پذیرش ۱۲ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان برای سال آینده

۷ نظر
خبرگزاری فارس : محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که آیا آموزش و پرورش در سال آینده نیروی جدید جذب خواهد کرد اظهار داشت: آموزش و پرورش در سال آینده برنامه جذب نیرو دارد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

وی افزود: هر سال آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان اقدام به جذب نیرو می‌کند که این موضوع درمورد سال آینده هم وجود دارد. فاضل با اشاره به اینکه سیاست آموزش و پرورش جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان است خاطر نشان کرد: تصورمان این است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی  حدود ۱۲ هزار مجوز جهت جذب نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش بدهد. مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا آموزش و پرورش در سال آینده آزمون استخدامی برای جذب نیرو در آموزش و پرورش برگزار می‌کند گفت: خیر، فعلا آموزش و پرورش برنامه‌ای برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیرو از این طریق ندارد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

کاربران عزیز لطفا برای تبادل اطلاعات با کاربران دیگر در مورد آزمون اموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۷ نظر برای پذیرش ۱۲ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان برای سال آینده

  • a
    ali
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۲۳:۰۸
    گناه ما چیه که دانشگاه دیگه قبول شدیم
    • ا
      الی
      ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۴
      با سلام
      چرا اینقدر حرفای ضد ونقیض هست یکی میگه استخدام داریم ودیگری میگه نه.چرا ما گناه کردیم دهه شصت دنیا اومدیم.من خودم که موقع کنکور دانشگاه فرهنگیان نبود و مجبور شدم برم دانشگاه دولتی دیگر با رتبه خوب و با شاگرد دومی فارغ التحصیل شدم و ارشدم هم دانشگاه دولتی خوندم با اونییکه سال 91 با رتبه 35000 قبول شده و به زور درساشو پاس میکنه اون داره کیفشو میکنه و من بیکاریکی هستیم... واقعا گناه نیست
      • م
        معصمومه
        ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۲۰:۱۶
        دقیقا حرف دل مارو زدی واقعا گناه ما چیه!!!!
      • پ
        پردیس
        ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲
        اگر قرار باشه استخدام فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان باشه پس تکلیف فارغ التحصیل های دانشگاههای دیگه چیه میشه؟
        یعنی گناه کردیم سالی که دانشگاه قبول شدیم،اصلا دانشگاه فرهنگیانی نبود؟
        • خ
          خانم
          ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۲۰:۰۷
          با سلام به نظر خیلی از کارشناسان خبره آموزش و پرورش بهترین راه جذب در آموزش پرورش همین آزمون استخدامی هست که دانشجویان لیسانس و فوق لیسانس فرهیخته دو ترم آموزشی وارد دانشگاه فرهنگیان بشن و از غربال بگذرند و بعد وارد محیط درس گردند چون هم هزینه کم هست و هم افراد با مدارک بالاتر جذب میشن.نظر آقای فاضل هم قطعا همین است و اگر غیر از این باشد قابل قبول هیچ کارشناسی نیست.مثلا جایی گفته بود که 12000 هزار استخدامی که به آموزش پرورش دادن منظور دانشگاه فرهنگیان است. اصلا اینطور نیست خود وزیر چند روز قبل گفته بود که می خواهیم زودتر آزمون را برگزار کنیم فقط تعداد دقیق را به ما بدهند تا شروع کنیم.این صحبت های فاضل کلا ضد و نقیض است با صحبت های تمام مسئولین آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس. دوستان لطفا به گوش نماینده های مجلس و مسئولین آموزش پرورش برسانید.من موندم که آقای فاضل دم از دانشگاه فرهنگیان میزنه آخه تمام دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان مینالن که حقوقمون رو 8 ماهه ندادن حکم هم نداریم. پس آزمون به نفعتون هست. دوستان به گوش نمایندگان شهراتون برسونید که اینا میخان با اینقد جوون بیکار دهه شصتی و تحصیلکرده چیکار کنن. باید آزمون باشه یا نه؟به مسئولین برسونید.اعلام نظر فرمایید.
          • ع
            ع
            ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۴۶
            سلام در تایید نظر شما بگم که الان وضع مثل سابق نیست. امسال تعدادی از دانشجوهای دکترا در آزمون آموزش و پرورش امتحان دادن این یعنی چی ؟ یعنی اگه آموزش و پرورش هر سال به جای ورودی های کنکور از دانشگاه فرهنگیان بیاد آزمون استخدامی برگزار کنه نیروهای بسیار خوب و با کیفیت فارغ التحصیل از دانشگاه ها را که با حداکثر یک سال آموزش می تونن برای معلمی آماده بشن جذب بکنه که نسبت به این هزینه هایی که برای دانشگاه فرهنگیان می کنه از لحاظ هزینه ای هم به نفعشه
            • ا
              احسان
              ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۲۲:۵۲
              کاملا درست میفرمایید خود اقای فانی هم گفتند که ازمون استخدامی رو امسال برگزار میکنیم

            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

            ثبت پاسخ