ورود ۲۵۳ معلم ورزش به مدارس از طریق آزمون استخدامی

۴ نظر
خبرگزاری فارس : مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: از طریق آزمون استخدامی اخیر آموزش و پرورش ،۲۵۳ نفر به مجموعه تربیت بدنی سراسر کشور اضافه خواهد شد. حسین بابویی مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «از مجموع ۱۰ هزار نفری که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت داشتند، چه تعدادی وارد تربیت بدنی می‌شوند؟»، اظهار داشت: سهم هر استان بر اساس نیازها از پیش تعیین شده است. وی افزود: ۶۷  زن و ۱۸۶ مرد که در مجموع ۲۵۳ نفر می‌شوند از طریق آزمون استخدامی وارد حوزه تربیت بدنی در سراسر کشور خواهند شد. بابویی با تاکید بر اینکه ۳۳ هزار معلم ورزش در سراسر کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن ۲۵۳ نفر به بخش تربیت بدنی، وضعیت تعداد معلمان بهتر خواهد شد. مدیرکل دفتر تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳ ساعت به ساعت درس تربیت بدنی دبیرستانی‌ها اضافه شده است، گفت: در دوره متوسطه دوم و در پایه یازدهم یک ساعت و در پایه دوازدهم دو ساعت به تربیت بدنی اختصاص داده شده است. وی اضافه کرد: این اضافه شدن زمان تدریس، به ۴۵۰۰ نفر نیرو نیاز دارد که بخشی از طریق استخدام‌ها و دانشگاه فرهنگیان و بخشی هم از طریق حق التدریس تامین می‌شود.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای ورود ۲۵۳ معلم ورزش به مدارس از طریق آزمون استخدامی

  • م
    محمد
    ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
    استان ما با وجود اینکه اکثر مدارسش معلم ورزش ندارند جالب اینکه یه نفر هم تربیت بدنی در آزمون براش ندادن استان کهکیلویه و بویراحمد
    • ا
      افسانه
      ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۵۲
      چراامسال امتحان ندادید؟؟؟؟؟؟
      • م
        محمد
        ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۱۸
        تورو خدا برا جذب نیروی تربیت بدنی آزمون بزارید خیلی فارغ التحصیل بیکار وجود داره اکثر مدارس معلم ورزش ندارن چرا دوباره آزمون نمیزارید
        • a
          ali
          ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۰۱
          سلام.یعنی الان ساعت ورزش زیاد شده و نیرو کم دارن؟؟؟ یعنی امکان داره باز استخدامی بزارن تا اون 4500 نفر رو بگیرن؟؟؟حالا چهار هزار تا نه هزار تا.مرسی.

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ