کاهش ۲۲ درصدی فراز از خدمت سربازی در نیروهای مسلح

۴ نظر
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از کاهش ۲۲ درصدی فرار از خدمت سربازی در این نیرو خبر داد. کاهش ۲۲ درصدی فراز از خدمت سربازی در نیروهای مسلحبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،حجت الاسلام شکراله بهرامی روز شنبه در هجدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران اظهار داشت: عملیاتی کردن راهکارهای قابل اجرا برای کنترل جرم و کاهش فرار از خدمت ، موضوع این مجمع است. وی به سه برنامه پنج ساله اشاره کرد و گفت: در برنامه پنج ساله چهارم که یک سال و اندی به اتمام آن باقی مانده است باید راهکارهای اتخاذ شده در راستای پیشگیری از وقوع جرم اجرایی شود. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: متاسفانه موضوع پیشگیری از وقوع جرم از سوی قوای سه گانه به خوبی پیگیری نمی شود و بودجه های لازم در این راستا تخصیص داده نمی شود. حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: با وجود همه کاستی ها و نیز مشکلاتی که در امر سربازی وجود دارد ، ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان قضائی این نیرو با افتخاراعلام می کند که جرم فرار از خدمت سربازی در این نیرو ۲۲ درصد کاهش پیدا کرده است. این مقام مسئول با بیان اینکه بحث پیشگیری کاملا در نیروهای مسلح و سازمان قضائی نهادینه شده است، گفت: تحقیقات بسیاری در این رابطه انجام شده لذا بایستی راهکارهای اتخاذ شده حتی در کوچکترین پاسگاه های کشور به اجرا در آید.# ادامه این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای کاهش ۲۲ درصدی فراز از خدمت سربازی در نیروهای مسلح

  • ب
    بیزار از اجبار وظلم
    ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳
    هیچکس خدمت نمیره اوناییم که میرن لنگ خارج رفتن و پولدارن تا دردشون دوا بشه .من خدمت هم برم به چه درد میخوره نه استخدامی ن وامی نه امیدی برای زندگی بهتر .ما جوونا توباتلاق خودمون داریم میمیریم خواهشا شما مسولین کشور و لشگری لا اقل کمکمون که نمیکنید بهمون فشار نیارین نون سفرمونم بدیم به شما . اصلا چطوره ما جوانا بریم عضو بدنمونو بفروشیم بدیم شما کسری بودجتون تامین بشه .هاا؛؛کلیه قلب کبد .اگه راضی هستین بگین قلبمونم بفروشیم بدیم به شما تا راضی بشین .خدا حساب ظالمارو تو همین دنیا میرسه .
    • ق
      قیمت خرید را کاهش دهید وسعمان نمی رسد
      ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۳۴
      خدمت اجباری نتیجش همین میشه .خدمت را حرفه ای اعلام کنید .هرکس تو شهر خودش طوری که شبا خانه خودش باشه با حقوق متوسط و از همه مهمتر باعث پویایی اقتصاد وپایین امدن نرخ بیکاری میشود.با تشکر
      • ا
        احمد
        ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
        با سلام. تنها راه حرفه ای کردن سربازی و تبدیل آن به یک شغل است. به زور نمی توان کسی را سربازی برد مخصوصا الان که کارت پایان خدمت دیگر چندان به درد نمیخورد چون استخدامی وجود ندارد. خیلی ها هم خودشان را وارد غیبت کرده اند و می کنند با این جمعیت زیاد چطور می توان برخورد کرد؟
        • ا
          اشکان
          ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷
          طبق آمار منتشره خود ستاد کل و سازمان وظیفه در رسانه ها در حال حاضر دو میلیون و چهارصد هزار نفر مشمول غایب فقط وجود دارد که به سربازی نخواهند رفت و بلاتکلیف هستند حال بماند چقدر دیگر سالیانه فرار میکنند و باز هم غیبت میکنند اینها بیانگر چیه ؟ کاهش فرار یا خدمت اجباری و البته خودخواهانه و خود مختارانه مسئولین مربوطه میباشد

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ