پذیرش ۳ هزار نفری ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۳ نظر
باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: ۳ هزار نفر از ایثارگران در آزمون استخدامی پذیرفته شده و باید سایر مراحل گزینشی و اداری را طی کنند. محمد حسین کفراشی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت استخدامی ایثارگران در آزمونی که به تازگی نتایج آن اعلام شده، عنوان کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگران در آزمون گذشته قریب به سه هزار نفر پذیرفته شدند. وی ادامه داد: در تبصره ۳ ماده ۲۱ بنا بر این است تا افراد پس از قبولی در آزمون استخدامی به خدمت گرفته شوند که بر همین اساس ایثارگرانی که نمره قبولی آزمون را کسب کرده بودند برای سایر مراحل اداری معرفی شدند. مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: اکنون مراحل گزینش پذیرفته شدگان همانند سایرین در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به اینکه از شرایط گزینشی ایثارگران آمادگی کامل دارند، لذا امکان موفقیت آنها در این مرحله بالا است. وی اضافه کرد: اگر فردی نسبت به نتیجه آزمون اعتراض داشته باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان سنجش و یا بنیاد شهید پیگیری‌های لازم را انجام دهد. مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: ایثارگران برای پذیرش در آزمون باید ۷۰ الی ۸۰ درصد نمره علمی استاندارد در نظر گرفته شده را کسب کنند، البته برخی از ایثارگران با آمادگی کامل در آزمون شرکت کرده و حتی بدون سهمیه استخدامی نیز قبولی آنها در آزمون میسر بوده است.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای پذیرش ۳ هزار نفری ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • ر
    رها
    ۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷
    ملیح جون مگه سهمیه 25 درصد نبودی
    • م
      ملیح
      ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳
      من امتحان دادم قبول نشدم. چ خاکی بر سرم کنم
      • ب
        بانو فتاحی
        ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴
        سلام من امتحان دادم ولی حد نصاب کسب نکردم خواهر شهید هستم نسبت به در صدام اعتراض داشتم ولی راه اعتراض را بلد نبودم چکار کنم بنظر شما وقت اعتراض هست لطفا راهنمایی کنید

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ