۳۰۲نفر در آزموزن استخدامی آموزش و پرورش مازندران پذیرفته شدند

۱ نظر
خبرگزاری ایرنا : معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران از پذیرفته شدن ۳۰۲نفر در آزمون استخدامی این اداره کل خبر داد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران محمد قنبری با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان در ۲۵ رشته شغلی مصاحبه شدند، افزود: ۲۲۴ نفر از آنان مرد و مابقی زن هستند. معاون آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: هفت تیم تخصصی شامل مصاحبه گران مشاوره و روانشناسی، علوم تربیتی، علوم و معارف قرآنی ، مصاحبه گران رشته مرتبط شغلی و نماینده گزینش نیز به همراه معاینه گران تیم پزشکی در این مصاحبه ها حضور داشته اند. دبیر ستاد مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مصاحبه شوندگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان بودند، گفت: این رویداد از بیست و سوم لغایت سی ام آبانماه در پردیس دانشگاه فرهنگیان و مرکز آموزشی امام علی(ع) بابلسر انجام شد. در حال حاضر ۴۸۰هزار دانش آموز در ۲۱هزار کلاس در قالب سه هزار و ۷۰۰ مدرسه تحت آموزش ۴۲هزار فرهنگی در مازندران به تحصیل اشتغال دارند

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۳۰۲نفر در آزموزن استخدامی آموزش و پرورش مازندران پذیرفته شدند

  • ح
    حامد
    ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹
    سلام این خبر یعنی چی دقیقاً یکی لطفاً توضیح بده.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ