود.

وی همچنین درباره راهکارهای ارتقای نیروی انسانی افزود: در راستای اجرای سیاست شایسته سالاری و انتصاب های درست، ما مرکز ارزیابی و پرورش مدیران را طراحی و اجرا کرده ایم. براساس اصول علمی، ویژگی های فردی مدیران را احصاء می کنیم و متناسب با آن سمت می دهیم. همچنین نیازهای آموزشی آنان را شناسایی می کنیم که این سیستم در کشور منحصر به فرد است. به این ترتیب هر مدیری قبل از انتصاب باید به مرکز ارزیابی و پرورش مدیران برود و استثنا هم ندارد.

نمونه سوالات مصاحبه استخدام های دولتی

جزوه آموزشی تخصصی جلسه مصاحبه استخدامی

۳۰ مهر ۹۲ - استخدام ۱۰۹ نیرو در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

مدیر منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از پذیرش ۱۰۹ نفر از پذیرفته شدگان نهایی آزمون شرکت ملی نفت برای ورود به این سازمان تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا سلمان غلامی با بیان اینکه دعوت شدگان به مصاحبه های استخدامی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت دو برابر مجوز جذب بوده است، گفت: پس از برگزاری آزمون در اردیبهشت امسال، اداره تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران اسامی ۲۱۹ نفر را به عنوان پذیرفته شدگان آزمون کتبی اعلام کرد.

وی با اشاره انجام مصاحبه های فنی، تخصصی این تعداد در دو حوزه تهران و اهواز، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۸ نفر در پانل های فنی، تخصصی تهران و ۱۱۱ نفر نیز در اهواز مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت که در نهایت تعداد ۱۰۹ نفر از سوی اداره تامین نیروی انسانی شرکت ملی نفت پذیرفته و تا پایان آذر از طریق سایت شرکت ملی نفت اعلام خواهد شد.

سلمان غلامی ضمن اشاره به اجرای مرحله اول مصاحبه های فنی و تخصصی از نیمه دوم مهر در تهران گفت : در این مرکز هفت پانل با حضور سه کارشناس شغل از سازمان در پانزده مرحله و طی دو هفته برگزار شد که در هر یک از پانل های تخصصی یک نفر نماینده گزینش و یک نفر نماینده اداره تامین نیروی شرکت ملی نفت نیز حضور داشتند.

وی تصریح کرد: پانل های مصاحبه از امروز (۲۷ مهر) در اهواز با حضور کارشناسان و نمایندگان گزینش و تامین نیروی شرکت نفت تشکیل و تا دو هفته ادامه داشت.

مدیر منابع انسانی سازمان با اعلام اینکه پذیرفته شدگان در هشت گروه شغلی قرار دارند، تصریح کرد: بر مبنای مجوزهای صادره تنها ۲ نفر کارشناس آموزش و توسعه پذیرش شده اند و مابقی شرکت کنندگان در رشته های پزشک عمومی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، بهداشت، گفتار درمانی و داروسازی قرار دارند.

غلامی با اشاره به ممنوعیت جذب در تهران گفت : افرادی که در مصاحبه ها شرکت می کنند، پس از اعلام قطعی در دوحوزه شمال (گیلان، مازندران، کرمانشاه، فارس، مرکزی، قم، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی) و حوزه جنوب شامل اهواز، آبادان، گچساران، ماهشهر، مسجد سلیمان و خارگ مشغول به کار خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی افزود: بر مبنای این مصوبه ۲۵ درصد از کل پذیرفته شدگان نهایی مربوط به سهمیه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد خواهد بود که این افراد از شرکت در آزمون کتبی معاف بوده ولی باید تمامی مراحل مصاحبه های تخصصی، معاینات طب صنعتی و گزینش را طی کنند.

به گفته وی مدت زمان خدمت آن دسته از شرکت کنندگانی که از کارکنان فعلی سازمان هستند به عنوان سابقه کار داخل صنعت نفت برای شان لحاظ خواهد شد.

غلامی با بیان این نکته که در طول سال علاوه جذب نیرو به صودت موردی نیز وجود خواهد داشت گفت: نظر به اینکه مجموعه سازمان توسعه خدمات و فضاهای فیزیکی در در سطح تمامی مناطق بیست گانه را در دستور کار دارد و همچنین در صورت منفک شدن نیروهای قراردادی به صورت موردی و با کسب مجوزهای قانونی و انجام مصاحبه نیز جذب نیرو به صورت یک به دو انجام خواهد شد.

مدیر منابع انسانی سازمان در خصوص نیروهای قرارداد مدت موقت نیز گفت: مدیریت منابع انسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت همه مشخصات این کارکنان را به همراه ۱۳ پیشنهاد در زمینه تبدیل وضعیت این افراد به اداره تامین نیرو و مجموعه تدوین مقررات شرکت ملی نفت ایران ارسال کرده که تا کنون دستورعملی در این باره ابلاغ نشده است.

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

۱۴ مهر ۹۲ - استخدام شرکت پالایش نفت کرمانشاه سال ۹۲

برای دریافت اخبار و آگهی استخدام شرکت نفت در گوشی و ایمیل خود اینجا کلیک کنید.

شرکت پالایش نفت کرمانشاه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحـدهای مختلف خود ، از بین فارغ التحصیلان مرد واجد شرایط ، در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های شرح جدول ذیل ، در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی ، دعوت به همکاری می نماید. ضمنا تاریخ ،محل و چگونگی فرآیند جذب از طریق جراید استان و سایت شرکت به ا طلاع متقاضیان خواهد رسید.

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

جدول رشته های مورد نیاز

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

گرایش

محل خدمت

نوع کار

تعداد نفرات مورد نیاز

شرائط ویزه

۱

کاردانی

شیمی

کلیه گرایشها

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد پالایش

نوبتکار دائم

۶ نفر

دارندگان کارشناسی نیز میتوانند شرکت کنند

۲

کاردانی

مکانیک

کلیه گرایشها

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد بهره برداری

نوبتکار دائم

۲ نفر

سلامت کامل جسمی

۳

کاردانی

برق

کلیه گرایشها

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد بهره برداری

نوبتکار دائم

۲ نفر

سلامت کامل جسمی

۴

کارشناسی

حسابداری

-

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد امور مالی

روز کار دائم

۴ نفر

-

۵

کارشناسی ارشد

حسابداری

-

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد امور مالی

روز کار دائم

۲ نفر

-

۶

کارشناسی ارشد

شیمی

کلیه گرایشها

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد بهره برداری

نوبتکار دائم

۲ نفر

دارندگان کارشناسی نیز میتوانند شرکت کنند

۷

کارشناسی

مهندسی کامپیوتر

نرم افزار- سخت افزار

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد سامانه ها

روز کار دائم

۲ نفر

۳ سال سابقه کار- مسلط به شبکه

۸

کارشناسی ارشد

مهندسی ایمنی- مهندسی آتش-مهتدسی HSE- مهندسی صنایع(گرایش ایمنی)

مهندسی شیمی(گرایش ایمنی}

-

شرکت پالایش نفت کرمانشاه-واحد HSE

نوبتکار دائم

۴ نفر

دارندگان کارشناسی نیز میتوانند شرکت کنند

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

شرایط عمومی داوطلبان :

  1. تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  3. متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
  4. عدم تعهد خدمت در دستگاههای دولتی ، وابسته به دولت و نهادهای انقلابی
  5. داوطلبان جذب نباید بصورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند (قراردادی یا پیمانکاری بلامانع است )
  6. داشتن تندرستی ، تناسب و توانایی کامل جسمانی و روانی به تائید طب صنعتی بهداری و بهداشت صنعت نفت کرمانشاه
  7. داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی
  8. نداشتن سوءپیشینه کیفری به تائید مراجع ذیصلاح و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

شرایط اختصاصی داوطلبان :

  • داشتن مدرک تحصیلی رشته های مذکور
  • حداکثر سن با احتساب خدمت نظام وظیفه ۲۷ سال تمام تا تاریخ ( ۳۱/۶/۹۲ )
  • بومی و ساکن استان کرمانشاه باشد.

تبصره ۱: مدت سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر حداکثر به میزان دو سال به سقف سنی افزوده میشود ( ارائه گواهی سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای بهره برداری پالایش صنعت نفت یا صنایع مشابه و پرداخت حق بیمه ایام یاد شده الزامی است )

تبصره ۲: فرزندان معظم شهدا ، مفقودین و جانبازان از کارافتاده کلی غیر قادر به کار در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی حداکثر سن تا میزان سه سال قابل افزایش میباشد.

تبصره ۳: فرزندان معظم شهدا ، مفقودین و جانبازان از کارافتاده کلی غیر قادر به کار و فرزندان کارکنان شرکت در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی حداکثر یک نمره کمتر مورد قبول میباشد.

تذکر مهم : داوطلبان گرامی تنها می توانند یکی از تبصره های فوق الذکر را در صورت داشتن شرایط لازم استفاده کنند.

در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن با مراعات تبصره های فوق الذکر برای داوطلبان جذب که دارای سابقه کار مرتبط در واحدهای بهره برداری باشند نباید بالاتر از ۲۹ سال و برای فرزندان ایثار گران سی سال باشد.

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

شرایط معدل داوطلبان :

حداقل معدل کل برای داوطلبین جذب سیزده می باشد .

تبصره ۱: دانش آموختگان کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، با داشتن شرائط فوق می توانند در این آزمون و مصاحبه استخدامی شرکت کنند.

ثبت نام واجدین شرایط منحصراً از ۱۵/۷/۹۲ لغایت ۳۰/۷/۹۲ با مراجعه به سایت www.korc.ir انجام می پذیرد . متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل ، مدارک خود را در سامانه ثبت نمایند . ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت . مراحل ثبت نام بصورت زیر است :

۱- ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود وب سایت www.korc.ir بطور صحیح و دقیق ضـروری می باشد .

۲- فایل عکس اسکن شده : متقاضی می بایست یک قطعه عکس پرسنلی ۴×۳ خود را با حجم کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت اسکن نموده و فایل آنرا از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی ارسال نماید .

۳- فایل اسکن از صفحه اول شناسنامه ، کارت ملی و کارت پایان خدمت پشت و رو در قالب فایل zip شده و با حجم کمتر از ۳۰۰ کیلو بایت.

۴- فایل اسکن مدرک تحصیلی داوطلب که نباید بیشتر از ۱۵۰ کیلو بایت باشد .

  • تذکـر ۱ : ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل ثبت نام می باشد و پس از آن جهت پیگیری های لازم با شماره های ۴۴۹۷۶۰۷ و ۴۴۹۷۶۵۰ تماس حاصل فرمایند. پس از تائید نهایی، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد .لذا در تکمیل فرم درخواست در سامانه اینترنتی مذکور دقت لازم معمول گردد .
  • تذکر ۲ : لازم بذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد ؛ ضمناً ثبت نام بصورت ناقص یا به نحوی غیر از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی مذکور مورد قبول نخواهد بود .
  • تذکر ۳ : در هر مرحله از مراحل جذب اگر محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد ، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد .
  • تذکر ۴ : باتوجه به اینکه این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحدهای وزارت نفت و دیگر ارگانهای دولتی وجود ندارد .
  • تذکر ۵: واجدین شرایط جهت اطلاع از زمان و مکان مصاحبه خود ۱۰ روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام به سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه به آدرس www.korc.ir مراجعه نمایند.

تذکر ۶: ثبت نام در این سایت هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و این شرکت در انتخاب واجدین شرایط مختار است.

جهت دانلود فرم کلیک نمایید

وب سایت شرکت پالایش نفت کرمانشاه

خود را برا ی آزمون شرکت پالایش نفت کرمانشاه آماده کنید

۱۱ مهر ۹۲ – جذب ۲۱۳ نفر در شرکت نفت و گاز غرب

از بین پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، ۲۱۳ نفر جذب مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب می شوند.

صفرعلی رییسی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به آزمون استخدامی شرکت نفت در سال جاری گفت: این آزمون با رقابت ۱۲۹ هزار داوطلب برگزار شد و در این بین، ۸۳۶۴ نفر در آزمون شهر کرمانشاه شرکت کردند.

وی افزود: آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در کرمانشاه، در دانشگاه رازی و علوم اجتماعی این شهر برگزار شد و در مجموع ۸۲۰۵ نفر مرد و ۱۵۹ نفر زن در این آزمون شرکت کردند.

رییسی با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی در دوره‌های گذشته بر مبنای رشته تحصیلی برگزار می ‌شد، اما در آزمون امسال گروه شغلی داوطلبان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس شرکت ملی نفت ایران با هدف تضمین بیشتر ماندگاری نیروها، آزمون امسال را به صورت گروه های شغلی برگزار کرد تا این امکان برای متقاضیان به وجود آید که از همان ابتدا گروه شغلی و محل اشتغال خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از برگزاری مصاحبه استخدامی شرکت نفت و گاز غرب در دهه اول مهرماه امسال خبر داد و گفت: مصاحبه استخدامی برای ۴۲۶ نفر از پذیرفته شدگان آزمون در ایلام برگزار می شود که از این تعداد، ۲۱۳ نفر در مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب مشغول به کار خواهند شد.

نمونه سوالات مصاحبه استخدام های دولتی

جزوه آموزشی تخصصی جلسه مصاحبه استخدامی

۲۰ مرداد ۹۲ - مصاحبه استخدام در مهر ماه خواهد بود

به اطلاع پذیرفته شدگان آزمون کتبی می رساند به حول و قوه الهی مصاحبه های استخدامی از ابتدای مهرماه آغاز می گردد که در این خصوص جزئیات زمان و مکان مصاحبه ها طی هفته پایانی شهریورماه از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد گردید .

برای مشاهده متن خبر اینجا کلیک کنید

نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ۹۲، اواسط تیرماه ۹۲ در این لینک اعلام میشود.

نمونه سوالات مصاحبه استخدام های دولتی

جزوه آموزشی تخصصی جلسه مصاحبه استخدامی

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای آرشیو استخدامهای شرکت نفت

  • m
    master
    ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۶
    موارد کاربرد پمپ های آبرسانی
    در واقع اصطلاح پمپ آب یک کلمه عام هست که این امر بصورت اشتباه به کلیه پمپ ها اطلاق می شود. در واقع پمپ از لحاظ کابرد دارای تنوع زیادی هستند که برخی از آنها اشاره می کنیم:
    ۱- انتقال آب جهت مصرف
    ۲- انتقال آب جهت اطفاء حریق
    ۳- انتقال آب در اراضی و زهکشی
    ۴- جمع آوری و انتقال فاضلاب
    ۵- انتقال سیالات شیمیایی
    ۶- کاربرد فراوان در صنایع شیمیایی، نفت، پتروشیمی و پالایشگاهی
    ۷- صنایع غذایی
    با توجه به تنوع بالا می توان گفت کارخانه پمپ آب پنتاکس، پمپ آب ابارا، پمپ آب گراندفوس، پمپ آب ویلو، پمپ آب کالپدا، پمپ آب پمپیران توانسته اند طیف وسیعی از پمپ را با کاربردهای فوق تولید کنند.
    • ا
      امین
      ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱
      البته در سال 95
      • ا
        امین
        ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹
        استخدام جدید شرکت نفت کی هست?

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ