۵۰هزار نفر آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی در انتظار تبدیل وضعیت استخدامی

۶ نظر
خبرگزاری خانه ملت: معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قانون تعیین تکلیف آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در سال آینده اجرایی خواهد شد، از در انتظار بودن ۵۰هزار نفر آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی برای اجرای این قانون خبر داد. علی باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، گفت: قانون مذکور در نیمه مهرماه سال جاری به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده لذا در این راستا دستورالعملی نیز از سوی اداره کل امور اداری وزارتخانه به استان‌ها ابلاغ شد تا اطلاعات افراد مشمول قانون جمع آوری و نیاز مناطق به افراد مشخص شود. رئیس سازان نهضت سواد آموزی ضمن تاکید بر اینکه اجرای این قانون نیاز به دستورالعمل یا شیوه نامه دیگری دارد تا بتوان مربیان پیش دبستانی، نیروهای خرید خدمات آموزشی، حق التدریسان غیرمستمر و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی را به کارگیری کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه این قانون در زمان سال تحصیلی جاری ابلاغ شده و از طرفی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کمبود نیرو در کلاس‌های درس نیز جبران شده، اجرای قانون به سال آینده موکول خواهد شد. باقرزاده با بیان اینکه میزان سنوات افراد نیز در به کارگیری آنها تاثیر دارد، تصریح کرد: طبق قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی مقرر شده با تبدیل وضعیت این افراد، کسری نیروهای آموزش و پرورش رفع شود. وی با اشاره به اینکه در قانون تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، قانونگذار تاکید بر به کارگیری آموزش دهندگان تجمیعی دارد، افزود: بر این اساس حدود ۵۰ هزار نفر در نهضت سوادآموزی مشمول این قانون می شوند. معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه این قانون در استان‌ها و مناطقی اجرایی خواهد شد که با کسری معلم مواجه هستند، خاطرنشان کرد: در این قانون موضوع استخدام مطرح نیست بلکه تبدیل افراد به حق التدریس است که سازوکار مشخصی دارد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، براساس این ماده واحده نیروهای آموزش دهنده نهضت سوادآموزی که تا پایان سال ۱۳۹۱ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند مشمول تبصره ۱۰ اصلاح ماده ۱۷ قرار می گیرند و باید تعیین تکلیف  شوند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۶ نظر برای ۵۰هزار نفر آموزش‌دهنده نهضت سوادآموزی در انتظار تبدیل وضعیت استخدامی

  • ب
    بختیاراخترشناس
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۳۴
    سلام زمان برگزاری کلاسها کیه؟
    • م
      محمودی
      ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۱۷
      سلام حتما تا پایان 91 باید آموزش دهنده باشیم نمیشه بگید اینهایی که برای آموزش وپرورش کار کردن می تونند ما در سال 91 تا 92به صورت شرکتی وتمام وقت توی آشپزخانه شبانه روزی برای آموزش وپرورش کار کردم از سال 92 تا کنون هم برای نهضت دارم کار می کنم توی کارم تا حالا موفق بودم ولی حیف که هرجا میرم کاری برام انجام نمیدن میگن آموزش وپرورش شهرستانتون. باید اسمت را بفرستن ولی کو گوش شنوا پاسخ من را بدید چه کار باید بکنم
      • 4
        4122
        ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸
        آیا کسانی که رشته امورداری هستنداستخدام میشن یان فوق دیپلم اموراداری دارم
        • د
          داود
          ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۰:۳۶
          سلام آموزشیارانی که در سال 90 بصورت تجمیعی تدریس کردن تکلیفشان چه خواهد شد ؟ لیساس علوم تربیتی دارم .لطفاً جواب بدین
          • ف
            فرزین
            ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶
            سلام اگه واقعا راست می گید و میخواهید به ملت خودتون خدمت کنید و این معلم های بخت برگشته را استخدام کنید در سال جاری انها را تبدیل وضعیت کنید و وعده ی سر خرمن به انها ندهید ما اموزش یاران نهضت گوشمون از این حرفای که اخرش هم معلوم پر!!!!!!
            • م
              محسن
              ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
              باسلام،آیا کسانی که درسال ۹۴ بصورت تجمیعی نهضت تدریس کردن جذب میشن یانه؟من لیسانس آموزش ابتدایی دارم

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ