پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریورماه

۳ نظر
خبرآنلاین: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریورماه انجام می شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی فرهنگیان نسبت به پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت خود اعتراض دارند و بارها در این باره کامنت گذاشتند که وزیر قول آن را با بودجه سال جاری داده یود. این اعتراضها سبب شد تا وزیر آموزش و پرورش از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریورماه امسال خبر دهد. علی‌اصغر فانی با بیان اینکه مطالبات حدود ۹۴ درصد همکاران بازنشسته در سال ۹۳ پرداخت شده است اعلام کرد که مطالبات سال ۹۴ هنوز پرداخت نشده است. وی گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه پاداش پایان خدمت بازنشستگان را بپردازیم.

برای مشاهده اخبارحقوق بازنشستگان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریورماه

  • ا
    احمد
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۲۸
    واقعا مایه بسی تاسف است که حرمت معلم اینطور شکسته شود ان هم معلمی که در شرایط سخت جنگ و استرس و اضطراب مدرسه را اداره کرد الان کسانی سکان دار این خطیر گردیده اند که طعم ان همه سختی را نکشیدن حق دارن اینطور برخورد کنن!!!!!!افسوس و صد افسوس که با رتبه ۲۱ کنکور شغل معلمی را انتخاب کردیم فکر کردییم وعلی آباد ده آیا!!!!!! وگرنه .!!!!! نتایج این بی حرمتی به معلم و جایگاه اون ور آینده‌ای نه چندان دور خودرا نمایان خواهد ساخت کجا این که همین الان غم بعضی معلم ها گ شی دستشان افتاده و زحمت چندانی به خود نمی دهند در صورتی که در رمان ماهمه مخلصانه تا پای جان کار میکردن ولی امروزه این افراد خیلی کم شده!!!!!!! باشد که گوش شنوایی بشنود
    • س
      سید ابوالفضل اسحاق پور
      ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۵۴
      با عرض سلام ما اعتراض خودمان رانسبت به پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت مان که نزدیک 1 سال از بازنشسته شدنمان میگذرد را باید چگونه اعلام نماییم ؟ بابا این همه تبعیض بین معلمان با دیگر کارکنان دولت دیگه برامون قابل تحمل نیست.
      • م
        مینا
        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۵
        پاداش 94کی می دین؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ