واگزاری سهمیه جذب نیروی آموزش و پرورش در حوزه تربیت‌بدنی به استان‌ها

۱۳ نظر
خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳۳ هزار دبیر سراسر کشور در حوزه تربیت‌بدنی مشغول فعالیت هستند، گفت: امسال سهمیه جذب نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی به استان‌ها واگذار شده است. به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی در آیین افتتاحیه دوره اصول طراحی آموزشی درس تربیت بدنی کارشناسان نواحی و مناطق کشور در تبریز، اظهار داشت: در حوزه تربیت‌بدنی، فعالیت‌های ما از یک پشتوانه تئوریک و مبانی نظری برگرفته از سند تحول بنیادین برخوردار است. وی ادامه داد: ما باید خطوط اصلی خود را از سند تحول بنیادین برداشت کنیم، چون این سند به عنوان چرخش دهنده اصلی نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود. حمیدی با بیان اینکه جمعیت هدف ما ۱۳ میلیون دانش‌آموز است، افزود: سند تحول بنیادین بر شایستگی‌های پایه‌ای دانش‌آموزان تاکید می‌کند. معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش بر ارتباط بین اولیا و مدرسه تاکید کرد و ادامه داد: سند تحول بنیادین در همین راستا بر مشارکت محوری، مدرسه محوری، دانش‌آموزمداری، عمومیت بخشی، عقلانیت مداری و کیفیت محوری تاکید دارد. وی گفت: امروز جمهوری اسلامی به انسان سالم، خوداتکا و مسئولیت پذیر نیاز دارد و انسان تراز سند تحول بنیادین انسانی بانشاط، تلاشگر، مقتدر، جمع گرا، دلسوز و مسئولیت پذیر است. حمیدی خاطرنشان کرد: تربیت بدنی باید به عنوان یک ضرورت برای پرورش نسل آرمانگرا، بانشاط و سالم در جامعه با تغییر سبک زندگی ماشینی که عامل بسیاری از بیماری هاست، به نقش خود جامعه عمل بپوشاند. معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس انسان ها با اراده و ایمان قوی توانستند در تاریخ حماسه ساز تاریخ باشند، افزود: وظیفه خطیر ما تربیت انسان‌های مومن، متعهد، دلسوز، متخصص، با انگیزه و مثبت اندیش در جامعه است. وی نقش آموزش دانش آموزان در مدرسه را برای چگونگی پر کردن اوقات فراغت مهم خواند و ادامه داد: ایجاد کمپین های ورزش همگانی یکی از راهکارهای موثر برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان می باشد. حمیدی با اشاره به اینکه ۲۱ درصد دانش آموزان جامعه جزو افراد چاق محسوب می شوند، اعلام کرد: در این راستا طرح حیاط پویا را در مدارس سراسر کشور برای پیشگیری از اضافه وزن محصلان اجرا کردیم که مورد استقبال عمومی قرار گرفت. وی با بیان اینکه امسال سهمیه جذب نیروی انسانی در حوزه تربیت‌بدنی به استان‌ها واگذار شده است، افزود: فعالیت‌های فوق برنامه درس تربیت بدنی باید مدرسه محور باشد و المپیادهای درون مدرسه ای در این راستاست. حمیدی با بیان اینکه هم برای فضای درون مدرسه ای و هم برون مدرسه ای سرانه پیش بینی شده است، گفت: باید ۱۵ تا ۲۰ هزار کانون درون و برون مدرسه ای ایجاد شود که نیازمند همت همگانی است. معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: استان ها در رشته های ورزشی سرمایه گذاری کنند که زیر ساخت های آن رشته در استان مهیا باشد.

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۳ نظر برای واگزاری سهمیه جذب نیروی آموزش و پرورش در حوزه تربیت‌بدنی به استان‌ها

  • ع
    عليرضا
    ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
    سلام،از مسئول سایت خواهش میکنیم در مورد این خبر بیشتر توضیح بدن چون ما چیز زیادی دستگیرمون نشد!
    • .
      ...
      ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵
      سلام شماازکدوم استان برای دبیری ورزش شرکت کردین ؟ سهمیه پذیرش شماچندتابود؟
      • ع
        عليرضا
        ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴
        سلام،از کرمانشاه شرکت کردم و بومی و فرزند شهید هستم ،5نفر خود شهر کرمانشاه و یک نفر از شهرستانا میخواد
      • .
        ...
        ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴
        دوست عزیزموفق باشیدشانستون خوبه برای قبولی پذیرشش بدنیس اماپی گیرباش شهرکرمانشاه بیشترازاین چیزی که گفتن نیرولازم داره
      • .
        ...
        ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۴
        آره بچه ها توروخدا اگه کسی چیزی میدونه توضیح بده ممنون میشم
        • ع
          عادل
          ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳
          سلام.این واقعیت دار یا فقط در حد حرف) یکی جوابمو بده ممنون میشم
          • ع
            عليرضا
            ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۲
            سلام،اگه میشه درمورد این خبر بیشتر توضیح بدید ،منظورشون چیه؟متوجه نمیشم.ممنون
          • ص
            ص..آ
            ۹ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۰
            بله..درست میگن..ماهم چون قبلش در دستگاههای اجرایی ثبت ن کرده بودیم بعدش برا اموزش وپرورش ثبت ن کردیم مورد بومی بودن رو اشتباه نزده بودیم ولی موقع گرفتن کارت ویرایش کردیم.لطفا بررسی کامل کنید.تشکر
            • س
              سیددحامد
              ۹ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۹
              لطفا سازمان سنجش ویرایش ها رو که به اشتباه بومی شهرستان به استان زده بود اصلاح کند ما ویرایش کردیم ولی نگرانیم مبادا اعمال نشودددد
              • ن
                نغمه حاج غلامرضایی
                ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶
                اصلا خوب نیست . چرا از همه رشته ها خصوصا رشته های مهندسی مثل مهندسی کامپیوتر استخدام نمی کنید . آموزش و پرورش این همه به کامپیوتر نیاز داره و ما مهندسین کامپیوتر را استخدام نمی کنید تو آزمون استخدامی هم استان کرمان با این همه شرکت کننده ی کامپیوتر فقط یکی اعلام نیاز کرد اونم رودبار جنوب . چرا مگه ما درس نخوندیم و تلاش نکردیم مگه ما آدم نیستیم .
                • ح
                  حمید
                  ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
                  لابد...
                  • ر
                    رضا
                    ۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶
                    اینجا هر چی بیشتر درس بخوونی بدبخت تری
                    • ن
                      ناشناس
                      ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۵
                      والاماکه تربیت بدنی خوندیم آرزوداریم استخدام بشیم ایناهمش حرفه شماخودتونوناراحت نکنین!!!

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ