۲۷ هزار معلم جدید از مهر امسال در مدارس کشور تدریس می کنند

۲ نظر
خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پروژه ملی مهر وزارت آموزش و پرورش گفت: از مهر امسال ۲۷ هزار معلم جدید در مدارس کشور تدریس می کنند. علی زرافشان رئیس ستاد پروژه ملی مهر وزارت آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه این وزارتخانه در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به معلمانی که از مهر ماه وارد مدارس خواهند شد، گفت: امسال با توجه به ورود نخستین دوره فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، ۲۷ هزار معلم جدید به مدارس خواهند آمد. وی اضافه کرد: ۲۲ هزار نفر آنها ورودی سال ۱۳۹۱ هستند که پس از گذشت چهار سال دوره‌های آموزشی وارد مدارس خواهند شد و پنج هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی سال گذشته وارد مدارس می‌شوند. زرافشان با تاکید بر اینکه برای شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس هیچ‌گونه مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی پروژه‌ مهر «ساماندهی نیروی انسانی» است که مانند روال سال گذشته بخشی از طریق نیروهای رسمی گذشته هستند و این ۲۷ هزار نفر هم به مجموع معلمان اضافه خواهند شد. معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در برخی از مناطق و شهرستان‌ها که با کمبود معلم مواجه هستند هم از اضافه تدریس معلمان استفاده خواهد شد.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کید

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ۲۷ هزار معلم جدید از مهر امسال در مدارس کشور تدریس می کنند

  • خ
    خدیجه عباس زاده
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۲
    استخدام
    • پشتیبان سه
      ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵
      با سلام کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید. با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ