۱۱۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی استخدام شدند

۳ نظر
خبرگزاری مهر: بیرجند- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته ۱۱۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان استخدام شدند. حجت الاسلام و المسلمین حسین معصومی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب، اظهار کرد: تلاش ها بر این است که دیگر فرزندان شاهد و ایثار گر نیز جذب شوند. وی اشتغال را از عمده ترین دغدغه ها دانست و گفت: هم اکنون ۳۶۰ نفر دیپلم به بالا از خانواده های شاهد در سطح استان بیکار هستند. حجت الاسلام معصومی با تاکید بر اینکه باید فرزندان را به کارآفرینی تشویق کنیم، ادامه داد: باید در اشتغال و استخدام این افراد به سمتی برویم که غیر از سیستم اداری باشند. وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده به خانواده های شاهد استان، بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: ساخت این مجتمع از سال ۱۳۸۶ شروع شده و در سال گذشته نیز به پایان رسید. وی با بیان اینکه هنوز قسمت توانبخشی از مجتمع نیمه فعال است، گفت: تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای راه اندازی این بخش از مجتمع آماده شده و منتظر هستیم که برای نصب آن ها از تهران بیایند. حجت الاسلام معصومی ادامه داد: همچنین ۳۱ سوئیت در مجتمع در حال آماده سازی بوده که تا آخر سال جاری به بهره برداری می رسد.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای ۱۱۵ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی استخدام شدند

  • ع
    علی ایزدپناه
    ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴
    سلام من فرزندشهیدمحمودایزدپناه باکدایثارگری 6202928 هستم ودرشهرستان طبس ساکنم ومدت 6ساله بیکارم مدرک تحصیلیمم فوق دیپلم هستم پس چطور وقتی این همه استخدام کردند ولی حتی بنیادشهیدطبس اظهار بی خبری میکنه به نظرشمامن فرزندشهید برایه امرار معاش باید دست به دزدی یا کارهایه خلاف اخلاقم انجام بدم اگه واقعا کسی هست که دلسوز خانواده شهداست به من کمک کنه چون زندگیه زناشویمم داره بخاطر نداشتن کارازهم میپاشه
    • ل
      لری
      ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
      خیلی خوشحال شدم دقایقی را از اوقات فراغتم را به مطالعه این خبر سپری نمودم
      • ع
        علی
        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۵۸
        سلام دوست من بنده ۱۰ ساله که شرکتی استخدام شده ام و کماکان شرکتی هستم و از بیشتر امکانات نیروهای استخدامی پیمانی و رسمی بی بهره ام درد من بیشتر تحصیل و پیشرفت است و صرف نیروی شرکتی شدن به منزله استخدام از نگاه عزیزان می باشد و نظر به اینکه در مراجعات متعدد می فرمایند کمتر از لیسانس استخدام ندارند در حالی که دوستان دیگر با بند پ با مدرک پایین تر از لیسانس در ادارات دولتی شروع به کار می نمایند (لطفا عنایت بفرمایند)

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ