چند هزار فرزند ایثارگر در نویت اشتغال قرار دارند؟

۱ نظر
 خبرگزاری ایسنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور گفت: ۶۵ هزار نفر از فرزندان ایثارگر در نوبت ایجاد شغل هستند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد منصور میرمرادی در نشستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود:تا پایان برنامه ششم توسعه ۲۵ درصد از این افراد در مراکز دولتی و بخشی دیگر در مشاغل خصوصی جذب خواهند شد. وی با اشاره به تامین مسکن ایثارگران بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این کار براساس استانهایی که جمعیت بیش از یک میلیون نفر دارند ۸۵ میلیون تومان و استان‌هایی که زیر یک میلیون نفر جمعیت دارند ۷۵ میلیون تومان درنظر گرفته شده است اما سهمیه ابلاغی بانک مرکزی به بانک‌ها با توجه به اوضاع اقتصادی کشور به میزان لازم جذب نمی‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید کشور اظهار کرد: در سال جاری تامین مسکن ۱۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده که با توجه به مشکلات فراوان بانکی تاکنون ۳۰ درصد از این مبلغ برای تامین مسکن ایثارگران جذب شده است. میرمرادی با اشاره به اینکه توجه به استان‌های کمتر برخوردار جزو برنامه بنیاد شهید کشور است، خاطرنشان کرد: سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد و کمک به این استان برای ایجاد مراکز توانبخشی در راستای توجه به مناطق محروم است همچنین تلاش می‌شود تا پایان سال ۹۶ تمام پروژه‌های توانبخشی بنیاد شهید در سطح کشور به بهره‌برداری برسد. وی ادامه داد: مرکز توانبخشی بسیاری از استاهای کشور به بهره‌برداری رسیده است اما پیشرفت مرکز توانبخشی در این استان ۱۲درصد بوده که با توجه به محدودیت‌های استان در تامین منابع مالی بیشتر هزینه آن توسط سازمان بنیاد شهید پرداخت خواهد شد. میرمرادی اضافه کرد: برای ایجاد مرکز توانبخشی در این استان مجموعه استان ۷۰۰ میلیون تومان و این سازمان دو میلیارد تومان را اختصاص خواهد داد که ساخت مرکز توانبخشی استان ظرف دو روز آینده آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۵ فاز اول این مجتمع به بهره‌برداری برسد.

برای مشاهده اخبار استخدام فرزندان شهید و جانباز اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای چند هزار فرزند ایثارگر در نویت اشتغال قرار دارند؟

  • ا
    امیر غفوری
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۳۶
    اینجانب امیر غفوری فرزند شهید احمد غفوری متاهل و دارای دو فرزند میباشم پانزده سال گذشته من دیپلم اخذ نمودم و از آن موقع تا به الان جویای کار میباشم، ولی متاسفانه بنیاد شهید هیچ کاری برای من انجام نداده است از شما دست اندر کاران محترم تقاضا دارم که خدا دیدگاه من را هم نگاه کنید ممنون

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ