کمبود ۱۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی با اضافه شدن یک ساعت درس ورزش

۲ نظر
خبرگزاری فارس:معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال یک ساعت درس تربیت‌بدنی به پایه یازدهم اضافه شد و کمبود معلم ورزش حدود ۱۲۰۰ نفر است.به گزارش بازارکار مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: امسال از سهمیه جذب ۷ هزار نفری وزارت آموزش و پرورش، ۵۰۰ نفر معلم تربیت‌بدنی هستند و این تعداد غیر از معلمانی است که از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به جمع معلمان تربیت‌بدنی اضافه خواهند شد. وی افزود: امسال یک ساعت درس تربیت‌بدنی به پایه یازدهم اضافه شد و کمبود معلم تربیت‌بدنی حدود ۱۲۰۰ نفر است و سال آینده با اضافه شدن ۲ ساعت درس تربیت‌بدنی در پایه دوازدهم، ۲۳۰۰ معلم کمبود خواهیم داشت. حمیدی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم را با معاونت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ فرهنگیان انجام دادیم تا در جذب و استخدام نیروی انسانی مسئله کمبود معلم تربیت‌بدنی را لحاظ کنند. معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نیاز سال گذشته را با حق‌التدریس معلمان خود جبران کردیم و بحران خاصی هم نداشتیم. وی با بیان اینکه فعلاً مجوز قطعی برای استفاده از حق‌التدریس در درس تربیت‌بدنی صادر نشده است، ادامه داد: تلاش کردیم تا مدیران را آموزش دهیم تا در خصوص اهمیت درس تربیت‌بدنی توجیه شوند. حمیدی بیان داشت: ما زمانی ۱۹ میلیون دانش‌آموز داشتیم و ۲۰ هزار معلم تربیت‌بدنی داشتیم و اکنون برای ۱۳ میلیون دانش‌آموز، ۳۳ هزار معلم تربیت‌بدنی متخصص فعالیت می‌کنند و این مسئله از بهبود شاخص‌ها حکایت دارد.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای کمبود ۱۲۰۰ معلم تربیت‌بدنی با اضافه شدن یک ساعت درس ورزش

  • ج
    جلال وطن دوست
    ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷
    امیدوارم که دانشگاه فرهنگیان باز تو اولویت نباشه برای ما هم تو دانشگاه های سراسری انگیزه و موقعیت شغلی بوجود بیاد. ممنون از ادمین سایت (کارشناس ارشد)
    • ک
      کارشناس تربیت بدنی
      ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
      خدا کنه سهمیه شهرمون حداقل ازدو نفر بیشتر بشه

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ