کمبود قاضی مهم ترین مشکل محاکم گلستان است

۲ نظر
خبرگزاری مهر: رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: ۵۰ درصد پست های قضایی استان همچنان خالی است کمبود قاضی همچنان مهم ترین مشکل محاکم گلستان است. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، هادی هاشمیان در همایش ارزشیابی قضات با اشاره به کمبود قاضی در گلستان، اظهار کرد: در دو سال اخیر با توجه ویژه مسئولان ارشد قضایی کشور، قضات جدید به استان اختصاص داده شده اند اما مشکل اصلی ما یعنی نیاز به قضات باتجربه در محاکم بدوی و تجدیدنظر، به قوت خود باقی است . وی افزود: با وجود همه این کمبودها، تلاش جهادی همکاران ما سبب شده دادگستری گلستان در بخش هایی مانند الکترونیکی کردن پرونده ها، کاهش پرونده های مسن، افزایش کیفیت رسیدگی ها و کاهش ورودی به محاکم از استان‌های برتر کشور باشد . رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه به روند کاهشی جمعیت کیفری زندان های استان هم اشاره کرد و افزود: صدور آرای جایگزین حبس و استفاده از نهادهای پیش بینی شده در قانون یکی از علل این کاهش است .

برای مشاهده آخرین اخبار استخدامی وزارت دادگستری اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای کمبود قاضی مهم ترین مشکل محاکم گلستان است

  • س
    سکینه حیدری
    ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
    با سلام .پسرم۲۴ سال سن داره سربازیش و تموم کرده مهندسی ای تی هم داره ایا تو دادگستری کاری براش پیدا میشه لطفا جواب بدید خیلی ممنون
    • پشتیبان یک
      ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۲
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ