۲۵ درصد ظرفیت استخدام در دستگاه‌ها مختص خانواده ایثارگران است

۳ نظر
خبرگزاری تسنیم : معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سهمیه ۲۵ درصدی استخدام گفت: همه دستگاه‌ها موظفند در جذب نیروها، این سهمیه را رعایت کنند و در مورد این موضوع بنیاد شهید و امور ایثارگران کوتاه نخواهد آمد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید عندلیبی ظهر امروز در نشست با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در امور ایثارگران با اشاره به اهمیت اشتغال ایثارگران اظهار داشت: براساس برنامه ششم توسعه در قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مد نظر گرفته شده تا پایان عملیاتی شدن این برنامه باید همه فرزندان شهدای بیکار، شاغل شوند. وی افزود: اگر مشکل اشتغال جامعه هدف رفع شود، بیش از ۶۰ درصد مشکلاتی که ایثارگران به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مراجعه می‌کنند، برطرف می‌شود. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظرفیت‌های شهرداری‌های کشور، گفت: از همه شهرداری‌ها درخواست داریم تا اقدامات لازم را در جذب خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سهمیه ۲۵ درصد انجام بدهند. عندلیبی با اشاره به کمیسیون درصد جانبازان گفت: اختلافاتی که در گذشته بین نیروی انتظامی، سپاه و ارتش وجود داشته به منظور یکپارچگی کمیسیون فوق، کاهش پیدا کرده است. وی با اشاره به برنامه ششم توسعه، افزود: اگر کسی صورت سانحه برای گرفتن درصد جانبازی نداشته باشد می‌تواند از یگان مربوطه نامه بیاورد و ۵ درصد جانبازی دریافت کند. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در برنامه داریم که بنیاد با نیروهای مسلح به سمت برپایی کمیسیون مشترک بروند و از ابتدا برای متقاضیان چنین کمیسیونی برگزار شود تا مشکلات موجود برطرف گردد. وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارتش، سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران متفاوت است، ابراز کرد: این حقوق با اجرای برنامه ششم توسعه یکسان‌سازی می‌شود و به همه خانواده‌ها به یک میزان حقوق پرداخت خواهد شد. عندلیبی با اشاره به پرداخت وام مسکن به ایثارگران گفت: آئین نامه اجرایی پرداخت وام به تصویب دولت رسیده است و در سال جاری به یکصد هزار ایثارگر تسهیلات مسکن پرداخت می‌شود. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بانک‌ها پرداخت وام مسکن را شروع کردند و امیدواریم وام پرداختی به یکصد هزار ایثارگر تا پایان سال جاری محقق شود. عندلیبی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار ایثارگر تاکنون وام مسکن دریافت نکردند، گفت: در سال جاری، در پرداخت این وام، ایثارگرانی که هیچ گونه تسهیلاتی از بنیاد دریافت نکردند، در اولویت هستند. وی با اشاره به سهمیه ۲۵ درصدی استخدام گفت: همه دستگاه‌ها موظفند در جذب نیروها، این سهمیه را رعایت کنند و در مورد این موضوع بنیاد شهید و امور ایثارگران کوتاه نخواهد آمد. معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه کارآفرینی ایثارگران در جهت اشتغال‌زایی آنها در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: بنیاد در حوزه اشتغال به ۳۶ هزار ایثارگر وام‌های مختلف خوداشتغالی پرداخت کرده است.

برای مشاهده اخبار جانبازان و ایثارگران اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ۲۵ درصد ظرفیت استخدام در دستگاه‌ها مختص خانواده ایثارگران است

  • ف
    فررزند جانباز
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۵۷
    فرزند جانباز 50درصد و خواهر شهید با10 سال همکاری با امور فرهنگی بنیاد شهید از سال 86 بیکارم به امید استخدام الانم میگن شرط سنی اجازه استخدام نمیده.لطفا کسی هم به فکر ما باشه
    • ع
      علیرضا
      ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۱۹
      سلام. فرزند جانباز 25 درصد بالا لیسانس عمران از سال 88 بیکار م.شهرستان کلیبر
      • ر
        رامین
        ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۲:۲۵
        25درصد از صفر...
        چون عملا استخدام دولتی وجود نداره
        بازنشسته ها دعوت به کار میشن

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ