آرشیو استخدامهای بانک کشاورزی

۱۰ نظر

آنچه در این خبر خواهید خواند:

۴ اسفند ۹۲ - زمان مصاحبه پذیرفته شدگان بانک کشاورزی

۱ آبان ۹۲ - اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی

۹ مهر ۹۲ - نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی آماده شد

۱۷ اردیبهشت ۹۲ - استخدام بانک کشاورزی سال

۴ اسفند ۹۲ - زمان مصاحبه پذیرفته شدگان بانک کشاورزی

با سلام خدمت شما کاربران عزیز بنا به انتشار اخبار کذبی که متاسفانه برخی سایتها در مورد زمان مصاحبه اعلام میدارند. تیم ای استخدام بنا به مسولیتی که در قبال شما کاربران دارد وظیفه خود دانست که به شما اطلاع دهد به این اخبار کذب توجه نکنید. زیرا این سایتها متاسفانه فقط یک متن ثابت را مانند اینکه "طبق تماس تلفنی با مسئول مربوطه زمان احتمالی ..." را در تمام آگهی های خود مینویسند. لطفا به این اخبار توجه نکنید زیرا این افراد هدفی جز گمراه کردن ذهن شما ندارند. پس لطفا صبور باشید و مطمئن باشید اگر خبر موثقی باشد در وب سایت ای استخدام منتشر میشود.

طبق بررسی های انجام شده و کامنتهای دوستان ظاهرا دعوت برای مصاحبه شروع شده ولی هنوز اعلام رسمی نشده است برای کسب اطلاعات دیدگاههای این صفحه را بخوانید و با دوستان خود تبادل اطلاعات کنید

۱ آبان ۹۲ - اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی

ضمن عرض تبریک به قبول شدگان آزمون استخدامی برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید. کاربران عزیز خواهشا توجه فرمایید ، ممکن است برخی از شما وقتی وارد صفحه بانک می شوید با یک صفحه خالی رو به رو شوید این اشکال به دلیل طراحی اشتباه این سایت است. برای دیدن نتایج مطابق شکل زیر به سمت چپ صفحه بروید

برای دیدن عکس روی آن کلیک کنید

agri-bank

برای یادآوری کد رهگیری اینجا کلیک کنید

در صورتیکه در طول کار خود به هر مشکلی برخورد کردید باید با روابط عمومی بانک تماس حاصل فرمایید. برای بیان مشکل خود با مسئولان بانک اینجا کلیک کنید.

مصاحبه استخدامی سختی در پیش دارید. خود را آماده کنید

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در سال ۹۳ در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

۹ مهر ۹۲ - نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی آماده شد

بانک کشاورزی برای ارائه خدمات مالی و بانکی به مشتریان خود، براساس ضوابط و مقررات استخدامی و اخذ مجوزهای مربوطه اقدام به جذب افراد در مقطع تحصیلی لیسانس، برای تامین کادر خود در شعب مختلف کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، براین اساس آزمون استخدامی بانک کشاورزی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۹۲ برگزار شد، اما هنوز اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام نشده است.
با آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، جواب آزمون استخدامی بانک کشاورزی آماده شده است اما زمان دقیق اعلام نتایج هنوز اعلام نشده و به احتمال فراوان اعلام نتایج تا پایان مهرماه صورت می‌گیرد.

آیا میدانید در جلسات استخدامی چه جیزهایی مهم میباشد؟

نمونه سوالات مصاحبه استخدام سازمانها

۱۷ اردیبهشت ۹۲ - استخدام بانک کشاورزی سال ۹۲

دریافت کارت آزمون

دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

الف) شرایط عمومی و اختصاصی :
۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .(با تایید مراجع ذیصلاح)
۵-عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردانها.
۶-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی برای آقایان.
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت قانونی، کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ(۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تایید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷-دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تا تاریخ۲۷/۲/۱۳۹۲ (متولدین۲۷/۲/۱۳۷۲ به قبل) و حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین ۲۷/۲/۱۳۶۲ به بعد)
توضیح: موارد ذیل به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:
۷-۱-میزان مدت خدمت داوطلبانه در جبهه‌های جنگ و نیز مدت استراحت پزشکی و بستری شدن در اثر مجروحیت.
۷-۲ به میزان سالهای اسارت وحضور در جبهه در مورد افرادی که به اسارت دشمن و یا گروه‌های ضد انقلاب در آمدند.
۷-۳: افراد خانواده معظم شهدا آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند: شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهرو برادر تا میزان ۵ سال.
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی .
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد از ادامه مراحل استخدام وی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۹-عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، موسسات دولتی و یا نهادهای انقلابی.
۱۰-تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی متناسب با کار بانک طبق تشخیص بانک و مراجع پزشکی معتمد بانک.
۱۱-ایثارگران و خانواده‌های آنان براساس قوانین و مقررات مصوب، از امتیازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود.
۱۲-کلیه داوطلبان می‌بایست بومی و ساکن منطقه، شهرستان و استان مورد تقاضا مطابق با موارد مندرج در جدول شرایط احراز اعلام شده، باشند.
تبصره ۱ :ومی به فردی اطلاق می‌شودکه حداقل دارای یکی از ویژگی‌های ذیل باشد:
الف) محل تولد داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب) محل اخذ مدرک تحصیلی وی (حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع ابتدائی، راهنمائی یا دبیرستان بصورت پیوسته) در شهرستان مورد نظر باشد.
ج) فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولی خویش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند، به شرط ارائه گواهی، بومی محسوب خواهند شد.
د) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که شهرستان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان (درخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان مورد تقاضای شغل باشد.
تبصره ۲ :برای مناطقی که درجدول شرایط احراز شرط بومی به صورت استانی ویا منطقه ای تعیین گردیده است کلمه "استان ویا منطقه" (حسب مورد )جایگزین شهرستان درویژگی های اعلام شده (بند الف تا د) خواهد شد.
۱۳-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته‌های حسابداری، حسابرسی، علوم بانکی وبانکداری، رایانه (نرم افزار، سخت افزار، برنامه نویسی) و IT، مهندسی کشاورزی (کلیه گرایشها) علوم اقتصادی (کشاورزی– نظری– بازرگانی) مدیریت (امور بانکی- بازرگانی-مالی-دولتی- بیمه-صنعتی-کارآفرینی) زبان انگلیسی، حقوق، آمار، ریاضی (کاربرد در کامپیوتر و کاربرد در مدیریت) مطابق با جدول شرایط احرازمندرج در آگهی.
تبصره ۱: داشتن حداقل معدل(۱۳) الزامی می‌باشد.
تبصره ۲: فرزندان معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% و آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت از شرط حداقل معدل معاف می‌باشند.
تبصره ۳: صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزشی عالی که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
تبصره ۴: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ (۲۷/۲/۱۳۹۲) برگزاری آزمون باشد.

دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

ب: نحوه ثبت نام
۱-ثبت نام ازطریق سایت اینترنتی انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت اینترنتی بانک کشاورزی به آدرس : www.agri-bank.com مراجعه وپس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام (درصورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی واخذ کد رهگیری اقدام نمایند .
۲-مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخ ۷/۲/۱۳۹۲ لغایت پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۶ /۲/۱۳۹۲می باشد .
۳- داوطلبان می بایست مبلغ ۲۵۰،۰۰۰( دویست وپنجاه هزار ) ریال را به عنوان هزینه شرکت درآزمون ازطریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام ( باداشتن الزامات آن همانند cvv۲ورمزدوم کارت بانک های عضو شبکه شتاب )پرداخت نمایند .
توضیح: داوطلبان ایثارگر و خانواده‌های آنان از پرداخت ۵۰% هزینه ثبت نام معاف می‌باشند.

ج) تاریخ توزیع و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
۱-داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می‌بایست ازساعت ۸ صبح مورخ ۲۴/۲/۱۳۹۲ به سایت ثبت نام آزمون www.agri-bank.com مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.
تبصره: داوطلبان به منظور حضور درجلسه آزمون می‌بایستی اصل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند.
۲-آزمون استخدامی در روز جمعه مورخ۲۷/۲/۱۳۹۲ راس ساعت ۹ صبح برگزارمی‌گردد. محل برگزاری آزمون به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه از طریق سایت آزمون، به اطلاع خواهد رسید.

دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

چ) مواد آزمون
الف) عمومی:
۱- زبان انگلیسی عمومی ۲- فن آوری اطلاعات ۳-ریاضی و آمار مقدماتی ۴-زبان وادبیات فارسی ۵-معارف اسلامی ۶-اطلاعات سیاسی و اجتماعی ومبانی قانونی
تبصره: اقلیت‌های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند وامتیاز آن درسایر مواد آزمون توزیع می‌شود.
ب) تخصصی:
۱- برای رشته‌های رایانه و IT، آمارو ریاضی کاربردی، زبان انگلیسی، حقوق، کشاورزی، حسابداری وحسابرسی سوالات تخصصی رشته تحصیلی.
۲- برای رشته‌های علوم بانکی وبانکداری، مدیریت و کلیه گرایش‌های آن و علوم اقتصادی سوالات تخصصی میان رشته ای.

ح) توضیحات مهم
۱-قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقاً مطالعه نمایند.
۲-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳-ثبت نامه متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد.
۴-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۵-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۶-پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کتبی، سایر مراحل استخدامی نظیر مصاحبه، معاینه پزشکی، گزینش و. . . انجام شده و متعاقب آن قبول شدگان نهایی تعیین می‌گردند.
۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود.
۸-انجام ثبت نام هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی‌نماید.
۹-داوطلبان به منظور آگاهی از هرگونه تغییرات احتمالی و تاریخ و محل برگزاری آزمون به سایت بانک مراجعه نمایند.

داوطلبان محترم می‌توانند سوالات احتمالی خود را ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۱۳۰۱ و ۸۸۲۸۷۰۷۰ ۰۲۱ (مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی) مطرح نمایند.

۱-برگزاری این آزمون هیچگونه تعهدی برای بانک جهت استخدام شرکت کنندگان ایجاد نخواهد کرد و نتایج آن پس از کسب مجوزهای مربوطه از مراجع ذیربط و قانونی اعلام و سایر مراحل استخدامی انجام خواهد شد .
۲-مبلغ پرداخت شده بابت ثبت نام به منظور پوشش بخشی از هزینه های شرکت در آزمون بوده و به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
۳-متقاضی حق هرگونه اعتراض در خصوص بند های مذکور را از خود سلب می نماید .
۴-ثبت نام زمانی تکمیل می‌باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۵-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل خواهد آمد.
۶-چنانچه در هر یک از مراحل استخدام (ثبت نام، آزمون، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، دوره آموزشی و. . . ) مشخص شود، داوطلب واجد شرایط اشاره شده در متن آگهی نبوده حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هر یک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۷-قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. بدیهی است هزینه ثبت نامه به هیچ وجه برگشت داده نمی‌شود.

برای مشاهده موارد آزمون و رشته های مورد نیاز اینجا کلیک کنید

دانلود سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی
دریافت اخبار استخدامی مربوط به بانک کشاورزی

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای آرشیو استخدامهای بانک کشاورزی

  • م
    مرتضی
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱
    عرض سلام و ادب
    مرتضی هستم لیسانس مهندسی کشاورزی اگر استخدامی بانک کشاورزی امد ممنون میشم بنده رو هم باخبر کنید.
    با تشکر
    • پشتیبان چهار
      ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر
    • م
      مجتبی
      ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵
      اگه استخدامی جدید برای بانک کشاورزی قرار بود برگزار بشه به من آطلاع دهید
      • محتوا گذار شش
        ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۶
        با سلام
        کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های استخدام بانکها اینجا کلیک کنید.
        با تشکر
      • ن
        نازلار
        ۸ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۴۸
        سلام به نظر من ازمون بانک ها همش دروغه،من تا به حال از کسی نشنیدم با ازمون و مصاحبه استخدام شده باشه...
        • محتوا گذار دو
          ۸ فروردین ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
          نازلار عزیز سلام
          دوست عزیز بهتره سری به صفحه تجربیات استخدامی که توسط دویتان خودتون پر شده بزنید .
          تمامی این دوستان در استخدام های مختلف از جمله بانک سپه،صادرات ،قوه قضائیه و... از طریق همین آزمون های استخدام قبول شده اند و الان مشغول کار در این سازمان ها هستند.
          انشالله که شما هم موفق باشید.
          • ح
            حسین
            ۳ فروردین ۱۳۹۵، ۰۰:۰۲
            سلام. یک ساله که آزمون استخدامی یکی از بانک ها رو قبول شدم. اصلا دروغ نیست. هیچ پارتی هم نداشتم. فقط معدل عالی از دانشگاه دولتی داشتم. با چند تا مدرک مثلicdl.
            • م
              مینا
              ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۲
              من هم دانشگاه دولتی خوندم معدلم بالای ۱۷هستش .امکانش هست ینی ؟
          • م
            مهسا کوشکستانی
            ۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴
            من فارغ التحصیل مهندسی نرم افزار هستم و می خواهم از دانسته هایم استفاده کرده و امرار معاش کنم.
            • پشتیبان هفت
              ۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۵۵
              کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته و شهر خود اینجا را کلیک کنید.

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ