استخدام بانک پاسارگاد ۱۴۰۳ (شرایط جدید دعوت به همکاری)
چند لحظه قبل
بانک پاسارگاد به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز شعبه های خود از واجدین شرایط دعوت به مصاحبه می نماید.(شرایط بروز شد )
استخدام آموزش و پرورش (اطلاعیه جدید)
امروز
زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش 16 الی 28 بهمن ۱۴۰۲ است و آزمون آموزگاری در 18 اسفند 1402 و دبیری 28 اردیبهشت 1403 و مشاغل کیفیت ۱۴ اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد.
استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۳ (منابع مطالعاتی)
امروز
ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی از 26 بهمن الی 6 اسفند 1402 است. زمان دریافت کارت 28 فروردین و زمان آزمون 31 فروردین 1403 است.
آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (اعلام نتایج)
امروز
دستگاه های اجرایی به مجموعه سازمان ها، وزارتخانه ها و... گفته می شود. این دستگاه ها هرساله از طریق آزمون فراگیر نسبت به جذب نیروی مورد نظر اقدام میکنند.
استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۳ (اعلام نتایج)
امروز
برای مشاهده کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدامی شرکت نفت در سال 1403 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته کلیک نمایید.
استخدام سازمان بازرسی کل کشور (استخدام جدید)
امروز
برای مشاهده کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدامی سازمان بازرسی کل کشور در سال 1403 به همراه اصل سوالات عمومی و تخصصی رایگان آزمونهای گذشته کلیک نمایید.
استخدام نیروی پدافند هوایی ارتش (استخدام جدید)
امروز
نیروی پدافند هوایی ارتش از بین جوانان که دارای مدرک دیپلم برای طیف درجه داری با شرایط و امتیازات ذیل همرزم می پذیرد.
استخدام نیروی هوایی ارتش (استخدام جدید)
امروز
نیروی هوایی ارتش از بین جوانان، در طیف افسری پیمانی و کارمندی علمی و تجربی پیمانی با شرایط ذیل همرزم می‌پذیرد.
استخدام نیروی دریایی ارتش (استخدام جدید)
امروز
نیروی دریایی در طیف درجه دار پیمانی جهت انجام خدمت در سراسر کشور از بین داوطلبان دارای شرایط ذکر شده به صورت پیمانی هم‌رزم می پذیرد.
استخدام نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۳ (دانشگاه افسری و درجه داری)
امروز
نیروی انتظامی در مقطع درجه داری از متقاضیان مرد، دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش ثبت نام به عمل آورد.
استخدام دانشگاه افسری ارتش در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ (اعلام نتایج)
امروز
ثبت نام آزمون ورود به دانشگاه های افسری ارتش (سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴) از روز یکم آبان ماه آغاز شده و متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند در این صفحه به مطالعه اطلاعات مورد نیازشان بپردازند.
استخدام نیروی زمینی ارتش (آخرین اخبار)
امروز
نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1403 در طیف درجه داری با شرایط و امتیازات ذیل با مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی و بالاتر همرزم می پذیرد.