پیگیر سنوات ارفاقی پرداخت نشده ۸۸ تا ۹۱ معلمان استثنایی هستیم

۱ نظر
خبرگزاری فارس : رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی گفت: پیگیر محاسبه سنوات ارفاقی پرداخت نشده سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی هم هستیم که این کار را از طریق دولت پیگیری می‌کنیم. مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص معلمان استثنایی اظهار داشت: اکنون معلمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مطابق قانون سختی کار و سنوات ارفاقی دریافت می‌کنند. وی افزود: پیگیر محاسبه سنوات ارفاقی پرداخت نشده سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ معلمان استثنایی هم هستیم که این کار را از طریق دولت پیگیری می‌کنیم. قدمی با اشاره به تعداد دانش‌آموزان و معلمان بخش استثنایی کشور، گفت: اکنون ۲۲ هزار نیرو در آموزش و پرورش استثنایی کشور مشغول فعالیت هستند. رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد دانش‌آموزانی که در مدارس استثنایی به صورت خاص و همچنین در مدارس دیگر به صورت تلفیقی مشغول تحصیل هستند، ۱۳۰ هزار نفر است.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای پیگیر سنوات ارفاقی پرداخت نشده ۸۸ تا ۹۱ معلمان استثنایی هستیم

  • ح
    حسین
    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳
    با سلام خدمت سروران وعزیزان. اینجانب فرهنگیرشته اموزش ابتدایی هستم که سال ۸۸ وارد دانشگاه تربیت معلم شدم که در سراسر کشور تقریبا ۶۰۰۰نفر بودیم که در دوران تحصیل استخدام نشدیم بعد از دانشگاه استخدام شدیم و قرار شد دوران دانشگاه به سنوات ما اضافه شود ولی متاسفانه هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است از شما سروران و مسولین محترم تقاضامندم به این امر توجهات لازم را داشته باشید که ان شا الله این چند هزار فرهنگی زحمت کش به حق و حقوق خود برسند متشکرم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ