پزشکان در چه صورت از سربازی معاف می‌شوند؟

۳ نظر
خبرآنلاین: گروه پزشکان فقط در صورتی معاف دائم از خدمت دوره ضرورت شناخته می شوند که براساس ضوابط تشخیص شوراها ،قادر به اشتغال به حرفه طبابت درنیروهای مسلح نباشند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: "سلام به چه علت دانشجویان گروه پزشکی حق استفاده از معافیت پزشکی برای سربازی را ندارند؟حتی کسی که سرطان دارد در صورت توانایی طبابت،اجازه استفاده از این را ندارد. " در این زمینه سردار موسی کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: بر اساس آیین نامه جدید مشمولان پزشک اعم از پزشکان عمومی ،دندانپزشکان و پزشکان متخصص،فقط در صورتی معاف دائم از خدمت دوره ضرورت شناخته می شوند که براساس ضوابط آیین نامه معاینه و معافیت پزشکی و به تشخیص شوراها و شورای نیرو ،قادر به اشتغال به حرفه طبابت درنیروهای مسلح نباشند.

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای پزشکان در چه صورت از سربازی معاف می‌شوند؟

  • ع
    علی
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۵۸
    جناب آقای سردار موسی کمالی با سلام خواهشا غایبین متاهل بالای سی سال را با نگاه دیگری در نظر بگیرید بخدا زن و بچه دار و مستاجر و بیچاره ایم، بی پناهیم برای ما قانون بهتری وضع کنید خدا خیر بهتون بده
    • م
      میلاد
      ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
      انگار همه دارن معاف میشن جز فرزندان ایثار گر
      • ح
        حسین
        ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۲۲:۴۹
        اینها ک کمترین ارزش رو واس ایثارگران قاعل میشن

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ